AKTUALNOŚCI SIERPNIOWE

 

aktualnosci sierpniowe 2

 

 



Słodki problem z Szamponem dr Słonia znalazł swój finał? 

fvvd



Otrzymaliśmy właśnie od dr Krzysztofa Słonia wyniki badań, które pozwalają na optymistyczny wniosek, iż definitywnie skończą się irytujące wahania konsystencji tego ważnego dla nas produktu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

 

 

 

 

 Chcemy zacząć wyposażać Was w nowoczesne narzędzia marketingowe 

(materiał powtórzony, gdyż wiąże się z innymi tematami)


shutterstock 171894914


Nic nie zastąpi w naszej pracy bezpośrednich relacji z drugim człowiekiem. Ta prawda ciągle obowiązuje, ale jednocześnie wiemy wszyscy, że coraz trudniej umawiać się na spotkania, których celem jest pozyskanie klienta, a zwłaszcza współpracownika.  Dlaczego?  Pośród wielu tego powodów wymienić można i ten, że ludzie mają coraz mniej czasu, a komunikacja coraz bardziej przenosi się do internetu, z dużym udziałem mediów społecznościowych. Czy więc podoba nam się to, czy nie – również nasze działania marketingowe muszą się przynajmniej w części przenieść tam, gdzie coraz częściej się  komunikujemy, gdzie nawiązujemy też znajomości… Obecność na facebooku i w innych mediach staje się już dziś  po prostu nieunikniona… Ci z nas, którzy to rozumieją, już dawno rekrutują osoby, które sprzedają przez internet. Niekoniecznie zresztą musi chodzić o sprzedaż, a po prostu o pierwszy kontakt. Wydaje się, że jest to obecnie dobry, alternatywny sposób pozyskania ludzi młodych.  Kto więc nauczy się choć podstawowych kompetencji, które pozwolą mu – uwaga! – podpisywać się pod materiałami jakie będą dla Was powstawały, czyli czynić je materiałami własnymi, ten pójdzie z trendem. Kto zaś uzna, że „to już nie dla niego”, że nie rady itp., ten po prostu zostanie z tyłu…  Uwierzcie mi, że może każdy. Wszyscy wszak mamy od wielu lat telefony komórkowe i nie są to aparaty z tarczą obrotową. Wszyscy już praktycznie funkcjonujemy w internecie, więc chodzi jedynie o to, byśmy również wszyscy nauczyli się wspomagać nim w strefie zawodowej. Jakich to instrumentów pomocy możecie oczekiwać od COLWAY i jak chcemy Was nauczyć posługiwania się nimi?

CZYTAJ WIĘCEJ

 

 

 

Wdrażamy zapowiadane instrumenty wsparcia marketingowego

 

 

Robimy to poczynając od rzeczy łatwych, dawno postulowanych, jak „dopinanie”: LINK , filmów, prezentacji i materiałów o naszym asortymencie. 

Otwórzcie dla przykładu: LINKTak chcemy, by  docelowo wyglądały podstrony, na których eksponujemy produkty.  

CZYTAJ WIĘCEJ

 

 

 

 

 

 

Dla zaawansowanych

 

… użytkowników internetu prezentujemy rozwiązanie bardziej wymagające (dokładnie to wymagające jedynie czasu, gdyż również przygotowaliśmy do niego instrukcję krok po kroku!)

CZYTAJ WIĘCEJ

 

 

 

O innych działaniach promocyjnych


Kto już natknął się w telewizji na nasze krótkie spoty reklamowe?

 

 


Były to tylko zwiastuny przyszłych działań o charakterze na razie sondażowym. Gdy jednak padnie niezbyt mądre pytanie: „jeśli to jest tak dobra marka, to dlaczego nie widać jej np. w telewizji”, to dobrze jest mieć wtedy taki spot w telefonie.

Przedstawiliśmy na scenie Rocznicy w Rynie Katarzynę Figurę - jako nasz wybór kandydatki na Twarz COLWAY. Dopracowujemy obecnie szczegóły współpracy. Zaangażowanie aktorki w przygotowania do spektaklu „Kopciuszek” w Teatrze Polskim w Bydgoszczy, a potem wakacje i jej nieobecność w Polsce, odsuwają nam plany sesji zdjęciowej, którą wpisać chcemy w omawiane działania.



Narzędzia realne dla tych, którzy omijają internet


Mamy ich przecież ciągle pełny, niezmienny asortyment! Ulotki produktowe (w tym śmiesznie tanie ulotki ekonomiczne), foldery, Informator Produktowy. Jedyne takie na świecie butelki na wodę z borokrzemowego szkła, które o tej porze roku, używane z tym zamysłem marketingowym, dla jakiego powstały – są bardzo skuteczną pomocą rekrutacyjną!

fredcs

 

Dla Was w cenie dotowanej!  Niższej niż w sklepie fabrycznym ich wytwórcy -  EQUA. Sprawdźcie!

Zanim ktokolwiek powie, że brak mu instrumentów pomocy w kontakcie z potencjalnym klientem lub współpracownikiem (zdarzają się takie opinie) niech zajrzy, proszę do naszego asortymentu reklamowego! Kto z Was Menedżerowie miał już w ręku XX wydanie Niebieskiej Teczki – naszego podstawowego materiału informacyjnego, od którego zaczęła się przygoda z COLWAY dla dziesiątek tysięcy osób? 

teczka

 

… materiału, który wiwisekcyjnie rozbiera niuanse naszego Planu Finansowego, odpowiada na pytania o atesty, patenty i podobne… Przedstawia credo, wartości i historię COLWAY.  Jest wyposażony w Umowy i materiały promocyjne. A kosztuje mniej, niż kiedyś wydawaliśmy na gazety na weekend.  Kiedy ostatni raz pożyczyliście (tak to się robi, aby spotkać się potem ponownie po odebranie) komuś, kto zareagował ciekawością na „zapytaj mnie o COLWAY” - Niebieską Teczkę? Jeśli ten zwyczaj wróci tym, którzy narzekają na wyniki rekrutacyjne, to może i wyniki im wrócą…

W Sklepie menedżerskim znajdziecie próbki kosmetyków w saszetkach 1,1 ml i 2,5 ml, a Blue Diamond nawet 5 ml. 
 
                                                            saszetka kolagen 1 500x500krem diament probka 1 cut 500x500saszetka atelomaska 500x500

 

 

Są tam też ultra ekologiczne torby bawełniane – przecenione na Wasze życzenie  właśnie do kwoty 5 zł/sztuka. Są tam torby i reklamówki, aby nie sprzedawać produktów trzymanych w ręku… 

 

                                                        torba colway 500x500BezC2A0tytułu 500x500                aktówka small22 500x500

 

 

Są estetyczne aktówki biznesowe (z wyposażeniem) dla tych, którzy chcą prezentować się jak przystało na przedsiębiorców! Nasze kultowe książki i skrypty. Tanie, ale dobrze „znaczące teren” naklejki. Są wreszcie Odznaki Menedżerskie ze srebra próby 925, jakich kolejnej emisji już nie wybijemy, a więc to ostatnia okazja ich nabycia dla tych z Was, którzy będą kiedyś chcieli podnieść rangę momentu nominowania swojego Dystrybutora na Menedżera. 
odznaka srebrna 500x500

Dystrybutorzy COLWAY!  Czy Wasi Menedżerowie zaopatrują Was w te pomoce?   

Czy jest ich tam za mało?  Bardzo proszę o Wasze sugestie: jakich byście chcieli?

Czy może  podobnych do tych na zdjęciu:

Bez nazwy 2


pojemników na suplementy z podziałem na porcje dzienne?


A może czegoś bardziej spektakularnego?  W Rynie Liderzy otrzymali w prezentach ekspozytory mogące efektownie podświetlać nasze kosmetyki:



Ich zastosowanie może być wszechstronne. Od zdobienia miejsc Waszych spotkań, przez prezentacje, służenie sesjom fotograficznym, aż po docelową ekspozycję handlową w placówkach handlowych. Osobiście namówiłem dwa sklepy
z biżuterią, by uatrakcyjniły swoją witrynę Kremem Niebieski Diament. Efekt okazał się zaskakujący. Jubilerzy, którzy wzięli go ode mnie w zamiarze dawania w prezencie do większego zakupu – zaczęli…  handlować naszym produktem!

Jeszcze nie zamawiamy tych ekspozytorów hurtowo. Poprosiłem w Rynie o Wasze opinie, czy mamy to zrobić, ale było to po północy, więc nie dziwi mnie znikoma ilość odpowiedzi. Zatem ponawiam pytanie: czy chcemy takiego ekspozytora?  Może być z wewnętrznym grawerem laserowym COLWAY, uniwersalny dla wielu kosmetyków, z pilotem, wyborem kolorów światła i w rozsądnej cenie.



Materiały do pobrania ogólnodostępne


Plakaty i roll-up’y – których pliki wystarczy wysłać do punktów usługowych, znajdujących się w każdym mieście, aby takie narzędzia mieć – są tutaj: LINK
 ,

podobnie jak hasła naszych dotychczasowych kampanii i logo COLWAY.


Materiały edukacyjne na temat naszych produktów kosmetycznych i nie tylko – znajdują się tutaj: LINK
 - również foldery i inne materiały w wersjach do profesjonalnego druku.


Umowy, patenty, atesty, certyfikaty, badania i rozliczne inne dokumenty dotyczące produktów – znajdują się tutaj: LINK


Wizualizacje produktów znajdują się tutaj: LINK

Może należy także przypomnieć linki do naszych filmotek:

LINK

LINK


do archiwaliów fotograficznych: ZDJĘCIA


opisów Planu Finansowego: LINK


oraz strony:
www.niebieskidiament.pl


A będzie wkrótce takich i innych materiałów znacznie więcej… Gdyby zaś komukolwiek, kto naprawdę chce zajmować się prezentacjami sprzedażowymi i rekrutacyjnymi było ich za mało, to jeszcze jest (i zostanie wkrótce znacznie poszerzony) znaczny zasób plików do pobrania w Strefie Menedżera.




Wzmocnienia i zmiany kadrowe 


Jeszcze przed Konferencją jesienną i planowanymi kampaniami, COLWAY chce wzmocnić kadry. Prowadzimy zaawansowane rozmowy o angażach z kandydatami.  Pierwsza zmiana już w tym miesiącu: w miejsce opuszczającej nas, by realizować własne plany zawodowe Mileny Chorążewskiej na okres, póki co próbny, przychodzi Justyna Florczak
justyna.florczak@colway.pl



Fundusz Szkoleniowy – przypomnienie, czym jest i jak powinien być wykorzystywa
ny


35

 

Fundusz Szkoleniowy jest to odpis w wysokości 0,8% obrotu liczonego w cenach katalogowych netto naszych produktów.  Prawo do dysponowania nim mają Menedżerowie, pod którymi system wykazuje obrót >100.000 pkt w siedmiu generacjach za te miesiące rozliczeniowe, w których taki  nastąpił. Ma być wykorzystywany zgodnie ze swoją nazwą na cele edukacyjne, a nie inne. Mają z niego korzystać w maksymalnej, jak to możliwe ilości ci, którzy obroty objęte odpisem 0,8 % współtworzą.  Jak w praktyce powinna wyglądać jego konsumpcja?  

CZYTAJ WIĘCEJ

 

 

 

 Kodeks Etyczny 


Zapowiedziane oficjalnie w Rynie wprowadzenie w Organizacji COLWAY Kodeksu Etycznego wchodzi w fazę zbierania sugestii i oczekiwań Uczestników Sieci. Proszę o nadsyłanie do mnie, na adres
jaroslaw.zych@colway.pl  - do końca sierpnia wszelkich Waszych uwag i propozycji. Przypomnę: kodyfikujemy zachowania i działania Uczestników naszej Sieci przede wszystkim wobec siebie nawzajem 

CZYTAJ WIĘCEJ

 

 Uwaga! Upały! 


Kto już stracił tego lata Kolagen Naturalny? Nie ma sensu ryzykować. Nie zamawiajcie go w okresie ekstremalnych upałów, a już w żadnym wypadku przed weekendami. Styropianowo-lodowa ochrona termiczna (obowiązkowo doliczana do kosztów paczki z kolagenami) działa przez maksymalnie dwie doby. Przy takich upałach, jakie mamy teraz – nawet krócej.

Po niniejszym ostrzeżeniu informujemy, że nie będziemy przyjmować zwrotów kolagenów, które uległy denaturacji w transporcie. 



Kiedy podnosimy, a kiedy obniżamy ceny produktów?


Przez całe lata płynęły od Was zapytania: „czy nie może być taniej”? Odnoszące się do konkretnych produktów.  Choć jednak zawsze, odkąd COLWAY istnieje, staraliśmy się ustawiać do Waszych dezyderatów, to te akurat najczęściej były nie do zrealizowania. Czynniki inflacyjne, ekonomiczne i ogólne kosztotwórcze 
powodują, że produkty nasze raczej muszą drożeć - tak samo, jak drożeje przecież wszystko niemal wokół.  Bywa wszak inaczej. Postulowaliście, by w naszej ofercie znalazły się też produkty tańsze?  Weszły więc tańsze. Chusteczki Kolagenowe. To aż niewiarygodne, że w drabince marżowo-prowizyjnej zmieścił się produkt tak dobry i tak tani w katalogu jednocześnie!  

CZYTAJ WIĘCEJ

 

 

 

Czy sezonowe obniżki cen przetrwają sezon letni?


Jest to ciągle możliwe, a zależne po prostu od „zejścia” danego produktu, czyli praw rządzących zakupami hurtowymi.  Przy nieco słabszych handlowo (w porównaniu w latami 2016 i 2017) naszych wynikach w czerwcu i lipcu, akurat wolumen sprzedażowy Colvity i Zestawu Atelo zadowalająco się zwiększył.  Zadecyduje więc sierpień.


Mała promocja” w sierpniu, czy raczej wyprzedaż?


Do Zestawu Napinającego pod Oczy w sierpniu również w prezencie Colvita.  Atelokrem Multikorygujący niezmiennie w ofercie „2 w cenie 1”, przy czym nie będziemy już nazywać tej oferty „promocją” 

CZYTAJ WIĘCEJ

 

 


Kiedy Colaceum?

colaceum colway


Colaceum
, zapowiadające się na kolejny nasz szlagier produktowy już, już – tuż. Czy zdąży w sierpniu? Tak mamy obiecane. Jeśli będzie się opóźniać, widzę również tego pewną zaletę. Będzie to bowiem produkt czuły na temperaturę, a lato piękne. Nie aż tak dramatycznie czuły jak Kolagen Naturalny, gdyż wosk terapeutyczny – „panaceum od COLWAY” nie będzie w skwarze słońca denaturować, stając się bezużytecznym, ale może (bez wpływu na jakość i działanie) nieco zmieniać postać fizyczną, co jak pokazał Szampon dr Słonia, zachwytu u konsumentów nie wzbudzi.

Dostępność tego asortymentu ogłosimy w newsletterze „Uśmiechy od COLWAY” i na Official Fanpage.


Naturalne czy „normatywne”?


Dylemat, który już prawdopodobnie będzie towarzyszył nam zawsze: produkty całkowicie naturalne i zarazem kapryśne, nierówno barwne, różniące się nieco w partiach, tak samo jak surowce do nich? Czy jednorodne,  stabilne konsystencją, co najłatwiej uzyskać  konserwacją i emulgatorami?  UE -standaryzowane na co da się tylko?  My wybraliśmy… A co z konsumentami?  To już Wasza rola.  Wiem i ja coś o tym, odpisując np. na maile powołujące się na cudowne słowa z epoki słusznie minionej… Słowa takie np. jak „norma”. 

Proszę by każdy w COLWAY miał świadomość, że produkty naturalne nigdy nie są całkowicie „normatywne”.  Czy znany nam wszystkim, bo dostępny powszechnie jednodniowy sok z marchwi jest wszędzie i o każdej porze roku taki sam w smaku, gęstości i kolorze? Nie? No właśnie…




Konferencja jesienna COLWAY w „Mazurkasie”

f163a8bbdd


Odbędzie się 20 października 2018 r. w 
MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie. To ostateczny termin i miejsce, co niniejszym potwierdzamy. Już dziś zapraszam Was do jednego z najlepszych obiektów konferencyjnych w Polsce na mocne uderzenie, jakim będzie nasza jesienna Konferencja.

 

CZYTAJ WIĘCEJ

 

 

Program Motywacyjny

shutterstock 1029299632


Klub Systematycznych 15tys.+
(tylko za obrót IV, V, VI) tworzyli:

Sylwia Aleksiejuk, Magdalena Bartosik-Bordulak, Agnieszka Biernacka-Leja, Anna Borkowska, Anna Bronowicz-Stańko, Ewa Brynda, Maria Czerska, Zofia Daniluk, Ewa Daroszewska, Krystyna Derbin, Agnieszka Dobrzyńska, Barbara Draganow, Marzena Faltyńska-Ratajczak, Mariusz Fortuna, Anna Godusławska, Mirosław Jarocki, Helena Jasińska-Przychodniak, Barbara Jastrzębska, Zofia Kaniewska, Joanna Kasprzyk, Mirosława Kowalska, Iwona Kozak, Magdalena Kuklińska, Sylwia Kurpisz-Hałas, Elżbieta Łoś, Grzegorz Łukaszewski, Hanna Łukomska, Janina Małecka-Ulińska, Bożena Marciniak, Angelika Mazurkiewicz, Ewa Mikulska, Anna Nowak, Marek Olszewski, Hanna Opiła, Irena Pieczulis, Agnieszka Piekoszewska, Emilia Pieńko, Beata Pisarska, Andrzej Podlasin, Małgorzata Polak, Rafał Potkański, Jakub Sapiński, Hamed El Sayed, Bożenna Stankiewicz, Beata Staszczuk, Elżbieta Stępień, Anna Śruborz, Zbigniew Tymieniecki, Małgorzata Wal, Maciej Zięba, Urszula Zimoląg-Stankiewicz.


Klub Systematycznych 40tys.+
(tylko za obrót IV, V, VI) tworzyli:

Piotr Biały, Wanda Buśko, Anna Dratwińska, Maria Gałecka, Anna Godlewska, Bożenna Godusławska, Barbara Gorczyca-Nowaczek, Anna Góźdź, Ewa Grabowska-Koziarz, Tomasz Graf, Daria Grzechnik, Paweł Grzechnik, Marek Grzelewski, Robert Hołod, Ryszard Jastrzębski, Tomasz Kabaciński, Helena Kapuścińska, Izabella Karwowska-Oczepa, Switlana Kozakowa, Irena Krusche, Wiesław Kurzyna, Adam Kusiak, Waldemar Leja, Ewa Leończak, Waldemar Łaska, Joanna Marek, Marcin Maruszak, Beata Mazur, Małgorzata Mazurkiewicz, Dariusz Olszewski, Aleksander Owsiak, Renata Panek, Grażyna Pilarska Sorokin, Róża Rapacewicz, Katarzyna Romanowska, Rafał Rynkowski, Anna Sadurska, Robert Sękowski, Renata Sikorska, Ewa Sobańska, Marek Strzemżalski, Piotr Szewczyk, Kamila Szłabowicz, Iwona Świerczyk, Aneta Tokarska, Małgorzata Weiss, Hanna Więckowska.


Klub Systematycznych 100tys.+
(tylko za obrót IV, V, VI) tworzyli:

Małgorzata Adamowska-Kluziak, Stanisław Augustynowicz*, Beata Bębas, Barbara Buławska, Piotr Buławski, Agnieszka Chyćko, Dorota Dąbrowska, Hanna Gapińska, Aneta Graf, Sylwester Kalinowski, Krzysztof Karliński, Ryszard Krusche, Henryk Lipa, Izabela Oleksy, Grażyna Polańska, Marek Przeniosło, Michalina Romanowska, Monika Rynkowska, Joanna Sobańska, Jadwiga Strzemżalska, Irena Szurmiak, Marta Warzyńska.

 
Uprzejmie informuję wszystkie osoby, które nadesłały prośby o nie eksponowanie ich nazwisk w Klubach w tym miejscu, że ich życzenie realizowane jest konsekwentnie i natychmiast. Prosimy o podejmowanie takich decyzji w sposób przemyślany.



Program Samochodowy


Uważany przez wielu za zbyt trudny… jednak działa nadal. Może nie tak powszechnie jak mógłby, ale kto rekrutuje nowych współpracowników, jacy stają się Menedżerami – ten jeździ autem od COLWAY:


grfdc

 Michalina Romanowska i Kasia Romanowska! GRATULUJEMY!

 

Jarosław Zych

 

 

 

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem