Sierpień

Jest wreszcie oczekiwany rekord!

Był blisko, nawet bardzo blisko od kilku miesięcy, więc wreszcie musiał paść!
Z satysfakcją informujemy, że ostatni wynik handlowy polskiej Organizacji COLWAY jest historycznie najlepszym ze wszystkich lipców, jakie wspólnie przez lat blisko 13 przepracowaliśmy! Tym samym spieszę donieść, że wszyscy krakacze wróżący klasycznemu biznesowi COLWAY kryzys, z powodu choćby dywersyfikacji energii marketingowej w związku z powstaniem Colway International – jak to zazwyczaj - opowiadali bzdury. Nasze przedsięwzięcie ani myśli wyhamować, a wprost przeciwnie! Rozwija się całkowicie niezależnie od również dobrych wyników swojej młodszej siostry, czego właśnie dobitnie dowiódł obrót handlowy lipca 2016! Pierwsza, rdzenna Organizacja COLWAY silna jak nigdy dotąd! Powoli, ale odbudowała przecież swoje obroty handlowe, najwyższe dotąd na przełomie 2014/15 roku – aby wreszcie zanotować pierwszy od kilkunastu miesięcy nowy Rekord sprzedaży w konkretnym miesiącu. Śmiem w tym momencie twierdzić, iż pobicie w tym roku rekordu listopadowego jest całkowicie realne. 

I to jest wreszcie ten moment, w którym można powiedzieć: „powołanie do życia Colway International było znakomitym ruchem strategicznym. Klasyczny COLWAY niewiele więcej niż rok później jest w tym samym miejscu, może już nawet i krok dalej w rozwoju, zaś obok rozkwita niezależnie organizacja dająca wszystkim, którzy nam zaufali drugą szansę, alternatywną ofertę produktową – i co najważniejsze – nieograniczone niczym zupełnie możliwości ekspansji międzynarodowej! Owszem, manewr ten był nieco ryzykowny, lecz całkowicie się powiódł!”


Od tego miesiąca już nie musimy niczego udowadniać. No… chyba że przy okazji najbliższego wyzwania, którym będzie Promocja Listopadowa.

Rezygnujemy z usługi InPost

Możliwość zamawiania produktów COLWAY w wysyłkach do paczkomatów była przez Was postulowana i my to zrealizowaliśmy. Okazało się jednak,
że powodzenie tej formy wysyłek jest marne, a jakość usług InPost bardzo rozczarowała. Bez dłuższych uzasadnień zatem - ta opcja dostaw zamówień od sierpnia definitywnie znika.

Zasady Promocji w sierpniu

Kilka miesięcy eksperymentowania z tzw. „małymi promocjami” doprowadziło nas do konkluzji, że tak, jak było w klasycznym COLWAY od zawsze – chcecie rozwiązań najprostszych i korzyści realizowanych niezwłocznie. Jeżeli zatem nie wymyślimy czegoś nowego, to trwale odstępujemy od dodatkowych warunków promocyjnych, których celem było „zagęszczanie” obrotów w Systemie poprzez zachęty do „pozostawiania” na pozycjach kwalifikacyjnych większej niż wymagana - ilości punktów. Będzie tak, jak chcecie, czyli w schemacie, który się sprawdził: „5+1 w pakiecie menedżerskim”. Z odbiorem bonusu w postaci szóstego produktu gratis natychmiast, wraz z zamówieniem.
Aby Promocje „5+1” zdarzały się nam często (a najlepiej oczywiście w każdym miesiącu handlowym) potrzebny jest jeszcze ofiarny w nich udział dostawców produktów. Czy zawsze znajdziemy w ich gronie „sponsorów” małych promocji, tego jeszcze nie wiemy, gdyż chyba żaden z naszych podwykonawców nie marżuje na handlu hurtowym z Siecią COLWAY tak mocno, by opłacało mu się ciągle dokładać szósty produkt bez zapłaty. Będziemy jednak ich do tego nakłaniać, przynajmniej okresowo, a jeśli będzie taka konieczność - czasami nieco partycypować w tych „ofiarach” tak samo, jak robimy to w Wielkiej Promocji Listopadowej, w której już niebawem pulę „gratisów” marzy nam się zrobić jeszcze atrakcyjniejszą niż roku łońskiego…

 promocja 51

W sierpniu mamy więc Promocję – „5+1” na Szampon Zagęszczający Włosy (już w wzbogaconej przez dr Krzysztofa Słonia formule) oraz na tych samych warunkach Balsam Ultranawilżający. Pięć szamponów lub balsamów zakupionych przez Menedżera w jednym zamówieniu, którego wartość opiewa na nie mniej niż 2600 punktów - czy to jednych produktów promowanych sztuk pięć, czy drugich, czy wreszcie i jednych i drugich w zamówieniu >2600 pkt – należy się szósty produkt (lub dwa szóste produkty).

PIN wpuszczający do Strefy Menedżera od miesiąca – nieodpłatny

Przypominamy, iż COLWAY zniósł opłatę inicjującą za dostęp do Strefy Menedżera – krainy łatwych zamówień poprzez System, możliwości bezumownej rejestracji partnerów i niebawem szeregu pomocnych narzędzi marketingowych. Zachęcamy wszystkich Menedżerów do pobierania PIN-u poprzez napisanie maila do: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Mała zmiana w ekipie COLWAY

Z dniem 1 sierpnia odchodzi od nas Karol Hewelt, który zaczyna studia w Akademii Marynarki Wojennej (gratulujemy!). Jego dotychczasowe kompetencje przejmie w większości Adam Lipski. Prosimy w związku z tym kierować wszelką dotychczasową korespondencję już nie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lecz: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Formalności związane z nadaniem PIN-u do Systemu będzie można załatwiać również w kontakcie z Działem Zamówień.

Materiały drukowane

Jest to temat, w którym zespół COLWAY przyznaje się ze skruchą do tego, że nie zrealizował celów, ani nawet potrzeb naglących. Raz jeszcze prosimy Was jednak o cierpliwość. Zdaliśmy sobie sprawę, że potrzebne jest nam wsparcie profesjonalnej firmy od budowania wizerunku (o czym będzie dalej). Potrzebujemy zawodowców, którzy ujednolicą szatę graficzną, symbolikę, a nawet język przekazu wszystkich naszych materiałów. Którzy wbudują to wszystko w spójną kampanię, z której wyłoni się nowoczesny, atrakcyjny i profesjonalnie wyglądający obraz naszego przedsięwzięcia i naszej oferty. Włącznie z Fanpage i z domeną www.colway.pl , z której jesteśmy zadowoleni po zmianach tylko w jej warstwie wewnętrznej. Wszystko to się dzieje, jako że jednak wiele rzeczy praktycznie od nowa, więc i na oczekiwane ulotki, foldery, skrypty będziecie musieli jeszcze chwilę poczekać. Dobra wiadomość jest taka, że w sierpniu wreszcie na http://colway.pl/informacje/materialy-do-pobrania pojawi się sporo materiałów do wydrukowania samodzielnie, m.in. wizytówki i projekty roll-upów
oraz plakatów (także po angielsku i niemiecku).

Nowy Informator Produktowy już w sprzedaży!

Nie jest wszak też tak, że nie zrobiliśmy na omawianym polu zupełnie nic. Powstał uaktualniony Katalog, została gruntownie przeredagowana „niebieska teczka”, w przygotowaniu są ulotka (folder) „harmonijkowa”, Zeszyt nr 2, czy ulotki „za 5 groszy” do wszystkich oddzielnie produktów. Robimy wznowienia materiałów dotychczasowych, a od dzisiaj oddajemy do Waszej dyspozycji:

informator wizualizacja colway.pl

Jest powiększony o 14 stron, zawiera nowe produkty, ma teraz formę klejonej książki, a nie szytego zeszytu. Cena musiała się nieco podnieść – teraz 8 złotych. Będzie się Wam podobał. Dodatkowa dobra wiadomość – jeszcze w sierpniu będzie go można pobrać w formie elektronicznej (w strefie Menedżera powstanie specjalna „pobieralnia” różnych materiałów, które z rozmaitych względów nie powinny być dostępne powszechnie).

Filmy

Ruszyły za to z kopyta nagrania materiałów filmowych w krótkich, czyli takich, jakie dziś są pożądane formach. O każdym z osobna produkcie kosmetycznym będą (a nawet pierwsze już są) https://www.youtube.com/watch?v=xiR-Jrrz3gU - z Pauliną Michalską. Tam, gdzie to możliwe z udziałem naszych autorytetów
lub wytwórców. W filmikach o suplementach, w podobnej konwencji – będę występował ja osobiście. Przed kamerą pojawią się też ludzie pasji, dzięki którym unikalne produkty COLWAY powstały. W dalszej kolejności realizować będziemy także syntetyczne formy edukacyjne. Wszystko w dobrej jakości dźwięku i obrazu, w przystępnej dla odbiorcy i nie zamęczającej go czasowo, zwięzłej formie.

Szkolenia

Za Wszechnicę COLWAY (czyli wszelkie szkolenia i warsztaty nie obejmujące wiedzy o produktach) odpowiada Karolina Górska, która „jest rozpisana” już na większość weekendów w tym roku. Mamy pełną świadomość, że sama nie wyedukuje w ten sposób wszystkich grup, które się dopominają o jej warsztaty, które zaczynają już obrastać legendami, jako że przynoszą natychmiastowe wzrosty obrotów. Karoliny nie sklonujemy, a duplikacja jej efektywnych metod nie jest taka prosta, jak mogłoby się to wydawać. Mimo wszystko będziemy zabiegać o przeszkolenie przez nią, z nastawieniem właśnie na to – gotowych wejść w zdyscyplinowany schemat zarówno kolejnych trenerów, jak i liderów struktur.

Szkolenia w zakresie wiedzy o substancjach używanych w naszych suplementach skoncentrujemy głównie na materiałach filmowych offline, z uwzględnieniem coraz ostrzejszych obwarowań prawnych. Nie mamy natomiast żadnych rozterek w przedmiocie szkoleń produktowych, które traktują o kosmetykach. Paulina Michalska nie ograniczy się do występów dla Was na ekranie. Wiadomość, która ucieszy Menedżerów COLWAY brzmi: możecie ją zapraszać do swoich struktur. Każdorazowo, gdy frekwencja będzie zacna – koszty prowadzonych przez Paulinę szkoleń produktowych pokryje COLWAY sp.j., w uzasadnionych przypadkach nawet bez czerpania z Funduszu Szkoleniowego liderów.

Od sierpnia zapisanie się na newsletter „Uśmiechy od COLWAY” będzie …

… nagradzane wysłanym linkiem, który zaprasza do ściągnięcia Katalogu produktów COLWAY. Czy to dostateczna zachęta do propagowania tego komunikatora? Kolejne funkcje autorespondera – w przygotowaniu.

Kampania społeczna – wsparcie rekrutacyjne

Jest jedna obietnica, jaką dałem na tych łamach na początku roku i powtórzyłem publicznie w kilku miastach na Spotkaniach Ofensywy COLWAY – której mam silny zamiar dotrzymać. Zapowiedzieliśmy przeprowadzenie najpóźniej na jesieni tego roku szeroko zakrojonej kampanii, której celem będzie rozpropagowanie przedsięwzięcia COLWAY w polskim społeczeństwie, pokazanie uczestnictwa w tej Sieci jako dobrego sposobu na poprawianie domowych budżetów, dotarcie w ten sposób do środowisk, które nie słyszały, bądź słyszały za mało o COLWAY – a w rezultacie pozyskanie akcesów tysięcy osób, do których dotąd Uczestnicy naszej Sieci nie dotarli z propozycją przyłączenia się. I to, co dla Was najważniejsze: oddanie tak pozyskanych kontaktów Wam – aktywnym Menedżerom!

Konkretyzuje się więc oto koncepcja tych działań. Jak już wzmiankowałem, wiążemy się w tych dniach z profesjonalną firmą, wyspecjalizowaną w budowaniu spójnego i atrakcyjnego wizerunku takich przedsięwzięć, jak nasze. Również w kampaniach, których celem jest przyciągniecie nowych klientów i kandydatów na współpracowników. Nie zrobimy tego, jak początkowo sobie wyobrażaliśmy poprzez stricte komercyjną kampanię reklamowo-promocyjną, gdyż nasi nowi alianci podsuwają nam pomysł znacznie ciekawszy…
COLWAY jako firma, ale także jako Organizacja ma stać się wskazywanym modelem wzorcowym w kampanii społecznej, prowadzonej na polu aktywizacji różnych środowisk, mających w oparciu o rodzime inicjatywy, kapitał i wynalazczość, z wykorzystaniem polskiej zaradności i przedsiębiorczości – uzyskać dostęp do realnych możliwości wspomagania budżetu gospodarstw domowych. Kampania społeczna tym się różni od merkantylnej, że jest znacznie wiarygodniejsza w odbiorze, że angażuje wiele czynników społecznych, urzędników lokalnych, a nawet media. Mamy ambitny zamiar wziąć w niej odpowiedzialność za rozwiązania wskazanych problemów. Jeżeli zrobimy to dobrze, wizerunek COLWAY jako Organizacji zyska w sposób niebywały, co już samo w sobie ułatwi Wam wszystkim budowę zespołów i struktur handlowych. Operacja zakrojona jest wszak jeszcze szerzej, tak by skutkowała akcesami osób, do których dotrze przekaz kampanii społecznej – bezpośrednio już do nas.

Strumień pozyskanych w taki sposób kontaktów będziemy kierować do Menedżerów w każdym zakątku Polski. Ich rolą pozostanie rzeczywista aktywizacja tych ludzi, czyli przysposobienie ich do metod zarobkowania z nami. Kluczami przydziału będą: aktywność Menedżera, bliskość zamieszkania identyfikowana przez kod pocztowy – ale przede wszystkim jego prawdziwa chęć do opiekowania się otrzymanymi kandydatami na współpracowników. Otrzymacie niebawem znacznie więcej informacji na ten temat. Także my oczekiwać będziemy od Was informacji zwrotnych. W trakcie trwającej, a założonej na okrągły rok kampanii społecznej będziemy współpracować wyłącznie z tymi, którzy tego naprawdę chcą, czyli również rokują na to, że będą skutecznie zagospodarowywać oczekiwane duże zasoby ludzkie. Którzy włączą się aktywnie, czyli najpierw dadzą się przeszkolić w zakresie niezbędnym do korzystania z tej nowej strategii, następnie podchwycą efektywnie stosowane w niej narzędzia i metody – wreszcie poprowadzą jak przystało na liderów otrzymanych klientów i partnerów. Ucząc ich i wdrażając do naszej codziennej pracy marketingowej.

Kampania społeczna będzie pasowała jak ulał swoim językiem, akcentami, wartościami i sugerowanymi w niej rozwiązaniami – do nas, do języka, rdzennych wartości i rozwiązań COLWAY. Zaakcentujemy w niej to, co stanowi nasze silne atrybuty, czyli oparcie się o polski kapitał, takież odkrycia naukowe i technologie. Jej elementami będą liczne publikacje, spotkania w terenie ale nie w hotelach, lecz raczej murach uczelni. COLWAY nie będzie w tej kampanii bezpośrednio reklamowany, a już na pewno nie jako marketing sieciowy, lecz wskazywany w końcowym etapie, jako wzorcowa alternatywa możliwości bardziej dorabiania sobie, niż zarobkowania zawodowo. Czyli to, o co nam dokładnie chodzi w naszej filozofii polskiej firmy, dającej możliwości czerpania korzyści z rodzimych pomysłów biotechnologicznych i wykorzystującej polską zaradność. Będziemy sprzedawać nie żaden MLM, lecz ideę radzenia sobie bez oglądania się na pomoc socjalną, czy nieefektywne programy aktywizujące.

W Aktualnościach wrześniowych przedstawię już cały harmonogram tej akcji, ze szczególnym uwzględnieniem ról, jakie w niej widzimy dla tych z Was, którzy postrzegą jej potencjał rekrutacyjny.

Wracają spotkania z S.A. Batieczką

Siergiej Batieczko nie jest niestety na wyłączność COLWAY, a nawet nie polskiej publiczności. Występuje publicznie także w innych krajach, a czasami zachciewa mu się krótkiego urlopu. W sierpniu jednak zapowiedział się znowu w naszym kraju. Gdy tylko dowiemy się kiedy i gdzie będzie go można posłuchać – ogłosimy to na www.colway.pl i na FB. Ma również pojawić się niebawem jego strona internetowa w języku polskim, na której obok całego dorobku naukowego
i bibliografii znaleźć się mają skany dyplomów, odznaczeń i laurów tego popularnego lekarza i propagatora zdrowego trybu życia. To dobrze, że przyjaciele Sergieja Batieczki o to zadbają. Są bowiem wśród naszych konkurentów i tacy, którzy odmawiają mu prawa tytułowania się profesorem, a nawet doktorem medycyny. Pora zawstydzić ich oraz tych, którzy dawali im posłuch.

Program Motywacyjny

Klub Systematycznych 15tys+ (tylko za obrót IV, V, VI) tworzyli:

Sylwia Aleksiejuk, Raisa Antychowicz, Katarzyna Bartosik, Łucja Bartosik, Karolina Boborowska, Anna Bronowicz- Stańko, Ewa Całka, Ewa Ciesielska, Ewa Daroszewska, Agnieszka Dobrzyńska, Barbara Draganow, Małgorzata Dyko, Marzena Faltyńska-Ratajczak, Romuald Giera, Katarzyna Grześkowiak, Stefania Gubalska, Izabella Hoffmann-Fortuna, Robert Hołod, Anna Janke, Mirosław Jarocki, Helena Jasińska-Przychodniak, Barbara Jastrzębska, Ryszard Jastrzębski, Alina Jurczak, Mariola Kaczmarek, Zofia Kaniewska, Joanna Kasprzyk, Karolina Kędziora, Wojciech Kintop, Michalina Kochaniewicz, Katarzyna Korol-Tokarzewicz, Małgorzata Kosiak, Mirosława Kowalska, Iwona Kozak, Mariusz Kroczyński, Karolina Krzyształowska, Magdalena Kuklińska, Sylwia Kurpisz-Hałas, Zbigniew Liss, Grzegorz Łukaszewski, Janina Małecka-Ulińska, Joanna Mamczarz, Bożena Marciniak, Piotr Marczak, Beata Michałowska, Dorota Niezgoda, Anna Nowak, Marek Olszewski, Hanna Opiła, Jolanta Panasiuk, Renata Panek, Irena Pieczulis, Agnieszka Piekoszewska, Ewa Przewrocka, Alicja Rzymczyk, Jakub Sapiński, Alina Selwat, Bożena Sewielska, Bożenna Stankiewicz, Nina Stefańska, Elżbieta Stępień, Monika Suska-Łojek, Karolina Turek-Rudnik, Jolanta Tyndyk, Małgorzata Wal, Wojciech Waśkowski, Michał Wiśniewski, Teresa Zakrzewska-Burchacka, Zdzisława Zielińska, Urszula Zimoląg-Stankiewicz, Maciej Zięba, Emilia Zych, Ewa Żekieć-Gitalewicz.

Klub Systematycznych 40tys+ (tylko za obrót IV, V, VI) tworzyli:

Magdalena Bartosik-Bordulak, Monika Biały, Agnieszka Biernacka-Leja, Robert Bogdański, Anna Borkowska, Ewa Brynda, Krystyna Derbin, Paweł Florek, Anna Godlewska, Anna Godusławska, Bożenna Godusławska, Anna Góźdź, Tomasz Graf, Daria Grzechnik, Paweł Grzechnik, Marek Grzelewski, Izabela Jagodzińska, Tomasz Kabaciński, Helena Kapuścińska, Izabella Karwowska-Oczepa, Swietłana Kozakova, Irena Krusche, Wiesław Kurzyna, Waldemar Leja, Waldemar Łaska, Hanna Łukomska, Joanna Marek, Marcin Maruszak, Beata Mazur, Angelika Mazurkiewicz, Małgorzata Mazurkiewicz, Ireneusz Nowaczek, Dariusz Olszewski, Urszula Owsiak, Emilia Pieńko, Grażyna Pilarska-Sorokin, Andrzej Podlasin, Katarzyna Romanowska, Rafał Rynkowski, Anna Sadurska, Robert Sękowski, Renata Sikorska, Ewa Sobańska, Mira Spa, Kamila Szłabowicz, Jolanta Świżewska, Aneta Tokarska, Zbigniew Tymieniecki, Marta Warzyńska, Małgorzata Weiss.

Klub Systematycznych 100tys+(tylko za obrót IV, V, VI) tworzyli:

Małgorzata Adamowska-Kluziak, Stanisław Augustynowicz*, Beata Bębas, Barbara Buławska, Piotr Buławski, Wanda Buśko, Agnieszka Chyćko, Dorota Dąbrowska, Anna Dratwińska, Leszek Dratwiński*, Jolanta Gacek, Hanna Gapińska, Barbara Gorczyca-Nowaczek, Aneta Graf, Sylwester Kalinowski, Krzysztof Karliński, Ryszard Krusche, Adam Kusiak, Joanna Kwaśnińska, Ewa Leończak, Henryk Lipa, Izabela Oleksy, Grażyna Polańska, Marek Przeniosło, Michalina Romanowska, Monika Rynkowska, Sławomir Smagacz, Jadwiga Strzemżalska, Marek Strzemżalski*, Irena Szurmiak, Iwona Świerczyk*, Hanna Więckowska, Sławomir Więckowski.

Gratulując jak zawsze Systematycznym, chciałbym poinformować, że coroczną wycieczkę nagrodową dla Klubu Liderów oraz debiutujących w Klubie 100tys+ planujemy na styczeń lub luty 2017. Na uatrakcyjnienie Programu Motywacyjnego o nagrody hojniejsze dla Klubów 15 i 40tys+ jeszcze troszkę musicie poczekać. W zażartej dyskusji na Krecie Menedżerowie z wszystkich Klubów odrzucili koncepcję szybszego zdobycia funduszy na ten cel, poprzez podwyżki cen, a szczególnie jakiekolwiek zmiany w zapisach umownych. Stanęło na tej naradzie na tym, iż dodatkowe te środki, jak zawsze zresztą - wygospodarować ma COLWAY z zysków. I tak się stanie, lecz nie od razu. Zdobędziemy je w jedyny możliwy sposób, który nie zmienia reguł gry w naszej Organizacji i nie dodaje dużych liczb w cenniku detalicznym – poprzez politykę stymulowania obrotów produktami lepiej „marżującymi”.

Niezależnie od tego, wiemy świetnie, iż coś musimy zrobić dla motywacji tych, co na egzotyczne wycieczki jeszcze nie jeżdżą. Skoro nie mamy póki co, dostatecznych na to środków, to zamiast pysznej ryby, dawać chcemy bardzo dobrą wędkę. Opisana wyżej kampania społeczna oraz inne działania sypnąć mają obfitością kontaktów z osobami intencyjnie zainteresowanymi przyłączeniem się do naszego szczepu. Opracowujemy właśnie algorytm rozdzielania tych kontaktów. Mówiąc w największym uproszczeniu – Menedżerowie rekrutacyjnie aktywni z członkami Klubów Systematycznych na czele, będą mogli liczyć przy rozdziale kontaktów pozyskiwanych przez COLWAY w kampanii społecznej i nie tylko – na zdecydowanie faworyzujące ich przydziały! I to będą nagrody o realnej wartości, jak również dobry motywator do awansów.

Słowo COLWAY piszemy odtąd tylko tak!

Dla ujednolicenia wizerunku, dla podkreślenia powagi naszego przedsięwzięcia, dla zgodności z logo:

logo COLWAY

które będzie odtąd wiodące (nasza sentymentalna „łezka” logo lezka z 2004 roku powoli będzie odchodzić, aż pozostanie tylko na orderach, materiałach historycznych, retrospektywnych i na dekoracjach imprez typu Rocznice…). 
Dla odróżnienia od Colway International, dla spójności z opakowaniami i innymi materiałami – wszędzie tam, gdzie piszecie oficjalnie o COLWAY jako biznesie, jako Organizacji, jako marce – prosimy byście czynili to WIELKIMI LITERAMI całe słowo: COLWAY.

Nie wejdzie nam to wszystkim pewnie od razu w nawyk, lecz jeśli będziemy się poprawiać i starać, to rychło ten pierwszy krok ku ujednoliceniu i poprawieniu wizerunku COLWAY, zostanie zrobiony. 

Jarosław Zych

 

Zadziała się magia…

13 Rocznica COLWAY - Z Tradycją w Pokolenia

już za nami...

Materiały do pobrania

Materiały do pobrania

Przejdź

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem