Aktualności wrześniowe

Kolejny produkt COLWAY chroniony patentem!

BRN30055C9918B9 0012621 1

Czekaliśmy na to cierpliwie i doczekaliśmy się. Obecnie COLWAY legitymizuje unikalność swoich produktów już nie tylko patentem nr 206813 profesora Andrzeja Frydrychowskiego na sposób wytwarzania Kolagenu Naturalnego.

Dr Krzysztof Słoń odebrał oto patent nr  PL (11) 226247 na: Środek stymulujący porost włosów. Czyli substancję aktywną, na której oparł formuły znanych Wam świetnie z oferty COLWAY Szamponu i Odżywki do Zagęszczania Włosów.

W taki sposób coś, co niektórzy ciągle jeszcze uważali za naszą propagandę, nabrało wymiaru dobra chronionego prawnie przez Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej. Pisaliśmy, mówiliśmy, że sposób pozyskania i wykorzystania diosminy przez dr Słonia jest kolejnym doniosłym wynalazkiem tego niezwykłego człowieka, zgłoszonym, a jakże do opatentowania.  Pamiętacie film ilustrujący początek przygody COLWAY ze skromnym naukowcem, który przecież popchnął do przodu historię podboju przez ludzkość kosmosu, a nawet nie ma notki w Wikipedii?  https://www.youtube.com/watch?v=ZcBW9cd5EjY&t=23s 

Nie wiem ile osób wówczas dało temu wiarę. Teraz mamy w rękach kolejny poważny dokument, który pokazuje kim jest Krzysztof Słoń i JAKI dał nam produkt!  Kompozycja oczyszczonej frakcji mikronizowanej diosminy, hesperedyny, l-argininy oraz synergicznych, naturalnych ekstraktów z kasztanowca i ruszczyka kolczastego,  jest pierwszą taką na świecie, opisaną na bazie testów z udziałem kilkuset probantów, która w sposób naukowo dowiedziony  polepsza ukrwienie skóry głowy w okolicy brodawek włosowych, co skutkuje dostarczeniem związków odżywczych bezpośrednio do cebulek. Aplikacja tak zestawionych substancji aktywnych udrażnia także mieszki włosowe. Doświadczenia na grupie wieluset osób obu płci, w różnym wieku i różnych typach skóry - wykazały, iż skutkiem  było odczuwalne zwiększenie gęstości włosów i ich porost w miejscach łysienia.  To wszystko prawda. Szampon i Odżywka dr Słonia – produkty COLWAY - oczywiście nie czynią łysych kędzierzawymi.  Nikt jeszcze nie wymyślił sposobu na zmartwychwstanie obumarłej cebulki włosowej. Jednakże tysiące naszych klientów patrzących, jak ich pełna wypadających włosów szczotka staje się po kilku raptem tygodniach czysta – daje świadectwo zasadności prawa ochronnego PL (11) 226247.

Zainteresowanych pełnym opisem patentu i  wynalazku - odsyłamy do wyszukiwarki na www.uprp.pl , gdzie posługując się powyższym numerem prawa ochronnego lub nazwiskiem autora, zapoznacie się z kompletną, świeżą publikacją tego patentu.

wlosy

COLWAY nie opowiada klechd marketingowych, co niestety jest w branży marketingu sieciowego plagą.   Opieramy się od początków naszej firmy o realne i kiedy to tylko możliwe – o rodzime efekty myśli racjonalizatorskiej, co czyni nasze produkty unikalnymi obiektywnie, a nie tylko deklaratywnie.  I tak będzie zawsze. Jest to jedna z naszych rdzennych wartości.

Nie wiem, czy pamiętacie o tym, co pisaliśmy przy inauguracji Axanty.  Piperyna w tym suplemencie nie znalazła się przecież przypadkowo!  TA, konkretnie piperyna – należy jeszcze dodawać.  W Europejskim Urzędzie Patentowym w Monachium czeka bowiem na zatwierdzenie wniosek dwóch przemyślnych, młodych Szwedów o „ochronę prawną sposobu ekstrakcji piperyny,(…) charakteryzującej się tym, że zwiększa (nawet kilkudziesięciokrotnie! – przyp. J.Z.) przyswajalność spożywanych wraz z nią karotenoidów w tym szczególnie astaksantyny”!  Trzymamy kciuki za ten wniosek patentowy. Uznanie go będzie dla Axanty jak podium światowe w dyscyplinie: suplementy diety z astaksantyną w składzie.

Na razie cieszmy się wszyscy patentem dr Krzysztofa Słonia. Wskazanie na opakowaniu  kosmetyku numeru patentowego prawa ochronnego nie jest przywilejem danym wielu… Mnożą się kolagenowe konkurencje, ale wiemy przecież, że prawnie na to patrząc – handlują plagiatami. Pojawią się zapewne na rynku  i szampony z diosminą. Ale to też będą mniej lub bardziej udolne plagiaty.

 

A skoro o konkurencji…

Co sezon, to narzekania, że atakuje Was lub Wasze struktury dystrybucyjne i konsumenckie kolejny agresywny marketing sieciowy, który nie potrafi widocznie pozyskać partnerów inaczej jak podkradając ich, wyszkolonych już i zaprawionych w boju – innej organizacji. I tak znowu płyną do mnie od Was skargi na bezpardonowe działania przewerbunkowe.

Drodzy Przyjaciele!  Cóż w tym nowego? I co ja mogę Wam nowego na to odpowiedzieć? Chyba tylko to, że COLWAY jest i tak Plemieniem najbardziej teflonowym na takie zakusy i w ogóle na migracje. Zapytajcie naszych weteranów, ileż to już słyszeli obietnic o „trawie bardziej zielonej’? I gdzie są dziś te firmy, które to zawsze buńczucznie głosiły ustami swoich aktywistów-headhunterów?  Albo wiatr historii pozamiatał po nich liście w parku albo zeszli nad Wisłą do poziomu firm niszowych.  Mówią Wam werbownicy, że „inni się już przyłączyli”? Kłamią. Ani jeden Menedżer COLWAY z zauważalnym wynikiem nie wyemigrował od trzech lat z COLWAY, a już szczególnie nie do komet świecących chwilowym blaskiem tego sezonu…  Mówią Wam, że gdzieś tam lepiej płacą? Kłamią. Nikt nie dzieli tortu wpływów hojniej niż „klasyczny” COLWAY.  Chyba, że przez krótki czas, dla zmamienia osób kuszonych.  Nigdzie nie płacą za „jedną nogę” jak u nas, nigdzie nie ma tylu przywilejów bezumownych, takich rabatów na produkty dla menegementu i tak korzystnego stosunku jakości do ceny produktów!  Średni przychód pasywny uczestnika MLM nad Wisłą to… kilkadziesiąt złotych lub mniej. U nas jest to złotych kilkaset. Obiecują, że Wam „pomogą”?  Kłamią. Pomogą tylko w handlu „starterami” i kaperowaniu koleżanek i kolegów. Na tym się owa pomoc zakończy i to szybko.  Jak w każdym przedsięwzięciu, które ma elementy piramidy. Mówią, że są „na fali”, a COLWAY to „w miejscu drepce”?  Niejedni już tacy byli, ale te fale opadły, zazwyczaj po pierwszej,  wymuszonej regułami ekonomicznymi, a niekorzystnej dla uczestników zmianie Planu Finansowego.  Stawiam publicznie kabałę, że najaktywniejszy obecnie w swoich napastliwych przewerbunkach marketing w Polsce - w czasie nie dłuższym niż 3 miesiące … zmieni znacznie swój Plan Finansowy i … czar pryśnie. COLWAY nie zmienił w swoim PF i w swoich Umowach od dnia powstania NIC. Tamci nawet umów nie proponują… Tylko wiarę i świeży entuzjazm. Mówią Wam, że samochody rozdają? Nie rozdają, lecz powierzają, przy czym wielu tak wyróżnionym nie starcza prowizji, by te auta mieć za co tankować.  I na tym poprzestańmy.  Chcąc porównywać korzyści współpracy z COLWAY i innymi marketingami sieciowymi nie pijcie, proszę wody z kałuży tylko ze źródła.  Czyli zwyczajnie zapytajcie tych w naszych szeregach, którzy już próbowali niejednego „lepszego”.  Bez trudu do nich dotrzecie.  Nie słuchajcie ludzi, którzy obiecają wszystko, co potrafią skonfabulować, by dopiąć celu przekabacenia…

Przypominam Menedżerom COLWAY, iż mamy taką tradycję, oddawania temu, który oparł się namowom osoby „nad nim” w Systemie, by zdradził swoje Plemię i poszedł za nim spróbować miodu u konkurencji – pozycji prowizyjnej tego, który nas opuszcza. Bardzo rzadko dotąd  z tego  skutecznego narzędzia prewencji korzystaliśmy, więc chętnie je sobie przypomnimy, jeśliby zaszła taka potrzeba. Póki co, takiej nie widzę w żadnej ze struktur COLWAY. 

Zaś zaczarowanych tymi samochodami, co je gdzieś „rozdają” proszę jeszcze o odrobinę cierpliwości.

 

Program Samochodowy – mamy rozwiązania!

shutterstock 409679020

Nie było to łatwe zadanie – szczególnie przykładając je do kuriozalnego na skalę światową Systemu naliczania prowizji w COLWAY – opracować schemat sprawiedliwego nagradzania prawem korzystania z samochodu „służbowego” tych Menedżerów, którzy na to bezwzględnie zasługują.    Czyli tych, którzy rzeczywiście i systematycznie pracują, efektywnie rekrutując nowych partnerów biznesowych.  COLWAY jest bodajże jedynym MLM-em, który płaci (i to hojnie!) prowizje za obroty w „jednej nodze”. Czyli premiuje przychodem pasywnym również absolutne, życiowe fuksy.  
Jesteśmy z tego dumni i nigdy nie zmienimy naszego Planu Finansowego.  Ryzyko jego bankructwa wskutek konieczności płacenia  wielu prowizji  za ten sam często obrót, wyeliminowaliśmy już na etapie tworzenia takiego Systemu, poprzez relatywnie wysoką kwalifikację prowizyjną i ograniczenie wypłat do siedmiu Generacji menedżerskich.

Jak świetnie wiecie, nasz Plan Finansowy bardzo dobrze funkcjonuje.  Nie daje wprawdzie szans na zarabianie z jednej pozycji pieniędzy tak kosmicznych - jakich wizją epatują wszystkie marketingi sieciowe, opierające swoje plany finansowe o schematy różnicowe,  schodkowe, matrycowe, czy binarne – ale za to czyni cuda w postaci łatwości zarabiania prowizji uznawanych w Polsce za pieniądze nie do pogardzenia, dające możliwość godnej egzystencji. Jest to System silnie „spłaszczony”, mało atrakcyjny dla orłów networku, ale za to bardzo przyjazny dla tzw. zwykłych ludzi. 

Problem z naszym kochanym Systemem (w którym w dodatku pozwalamy Wam na „pionowe” przesuwanie obrotów) zaczyna się wtedy, gdy trzeba wymyśleć jakiś motywujący, a sprawiedliwy konkurs lub tak, jak teraz – opracować mądry Program Samochodowy.

Informuję z satysfakcją Menedżerów COLWAY, iż wreszcie opracowaliśmy zręby schematu, który – mam nadzieję – pozwoli nam zaprezentować ten Program oficjalnie na jesiennej Konferencji i już od listopada posadzić za kierownicą samochodów obrandowanych COLWAY pierwszych kilkunastu jego Beneficjentów.

Nad Regulaminem Programu ciągle pracujemy, ale mogę już  Wam zarysować jego główne korzyści i wymogi.

Program Samochodowy COLWAY nie będzie bezpośrednio powiązany z dotychczasowym Programem Motywacyjnym.  Będzie stanowić zupełnie nową wartość i otwierać nowe możliwości.   Nie ma być on „podpuchą” do dzikich, nieracjonalnych szarż zakupowych,  a potem pułapką dla tych, którzy je wykonali.  Nie ma  też być manipulatywnym wabikiem rekrutacyjnym, jak to widzimy w kilku MLM-ach na polskim rynku.  Nie zainaugurujemy go  mercedesami, jaguarami, ani lexusami.  Będziemy budować go tak, jak budujemy od ponad 13 lat COLWAY.  Organicznie, na bazie obrotów stabilnych, czyli w sposób „najzdrowszy” i dający gwarancję trwałości. Zaczniemy od aut klasy compact, najpewniej samochodów Toyota Yaris, Auris, może Corolla lub podobnych.              

Po wielu symulacjach rozwiązaliśmy główny problem, jakim było to, że w „parówkowym” czy „jednonożnym” Planie Finansowym COLWAY matkami lub ojcami obrotu np. 20 tys PKT czuje się zazwyczaj kilka osób.  A przecież kilka osób nie może dostać samochodu za ten sam wynik handlowy.  Tymczasem chcemy aby już taki obrót – 20 tyś zł netto detal w strukturze - uprawniał jego kreatora do jeżdżenia już zawsze, dopokąd go utrzymuje „colwayowym” autem. I to bez dopłacania przez niego ani grosza na cokolwiek oprócz tankowanego paliwa! 

Już dziś wg. wstępnych symulacji, do tego przywileju kwalifikuje się nawet kilkunastu członków Klubów Systematycznych, a po spełnieniu niezbyt trudnych warunków, może być takich Menedżerów wiosną 2018 roku kilkudziesięciu. Jakich mianowicie warunków?

Samochodami służbowymi COLWAY będą jeździć po uruchomieniu Programu już zawsze ci, w strukturach których notujemy  obrót wcale nie ogromny (może to być zaledwie 20 tys detal netto), lecz systematyczny i NOWY.  Poprzez obrót „nowy” definiować będziemy poczyniony przez Menedżerów „pod” beneficjentem Programu, nominowanych nie wcześniej, niż 12 miesięcy przed zaliczaniem takiego obrotu.  Kolejnym warunkiem będzie dywersyfikacja obrotu do Programu zaliczanego. Mówiąc najprościej:  nikt nie dostanie auta za jeden szczęśliwy traf rekrutacyjny kiedyś tam, czyli  za obroty nawet settysięczne, ale tylko w „jednej nodze”.  Natomiast będzie nim jeździł Menedżer, który efektywnie rekrutuje i wychowuje na duplikatora przynajmniej czterech Menedżerów na przestrzeni roku.   Ma ich mieć realnie trzech w swojej osobistej pierwszej Generacji  już  w momencie, kiedy aplikuje do Programu Samochodowego. 10 tyś PKT/ mc stabilnego obrotu w strukturze jednego Menedżera w Twojej pierwszej Generacji + drugie 10 tyś PKT poczynione (nawet rozsypane na obroty niewielkie)  w strukturach innych Menedżerów, ale również zarekrutowanych osobiście przez Ciebie -  już może uczynić Cię Menedżerko COLWAY kierowcą colwayowej toyoty.

Czy Program adresowany jest tylko do nowych Menedżerów?  A „zapomni” o weteranach COLWAY?  O Liderach?  Nie!  Będzie on wprowadzony dla tych, którzy generują obroty NOWE.  Czyli równo dla 15-to tysięczników i 100- tysięczników.

Program Samochodowy COLWAY ma być mądry. A więc zawierać pierwiastki lojalnościowe i motywujące, także do pracy ze zespołem. Nie ma zawierać demotywatorów, czyli mechanizmów sprawiających by ktokolwiek „nie życzył” Menedżerowi „pod sobą” wzrostów.  Ma on realnie i skutecznie stymulować  nowe obroty handlowe, czyli rozwój Organizacji i przyrosty Waszych prowizji. Ma ułatwiać pracę tym, którzy pracują. I wyróżniać ich. Samochody mają trafić autentycznie do tych, którzy będą nimi jeździć na prezentację.

Co więc trzeba zrobić JUŻ by np. po Promocji Listopadowej myśleć o służbowej toyocie?  Należy czym prędzej wykreować kolejnych Menedżerów.  Osobiście. Albo „ożywić” starych (ale nie „starszych” niż 12-to miesięczni). Należy też wesprzeć swoją grupę. Tak, by niebawem i ambitniejsi spośród nich też  wsiedli do colwayowych aut.  Zapewniam Was, że Program ten będzie przyjazny i wykonalny.  Będzie trzeba jeszcze prowadzić działalność gospodarczą. Ty – lub ktoś inny w Twojej rodzinie. Gdyż  nie obejdzie się niestety bez wystawiania faktur za środki, które wyasygnuje COLWAY dla beneficjentów Programu.  Dokładnie w tej wysokości, co rata leasingowa. COLWAY  zapewni również takie poręczenie, by samochód otrzymał każdy, kto spełni założone warunki.  Program musi mieć wmontowane „czujniki” na wszystkie próby prób np. „zamieniania” obrotów starych w „nowe”.  Czyli eliminować możliwości kantowania.  Informacji o Programie Samochodowym będzie więcej, teraz już coraz więcej. Inaugurację oficjalną przewidujemy na październikowej Konferencji w hotelu Magellan. Zapewne jednak już wcześniej Menedżerowie, którzy się kwalifikują, zostaną o tym poinformowani.

W najbliższych dniach dokonamy ostatnich symulacji systemowych i zawrzemy odpowiednie Umowy.

Zamykamy operację poprawiania receptur produktów

Nikt nie jest doskonały. Tworząc produkty przeważnie awangardowe, popełniamy błędy właściwe pionierom. Nie są one wielkie, a dzięki Wam korygujemy je tak szybko, jak jest to możliwe.  Niektóre poprawki wymuszają także zmieniające się trendy. W przypadku kosmetyków jest to eliminowanie niektórych substancji konserwujących, czy emulgujących. I tak Ultranawilżający Balsam Kolagenowy otrzyma niebawem również zupełnie nową formułę. Ze składu znikną dotychczasowe konserwanty, a pojawią się w nim nowe, naturalne substancje aktywne. Przy niezmienionej cenie odkryjecie Drogie Panie zupełnie nowy kosmetyk COLWAY. Poświęcimy mu osobny materiał.

W przypadku suplementów trendy wymuszają transparentne, czyli pozbawione wszelkich barwników kapsułki. Z żelatyny rybiej, a nie wieprzowej. Oraz przechodzenie wszędzie, gdzie jest to technologicznie możliwe z przeciwzbrylaczy opartych o sole kwasów tłuszczowych na krzemionkowe.  Za tymi trendami COLWAY zawsze podążał w dobrym tempie.  Suplementy COLWAY to mój osobisty „konik”. Nie musicie naprawdę słać maili pytających, czy colwayowa B12 to metylkobalamina, czy nasza B6 jest koenzymatyczna, czy wit E pochodzi z tokotrienoli, a K2 to aby na pewno MK7… Gdy tylko bowiem na rynku pojawia się lepiej przyswajalna formuła jakiejkolwiek witaminy, my natychmiast dokonujemy zmiany składu naszego suplementu na właśnie taką!

Zachęcam serdecznie wszystkich, którzy mieli zastrzeżenia do cech niektórych naszych produktów kosmetycznych, by nabyli je w poprawionej formule. Atelokolagen COLWAY, to dziś produkt, który sięgnął doskonałości.  Zawiera więcej białek kolagenowych, przez co jest wydajniejszy. Stał się jeszcze bardziej odporny na temperaturę i konfekcjonowany jest w lepsze jakościowo butelki.  Płyn do Demakijażu już nie „szczypie”, bo uzyskał pH takie same, jak ludzkie oko. Szampon Zagęszczający Włosy dr Słonia znakomicie lepiej obecnie myje. Itd. itp… Sprawdźcie koniecznie wszystkie wymienione produkty w udoskonalonych formułach! Naszą komórką kontroli jakości jesteście Wy. Spisujecie się w tej roli znakomicie. Tak trzymajmy! Proszę o wszelką konstruktywną krytykę. Obiecujemy niezmiennie się nad taką pochylać.

 

Konferencja jesienna COLWAY

74963208

Potwierdzamy oficjalnie, iż odbędzie się 21 października w Hotelu Magellan SPA & Biznes http://hotelmagellan.pl/pl/  Urocze miejsce, nad Jeziorem Sulejowskim, blisko autostrad A1 i A2 pozwoli zanocować 230 chętnym by zjechać na „wiec plemienny” i wziąć osobiście udział w wydarzeniach podobnych tym w warszawskim Bossie, w roku ubiegłym.  Tym razem chcemy  całą treść Konferencji wraz z rozrywką zamknąć w jednym dniu. W sobotę zatem będzie intensywnie, a w niedzielę po śniadaniu się rozjeżdżamy.  Zaproponujemy bilety w dwóch cenach: dla nocujących i bankietujących (w granicach 400 zł) oraz dla około 60-ciu zainteresowanych tylko częścią oficjalną (w granicach 100 zł).  Przewidziane są, jak to w COLWAY również prezenty i bardzo atrakcyjny element artystyczny - dlatego prosimy wszystkich Menedżerów, którzy zamierzają tej jesieni i tej Promocji zarobić z COLWAY dużo pieniędzy, aby się nie zagapili, gdy rozpoczniemy sprzedaż, co nastąpi już niebawem po udostępnieniu prowizji za sierpień.

 

 

Powoli będziemy się żegnać z niektórymi produktami

Czas i postępy w kosmetologii są dla niektórych pozycji naszego asortymentu bezlitosne.  To wcale nie musi znaczyć, że produkty te stają się gorsze. Wystarczy, że stają się „zwyczajne”, przez co rozumiemy dostępność podobnych w tradycyjnym handlu i to zazwyczaj po niższej cenie, by zaczynać myśleć o ich wycofaniu. Firma sprzedaży bezpośredniej taka, jak COLWAY musi mieć w katalogu kosmetyki ponadstandardowe. A katalog ten nie może się bez końca rozszerzać. Dlatego koleją rzeczy niektóre produkty muszą robić w nim miejsce innym, awangardowym.  W pewnym sensie decydujecie o tym Wy sami. „Głosując” swoimi zamówieniami.  Obniżający się sukcesywnie popyt na konkretny kosmetyk, sygnalizuje czas rozstania się z nim. Niekiedy my próbujemy przedłużać żywot produktu w ofercie. Promując go usilnie lub renegocjując z wytwórcą jego cenę. Gdy jednak i to nie przynosi pożądanych rezultatów pozostaje tylko … żegnać się, nawet kosztem sentymentów pewnej grupy jego wiernych użytkowników.

I tak oficjalnie informuję, że już z oferty zniknął Zestaw do Pielęgnacji Twarzy i Dekoltu, natomiast:

Tonik

Peeling

Krem Nawilżający na Dzień

Krem Regenerujący na Noc

Maski Kolagenowe ze Złotem koloidalnym

Scrub do Ciała z Kolagenem

…będą dostępne w ofercie COLWAY już tylko do wyczerpania zapasów. W przypadku większości tych produktów nastąpi to już we wrześniu.

Wypytajcie, proszę wszystkie swoje wierne Klientki tych produktów, czy nie chcą aby poczynić sobie ich zapasu. Większość z nich zawiera „stare”, poczciwe, sprawdzone od ćwierć wieku konserwanty, co oznacza, że ich realny okres zalecenia do zużycia jest znacznie dłuższy, niż deklarowany na etykiecie. Kto z Menedżerów zechce takie zapasy dla swojej klienteli poczynić, niech nie czeka do końca miesiąca, bo… nie zdąży.

Czy to oznacza, że COLWAY nie będzie już miał w katalogu kremu dedykowanego dojrzałej cerze, masek, toniku, ani peelingu? Oczywiście że nie… Są już w opracowaniu nowe generacje tych kosmetyków.

 

„Mała Promocja” we wrześniu

Tego miesiąca promocja w schemacie „5+1” obejmuje Atelokrem MC2.  Podtrzymujemy też bardzo okazyjną ofertę „2 w cenie 1” na AmiColinę.  Jak już sygnalizowaliśmy, produkcja tego suplementu nie będzie kontynuowana z przyczyn prawnych. Szkoda, ale nie ma na to rady. Mamy świadomość wartości AmiColiny dla określonych grup konsumentów. Dlatego, jeśli nawet będziemy musieli wycofać ten produkt z oferty już w październiku, to ewentualne jego pozostałości remanentowe dołączymy do puli prezentów w listopadzie. 

Kto zamówi również we wrześniu definitywnie ostatnie 2 Kremy Nawilżające na Dzień – otrzyma gratis pakiet 10-ciu saszetek reklamowych tego kremu (1,1 ml każda). Analogicznie 10 saszetek reklamowych gratis dołoży magazyn wysyłkowy do 2 Kremów Regenerujących na Noc. Nie nazywamy już tego elementu promocją, gdyż w istocie jest to  wsparcie wyprzedaży.

We wrześniu zakończymy także sprzedaż saszetek reklamowych obu Kremów. W sytuacji wycofywania tych produktów nie ma już ona sensu. Pozostały zapas saszetek 1,1 ml  tak zasłużonych w historii COLWAY obu kremów (z największą wszak na rynku zawartością Matrixilu!)  – najpewniej rozdamy Wam do zużycia na własne potrzeby. Nastąpi to w Listopadzie lub przy innych sposobnych okazjach.

Podobnie nie nazywamy już Promocją podtrzymanej  we wrześniu zapewne po raz ostatni oferty „3+1” na Scrub do Ciała z Kolagenem. Mimo wszelkich starań i naszego silnego przekonania, że to bardzo dobry produkt – nie ma on  znacznego wzięcia w Sieci nawet po obniżce ceny i nawet promowany w okazji zakupowej „3+1”.  Dlatego Scrub dołączy do listy produktów wycofywanych z katalogu.   Wrzesień jest definitywnie ostatnim miesiącem jego dystrybucji. Ewentualne pozostałości magazynowe zostaną rozdane gratis.

Warunkiem skorzystania z benefitów „małej promocji” wrześniowej jest, jak zawsze – umieszczenie produktów, które ona obejmuje, w zamówieniu o wartości nie mniejszej, niż 2600 pkt/zł w cenach katalogowych.

Rabranding opakowań

Ta konieczna operacja wydłużała nam się już w fazie planowania i aby nie pociągnęła za sobą kosztów więcej niż musi, to w fazie realizacji też się niestety rozciągnie.  Skutkować to będzie pewnym zamieszaniem, gdyż w obiegu będą przez pewien czas równolegle „stare” i „nowe” opakowania. Zakładamy jednak, że szaleństwie zakupowym colwayowego Listopada uda się „wyjść” z zapasów pudełkowych, których nie sposób było zmarnować i koniec roku zastanie nas w asortymencie jednolicie i spójnie konfekcjonowanym.  Na pierwszy ogień poszła Złota Linia Atelo, której szata zbiera Wasze pochlebne opinie.  Wkrótce produkty kolejne.  

Sergiej A. Batieczko niebawem znowu w Polsce!

DSC 0102

Już z końcem września niezwykle popularny w naszych kręgach ukraiński uczony, o którym krąży anegdota, iż odchudził COLWAY o dobrych kilka ton – zawita do nas po raz kolejny.  Pierwsze z Spotkań - które zawsze gromadzą dużą frekwencję i powodują ożywienie biznesowe w strukturach -  odbędzie się na początku października w Krakowie. Dokładną datę i miejsce podamy. Menedżerowie czujący się na siłach zorganizować na jesieni kolejne Spotkania  z S.A. Batieczką na swoim terenie, kontaktować się powinni  już z Marzanną Kamińską – najlepiej poprzez e-mail: marzacolway@gmail.com

Wychodząc naprzeciw Waszym sugestiom – prof. Batieczko napisał obszerny skrypt, który wypełniają porady żywieniowe, wskazówki jak zażywać suplementy COLWAY i mnóstwo innych cennych porad ujętych w kompleksowy Program. Materiał ten oddaliśmy już do tłumaczenia. Zostanie na jesieni wydany drukiem.

 

Program Motywacyjny

Klub Systematycznych 15tys.+ (tylko za obrót V, VI, VII) tworzyli:

Sylwia Aleksiejuk, Anetta Antychowicz-Gabryś, Magdalena Bartosik-Bordulak, Robert Bogdański, Anna Bronowicz-Stańko, Ewa Ciesielska, Maria Czerska, Zofia Daniluk, Ewa Daroszewska, Krystyna Derbin, Agnieszka Dobrzyńska, Barbara Draganow, Jarek Dziuba, Mirella Dziuba, Marzena Faltyńska-Ratajczak, Romuald Giera, Urszula Gierlak, Marcin Golonka, Stefania Gubalska, Izabela Jagodzińska, Bogusław Januszewski, Mirosław Jarocki, Helena Jasińska-Przychodniak, Barbara Jastrzębska, Mariola Kaczmarek, Zofia Kaniewska, Rosita Karpaviciene, Izabella Karwowska-Oczepa, Karolina Kędziora, Mariusz Kroczyński, Karolina Krzyształowska, Magdalena Kuklińska, Sylwia Kurpisz-Hałas, Tomasz Lesiakowski, Magdalena Loyola-Fernandez, Elżbieta Łoś, Hanna Łukomska, Janina Małecka-Ulińska, Piotr Marczak, Stanisław Marków, Beata Michałowska, Dorota Niezgoda, Aleksander Nowak, Anna Nowak, Dariusz Olszewski, Marek Olszewski, Iwona Ostrowska, Jolanta Panasiuk, Agnieszka Piekoszewska, Beata Pisarska, Andrzej Podlasin, Wiktorija Protasowa, Ewa Przewrocka, Paweł Przychodniak, Katarzyna Romanowska, Jakub Sapiński, Alina Selwat, Agnieszka Sikorska-Szymlet, Jacek Sikorski, Bożenna Stankiewicz, Elżbieta Stępień, Monika Suska-Łojek, Piotr Szewczyk, Anna Śruborz, Dominika Tomczak, Jolanta Tyndyk, Stanisław Zając, Maciej Zięba, Urszula Zimoląg-Stankiewicz, Ewa Żekieć-Gitalewicz.

 

Klub Systematycznych 40tys.+ (tylko za obrót V, VI, VII) tworzyli:

Stanisław Augustynowicz, Piotr Biały, Agnieszka Biernacka-Leja, Anna Borkowska, Ewa Brynda, Paweł Florek, Mariusz Fortuna, Maria Gałecka, Anna Godlewska, Anna Godusławska, Bożenna Godusławska, Barbara Gorczyca-Nowaczek, Anna Góźdź, Tomasz Graf, Daria Grzechnik,, Paweł Grzechnik, Marek Grzelewski, Robert Hołod, Ryszard Jastrzębski, Tomasz Kabaciński, Helena Kapuścińska, Joanna Kasprzyk, Mirosława Kowalska, Iwona Kozak, Switlana Kozakowa, Irena Krusche, Ryszard Krusche, Wiesław Kurzyna, Adam Kusiak, Waldemar Leja, Ewa Leończak, Waldemar Łaska, Bożena Marciniak, Joanna Marek, Marcin Maruszak, Beata Mazur, Angelika Mazurkiewicz, Małgorzata Mazurkiewicz, Ireneusz Nowaczek, Urszula Owsiak, Renata Panek, Irena Pieczulis, Emilia Pieńko, Grażyna Pilarska-Sorokin, Małgorzata Polak, Róża Rapacewicz, Rafał Rynkowski, Anna Sadurska, Robert Sękowski, Renata Sikorska, Ewa Sobańska, Mira Spa, Marek Strzemżalski, Kamila Szłabowicz, Jolanta Świżewska, Aneta Tokarska, Zbigniew Tymieniecki, Małgorzata Wal, Małgorzata Weiss, Hanna Więckowska, Sławomir Więckowski.

 

Klub Systematycznych 100tys.+ (tylko za obrót V, VI, VII) tworzyli:

Małgorzata Adamowska-Kluziak, Beata Bębas, Barbara Buławska, Piotr Buławski, Wanda Buśko, Agnieszka Chyćko, Dorota Dąbrowska, Anna Dratwińska, Leszek Dratwiński, Jolanta Gacek, Hanna Gapińska, Aneta Graf, Sylwester Kalinowski, Krzysztof Karliński, Joanna Kwaśnińska, Henryk Lipa, Izabela Oleksy, Grażyna Polańska, Marek Przeniosło, Michalina Romanowska, Monika Rynkowska, Jadwiga Strzemżalska, Irena Szurmiak, Iwona Świerczyk, Marta Warzyńska.

Gratulujemy nowym członkom rozrastającego się Klubu Systematycznych 15tys+.  Jak z pewnością już  zauważyliście – awanse w Programie Motywacyjnym świętujemy obecnie także na Colway Fanpage. Aby ten miły zwyczaj utrzymać, potrzebujemy fotografii Menedżerów, którzy debiutują w Klubach.  Zadbajcie, prosimy by do nas docierały! 

Z przyjemnością informuję, że już od tego miesiąca uznaniowe nagrody dla awansujących do Klubu 40tys+ powiększą się o gustowne zegarki renomowanej, szwajcarskiej firmy Tissot.

1

Będą oczywiście damskie i męskie. Z imieniem i nazwiskiem Nowego Czterdziestotysięcznika.  Dla upamiętnienia tego awansu!

2

 To dobry czas na awans do tej Ligi. Patrząc przez pryzmat rodzącego się Programu Samochodowego – szczególnie warto to osiągnąć w oparciu zupełnie nowe wyniki obrotowe.

„Stutysięczników” podpytujących o kierunek dorocznej wycieczki informuję, że jeszcze nie mamy wiążącej decyzji. Mogę tylko przybliżyć termin: najpewniej druga połowa lutego lub początek marca.

 

Idą żniwa!

Wrzesień i kalesony –  mówi stary dowcip – łączy ze sobą to, że zwiastują jesień.  A w COLWAY wrzesień zwiastuje nasze właściwe żniwa, czy tam „wykopki”, jak wolą niektórzy.   Był to u nas zawsze tradycyjnie dobry miesiąc, po urlopach, upałach i innych pretekstach do lenistwa, a jeszcze przed październikiem, kiedy wszyscy sprężamy się do skoku… Nie ukrywam, że liczymy na historyczny rekord obrotowy. Byłby trzecim takim miesiącem rekordowym w tym roku, po lutym i czerwcu. 

Drodzy Przyjaciele! My wykonaliśmy sporo pracy, byście Wy zostali u progu czasu zbiorów -wyposażeni we wszystko, czego potrzeba. Nie urlopowaliśmy zbyt wiele.  Odbyło się tego roku dużo Szkoleń i spotkań.  I będą kolejne. Otrzymaliście Przyjaciele wspaniałe nowe Produkty i otrzymacie tej jeszcze jesieni kolejne. Również mnóstwo narzędzi marketingowych, przede wszystkim tych najbardziej dziś skutecznych – internetowych.

Zajrzyjcie w Strefie Menedżera na www.colway.pl   do sklepu on-line -  na półki  z asortymentem reklamowym…   Czy wiecie o nowościach, jakie się tam pojawiły?  Również w tych dosłownie dniach… Zobaczcie ile plików w postaci wizualizacji, ulotek i materiałów edukacyjnych, traktujących o naszych produktach skrywa się pod zakładką DO POBRANIA. Nie wszystko nam wychodzi i nie z wszystkim się wyrabiamy w zakładanych terminach, miewamy swoje porażki, tak samo jak Wy, lecz mogę stwierdzić u progu tegorocznych żniw, że jesteśmy do nich przygotowani.

Myślę, że macie wszelkie przesłanki do tego, by czuć się w „klasycznym” COLWAY bezpiecznie i stabilnie.  Z perspektywami zarobkowymi i rozwojowymi.  Doinformowani, wysłuchiwani, doceniani i dobrze obsługiwani.  Jeśli tak jest – to teraz Wasza kolej.   Życzę Wam wszystkim tej kolejnej jesieni, czternastej już w COLWAY – obfitych zbiorów! 

 Jarosław Zych

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem