AKTUALNOŚCI MARCOWE

Ważne wnioski z małej, pilotażowej kampanii walentynkowej

 

11 lutego 2019 i w dniach go poprzedzających przeprowadziliśmy skromną kampanię marketingową, którą jednak uważam za ważną, gdyż była pilotażową dla innej, którą dopiero zamierzamy. Miała nam również dać odpowiedzi na kilka ważnych pytań:

- czy naszym unikalnym pomysłem na wkładanie do masy kosmetyków kamieni jubilerskich da się zagrać szerzej marketingowo?

- jak atrakcyjnym jest TAKI produkt dla konsumenta i dla Menedżera COLWAY?

- czy z pomocą takich akcji, prowadzonych poprzez www.niebieskidiament.pl – da się zainteresować naszą ofertą - i pokierować do Menedżerów COLWAY - zupełnie nowe kręgi potencjalnych klientów i współpracowników?

- na ile możemy w ten sposób aktywizować tych, którzy praktycznie zaprzestali poszukiwania ich sami?

- na ile Menedżerowie COLWAY zainteresowani są w ogóle działaniami, przede wszystkim rekrutacyjnymi, opartymi o ten pomysł?

Mówiąc wprost, jak mam zwyczaj od 15 lat - sprawy w COLWAY mają się obecnie tak: nasze obroty handlowe są niezmiennie przyzwoite i nie straciliśmy nic z wypracowanych przez lata atrybutów, a nawet zyskaliśmy kolejne. Gdzie więc mamy problem? W słabnącej rekrutacji. Czego od nas w związku z tym oczekujecie? Mechanizmów i narzędzi, które to zmienią. Czego zaś my oczekujemy od Was? Entuzjastycznego włączenia się aktywnym działaniem we wszelkie koncepcje, jakie mogą „rozruszać” ponownie rekrutację do naszej Organizacji. A wyrażając się jeszcze prościej: także pogodzenia się z tym, że jeśli mamy przeprowadzać kampanie wspierające Was w tym, to muszą się znaleźć na to środki, jakich Plan Finansowy COLWAY nie przewidział zakładając, że hojnie wynagradzani prowizjami – beneficjenci tego systemu nigdy nie zaczną przebąkiwać, że : „dziś nie da się już rekrutować”.

Jeżeli dalszy rozwój COLWAY ma polegać na tym, że to znowu Firma tworzyć będzie mechanizmy przyciągające do Was nowych współpracowników - to informuję, że nasze rezerwy pozwalające na realizację takiej bardzo wygodnej dla Menegementu COLWAY koncepcji są ogromne, ale sięgnięcie po nie każdorazowo wymagać będzie albo zmiany Planu Finansowego, czego nie biorę pod uwagę, gdyż jego niezmienialność jest jedną z naszych najważniejszych rdzennych wartości, albo „rozszczelniania systemu”. Co to znaczy? Pokażę Wam na bardzo konkretnym przykładzie.

Dla zrozumienia go - najpierw proszę Czytelników o powrót do styczniowo-lutowych Aktualności w ich akapicie zaczynającym się od:

- chciałbym od marca wprowadzić możliwość reglamentowanych zakupów Kremu Niebieski Diament z gwarantowanymi klejnotami

- i proszę o przeczytanie go dokładnie, włącznie z treścią schowaną pod „czytaj więcej”.

Mini kampania walentynkowa była „pilotem” tego właśnie mojego autorskiego pomysłu, który noszę od ponad roku. Pomysłu także na to, aby wreszcie wykorzystać domenę www.niebieskidiament.pl

Podsumujmy więc najpierw akcję z 11 lutego, co pozwoli mi pokazać Wam tę koncepcję w szerszym aspekcie Waszych, głównie korzyści marketingowych.

W jeden dzień zamówiono 550 Kremów Niebieski Diament z gwarantowaną „wkładką” w postaci kamieni jubilerskich, zanurzonych w jego masie kosmetycznej.

Co spowodowało ten niewątpliwy sukces akcji pilotażowej dla pomysłu zakrojonego znacznie szerzej? I jakie płyną z niego wnioski?

- cena katalogowa (czyli ta, którą wy powinniście uzyskiwać w sprzedaży lub nią grać na wiele innych sposobów) kremu anti-age klasy premium, lansowanego medialnie przez Katarzynę Figurę – jest bardzo atrakcyjna, zważywszy na to, że konsument znajdzie w nim jeszcze prawdziwy klejnot! To nie podlega dyskusji, należy jedynie atrybut ten właściwie i aktywnie wykorzystywać;

- cena „wewnętrzna” TAKIEGO Blue Diamond dla Menedżerów, czyli wszystkich mających dostęp do https://sklep.colway.pl/ - w części: PRODUKTY REKLAMOWE jest również bardzo atrakcyjna, bo zapewnia zacną i łatwą marżę;

- wszystko to jest możliwe tylko przy „wyjęciu” TAKIEGO Kremu Niebieski Diament z Planu Finansowego, przy jednoczesnym zachowaniu w tymże Planie „normalnych” Blue Diamondów, czyli tych, w których klejnoty znajdują dopiero finalni jego konsumenci losowo, w co piątym opakowaniu, a na pewno w również co piątym – zapewniają sobie TAKI (bo oznaczony) przy zakupie tylko Menedżerowie COLWAY jeżeli… nabywają je hurtowo (nie mniej niż pięć);

- konieczna w tym wypadku ścisła reglamentacja Kremów z gwarantowanym klejnotem, wpływa skutecznie na popyt - na zasadzie „reguły niedostępności”, od której nigdy nie możemy odstąpić, jeżeli ten mechanizm marketingowy ma działać dłużej i przynosić oczekiwane efekty.

Moja wizja marketingowa

Wierzę osobiście, że efekty takie przynosić może, o ile go wspólnie uruchomimy - ten właśnie mechanizm na szerszą skalę. Pozwólcie zatem, że przedstawię moją jego wizję…

CZYTAJ WIĘCEJ

 

Na tym etapie przedstawiania Wam planów na bieżący rok, powiedzieć mogę tylko tyle, że o ile przyjmiemy koncepcję dalszego rozwoju opartą przede wszystkim na atrybutach Marki i nie czekając dłużej, aż rekrutacja do COLWAY ponownie „ruszy sama” – podejmiemy działania podobne do tych, jakie właśnie chcę Wam pokazać na przykładzie Niebieskiego Diamentu, to … koncepcji mamy wiele. Wszystkie one finalnie prowadzą do tego, by to Wam przybywało klientów i Dystrybutorów, a w konsekwencji Menedżerów, ale też wymagają; po pierwsze dodatkowych środków, które wypracować trzeba nieco inaczej, niż w dotychczasowym schemacie, po drugie i najważniejsze - zrozumienia, nauki i zaangażowania tych wszystkich z Was, którzy również stawiają na rozwój.

Zamierzam jednak działać na tym polu ostrożnie, czyli postępować powoli i wyłącznie metodą kroków akceptowanych i przynoszących korzyści wszystkim. Poligonem będzie właśnie Krem Niebieski Diament.

Oficjalny komunikat

Od 1 marca każdy Menedżer, który poprzedniego miesiąca zrobił kwalifikację prowizyjną, będzie mógł nabyć w https://sklep.colway.pl/ - w części: PRODUKTY REKLAMOWE jedno w miesiącu opakowanie Kremu Niebieski Diament z gwarantowanym kamieniem jubilerskim zatopionym w jego masie.

Dlaczego tylko Menedżerowie realnie aktywni? Czyli robiący kwalifikację? O przyjęciu tego dodatkowego ograniczenia ostatecznie zadecydowała ilość „reklamacji” jakie napłynęły do nas po 11 lutego 2019.

Chciałbym aby Kremami Blue Diamond (gwarantowanymi) dysponowali odtąd wyłącznie Menedżerowie posiadający wiedzę co i dlaczego wkładamy do masy tego kosmetyku. Czyli ci, którzy nie będą dezinformować końcowych nabywców tych produktów. W czasie akcji walentynkowej TAKIE Kremy nabyły bowiem również osoby czyniące w COLWAY już od dłuższego czasu zakupy tylko sporadycznie i takie, które z całą pewnością nigdy nie przeczytały treści domeny www.niebieskidiament.pl

Przypominam w związku z tym kilka informacji ważnych dlatego, by dalsze nasze działania na bazie Kremów Niebieski Diament z gwarantowanym klejnotem przynosiły wyłącznie korzyści, a nie szkody wizerunkowe, co w kilku przypadkach również miało miejsce:

  1. Kamienie jubilerskie wkładane do masy tych kosmetyków są wyłącznie prezentem reklamowym. Nie podnoszą one ceny tego towaru, nie współtworzą też żadnych jego cech handlowych, a tym samym nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek reklamacji.

  2. W 50 % tych kremów znajdują się najprawdziwsze diamenty o pełnym 56-cio fasetowym szlifie brylantu, czyli nie żadne „okruszki”, ani „resztki” - średnicy 1,2-1,4 mm mierzonej na rondyście i masie ok 0,01 ct, Diamenty osadzone są w perełce z srebrną obwódką wyłącznie po to, by ułatwić ich odnalezienie w masie kremu. Może się zdarzyć (szczególnie przy „intensywnych” poszukiwaniach), że brylancik wypadnie z otworu w perełce, gdzie trzyma go tylko klej jubilerski i wówczas bardzo łatwo może się zdarzyć, iż po prostu się już nie znajdzie. Jest po prostu tak maleńki, że można go niezauważalnie wynieść nawet pod paznokciem.

  3. Do tak małych brylantów nie wystawia się certyfikatów. Jubilerzy również sprawdzają je , a szczególnie wyceniają niechętnie, gdyż nie chcą zaniżać cen swoich usług w tym zakresie, które nie są wiele mniejsze od wartości przedmiotu wyceny. W zależności od tego jak oprawiony – brylancik z Kremu od COLWAY wyceniany jest zazwyczaj na 100-150 zł. Perełka i srebrna obwódka nie mają wartości jubilerskiej. Jeśli ktoś obiecuje nabywcy naszego kosmetyku coś więcej lub o większej wartości, to po prostu nie mówi prawdy

  4. Niebieskie moissanity o masie 0,4 – 0,6 ct. są klejnotami o wartości większej. Trudno obiektywnie powiedzieć jakiej dokładnie, gdyż rzeczoznawcy w Polsce nie posiadają danych do ich wyceny, a nawet wiedzy o ich cechach, w szczególności o cechach „naszych” moissanitów, które wykraczają znacznie poza „normy”, a przede wszystkim nie ma ich w ogóle w obiegu handlowym. Moissanity są kamieniami ciągle bardzo mało znanymi i z powodów „politycznych” mocno niedoszacowanymi.

    Sam posiadam uprawnienia gemmologiczne i dyplom rzeczoznawcy wydany w 1989r , lecz na bazie dostępnej (nawet najaktualniejszej) wiedzy nie wiedziałbym jak rzetelnie wycenić moissanit o takich cechach, jakie posiadają „nasze” kamienie. Opisujemy je na www.niebieskidiament.pl Są to z całą pewnością klejnoty absolutnie niezwykłe. Ponieważ jednak jestem nieustannie przymuszany do podawania ich wartości – oświadczam, że dla żadnego z nich nie jest ona z pewnością mniejsza, niż 70 USD. To patrząc w tabele, w których się one nie mieszczą. Bez najmniejszego wahania podpisałbym jednak także wycenę na 180-190 USD, dla każdego kamienia ponad 0,5 ct. Bo z taką się również już zetknąłem.
    Nie mogę oprzeć się niestety także o nasze dokumenty zakupowe, bo … nie uwzględniają one w uśrednieniu tych, jakie otrzymaliśmy początkowo w prezencie, a później w barterze świadczonych naszym dostawcom usług. Wartości tych moissanitów będą z pewnością rosły. Jako najbardziej niedoszacowane z wszystkich kamieni jubilerskich, uważane są w branży surowcowej za bardzo dobrą inwestycję. W przypadku naszych moissanitów możemy oczywiście (tylko na życzenie) przedstawić każdemu niedowiarkowi kopię (zbiorowego) certyfikatu.

  5. Bez względu na realną wartość „wkładek” do Blue Diamond – jest ona relatywnie patrząc duża, nawet bardzo duża - szczególnie w odniesienu do ceny hurtowej, w jakiej cały kosmetyk nabywać mogą Menedżerowie COLWAY.





Nasz Atelolagen nominowany do nagrody na najpiękniejsze opakowanie!

Materiał opublikowany 26 lutego 2019

Z największą przyjemnością informuję, że Atelokolagen COLWAY przeszedł przez bardzo gęste w tegorocznej edycji sito eliminacyjne konkurencji i dostał się do finału konkursu ART OF PACKAGING - w kategorii URODY, czyli będzie walczył o miano nie tylko Najlepszego, lecz także Najpiękniejszego opakowania na rynku polskim w 2019 roku! Nie jest to konkurs z rodzaju: „kto płaci ten wygrywa”, jakich ostatnio coraz więcej. To challenge, z tradycją od 2006 roku, przed którego zwycięzcami otwierają się salony i międzynarodowa kariera. A jaką ma obecnie rangę, to pokazuje już sam skład konkursowego jury. Wszystko o Art Of Packaging znajdziecie tutaj: http://artofpackaging.pl/
Trzymajcie kciuki 11 marca 2019 roku!

Nasi konkurenci w ścisłym finale, to marki takie, jak:



Mimo tego nie ukrywam, że liczymy na zwycięstwo, a nawet nie dopuszczamy myśli, by Atelokolagen nie zajął miejsca na podium, gdyż jest … opakowaniem ładniejszym i nieporównanie bardziej innowacyjnym od innych, nominowanych w naszej kategorii.

Przypomnę w tym miejscu, iż opakowanie Atelokolagenu było już raz, w 2017 roku uznane za niekwestionowanego faworyta prestiżowego Konkursu Design Europa Awards, organizowanego przez Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO), lecz niefortunnie zostało tam zdyskwalifikowane przez niedopatrzenie formalne. Na uroczystej Gali w Poznaniu reprezentować nas będą Nikita Zych i współtwórca tej prawdziwej Perły wśród opakowań na polskim rynku: Olimpia Baranowska.




Chciałbym Wam przypomnieć pewną starą Regułę…

… o tyle wartą przypomnienia, że nieśmiertelną. Będącą jedyną bodajże, jaka nigdy nie zawiodła w naszych szkoleniach. Myślę oczywiście o Regule Byków. Skąd nagle to przypomnienie? Czy wszyscy u nas jej bardzo dobrze nie znają? Są trzy po temu powody. Pierwszy, taki, że może jednak nie wszyscy ją znają… A odkrycie tej prostej zasady czyni nieraz cuda, czego doświadczyłem osobiście wielokrotnie, bo sam jestem z tej szkoły i na niej budowałem zręby COLWAY. W żadną inną tak, jak w tą nie wierzę, bo wszystkie inne są przy niej teoriami. Skoro mamy zdiagnozowany w naszej Organizacji kryzys rekrutacji, to przypomnijmy sobie o czymś, co tak dobrze działało. Jeśli ktoś z Czytelników nadal nie wie, o czym mowa i co chodzi w Regule Byków, to króciutko opisałem ją na zakończeniu e-booka „Sprzedaż jest najważniejsza” – do pobrania tutaj:
http://colway.pl/informacje/materialy-do-pobrania/18-materialy-edukacyjne, a nieco szerzej zredagowałem ją tutaj: http://colway.pl/informacje/newsy/427-zasada-bykow

A z jakiego powodu odkopuję Wam ten e-book? Gdyż jak by już dziś „myszką nie trącał”, po latach od jego powstania, to wykłady w nim zawarte znajdują jeszcze ciągle swoich zagorzałych amatorów. Możecie więc nim hojnie obdarowywać wszystkich, którym chcecie zaproponować współpracę. W czasie kryzysu rekrutacji warto sięgnąć i po stare narzędzia, zwłaszcza takie, które działają do dzisiaj. Drugi powód jest taki, że w ten skrypt zawiera też jedno z naszych najlepszych, colwayowych haseł reklamowych. Hasło, które znakomicie zadziałało jeszcze kilkanaście dni temu. Każdy więc pretekst jest dobry, aby je propagować – oczywiście tak, by przyciągało ludzi do tego, kto je kolportuje. Dlatego ściągnijcie, proszę ten skrypt i pomyślcie, kogo nim obdarować właśnie teraz, w marcu, gdy ponownie otwiera się „okienko” dla reglamentowanych zakupów Kremu Niebieski Diament z gwarantowanym klejnotem w środku.

Trzeci powód przypomnienia Reguły Byków wiąże się z odpowiedzią na pytanie, które otwiera następny temat:


Dlaczego bezpośrednio w COLWAY mogą zaopatrywać się tylko nominowani Menedżerowie?

„Dlaczego będąc już w COLWAY, mimo że jeszcze jako Dystrybutor, nie mogę się sama zaopatrywać u Was, jak jest niemal we wszystkich firmach marketingu sieciowego?”

To pytanie padało od zawsze, czyli od 15 lat. I nic się tu nie zmieniło – napływa do mnie takich pytań kilka miesięcznie także obecnie. Dlaczego nie możesz się od razu, od przystąpienia do nas sam(a) zaopatrywać w COLWAY? Bo taki mamy Plan Finansowy.

CZYTAJ WIĘCEJ




Chcę w tym roku poszerzyć grono osób, bezpośrednio zaopatrujących się w COLWAY

Ten doskonale działający przez wiele lat schemat zaczyna jednak dotykać kryzys. Za wcześnie jest mówić o wyczerpaniu się pewnej konwencji, gdyż długo jeszcze większość naszego menegementu będzie chciała pozostawienia w ich rękach fizycznego obrotu produktami. Jednakże nowe czasy i formy komunikacji wymuszają pewne zmiany. Coraz częściej słyszę, iż chcielibyście kończyć swoje działania rekrutacyjne na zarejestrowaniu nowego współpracownika, natomiast niech dalej obsługuje go już COLWAY. Wy zaś wystarczy to, że jego zakupy stanowić będą Wasz obrót, który „zrobi” Wam kwalifikacje prowizyjną. Ewentualną nadwyżkę, korzystając z przychylności naszego Systemu „spuścicie” dyspozycją na swój pierwszy poziom, gdzie naliczona Wam zostanie, jak wiadomo - prowizja w wysokości 7% cen katalogowych wszystkich zakupionych (również przez Dystrybutorów) produktów.

Taka możliwość już istnieje, o czym nawet nie wszyscy Menedżerowie wiedzą (i może nawet niektórym przez to niezbyt chce się rekrutować?) Uwaga! Wystarczy zgłosić mailem, bądź telefonicznie do Działu Zamówień swoją zgodę na obsługiwanie przez nas zamówień dowolnego Dystrybutora! Można nawet dodać go w zakładce DYSTRYBUTORZY 42% po zalogowaniu się do https://sklep.colway.pl/ - samemu.

Nie ma już problemu obsługiwania przez Magazyn wysyłkowy COLWAY Waszych Dystrybutorów (pamiętajcie! Po udzieleniu na to każdorazowo Waszej zgody). Pod jednym wszak warunkiem: nie kasujemy za Ciebie Menedżerze „międzymarży” w wysokości 4%, 8%, ani 12%. Nie mamy bowiem takiej możliwości systemowej, ani fiskalnej. Możesz wszak uzależnić udzielenie Dystrybutorowi swojej zgody na samodzielne zakupy w COLWAY od tego, że będzie Ci należną międzymarżę zwracał. Po to między innymi jest wymóg tej zgody.

Stworzyliśmy nawet niedawno jeszcze jedno, ułatwiające to narzędzie. Kiedy ostatnio byłe(a)ś w tym zakątku domeny colway.pl: http://colway.pl/informacje/materialy-do-pobrania/17-narzedzia ? Zajrzyj, uprzejmie proszę, bo pojawiły się tam bardzo użyteczne instrumenty, między innymi arkusz, który „sam” oblicza wartość zamówienia (także specjalny druk dla Dystrybutorów). Nie musicie już Szanowni Dystrybutorzy, którym Menedżer udzielił zgody – telefonować do Działu Zamówień! Wystarczy pobrać i wypełnić wygodny, nigdy nie mylący się w rachubie arkusz, a następnie wysłać go w załączniku do This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Menedżerowie COLWAY, którzy miewacie problemy ze zrobieniem miesięcznej kwalifikacji prowizyjnej! Przestańcie wreszcie „menedżerować” swoich Dystrybutorów, którzy wcale tego już nie potrzebują, jeśli nie myślą o budowie struktury! Mnóżcie ich po prostu i wyrażajcie hurtem zgodę na ich obsługiwanie przez nas! Oni będą sobie sami radzić nie fatygując Was już w niczym, a zakupy, które poczynią - będą „robić” już zawsze i na pewno Wasze kwalifikacje!


„Małe” reformy systemowe zostały ukończone

Zakończyliśmy tym samym proces usprawnień w narzędziach łatwego rejestrowania i równie łatwej obsługi Waszych nowo pozyskiwanych partnerów. Proszę, byście przetestowali jak obecnie działa „okienko do COLWAY” na: http://colway.pl/wspolpraca#dolaczdonas
W tym celu wybierzcie tam opcję: „(…) dowiedział(e)aś się o COLWAY od Dystrybutora/Menedżera” … I co teraz widzicie?

Czy może być jeszcze prościej? Co tak naprawdę trzeba obecnie robić, aby zarabiać w COLWAY pieniądze? Tylko jedną, jedyną rzecz: rozsyłać jak najgęściej i jak najintensywniej informacje o tym, jak łatwo można dołączyć do uznanej Marki, z którą jak z każdą dobrą marką produktową można tylko zyskać… Popatrzcie na to bardzo realnie: żadnych starterów, żadnych wymogów, ani innych obowiązków… Żadnego poganiania, „motywowania”, nawet wymogu szkoleń. Najłatwiejszy marketing sieciowy na świecie. Przecież każdemu zapłaci prowizję nawet za przypadkową, „jednonożną” strukturę, co czyni nasz Plan Finansowy precedensowym w dziejach MLM.

Tak właściwie, to kiedy zostanie się już Menedżerem, można się nawet obyć bez osobistych zakupów! Kwalifikację zrobią Ci przecież „z automatu” Dystrybutorzy i jest jedynie kwestią ilości ich pozyskiwania – na ilu pozycjach ją zrobią. A kwestią tylko ciągłości ich pozyskiwania, jest to, jak będą Ci rosły prowizje, bo przecież wszyscy ci, którym się ta, jakże rozkoszna lekkość bytu spodoba - upomną się sami o status Menedżera. Ale nawet tym nie musicie się już obecnie przejmować. Bo i to załatwi za Was Dział Zamówień! NIC już nie musicie obecnie robić nasi Szanowni, Kochani, rozpieszczeni do niemożliwości Menedżerowie - poza „sianiem” dookoła o świetnych produktach i wysyłaniem w ślad tego siewu swoich nowych, sześciocyfrowych ID! Ci, którym opowiecie o tym wszystkim (a przecież można też przez internet) w sposób dość przekonywujący - SAMI się teraz (po otrzymaniu Waszego ID) będą „pod” Wami rejestrować, sami (po udzieleniu im zgody) zaopatrywać i sami menedżerować i duplikować! Rekrutacja załatwia teraz wszystko. Jest przy tym technicznie i merytorycznie łatwa. Znacie marketing dysponujący mocniejszymi atrybutami, hojniej dzielący pulę wpływów, a zarazem tak mało wymagający i ingerujący w życie jego Uczestników? W którym w dodatku każdy uzyskany przywilej jest nieutracalny? Jeśli nie, to bierzcie się z powrotem za pozyskiwanie partnerów z efektywnością jak przed kilkoma laty, a szybko wejdziecie Drodzy Przyjaciele, w klimaty więcej niż radosne!

To koniec dopiero naszych „najmniejszych reform” na ten rok przewidzianych. Jeżeli ktoś jeszcze chce mi powiedzieć, że „nic nie robimy” dla odbudowania rekrutacji – jedynej tak naprawdę naszej istotnej obecnie bolączki organizacyjnej, to niech się jednak odrobinę wstrzyma, bo zbliżają się dużymimi krokami także reformy donioślejsze. Większość ich ujrzy światło dzienne wraz z odsłoną zupełnie nowej www.colway.pl , nad którą już intensywnie pracujemy, ale rąbka tajemnicy o naszych Głównych Działaniach Ofensywnych w 2019 r uchylę wcześniej. Pozwólcie jednak Szanowni Uczestnicy Sieci, że opowiemy o nich najpierw Klubowi Liderów, już za chwilę - w Dubaju, potem zaproszonym na Spotkanie z Liderami i awangardą menedżerską w Campo Verde w dniu 13 -14  kwietnia 2019, a dopiero wówczas pełnymi relacjami medialnymi.

Czy w kwestii usunięcia już teraz trudności w rejestracji i w obsłudze pozyskiwanych nowych Dystrybutorów cokolwiek w powyżej opisanych instrumentach pozostaje niejasne? Lub nie dość przekonywujące? Jeśli tak, to bardzo proszę o sprawdzenie działania wskazanych narzędzi.

Nie zrobimy „za Was” już tylko jednej, ostatniej rzeczy. Nie będziemy za Was rekrutować nowych Dystrybutorów. Jakkolwiek i to nie jest do końca prawda, bo… w pewnej części działań do tego potrzebnych - będziemy.


Jak będziemy kierować do Was kandydatów na partnerów?

W sprawdzony przez 15 lat sposób. Naganiając wybranym Menedżerom COLWAY pewną, bo już zdecydowaną klientelę. Dla lepszego zrozumienia - proszę, wyobraźcie sobie taką kampanię „walentynkową, jaka miała miejsce 8-11 lutego, ale kilkadziesiąt razy głośniejszą. Docierającą do ćwierć miliona internautów hasłem reklamowym: „COLWAY wkłada do swoich kremów najprawdziwsze diamenty!” I odsyłającą odbiorców jego odbiorców na www.niebieskidiament.pl , gdzie każdy przy tej okazji poczyta sobie (to też robota wykonana „za Was”) – sporo o COLWAY, aż dotrze do informacji, że klejnoty, owszem są, ale losowo tylko w co piątym kosmetyku, jednakże… w tej samej cenie będą gwarantowane, o ile – uwaga! – pani Zosia lub Zuzia, podniecona tym, co jej mówi Kasia Figura - sama odnajdzie Menedżera COLWAY. Niech Was szuka… Bo każdy menago (z kwalifikacją z lutego) będzie miał prawo w marcu do jednego, gwarantowanego…

TAK właśnie będziemy kierować do Was kandydatów na Dystrybutorów. Czy może być kandydat lepszy od osoby, która sama zadała sobie trud poszukania Menedżera COLWAY?

Trafią się komuś w marcu dwa, trzy zamówienia na gwarantowany? Lub jeszcze więcej? To świetnie! Będzie powód, by „budzić” menedżerów – śpiochów. Będzie to też impuls do odnowienia relacji w strukturach. Jeden gwarantowany na jedną pozycję menedżerską (z kwalifikacją!) Tysiąc kilkaset kwalifikacji robi polska Sieć każdego miesiąca… A więc Wam ich raczej nie zabraknie… Gdyby zaś nam zabrakło klejnotów (co moissanitom zaiste grozi), to absolutnie nie zaszkodzi. Cała ta Kampania z diamentami będzie tym skuteczniejsza im bardziej podlegająca niezawodnej Regule Niedostępności.

Czy zaczynacie rozumieć ideę mojej koncepcji? Kto zatem chce, by namiar na niego znalazł się na http://m.niebieskidiament.pl/kontakty/ - linkowanej w dwóch miejscach z domeny http://niebieskidiament.pl ? A kto spośród tych, którzy już na tej liście są, uważa za zasadne, by obok adresu e-mail znalazł się tam także jego numer telefonu? Bo… marzec i kolejna kampania tuż, tuż…

Kto chce dodać nr telefonu – niech pisze do This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Kto chce się na tej liście znaleźć – niech dąży do Klubu Systematycznych 15tyś+, w którym uczestnictwo będzie odtąd gwarantować wyeksponowanie na Listach publikowanych w najbliższej i w kolejnych Kampaniach, z pomocą których będziemy „łowić” dla Was pewnych, bo dobijających się z determinacją nabywców.


Kto będzie beneficjentem Kampanii reklamowych?

Pytanie to stanie się powoli coraz ważniejsze.

Uwaga! Dopuszczam rozszerzanie tej Listy Szczególnie Rekomendowanych o namiary na tych Menedżerów, którzy wykażą się:

- stażem i zasługami historycznymi w COLWAY
- posiadaniem Złotej Odznaki Menedżerskiej
- lojalnością, wyrażaną monogamicznym zaangażowaniem w biznes COLWAY
- szczególnie silną i zauważalną aktywnością w internecie, głównie wyrażającą się wsparciem dla wszelkich naszych akcji medialnych i Kampanii reklamowych, kreatywnością w tworzeniu materiałów graficznych i filmowych, zaangażowaniem w tłumaczenia na języki obce, w edukację z zakresu epigenetyki i w propagowanie wiedzy o lunazynie, współpracą z blogerami, zakładaniem kanałów na youtube, działaniami buzz-marketingowymi oraz aktywnością w mediach społecznościowych i na forach dyskusyjnych,
- posiadaniem sklepu internetowego, który będzie rygorystycznie spełniał wymogi Reguł Etycznych, ze szczególnym uwzględnieniem zapisów § 6, (sklepy internetowe Menedżerów COLWAY reklamowane będą przez na zasadzie rotatora)
- aktualnymi zauważalnymi wynikami rekrutacyjnymi,
- wynikami w reaktywacji Uczestników Sieci, którzy zaniechali aktywności w COLWAY
- obrotami przybliżającymi ich do wyników Klubu 15tyś+, szczególnie jeżeli zamieszkują w tych częściach kraju, gdzie nie ma żadnego Członka Klubów Systematycznych,
- aktywnością poza granicami Polski, szczególnie w dużych ośrodkach polonijnych,
- pracą w strukturach, szczególnie prowadzeniem Spotkań Informacyjno-rekrutacyjnych i szkoleń,
- organizacją innych działań propagujących nasze Przedsięwzięcie i nasze produkty,

Z kolei wykreślani będą z Listy Szczególnie Rekomendowanych ci Menedżerowie, o których poweźmiemy informację, że dwukrotnie nie podjęli w ogóle kontaktu, jaki zainicjowany został naszymi działaniami reklamowymi.

Nasze Kampanie odsyłać będą ich odbiorców także do formularzy rekrutacyjnych, jakie znajdują się na: http://colway.pl/wspolpraca#dolaczdonas oraz www.niebieskidiament.pl Osoby zgłaszające się poprzez te formularze kierowane będą do Menedżerów, a nawet wybranych, wykazujących szczególną aktywność Dystrybutorów z klucza najbliższego dla osoby zgłaszającej się kodu pocztowego, z uwzględnieniem kryteriów rotacyjnych wymienionych powyżej.

Uruchomianie i rozmach Kampanii reklamowych zależne będą ściśle od pozyskania środków pochodzących z nowych obrotów handlowych lub z obrotu wyłączonego z oprowizjowania wynikającego z Planu Finansowego.


Kiedy skończą się perypetie z dostawami Szamponu Zagęszczającego Włosy?

Jest to trudne pytanie, jakie najchętniej przekierowałbym do dr Jarosława Słonia, zajmującego się obecnie zaopatrywaniem nas w produkty wytwarzane w unikalnych recepturach dr Krzysztofa Słonia, który niestety nie wrócił po udarze do pełni sił i aktywności. Uczciwa odpowiedź wymaga wyrażenia moich obaw co do dalszych losów tych produktów. Niestety żaden z ostatnio zapowiadanych nam terminów nie został dotrzymany, a wręcz stwierdzić muszę z zażenowaniem, iż informacje jakie dostajemy, okazały się trzykrotnie nieprawdziwe, bądź nierealne. Dlatego nie mogę brać dalszej odpowiedzialności za utrzymanie w stałej dostępności tych produktów w naszej ofercie. Jest mi z tego powodu równie przykro, gdyż uczestniczyłem od początku w ich narodzinach i obecna sytuacja jest dla mnie nie do przyjęcia, a nadto nie ma dobrego rozwiązania. Niestety, Szamponu dr Słonia nie można zlecić innemu wytwórcy. Ta legenda marketingowa, jaką znacie jest w 100% prawdziwa. Nikt oprócz jednego, jedynego dostawcy z Niemiec nie potrafi pozyskać diosminy – kluczowego składnika aktywnego w takiej dokładnie postaci i o takich właściwościach jak opisano w patencie nr PL (11) 226247. A dostawca ten wg relacji dr Jarosława Słonia zawodzi, jakkolwiek w mojej opinii przyczyny braku tego surowca są szersze i leżą również po stronie naszego dostawcy. Pozostaje mi Was przeprosić i zniechęcać do przyjmowania zamówień „pod” niedostępny u nas produkt.




Pierwsze testimoniale dotyczące LunaColu

Pozwolę sobie na zamieszczenie kilku bez komentarza, poza jednym tylko zdaniem: Ludzie! Nadal nie wiecie, nie pojmujecie nawet w cząstce - co mamy!

Dobry wieczór Prezesie. Chciałam tylko napisać że LunaCol to najlepsze co mogliście nam dać. Rozpoczynam współpracę z lekarzem neurologiem, ktory go przebadał i powiedział, że jeszcze takiego składu nie widział. Leczy teraz chłopca z autyzmem, poprosił żebym zabrała wszystko co firma oferuje. Nie chce się tym chwalić publicznie i nie chciałabym tego na tym etapie udostępniać, ale chcę żebyś wiedział że robicie kawał dobrej roboty i za nic w świecie go nie wycofujcie. Ludzie muszą go poznać. Pozdrawiam i dobrej nocy życzę:) będe pisać na bieżąco o naszych sukcesach:)

Natalia Dopierała – (przepraszam Natalio – nie mogłem się powstrzymać)… J.Z.


Nowotwór jelita grubego mojego partnera. Nawrót po wycięciu chirurgicznym w maju 2018. Leczenie chemioterapią i radioterapią, wlewy dożylne wit. C, suplementacja D3 i K2. Dieta przez okres leczenia. Konsultacja u prof. Warzochy. Od września tylko lunazyna, od listopada nadal, ale w LunaColu. 16 kapsułek dobowo. Na dzień dzisiejszy całkowite cofnięcie się choroby – remisja. Czy rozumiecie to? Bo lekarze nie.

Ewa Krawczyk



Od siedmiu lat po 4-5 dni w tygodniu ciekła mi krew z nosa. Od roku już codziennie gdy wstawałem rano z łóżka. Czego ja nie próbowałem! Nie byłem już zdolny do pracy, a renty jeszcze nikt na krwotoki nie dostał. Do tego ciągłe infekcje, grypa bez szczepienia i ze szczepieniem też każdej zimy. Zakażenia, zapalenia migdałków, zatok, uszu, bolesne żylaki. Colvita, Wit C, wszystko co w aptekach na poprawienie odporności. Nic nie pomagało . Chelatacje, akupunktury. Od Zaduszek tylko LunaCol i wit D3 4000 Już po 2 tygodniach było lepiej, W grudniu krwotok tylko raz , a w styczniu wcale. Żadnych infekcji.

Janek Sousa



Autoimmunologiczne zapalenie wątroby. Podwyższone enzymy wątrobowe i przeciwciała, ogólne osłabienie, napady chorobowe, przewlekłe żółtaczki Biorąc witaminy wg Jerzy Zięba i piję soki warzywne. Od 3.11.2019 LunaCol Stan podwyższonych enzymów wątrobowych spada do normy. Nie biorę żadnych, innych leków. Od dwóch miesięcy, jak ręką odjął (…)

Wioletta Fisher.


Program Motywacyjny

 

Nie mamy nadal consensusu w kwestii: „publikować czy nie publikować w strefie ogólnodostępnej” nazwisk naszych Najlepszych… Podczas gdy kolejni Systematyczni każą się z tej chlubnej listy usuwać, innym wcale nie podoba się zamysł jej ukrycia. Jak czytaliście powyżej, wykształcamy powoli mechanizmy nagradzania ich korzyściami „praktyczniejszymi” niż sama tylko dumna ekspozycja na naszej domenie. Mam więc nadzieję jeszcze przed wodowaniem nowej www.colway.pl dylemat ten jakoś rozwiązać.
Tymczasem wywieszam ostatnią odsłonę tego rankingu z dużą przyjemnością. Dlaczego? Bo ”z pełnej jego wersji” wieje znacznie większym optymizmem, niż widać i (od niektórych) słychać. Po bardzo udanym Listopadzie odnotowaliśmy bowiem też lepsze, niż w poprzednim roku wyniki grudnia i stycznia! Gdzie więc ten rzekomy kryzys? Spośród czterech nowych 15-to tysięczników mogę złożyć serdeczne Gratulacje dwóm, którzy się nie chowają: Joannie Krawczyk i Marynie Nowaczenko! W przypadkach obu tych Menedżerek ciśnie mi się na usta: „wreszcie”!
Winszuję także Hani Więckowskiej powrotu do „setek”! Oby na stałe!

 

Klub Systematycznych 15tys. + (tylko za obrót XI, XII, I) tworzyli:

 

Sylwia Aleksiejuk, Anna Borkowska, Anna Bronowicz-Stańko, Ewa Brynda, Ewa Daroszewska, Krystyna Derbin, Agnieszka Dobrzyńska, Jarek Dziuba, Marzena Faltyńska-Ratajczak, Anna Godusławska, Daria Grzechnik, Paweł Grzechnik, Izabela Jagodzińska, Helena Jasińska-Przychodniak, Zofia Kaniewska, Izabella Karwowska-Oczepa, Joanna Kasprzyk, Mirosława Kowalska, Iwona Kozak, Joanna Krawczyk, Magdalena Kuklińska, Janusz Kulawiec, Elżbieta Łoś, Grzegorz Łukaszewski, Hanna Łukomska, Janina Małecka-Ulińska, Piotr Marczak, Beata Mazur, Angelika Mazurkiewicz, Maryna Nowaczenko, Marek Olszewski, Hanna Opiła, Danuta Osękowska, Aleksander Owsiak, Irena Pieczulis, Beata Pisarska, Andrzej Podlasin, Rafał Potkański, Wiktorija Protasowa, Katarzyna Romanowska, Jacek Sikorski, Bożenna Stankiewicz, Zbigniew Tymieniecki, Małgorzata Wal, Anna Wodawska, Urszula Zimoląg-Stankiewicz.

Klub Systematycznych 40tys. + (tylko za obrót XI, XII, I) tworzyli:

Stanisław Augustynowicz, Piotr Biały, Agnieszka Biernacka-Leja, Wanda Buśko, Zofia Daniluk, Barbara Draganow, Anna Dratwińska, Anna Godlewska, Bożenna Godusławska, Barbara Gorczyca-Nowaczek, Ewa Grabowska-Koziarz, Marek Grzelewski, Robert Hołod, Ryszard Jastrzębski, Tomasz Kabaciński, Helena Kapuścińska, Irena Krusche, Ryszard Krusche, Natalia Kulawiec, Wiesław Kurzyna, Adam Kusiak, Waldemar Leja, Ewa Leończak, Waldemar Łaska, Joanna Marek, Marcin Maruszak, Małgorzata Mazurkiewicz, Natalia Mrózek-Golonka, Renata Panek, Emilia Pieńko, Grażyna Pilarska-Sorokin, Róża Rapacewicz, Rafał Rynkowski, Jakub Sapiński, Renata Sikorska, Ewa Sobańska, Jadwiga Strzemżalska, Marek Strzemżalski, Piotr Szewczyk, Kamila Szłabowicz, Iwona Świerczyk, Aneta Tokarska, Małgorzata Weiss, Sławomir Więckowski, Maciej Zięba.

Klub Systematycznych 100tys. + (tylko za obrót XI, XII, I) tworzyli:

Beata Bębas, Barbara Buławska, Piotr Buławski, Agnieszka Chyćko, Dorota Dąbrowska, Hanna Gapińska, Aneta Graf, Sylwester Kalinowski, Krzysztof Karliński, Henryk Lipa, Izabela Oleksy, Grażyna Polańska, Marek Przeniosło, Michalina Romanowska, Monika Rynkowska, Joanna Sobańska, Irena Szurmiak, Marta Warzyńska i Hanna Więckowska.

Klub Liderów (też nieco liczniejszy, niż widać) odlatuje już 3 marca do Emiratów. Zabieramy kilka osób towarzyszących, kolejnych nie nagradzanych jeszcze egzotyczną wyprawą pracowników COLWAY oraz … Simona COOKsa, który nasze produkty reklamuje fantastycznie i całkowicie spontanicznie, w związku z czym zrewanżować spróbujemy się w sposób właśnie taki.
Wytwórców reprezentuje Przemek Hirsch, któremu należy się to wyjątkowo za jego wkład w lunazynę. Wypatrujcie nas na Facebooku!

Jest bardzo wiele informacji do przekazania Wam. Siłą rzeczy „odcinkowe” Aktualności będą takie również w marcu. Zaczynając od przeniesienia tam już części materiałów, jakie opublikowane były w lutym.

Z kolejnymi wiadomościami wstrzymuję się celowo. Od 3 marca przebywać będę z Klubem Liderów w Emiratach i chciałbym najpierw porozmawiać na kilka tematów z nimi.





Nie nadążę raczej nigdy z wszystkimi Aktualnościami ...

(materiał opublikowany 12 marca 2019)

... nawet jeśli na stałe już pozostanę przy tegorocznej formie publikowania ich „w odcinkach". To zrozumiałem, przeglądając po powrocie z colwayowej wycieczki do Emiratów swój „brudnopis" w laptopie. Puchnie on aż od tematów, z których nie wszystkie niestety mogę zamieniać od razu w akapity Aktualności. Są takie, które wymagają najpierw „ostudzenia". A także takie, których zwyczajnie postanowiliśmy w tym roku nie odkrywać, dopóki „słowo nie stanie się ciałem". Ale mam też w tym notatniku wiele materiałów dotyczących naszych produktów, które są bardzo świeże, a mimo to absolutnie warte rozpowszechniania. Myślę, że warte jest przekazywania Wam na bieżąco nawet ta wiedza, którą ja sam i moi współpracownicy też dopiero nabywamy. Myślę, że sposobem na to może być np. archiwizowanie w szerszym niż dotąd zakresie mojej niezmiennie obfitej korespondencji. Informacje z niej płynące pokazują zarazem co nurtuje jej autorów, czyli to, czym żyje nasza Sieć.
Proponuję więc kolejny odcinek znanego Wam dobrze z newslettera „Uśmiechy od COLWAY" cyklu:  

Z Korespondencji prezesa Zycha:

CZYTAJ WIĘCEJ


Wygraliśmy naszą kategorię w Konkursie ART OF PACKAGING Professional !

Nasz Atelokolagen najpiękniej w Polsce opakowanym kosmetykiem 2019 roku!
Tytuł Opakowanie Urody 2019 oraz  „Perła Wśród Opakowań" dla COLWAY!!!

Nikt w Koleczkowie nie wyobrażał sobie, że może być inaczej. Czy ktoś bowiem widział w ostatnich latach ładniejszy kosmetyk niż Atelokolagen COLWAY?
11 marca na Gali Finałowej Konkursu ART OF PACKAGING – w części – Professional - jury, w którego składzie znaleźli się naukowcy, osobistości ze świata kultury, sztuki i biznesu oraz eksperci branżowi – uroczyście ogłosiło, że:

„Miano Zwycięzcy Konkursu ART OF PACKAGING – Professional w kategorii Opakowanie Urody 2019 oraz:

- znak towarowy „Zwycięzca ART OF PACKAGING – Professional" – Perła wśród opakowań"

Zdobył Atelokolagen COLWAY !!!
Pokonując m.in. taką markę jak VICHY !

art 1

Uzyskaliśmy tym samym prawo do posługiwania się, znakiem Konkursu, do reklamy w mediach branżowych i inne laury, o jakie dokładnie wypytamy się Nikity Zycha reprezentującego nas na Gali – gdy tylko wróci z wszystkimi trofeami do Firmy. COLWAY gorąco dziękuje Olimpii Baranowskiej i wszystkim jej współpracownikom z IOC, sp. z o.o. którzy przyczynili się do powstania najładniej na polskim rynku opakowanego kosmetyku.

 

Wykorzystujcie tę wspaniałą informację! To kolejny, który już z kolei wielki atut COLWAY? Na rynku są tysiące kosmetyków. Czy nie jest czystą przyjemnością prezentować i sprzedawać najładniejszy z nich wszystkich?



Jak pomóc obcokrajowcowi poruszać się po naszej stronie www.colway.pl i korzystać z naszych materiałów?

Jest proste narzędzie, z pomocą którego Menedżerowie polskiej Sieci zza granicy nawet radzą sobie z robieniem zakupów w Sklepie. Wchodzimy na www.colway.pl przez przeglądarkę Google Chrome (uwaga! Tylko przez nią!)

Prawy klawisz myszy:

Nam się wyświetla wówczas
język polski, ale np. Łotysz zobaczy
łotewski, a Portugalczyk - portugalski 

Jeżeli jednak chcemy przetłumaczyć
treści na inny język niż domyślny,
to klikamy w „opcje” i wybieramy
jakikolwiek język: 

Wybór języków

 


Po przetłumaczeniu wygląda to tak:

 

 

Oczywiście tłumaczenia te są (szczególnie w językach mało popularnych) dalekie od doskonałości, ale dla chcącego – wystarczające. Nowa domena colway.pl, nad którą prace ruszyły z pewnością nie od razu mieć będzie wersję angielskojęzyczną, więc prostą tą umiejętność warto już dziś posiąść.

Czy wiecie o tym że również znaczną część filmów zamieszczonych na youtube można sobie przetłumaczyć na poziomie rozumienia ich treści - poprzez włączenie funkcji napisów? Dla uczących się chociażby o lunazynie i epigenetyce – bardzo przydatne.

Klienci na LunaCol czekają, a nie ma komu do nich napisać...

(materiał opublikowany 14 marca 2019)

Na moją prośbę wyłuskano mi wzmianki o lunazynie (ale nie o LunaCol'u!) z różnych miejsc polskiego internetu, z ostatnich tylko tygodni. Zastanawiam się, dlaczego w rodzących się dyskusjach o tym terapeutycznym peptydzie, jaki zdobyć można tylko u Was - nie widać w ogóle wpisów colwayowców?
Dlaczego nie podtrzymujecie takich wątków, których skutkiem może być popularyzacja tematu, a w efekcie ... po prostu sprzedaż?
Jeśli nie w taki, to w jaki sposób chcemy docierać do nowych środowisk i pozyskiwać nową klientelę? Zapraszam na fora, które zebrano w tabeli. Zachęcam do samodzielnego otwierania takich wątków. Na razie ich poziom jest słaby, ale po co się uczymy o lunazynie? Podnośmy ten poziom. Nietrudno teraz jeszcze stać się w internecie źródłem wiedzy o lunazynie. A w konsekwencji także źródłem jej zakupów.

>> ZAŁĄCZNIK <<

Kolejne testimoniale dotyczące LunaColu

Kto wie, co to jest zapalenie nerwu kulszowego, towarzyszący mu ciągły ból i problemy z chodzeniem, a nawet ze snem, temu niczego już nie trzeba dodawać. O pracy nie ma mowy bo funkcjonuje się na zastrzykach. 2-3 nawroty rwy kulszowej w ciągu roku mogą zdezorganizować życie. Spodziewałem się kolejnego w listopadzie 2018, bo tak wypadało z częstotliwości ostatnich lat. Już w październiku zrobiłem zapas Nimesilu w saszetkach, ale pozostały do dziś nie otwarte, bo po rozmowie z kuzynką z Chicago zacząłem spożywać lunazynę, która akurat pojawiła się też u nas. Nie mogę tego przypisać innym środkom, bo nic innego oprócz witamin nie spożywam. Jest marzec 2019. Pierwszy raz od bardzo dawna mija ponad rok od nawrotu rwy kulszowej, a były coraz częstsze. Zauważyłem też inne reakcje organizmu, które mnie pozytywnie zdziwiły ale to już w innym liście (...)
W. Kurzyna

Drogie panie, czy któraś z was tutaj mierzy sobie poziom homocysteiny? Nie będę pisać po co warto to robić, ale zapiszcie ostatni wynik i zacznijcie zażywać LunaCol żeby porównać wynik po 4 miesiącach, tak jak ja i moja teściowa, której przy okazji ustapiły wszystkie choroby od obrzęku stóp, twarzobólu odokostnego, przez reakcje alergiczne, refluks i systematyczne omdlenia. O mojej, bardzo poważnej chorobie napiszę kiedy upłynie trochę więcej czasu, niż 4 miesiace, ale na razie ustąpienie objawów i całkowicie wyregulowana homocysteina dają mi nadzieję na całkowite wyleczenie (...) Obie odstawiłyśmy praktycznie wszystkie leki w 2017 roku i zażywamy tylko Axantę, GanoCord i teraz LunaCol, no i rzecz jasna witaminy oraz minerały. Teściowa pije też płyn lugola, sodę oczyszczoną i srebro koloidalne (...)
Ewa S. z Ełku

(...) w czerwcu 2018 odstawiłem statyny, które miałem brać do końca życia pod ryzykiem zawału albo udaru. (...) Od listopada rozszerzyłem suplementacje o LunaCol. (...) zadyszki, ogromne zmęczenie, bóle mięśni i brak energii – jak ręką odjął. Szokująca poprawa wszystkich wyników w porównaniu kwiecień 2018/ marzec 2019, jakby innemu człowiekowi badania robili. Bez leków, bez zabiegów, bez gimnastyki, tylko suplementacja i omijanie z daleka przychodni „zdrowia" (...)
Józef Gierszewski

Ostatni w tym miesiącu akapit o LunaColu

(materiał opublikowany 15 marca 2019)

W listopadzie napisałem co konkretnie musimy zrobić aby...

>> ZAŁĄCZNIK <<

Materiał ten jest ciągle świeży w swoim przekazie. Ale coś miał poruszyć. Porównajmy zatem po pięciu pierwszych miesiącach – starą, dobrą MLM-ową praktyką: „miało być" z „jest".
Kto jest zadowolony z tego porównania? Ja będę konsekwentnie robił to, co zapowiedziałem i robię... A Wy?
Pytanie to kieruje głównie do Menedżerów COLWAY działających w przestrzeni internetu, ale nie tylko do nich.
Wyobraźcie sobie, że w krainie, gdzie wspólnie żyjemy odkryto atrakcję turystyczną, która może zmienić życie nas wszystkich. Lecz nikt, prócz nas nie jest zainteresowany tym, by zjechały tu miliony turystów. Co byście wtedy zrobili?
Róbcie to. Żwawiej niż dotąd, bo szkoda czasu...

 

Przypomnienie jednej z bardzo ważnych reguł

(materiał opublikowany 22 marca 2019)

Mamy pewne reguły niepisane. Jeszcze niedawno nie mogły one nawet być inne. Bo dotyczą ustalania wysokości cen produktów eksponowanych w ofercie publicznej, co jak wiadomo podlega silnym obostrzeniom prawa konsumenckiego. Dlatego nie ma już cen urzędowych, a szczególnie żadnych cen narzucanych przez np. hurtownie sklepom, czy przez jakiegokolwiek dostawcę, zaopatrującego różnego rodzaju sieci handlowe.
Upadła nawet niepodważalna, wydawałoby się konstrukcja świata kapitalistycznego, jaką były od zawsze ceny ustalane centralnie w sieciach franczyzowych. Mało kto wie, iż to, że WieśMac lub frytki we wszystkich restauracjach McDonald kosztują tyle samo - nie wynika już od kilku lat z żadnego narzucanego odgórnie cennika. Są to obecnie „ceny sugerowane", a jednakowe wszędzie wyłącznie dlatego, że franczyzobiorcy (w odróżnieniu od np. Menedżerów COLWAY) solidarnie i w sposób zdyscyplinowany przyjmują ową „sugestię" i nie konkurują między sobą rozumiejąc, że to szkodziłoby wszystkim.

Kto w obecnym stanie prawnym nie może ustalać cen sztywnych, ani minimalnych, a kto jest z tego zakazu wyłączony?
Wyjaśniło to jedno Rozporządzenie i jeden precedensowy wyrok w sprawie Sfinxa: https://businessinsider.com.pl/firmy/przepisy/uokik-o-cenach-w-restauracjach-sfinks-kara-dla-spolki/pmr9ell orzekający, w jakich okolicznościach nakazowo równe ceny na towar w całej sieci (w tym wypadku franczyzowej) mogą być uznane za nielegalne.

Jeszcze więcej wyjaśniło „Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wyłączenia niektórych rodzajów porozumień wertykalnych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję". Dz.U. 2014 poz. 1012.

Jest więc tak: Sfinx, Mc Donald, czy Pizza Hut nie mogą egzekwować od kierowników restauracji swojej sieci równych jak stół cen nawet na frytki. Sąd uznał bowiem, że z wielu obszernie uzasadnianych przyczyn, casus tamtych sieci nie podlega wyłączeniu spod zakazu wertykalnych porozumień cenowych. Rozporządzenie Rady Ministrów o wyłączeniach spod zakazu ustalania cen wydane zostało już po wszczęciu sprawy Sfinxa (2013 r) ale jeszcze przed cytowanym wyżej wyrokiem - pod naciskiem również licznych sieci dystrybucyjnych, dla których napaść na Sfinxa była niezrozumiała.

Naszą branżę umieszczono w wyłączeniu opisanym w § 6. ust. 1 tego aktu prawnego:

Wyłączeniu podlegają porozumienia, (...) jeżeli:

  1. dostawca jest wytwórcą i dystrybutorem towarów nie będących usługami, a nabywca jest dystrybutorem i nie jest konkurentem na szczeblu wytwórstwa (...)

Jakkolwiek mając wiedzę, że mimo istnienia takiego zapisu nie wszystkie firmy mlm wyszły całkiem sucho z prowadzonych postępowań, należało doprecyzować co można, a co nie można - poprzez interpretacje. Okazuje się, że COLWAY jest raz jeszcze wyjątkiem, a nawet rodzynkiem. Dlaczego? Bo w 2004 roku przyszła mi i Maurycemu do głowy myśl, którą przez wiele lat eksperci uważali za poronioną, zaś uparte jej realizowanie za naszą pewną drogę do katastrofy. Chodzi oczywiście o naliczanie prowizji od cen (wówczas nazywanych tylko detalicznymi) sugerowanych, katalogowych, kiedy cały pozostały networkmarketingowy świat nalicza je od cen zakupu z rabatem.

Kluczową jest interpretacja: czy na bazie wyłączenia z zakazu opisanego w §6. ust.1 Rozporządzenia - możemy egzekwować od stron naszych Umów (w języku Ustawy i Rozporządzenia – „porozumień") stosowanie w ofercie publicznej cen przez nas sugerowanych, przy założeniu, że po pierwsze nie ingerujemy w kwoty transakcji realnie zawieranych, a po drugie ceny przez nas sugerowane są parametrami finansowymi, które służą nam do najważniejszych rozliczeń w świadczeniach wynikających z zawieranych dobrowolnie przez strony umów. Mówiąc prościej: czy COLWAY ma prawo oczekiwać od stron zawartych z nim umów (w języku Rozporządzenia: „porozumień") by przynajmniej eksponowały w ofercie publicznej nasze ceny sugerowane, skoro właśnie one są podstawą naszych rozliczeń? Wg uzyskanej interpretacji, mówiąc na skróty jest teraz tak, że żadna firma z naszej branży nie może wymagać od swoich przedstawicieli („dystrybutorów"), z którymi wiąże ją dobrowolna umowa („porozumienie") o współpracy - stosowania cen sprzedaży wyższych niż te, od których nalicza im prowizje. Ponieważ jesteśmy i tutaj unikalni, to dla nas jest to interpretacja bardzo korzystna. Przede wszystkim z punktu widzenia ograniczenia nieuczciwej konkurencji wewnętrznej w internecie, ale nie tylko.

Nasze ceny sugerowane (patrz: http://colway.pl/produkty/cennik ) (...) "... stanowią limity dla progów rabatowych, element osiowy planu finansowego i podstawy do naliczania wypłacanych prowizji, co jest zawarte w dobrowolnie zawieranych porozumieniach (...) które spełniają dostateczne przesłanki wyłączenia ich spod zakazu porozumień wyłączających konkurencję (...) W zawieranych umowach nie dopatrzono się również niedozwolonych klauzul (...)" – stanowi interpretacja.

No to mamy sprawy postawione jasno. Na początek w gronie liderskim i w wybranym menedżerskim (w najbliższych dniach roześlę maile informująco-zapraszające), a już w kwietniu w sposób szeroko dostępny, rozpoczniemy konsultacje zapisów Regulaminu Sprzedaży w Internecie, który doprecyzuje wszelkie szczegóły, jakich nie reguluje rozdział Reguł Etycznych, traktujący o nieetycznych działaniach w tej strefie.

Wobec licznych zapytań o ceny i rabaty, jakie można eksponować w sklepach internetowych przypominamy - po raz pierwszy w sposób oficjalny - zasady, które już niebawem obleką się w całkowicie zgodny z przepisami obowiązującymi w ochronie konkurencji i konsumentów - kolejny Regulamin.

 

  1. Od Uczestników Sieci, którzy zaakceptowali warunki Umowy określającej podstawy naliczania im prowizji, COLWAY oczekuje w ofercie publicznej w prowadzonych przez nich sklepach eksponowania cen takich, jakie stanowią podstawę naliczania im prowizji handlowych od kreowanego obrotu.
  2. COLWAY w żaden sposób nie ingeruje w wartości kwotowe zawieranych transakcji handlowych.
  3. COLWAY oczekuje od Menedżerów prowadzących swoje sklepy nie eksponowania obietnic rabatów większych niż 10% od wartości, od jakiej naliczane są im prowizje handlowe.
  4. COLWAY oczekuje od Uczestników Sieci, którzy prowadzą swoje sklepy, realizowania w ofercie publicznej zapisów zawartych Umów. Oznacza to, że rabaty wyższe niż 10% od sugerowanych cen katalogowych powinny być oferowane wyłącznie osobom, które zostaną zarejestrowane zostaną w systemie COLWAY. Rejestracji takiej dokonać może zarówno osoba, której udzielany jest rabat, jak Menedżer, który go udziela. Decydująca jest kolejność wydarzeń. Osobom nierejestrowanym nie należy oferować rabatów wyższych niż 10%-owe, ani takich udzielać w zawieranych realnie transakcjach.
  5. COLWAY nie będzie - do czasu przeprowadzenia szerokiej konsultacji sieciowej - ingerował w eksponowanie na aukcjach internetowych cen niższych od tych, od jakich naliczane są prowizje handlowe, o ile nie będą to oferty proponujące rabaty większe niż 10%-owe
  6. COLWAY zastrzega sobie prawo do odmawiania obsługiwania Menedżerów, którzy uporczywie nie dostosowują się do powyższych reguł.

 

 

Przedostatni punkt jest – jak widzicie – również zapowiedzią realizacji postulatu, jaki formułujecie od dawna. Niepisaną regułą było przez lata tolerowanie na allegro eksponowania cen niższych od katalogowych - do 10%. Wychodziliśmy z założenia, że allegro, jak każdy bazar rządzi się nieco innymi prawami. Sytuacja jednak ewoluuje. Allegro (podobnie jak e-bay) przestaje być bazarem, na którym obywatel wyprzedaje niechciane przedmioty, a zamienia się coraz bardziej w zbiór sklepów i sklepików. Tak samo, jak niegdysiejsze rynki przeobraziły się w skupiska straganów, a wreszcie pawilonów sklepowych.
|
Coraz częściej więc powracają takie pytania:

- skoro na allegro już ok 80% aukcji z produktami COLWAY wystawianych jest przez osoby prowadzące tam regularny handel w ramach działalności gospodarczej, to czym różnią się ich „wystawki" od tych na witrynach sklepów internetowych i na ile zasadnym jest dalsze „tolerowanie" rabatów 10% -wych?
- czy ci, którzy sprzedają na allegro dorywczo lub tylko wyprzedają się tam z asortymentu, „dadzą się przeprowadzić" na inne portale aukcyjne dla takich jak oni obecnie właściwsze, gdzie nadal tolerować będziemy „wystawki" aukcji z rabatem do 10%?
- czy likwidacja 10%-owych dyskontów na allegro, e-bay i.in. nie będąca niczym innym, jak podwyżką cen dla Klientów, a marż dla allegrowiczów, spowoduje dłuższy niż okresowy spadek obrotów?
- czy mamy już siłę skutecznej egzekucji takiej zmiany?
- na ile można liczyć przy ewentualnej takiej zmianie na solidarność grupową?

Możecie wypowiadać się na powyższe tematy już od dzisiaj. Będziemy katalogować każdy głos. Piszcie do: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. i This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Pracujemy już nad zainstalowaniem w Strefie Menedżera narzędzia do ankietowania Was w tej ważnej kwestii. Zależy nam na poznaniu rzeczywistych opinii. Kluczowe jest pytanie pierwsze: obciąć rabaty 10% na allegro, czy jeszcze na to za wcześnie? Wielu z Was na allegro sprzedaje... Ale też bardzo wielu z Was aukcje internetowe wyrządzają realne szkody. Ewentualna decyzja „na tak" w tej, nader ważnej kwestii musi mieć silne poparcie w Sieci.

Proszę, by wszyscy prowadzący sklepy internetowe dostosowali się do powyżej powtórzonych reguł.

Ciąg dalszy Aktualności, które powoli wchodzą w strefę konkretnych już reform i działań przewidzianych na ten rok – oczywiście nastąpi.




Kiedy rozpoczniemy sprzedaż biletów na 15-stą Rocznicę i jaka będzie ich cena?

(materiał opublikowany 26 marca 2019)

Takimi pytaniami zasypywane są już coraz częściej nasze Panie w Koleczkowie. Drodzy Państwo... Bardzo się cieszę, że wykazujecie zapobiegliwość w tej ważnej kwestii.
To budujące. Zaiste 15 Rocznica to Jubileusz bardzo zacny. Jest co obchodzić. Jeszcze żadna firma spośród tych, których aktywiści (tacy byli i będą zawsze) wróżyli nam rychły upadek – takiej Rocznicy na polskim rynku nie doczekała, nie tylko w równej kondycji, ale ... wcale. I nie postawiłbym wiele na to, że któraś z obecnie Was kąsających doczeka. 15 lat wymaga bowiem nieco innej strategii. Głównie stawiania na rozwój organiczny, a nie ekspansję. A także innej filozofii biznesu. Czyli myślenia najpierw o chronieniu rdzenia, a potem dopiero o wprowadzaniu innowacji. Tęskniących wszak za innowacjami też pragnę poinformować, że się doczekają. Spokojnie. 15- to letnie Organizacje nie pędzą z tym... Ale też bynajmniej nie zasypiają gruszek w popiele. W tym roku chciałbym mniej pisać w charakterze zapowiedzi o rzeczach, które dziać się dopiero mają, a więcej o tych, które się dzieją.
Na 15 – tej Rocznicy 22-23.06.2019 w Wieliczce nie będzie miejsc dla wszystkich chętnych. Takie realia Komnaty „Warszawa" – areny naszych Obchodów. Dlatego musimy zadbać o to, by starczyło ich przy stołach bankietowych dla tych Weteranów, którzy zechcą przybyć na Święto Sieci, której kładli podwaliny. Następnie dla tych, którzy wykuwają jej dzisiejsze wyniki. Dla Liderów i awangardy menedżerskiej. I dla tych nielicznych, w dalekich krajach...

Uważam, że na tę Rocznicę redystrybucją znacznej części biletów powinni zając się Liderzy. Raz już zrobili to zresztą bardzo dobrze. Przed Konferencją w Ożarowie. Wynika to również z potrzeby obsadzenia szczególnie tego Wydarzenia właściwą frekwencją.

Dlatego pozwólcie Szanowni Uczestnicy Sieci, że rozpoczniemy sprzedaż mniej więcej od połowy kwietnia i podzielona zostanie ona na dwie tury. Pierwszą u Liderów, jacy zgłoszą się do tej misji. Drugą już tylko w COLWAY – dla tych, którzy nie mają kontaktu z Liderami, więc miejsca będziemy musieli zabezpieczyć im my.
Tym samym wszelkie komunikaty w tej sprawie opublikujemy po Spotkaniu w Campoverde, które zapowiedziane jest od 26 lutego tutaj, w Aktualnościach. Niniejszym przepraszam grono menedżerskie oczekujące zaproszeń na to Spotkanie za to, że jeszcze nie otrzymaliście ode mnie maili. Tym samym niektórzy z Was zastanawiają się czy będą zaproszeni. Już, już , to kwestia bardziej godzin, niż dni - zaproszenia zostaną rozesłane. Wstrzymały je właśnie sprawy związane z organizacją Rocznicy oraz konieczność skonsultowania pewnych ważnych kwestii w ścisłym gronie Liderów COLWAY.

Po ile bilety na Rocznicę? Nie mamy jeszcze kalkulacji. Niezbyt lubię „wróżyć" cen czegokolwiek z kapelusza lub niepełnych danych. Skoro jednak tak nalegacie... Proszę nie brać tego w żaden sposób oficjalnie. Przyjmijmy „na roboczo", że około 600 zł za osobę. Może nieco więcej. Bez zwiedzania kopalni soli, które chętni zrobią sobie na własną rękę. Wszelkie rezerwacje, które sypią się już do Emilii Bieszke mają w tym momencie ciągle charakter niewiążący. Najpierw chcę poznać grupę liderską, w której gestii będzie dystrybucja pierwszej, większej puli biletów. Więcej informacji na ten gorący temat dopiero w połowie kwietnia. Przy uruchomieniu sprzedaży.

Z korespondencji prezesa Zycha

Dziękuję za Wasze maile i za ... komentarze do tego cyklu. Wyrażam nadzieję, że ma on też jakąś wartość edukacyjną.

>> ZAŁĄCZNIK <<

 

Zaczynamy KONKURS!

(materiał opublikowany 28 marca 2019)

Jak już dawno nie było w COLWAY Konkursu z bardzo atrakcyjnymi nagrodami? Bardzo dawno. Najstarsi Menedżerowie ledwo to pamiętają. A właściwie dlaczego nie przeprowadzamy konkursów, które jak network marketing długi i szeroki, wciskają się wszędzie całymi pęczkami? Nie robimy ich po pierwsze dlatego, że bardzo trudno o obiektywne kryteria mierzalne. Kto takie zna – niech mi je podpowie, a nie pożałuje swojej pomysłowości. Oczywiście w realiach stricte naszego, dość niezwykłego Planu Finansowego. Po drugie bowiem, z powodu tego właśnie, jak to my nasz colwayowy plan finansowy w praktyce realizujemy - i konia z rzędem ofiaruję temu, kto wskaże obiektywne kryteria wyboru Gwiazd sprzedaży, czy przyrostów wyników tam, gdzie obroty można sobie „układać” tak, aby było to matematycznie najkorzystniejsze dla grupy odbierającej prowizje. Lub … „pod Konkurs” na przykład.

Mimo tych odwiecznych dylematów - od 1 kwietnia 2019 rusza Konkurs na Najlepszych Rekrutujących. Będziemy oceniać osoby w nim rywalizujące na podstawie:

- ilości rejestrowanych nowych współpracowników
- wyników osiąganych już na statusie Dystrybutora, które „punktowane” będą wysoko
- ilości nowych Menedżerów w pierwszych trzech generacjach kandydatów do championatu
- przyrostów „nowego obrotu” definiowanego tak, jak w Programie Samochodowym i łatwego do podejrzenia w znanej Wam zakładce Strefy Menedżera na colway.pl
- rzetelności w przypisywaniu obrotów (czytaj: nie „spuszczaniu” na nowo pozyskane osoby „starego” w istocie obrotu handlowego)
- zgodności wszelkich działań z Regułami Etycznym.

Jest to więc Konkurs z niewielkim, ale jednak pierwiastkiem oceny subiektywnej. Będę wszak czuwał nad nim i ja sam, oprócz administrującej Justyny Kalkowskiej, a jak będzie trzeba to powołamy bardzo poważne jury - więc nie dopuszczam nawet myśli, iżby mogła się komukolwiek przytrafić krzywda w ocenie jego wyników.

Nagrody zaś przewidujemy hojne!

Dla Zwycięzcy – podwójna wycieczka w egzotyczne strony świata z Klubem Liderów. Nie wykluczone jest przyznanie więcej niż jednej pierwszej nagrody. To zależeć będzie tylko od ekonomicznego przekładania się rywalizacji w Konkursie na nowe obroty, a więc i przychody.

Jeżeli będą one odczuwalne, to i kolejni kandydaci do championatu w Rekrutacji sięgną nie tylko po laury. Specjalne ułatwienia w Programie Samochodowym, realne kwoty pieniężne do wykorzystania na cele definiowane w Funduszu Szkoleniowym. Bogate prezenty produktowe, których wartość kojarzyć się będzie z szaleństwami colwayowych Listopadów. Może bilety na atrakcyjne wydarzenia… może inne formy wsparcia. Może unikatowe kamienie szlachetne. Zapewne też colwayowa biżuteria i inne bardzo sympatyczne gadżety.

Konkurs startuje 1 kwietnia, ale nic w nim nie będzie na żarty. Mimo, iż to na razie wygląda jak start do biegu na orientację, to zapewniam Szanowni Państwo, że warto niezwłocznie ruszyć do akcji! Przyglądając się, jaki będzie miał ów challenge rezonans po tym komunikacie - będziemy wybierać z wachlarza możliwości zasad przeprowadzenia oraz profitów i ubierać te decyzje w Regulamin.

Uwaga! Warunkiem „zaliczania” sukcesów rekrutacyjnych w czasie rzeczywistym, czyli nowych rekrutacji w trzech generacjach Uczestnika jest ZGŁOSZENIE się do tego Konkursu. Maksymalnie upraszczamy tę formalność. Wystarczy e-mail do This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. o treści „Zgłoszenie do konkursu”. Osobiście. W strukturach rodzinnych, jak zawsze – tylko jedna osoba (lub pozycja). Zgłaszać będzie można się przez cały czas trwania Konkursu, lecz „zaliczane” będą tylko te rekrutacje i związane z nimi wyniki obrotowe, które zaistnieją PO ZGŁOSZENIU.

A więc START za chwilę. Justyna tworzy listę: Imię, Nazwisko, status uczestnika, data zgłoszenia. Ja kombinuję pulę atrakcyjnych nagród, cały Zespół marketingowy głowi się nad tym, jak będziemy pokazywać tych, co pierwsi wysforują się przed peleton. Daria pisze Regulamin. Będzie się działo!

Konkurs potrwa co najmniej do końca września z ogłoszeniem wyników na jesiennej Konferencji, lub dłużej… nad tym się jeszcze naradzimy, obserwując najpierw, jakie wzbudzi on zainteresowanie.

Jarosław Zych

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem