A może frytki do tego ?

COLWAY.pl a moze frytki


Wielu z nas śmieje się z hasła „a może frytki do tego?”, które często słyszymy w sieciach fast-foodów, ale tymczasem, chociaż wydaje się trywialne, jest to potężne narzędzie w sprzedaży. W zależności od branży jego rutynowe stosowanie zwiększa w jakże prosty sposób obroty o 10-25%!

Jeśli jeszcze go nie stosujesz, to zacznij na próbę przez dwa tygodnie zadawać tego typu pytanie swoim klientom i zobacz, co się stanie. Najlepiej notuj kwoty dodatkowego przychodu, który uda Ci się uzyskać tym prostym pytaniem. Gwarantujemy Ci, że po dwóch tygodniach będziesz zdziwiona/y wynikami.

Pytanie to zadajemy po zamknięciu sprzedaży jednego produktu. Im był on droższy, tym śmielej możemy zaproponować kolejny, nieco tańszy. „Nie dziękuję” ?
To został nam jeszcze tonik, fantastyczny Kolagenowy Żel do Mycia, Witamina C-olway…

Trudne ? W tym momencie nie jest to absolutnie trudne. To wręcz bułka z masłem. Więc dlaczego tylko niektórzy z nas posługują się tą obligatoryjną właściwie dla profesjonalnego dystrybutora techniką?

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem