Wrzesień

Bijemy rekord za rekordem!

rekord wynik

W żadnym z dotychczasowych sierpniów polska Organizacja COLWAY nie osiągnęła takiego obrotu handlowego, jak w minionych tygodniach!

Tak! Miniony miesiąc był kolejnym rekordowym. W żadnym z dotychczasowych sierpniów polska Organizacja COLWAY nie osiągnęła takiego obrotu handlowego, jak w minionych tygodniach! Nawet w sierpniu najlepszego dotąd roku w naszej historii – 2014. Wszystko zresztą wskazuje na to, że wyniki tamtego roku 2014 – czyli okresu jeszcze przed powstaniem COLWAY International - pobijemy w roku bieżącym. Od stycznia przybliżaliśmy się do wyrównania tamtych rekordów. W lipcu po raz pierwszy odnotowaliśmy wynik historycznie najlepszy i teraz powtórzyliśmy go w sierpniu. Jeżeli w miesiącach wakacyjnych weszliśmy na ścieżkę wzrostu znaczoną historycznymi rekordami, to co nas czeka w wysokim sezonie, który się właśnie zaczyna? Ciekawe czasy idą znowu w COLWAY…

Konferencja COLWAY 2016 zbliża się…

…i wydarzy 22/23 października w warszawskim hotelu Boss. Będzie to odsłona całości Ofensywy COLWAY 2016 oraz zapowiedź zmian na kolejny rok. Liderów COLWAY nie powinno na niej zabraknąć. 

konferencja

To już 22/23 października! A, że będzie to jedyna znaczna nasza impreza masowa w tym pracowitym roku, to spodziewajcie się świetnej jej oprawy i prawdziwego deszczu sensacji. W „klasycznym” COLWAY hołubimy zasadę: „mniej igrzysk – więcej chleba” (czytaj: prowizji), ale kiedy już igrzyska robimy, to one na długo zostają w pamięci, jak choćby pamiętne Rocznice: w Rynie 2009, czy w Filharmonii Narodowej 2014. Jak również ważna Konferencja w Ossie, w tymże 2014 roku. Tak będzie i tym razem. Tylko 400 miejsc w warszawskim hotelu Boss, a jeszcze mniej biletów na uczestnictwo w pełnym pakiecie, czyli z noclegiem na miejscu imprezy. Bilety będą nieprzyzwoicie tanie, a atrakcji moc. Dlatego już dziś uprzedzamy aby, gdy już się otworzy nasza kasa biletowa (planowo ok. 10 września, razem z dostępem do prowizji sierpniowych) - wszystkie osoby, które wiążą z klasycznym biznesem COLWAY swoje plany na poważnie, zadbały o nabycie miejscówek niezwłocznie. Tym razem zabraknie ich dla wszystkich chętnych na pewno, podobnie jak zdarzyło się to np. z niezwykłym rejsem do Szwecji wiosną roku ubiegłego. Nie nakręcamy w ten sposób bynajmniej frekwencji! Kiedy nam na niej zależy, wówczas rezerwujemy duże obiekty. COLWAY nie potrzebuje wieców na tysiące uczestników, gdyż i bez nich czyni większe obroty handlowe, niż marketingi liczące dziesiątki tysięcy aktywnych dystrybutorów, czy konsultantów. Z tego właśnie słyniemy, że obywamy się bez wielkiego, motywacyjnego wiecowania, a jesteśmy przedsięwzięciem konkretnym, „gęstym”, intensywnym, w którym zarabia się realne pieniądze, a nie wiecznie opowiada ze sceny, że zarobić je … można. Gdy w wielu networkach mówią, że hojnie płacą, to… mówią. Kiedy my to mówimy od 13 lat, to płacimy! W przeliczeniu na głowę statystycznego uczestnika, uprawnionego do przychodu za obrót struktury, prawdopodobnie właśnie w COLWAY są tzw. średnie prowizje najwyższe w całej Europie, w branży MLM! 

Wieść o tym niesie się szeroko i stąd też tyle powrotów do COLWAY tych, którzy w minionych latach dawali się namówić na szukanie „trawy bardziej zielonej”, lecz przeżyli na innych łąkach głównie rozczarowania. Realia zarobkowe w COLWAY docenia się często dopiero po takich wędrówkach za „lepszym”. Wówczas ludzie postrzegają dopiero, jak szczególnym jest nasze przedsięwzięcie. 

Także więc tym razem zależy nam na frekwencji przede wszystkim jakościowej, gdyż będzie to spotkanie robocze „elity plemiennej”, będzie to Konferencja kolejnego przełomu, podobnie jak był takim pamiętny zjazd w Ossie 2014. Ci, którzy zjawią się 22/23.10.2016 r. w Warszawie, dostaną zaproszenie do wyjątkowej szarży, do głównego akordu Ofensywy COLWAY 2016. W pierwszej linii i z silnym handicapem!
Kilka elementów naszych reform zostało nieco spowolnionych w oczekiwaniu na tę właśnie Konferencję, ale kto tam z nami będzie, ten zrozumie dlaczego i zrozumie jak chcemy szybko te opóźnienia nadrobić.

Aplikacja mobilna COLWAY jeszcze bliżej…

aplikacja mobilna

Jedne prace się nam opóźniają, inne postępują niespodziewanie żwawo. Jesteśmy bardzo blisko zakończenia prac nad aplikacją mobilną – narzędziem, które przeniesie naszą Organizację do nowej rzeczywistości. Wiecie wszak o tym, że aplikacje mobilne podbijają coraz więcej dziedzin naszego życia. Nie chcemy jeszcze zapeszyć, gdyż pozostała rzecz najważniejsza – zintegrowanie naszej Colwayowej „apki” z naszym nader unikalnym, jak wiecie Systemem informatycznym. Jest jednak szansa, że nawet już we wrześniu się to stanie!

Każdy uczestnik sieci COLWAY (nie tylko Menedżerowie tym razem!) będzie mógł pobrać na swój telefon komórkowy lub tablet aplikację mobilną. Będzie dostępna na urządzenia z oprogramowaniem iOS, Android i Windows Mobile. Jedną z licznych jej możliwości będzie niebywałe ułatwienie w zarządzaniu „małą organizacją” dystrybucyjną przez Menedżera, który realnie współpracuje ze swoją grupą, czyli konkretnie:
koordynowanie działań swoich Klientów, Dystrybutorów i Menedżerów ze swojej struktury w jednym miejscu, • zamawianie dla nich produktów, umawianie spotkań w czytelnym kalendarzu połączonym z przypomnieniami i notatkami, • historią dotychczasowych zamówień. Aplikacja pomoże także Dystrybutorom w efektywnej komunikacji z Menedżerami.

Będzie też przystosowana do błyskawicznego przedstawiania naszych najcenniejszych materiałów rekrutacyjno-promocyjnych, filmów, certyfikatów, patentów i innych. Będzie znakomitym narzędziem komunikacyjnym, rekrutacyjnym, służącym ekspresowej rejestracji nowych partnerów, nawet motywacyjnym. Ilość jej funkcji będzie rosła z czasem i szła za Waszymi sugestiami. Otrzymacie instrument szyty na miarę potrzeb aktualnych i przyszłych uczestników COLWAY. Nowoczesny i przyjazny.

Już wkrótce Aktualności, czy „Uśmiechy od COLWAY” także czytać będziecie na swoich urządzeniach, w aplikacji mobilnej!

Gdy tylko zadziałają jak należy „wtyczki” do naszego Systemu – newsletterem popłynie do Was informacja jak ściągnąć aplikacje i jak z niej korzystać. Trzymajcie kciuki, aby już we wrześniu. Jeżeli nie, to październiku na pewno, a na Konferencji warszawskiej poświęcimy temu instrumentowi krótki blok edukacyjno-propagujący.


Materiały do pobrania i samodzielnego drukowania 

Już są. Prosimy o Wasze opinie i sugestie, jakie materiały jeszcze możemy do nich dołączyć, które przydadzą się Wam w codziennej pracy.

MATERIALY GRAFICZNE DO POBRANIA TUTAJ

Wybrane zostały z Waszych sugestii. Taka forma pogodzić ma wszystkich postulujących różne plakaty, czy roll-up’y. Przy okazji zaś uwolnić COLWAY od dyskusji: „skąd taka cena?”. Obecnie roi się w Polsce od punktów świadczących takie usługi w różnej jakości, a więc też i cenie.  

Wszystkich Menedżerów COLWAY, którzy teraz już mogą logować się do Strefy Menedżera (www.sklep.colway.pl) - zachęcamy do kliknięcia w zakładkę: DO POBRANIA, gdzie umieszczać będziemy rozmaite materiały edukacyjne. Uzbierało się nam ich w naszych zasobach przez minione lata sporo. Wasze sugestie, które z nich i na jakie tematy powinny tę „pobieralnię” zasilić, będą decydowały o jej sukcesywnym uzupełnianiu. Wiele było materiałów edukacyjnych w naszej historii, które znalazły Wasze uznanie. Możecie pisać bezpośrednio do mnie. Możecie także proponować materiały z Waszych zasobów. Będziemy bardzo wdzięczni.

Automatyczne generowanie Hasła (PIN) do Strefy Menedżera

Przypominamy, że dostęp do Strefy Menedżera jest obecnie bezpłatny. Każdy, kto posiada wpisany adres e-mail w systemie COLWAY, może samodzielnie wygenerować hasło dostępowe, korzystając z funkcji „Przypomnij/Wygeneruj nowe hasło”, natomiast osoby, które nie mają uzupełnionego tego adresu lub mają problemy z logowaniem, prosimy o kontakt na: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (nowe przekierowanie ze skrzynki pin@) lub +48 58 676 20 27 wew. 21  

Zasady promocji we wrześniu

Jak zazwyczaj ostatnio. „5+1” . W tym miesiącu Witamina C-olway

Reguły są takie same, jakie wypracowaliśmy eksperymentując przy „małych promocjach”. Czyli to, co miało Waszą najlepszą recepcję: „5+1”. w tym miesiącu skromnie. „Tylko” Witamina C-olway. Jak się domyślacie, zbroimy się na Wielką Promocję. Zaczynajcie pozyskiwać nowych partnerów już pod jej kątem. Będzie naprawdę mocno. Dwoimy się i troimy, by Promocja Listopadowa COLWAY 2016 była wsparta GRATISAMI o rekordowej wartości, wśród nich po raz pierwszy także produktami, których nikt i nigdzie nie mógł wcześniej kupić, a które są obiektem ogromnego zainteresowania, by nie rzec: pożądania. Produktami, których być może nie przeforsujemy nawet finalnie w skutecznych zgłoszeniach ich do obrotu, ale w naszej Promocji będą… Tymczasem wrzesień skromnie: kto zamówi w pakiecie nie mniejszym, niż 2600 pkt wartości obrotowej pięć Witamin C-olway, temu Magazyn wysyłkowy niezwłocznie dołoży do tej paczki szóstą. 

promocja5plus1

Zaprzestajemy obsługi zakupów menedżerskich w Koleczkowie

Od dnia 1 października 2016 r. zaprzestajemy obsługi zakupów menedżerskich w Koleczkowie. Wszystkie osoby robiące dotychczas zakupy w siedzibie firmy prosimy o realizowanie ich poprzez kuriera.

Skoro o magazynie i zakupach, teraz wiadomość, która nie ucieszy Menedżerów z Pomorza i osoby wizytujące czasami gościnnie naszą siedzibę w Koleczkowie, ale nieodwołalna. Wrzesień będzie ostatnim miesiącem, w którym prowadziliśmy sprzedaż „zza lady do ręki”. Mówiąc wprost, jest to dla nas z różnych względów uciążliwe, nasze biuro nigdy nie było do funkcji sklepu dobrze przystosowane, rodziło to również krzywdzące plotki, jakoby: „kto przyjedzie do Koleczkowa, to dostanie taniej” i angażowało co najmniej dwie osoby do obsługi, w praktyce co najwyżej kilkudziesięciu osób miesięcznie. Remanenty dwóch magazynów, przepisy sanitarne w odniesieniu do suplementów i reformowanie się COLWAY także w aspektach logistycznych – to główne powody, dla których już od października nawet Menedżerowie mieszkający w Gdyni, będą musieli swoje paczki z produktami zamawiać poprzez kuriera. Obiecaliśmy załodze COLWAY, która naprawdę lubiła Wasze odwiedziny, że będziemy ich częściej brali na duże wydarzenia firmowe, by przyjazne relacje kwitły nadal.

Zbliżają się procedury załatwiania reklamacji

Do następnych Aktualności dołączymy formularz i procedurę składania reklamacji, która obowiązywać będzie od 1 października 2016 r.

Tej wiadomości też pewnie nie da się nazwać dobrą, lecz należy ona w istocie do „normalnych”, czy może dokładniej: „unormalniających” stan, który dłużej już takim, jaki jest - trwać nie może. Jak w każdej firmie wysyłającej dziesiątki i setki paczek z towarami każdego dnia – zdarzają się nam podstawy do reklamacji. Zaczniemy od tych ilościowych. Otóż my zawsze w COLWAY wiedzieliśmy ile ważyła paczka opuszczająca magazyn. Co do dekagrama. Ilekroć więc Menedżer zgłaszał brak jakiegoś produktu, składaliśmy identyczną paczkę i sprawdzaliśmy, czy waży ona tyle samo, czy więcej. Jeśli ważyła więcej, oczywiście dowodziło to zasadności reklamacji. Nawet jednak, gdy kontrola wagowa czarno na białym wykazywała, że brak jakiegoś produktu w przesyłce był naszym magazynierom… wmawiany – reklamacja ilościową nierzadko uwzględniano. Wiecie o tym dobrze sami… Ta sielanka dobiegła końca, drodzy Menedżerowie. System skanowania produktów wkładanych do paczek uniemożliwia obecnie zamknięcie zamówienia, jeśli nie został zapakowany jakiś produkt. Dodatkowy program kontrolny wyeliminuje także możliwość pomylenia pakowanego asortymentu. Jeżeli omyłki jeszcze będą w ogóle możliwe, to tylko te, które urodzą się w komunikacji i w konsekwencji w drukach. Te jednak są zawsze weryfikowalne. Tym samym, jeśli ktoś twierdzić będzie odtąd, że nie otrzymał jakiegoś produktu, to ciężar dowiedzenia tego będzie spoczywał na nim. Namawiamy Was i przy tej okazji do składania zamówień przez System, w Strefie Menedżera. Niemal wszystkie pomyłki w zamówieniach rodzą się na łączach telefonicznych i w mailach. Jeżeli zamawiacie przez Strefę Menedżera www.sklep.colway.pl to, o ile nie pomylicie się Wy – my się nie pomylimy już w obecnej organizacji pracy niemal na pewno. 

Reklamacje jakościowe będą obsługiwane tak samo, jak dotąd. Jednakże i tu doszliśmy do granicy tzw. „przyjaznego absurdu”. Czyli do sytuacji nawet takich, kiedy Menedżerowie żądali wysłania im ponownie produktu wadliwego, ale… nie kwapili się do odesłania go. Uzasadniając to coraz bardziej abstrakcyjnymi sytuacjami. Drodzy Przyjaciele… Ufamy Wam. COLWAY to firma, w której relacje nie tylko dowodzących, ale i załogi z Uczestnikami Sieci były zawsze szczególne. Nazywamy je czasami pieszczotliwie: „plemiennymi”. Ale musimy wreszcie ubrać, do licha i to w jakieś procedury. One niebawem powstaną. Nie będą na pewno jakieś bezduszne, wprost przeciwnie. Czekaliśmy z tym komunikatem do zbliżającego się końca letnich upałów, bo chodzi przecież także o zdenaturowane Kolageny Naturalne, które nawet zapisem w Umowie Menedżerskiej nie podlegają reklamacji, co przestrzegane było dotąd… sami wiecie jak. Na razie przyjmijcie do wiadomości, że nie ma już takiej możliwości, byśmy wysyłali reklamacje jakościowe, jeżeli nie otrzymamy przesyłką zwrotną produktu z usterką… i z króciutkim opisem, co mu dolega. Możecie być pewni, że ogromna większość tych reklamacji tak samo, jak dotąd – będzie uwzględniona. Do następnych Aktualności dołączymy formularz i procedurę składania reklamacji, która obowiązywać będzie od 1 października 2016.

Spotkania z prof. Siergiejem Batieczką

20.09 – Lidzbark Welski Miejski Ośrodek Kultury ul. Sądowa 23, godz.18.00
24.09 – Malbork – Karwan Ośrodek Konferencyjny (na Zamku) ul. Starościńska 1, godź 16.30 
27.09 – Gdynia – hotel Mercury ul. Armii Krajowej 22, godź 17.00 
30.09 – Piła – GRAPIL – Al. Niepodległości 80, godź 17.30 

batieczko i atelo2

Wracają. Tak jak zapowiadaliśmy. Rzec można, iż Siergiej, który przyleci do Polski w trzeciej dekadzie września ma zapewnione „branie” lepsze, niż karp w wigilię. Ja sam takiego chyba w naszej Sieci nigdy nie miałem… a przynajmniej wśród publiki jeszcze u nas „nie zrzeszonej”. Oczywiście nie jestem zazdrosny, a przeciwnie - zachwycony, czego dowodzi fakt, że z ogromną przyjemnością opłacamy Siergiejowi Batieczce loty do Polski i gażę za wystąpienia. Cieszymy się też z powstania polskiej domeny profesora, na której postrzegliśmy dokumenty ucierające nosa tym, którzy kwestionowali jego życiorys i osiągnięcia: www.batieczko.pl 

Siergiej Batieczko robi Wam na tych Spotkaniach świetną robotę. Colwayowcy zorientowali się rychło, że w dzisiejszych czasach, kiedy rekrutowanie ludzi do marketingu sieciowego wprost, jest zwyczajnie trudne (nawet jeśli mowa o biznesie tak wyluzowanym jak klasyczny COLWAY) – zapraszanie swoich najbardziej nawet opornych znajomych „na Batieczkę” czyni czasem wiosnę lepiej, niż całe stado jaskółek. Pod jednym warunkiem: że osoby te nie są zapraszane „hurtem”, jakąś ogłoszeniowo-spędową akcją, lecz po naszemu, networkowemu – czyli przez żywych ich znajomych, którzy potem, w trakcie i przedtem też - słuchaczami tego ciepłego, szczerego, jakże medialnego propagatora zdrowego stylu życia (a w delikatnym tle także COLWAY) – po prostu się zajmą. Czyli sprzedadzą im nasze produkty i wprowadzą ich do naszego plemienia…
Wspieramy realnie Spotkania z S.A. Batieczką, które rokują na frekwencję ponad 100 osób. Atakujcie o ich organizowanie Liderów swoich struktur. Oni dysponują Funduszem Szkoleniowym, za który wynajmą salę i z którego my pokryjemy inne wydatki. Trasę, terminy wrześniowo-październikowego tournée profesora ustala jego niesamowita tłumaczka, powszechnie lubiana w COLWAY Marzanna Kamińska – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – +48 600327328.
Na ten moment pewne są następujące Spotkania wrześniowe:

20.09 – Lidzbark Welski Miejski Ośrodek Kultury ul. Sądowa 23, godz.18.00
24.09 – Malbork – Karwan Ośrodek Konferencyjny (na Zamku) ul. Starościńska 1, godź 16.30
27.09 – Gdynia – hotel Mercury ul. Armii Krajowej 22, godź 17.00
30.09 – Piła – GRAPIL – Al. Niepodległości 80, godź 17.30

W kolejce kandydują (brawo lokalni liderzy! COLWAY dziękuje Wam za inicjatywę!) ośrodki takie, jak: Bolesławiec, Radom, Siedlce, Jaworzno, Jelenia Góra, Lubin, Suwałki, Gliwice, Warszawa, Kraków, Szczecin, Stargard Szczeciński, Starogard Gdański, Leszno, Gostynin, Grójec, Tarnobrzeg, Sandomierz, Olsztyn, Wrocław i jeszcze kilka innych, jakich nie odnotowałem.
Należy powiedzieć od razu, że nie ma już w październiku-listopadzie możliwości (ani nawet przestrzeni czasowej) by organizować np. dwa Spotkania z S.A. Batieczką w miejscowościach oddalonych od siebie o kilkadziesiąt kilometrów, szczególnie jeśli są to małe ośrodki miejskie. Rolą liderów i Menedżerów COLWAY będzie namawianie potencjalnych uczestników do przemieszczania się na Spotkanie do większej zazwyczaj miejscowości.

Prognozowane miejsca i terminy Spotkań (jeszcze nieoficjalne) w październiku:

Szczecin - 6.10
Leszno - 10.10
Lubin - 11.10
Bolesławiec lub Jelenia Góra -14.10

Będzie ich więcej. Informacje o nich otrzymacie poprzez media COLWAY na pewno. Na większość Spotkań wstęp będzie wolny, a wszyscy Uczestnicy Sieci, Klienci i Sympatycy naszych działań – serdecznie zapraszani. Jeśli gdzieś organizatorzy wynajmą salę na własny koszt lub zapewnią np. serwis kawowo-ciasteczkowy, co wiązać się będzie z niewielką opłatą, to też postaramy się o tym poinformować. Na niektórych Spotkaniach będzie możliwość nabycia kultowej książki S.A. Batieczki „Kolagen – nowa strategia …” w językach polskim, rosyjskim i angielskim. Przy odrobinie szczęścia i czasu – z autografem autora. Wy natomiast bierzcie ze sobą na Spotkania z Siergiejem „niebieskie teczki” i całe bloczki Umów Dystrybucyjnych COLWAY.
Siergiej Batieczko będzie także na Konferencji COLWAY w Warszawie 22/23.10.2016 i powie tam o rzeczach nowych, a … sensacyjnych jak mało które w ostatnich latach u nas…

Wycieczka dla beneficjentów Programu Motywacyjnego w 2017 r.

plaza wakacje palmy

…czyli dla członków Klubu Liderów i debiutantów w Klubie 100tys+ (z osobą towarzyszącą) odbędzie się już w styczniu lub lutym. Kierunki brane pod uwagę to Oman, Wyspy Zielonego Przylądka lub Kenia. Jeżeli ktoś bardzo zachce dokupić sobie uczestnictwo w takiej wyprawie (tylko aktywni Menedżerowie COLWAY!), proszę o sygnał już teraz, gdyż niebawem dokonamy wyboru i poczynimy rezerwacje. Koszt w przedziale 4-5 tys zł.

Warsztaty Karoliny Górskiej

Przynoszą świetne efekty, a więc pora najwyższa, by wciągnąć do ich duplikacji liderów.

Robią furorę gdyż, że gdzie by nasza dyr. d/s Szkoleń i Innowacji dotąd się nie pojawiła tam… rośnie. Gdzie nie gdzie nawet jak na drożdżach rosną obroty lub/i szeregi struktur uczestniczących Menedżerów. Ponieważ jednak są to interakcyjne warsztaty, a więc zajęcia dla kilkunastu, max 20 osób, to odwiedzenie przez nią osobiście wszystkich chętnych grup nie jest możliwe. Karolina nie ma już w tym roku wolnych weekendów, a o trenerów, którzy by zachowali duplikowany standard jej szkoleń trudno. Trenerzy dziś gwiazdują. Chcą szkolić z tego… co umieją, a my chcemy trenerów, nie zaś mówców, celebrytów – takich, którzy by nie śmieli nawet słowa bąknąć poza uproszczonym do bólu Programem Karoliny, którego sensowności i skuteczności jesteśmy pewni. Gdy znajdziemy odpowiednich kandydatów, to warsztatów tych będzie więcej.
Karolina zrobi trzydniowy warsztat dla tych Liderów i mających ambicje zarówno liderskie, jak i szkoleniowe Menedżerów, którego celem będzie „nauczyć uczyć”, czyli duplikować schemat nabywania najprostszych, a decydujących o pierwszych sukcesach w COLWAY kompetencji. Termin tego warsztatu, który rozpocznie cykl mamy już wyznaczony. Odległy, ale 100%-owy. 3/4/5 stycznia 2017. Gdy już opadnie kurz po Promocji i będziemy po świętowaniu prawdopodobnie najlepszych wyników rocznych w historii COLWAY. Obecna minister edukacji w naszej Organizacji zastrzega sobie dobór odpowiedzialnych uczestników. Aspirować mogą wszyscy członkowie Klubów Systematycznych. Otrzymają oni w tej sprawie mailing. Nie mamy jeszcze ustalonego miejsca. Wstępni rozważamy Biesówko, gdzie prezes Maurycy Turek poczynił tego roku imponujące inwestycje. Głównie pod kątem szkoleń małych grup w komfortowych warunkach właśnie.

Eliksir dr Słonia do małych poprawek

Zabiegamy o to, „by mniej obficie tryskał”, zabezpieczamy banderolą i zamykamy do kartonika. 

Dziękujemy, że tym razem pomagacie korygować szybko, bo natychmiast po inauguracji ten genialny, choć prosty produkt. Nawet w najprostszym bywa bowiem coś do poprawienia. Działać lepiej raczej nie będzie, niż działa. Tak, jak oczekiwaliśmy, Eliksir budzi opinie różne - od euforycznych (pomogło nawet na zapalenie ucha, ropny czyrak i grzybicę prącia!) – po sceptyczne (bo nie pomogło…).
Wpłynęło natomiast kilkadziesiąt skarg, że … za szybko się skończył. Uczymy się dopiero tego produktu, mój osobisty też się skończył w okolicach dziesiątej prezentacji. Zarządziliśmy śledztwo, czy nasz dr Słoń aby nie sprzedał nam bubli… Nie możemy jednak tak powiedzieć. Zważenie ponowne prawie tysiąca produktów nie wykazało żadnego „niedopełnionego”. Zdarza się jednak, że wraca do nas Eliksir w którym tajemniczo coś nadal chlupie, a nie chce się już wydostać… Na ten moment wytwórca ciągle bada przyczynę takich zdarzeń.
O ile jednak pojemnik jest pusty, to Eliksir nie kończy się „za szybko” bez powodu. Skroplony tlen to niestety nie lakier do włosów, ani dezodorant. Ubywa go w tempie gwałtownym, o czym wie każdy chociażby, kto nurkował. a 75 ml, to niewiele. Jeżeli możemy mówić tu o jakiejś wadzie produktu, to jest to nie najszczęśliwiej dobrana dysza dyspensera, powodująca po prostu zbytecznie obfite tryski zawartości. i to chcemy by podwykonawca tego produktu poprawił. A tymczasem prosimy o wyrozumiałość, delikatne uwalnianie tlenu ze srebrem z pojemnika i … edukowanie w tym względzie klientów.
Problem nie byłby wielki, gdyby Eliksir dr Słonia miał od początku jakieś zabezpieczenie, uwalniające sprzedawcę od podejrzeń, że to on „wypsikał” część zawartości. Teraz więc otrzyma banderolkę zabezpieczającą „COLWAY”. We wrześniu już także Eliksiry pakowane będą w kartonik. Jedna partia – ok. 10 tys opakowań otrzyma ulotkę wewnętrzną, której celem jest edukacja użytkowników.

Płyn do Demakijażu COLWAY (i inne, miłe plotki z nim skojarzone)

Pojawi się w ofercie w październiku i wejdzie już w skład powstającej nowej linii – Atelo

…zapowiadany dość dawno, też się nam nieco ociągał, tym razem z powodów strategicznych. Szukaliśmy dla tego produktu - niebanalnego już samą formą jego prezentacji – dodatkowych atrybutów. To COLWAY przecież… U nas nawet płyn do demakijażu nie ma prawa być zwykły. Więc będzie niezwykły. Po pierwsze Piotr Pakuła uczynił jego skład bardzo zacnym już kosmetykiem, a nie zmywaczem po prostu. Po drugie połączył siły z „konkurencją” w dostawach dla COLWAY, Olimpią Baranowską - IOC sp. z o.o. ( Maski Kolagenowe ze Złotem, „rybki”, Atelokolagen). Wynikną z tego od razu wielorakie korzyści. Po trzecie więc, kolagen przewidziany w składzie INCI tego Płynu - zastąpiony zostanie przez atelokolagen, co mu bardzo dobrze zrobi, chociażby w odbiorze sensorycznym przez użytkowniczki. Po czwarte wreszcie, efektem takiej współpracy dostawców rodzi się nam Linia Kosmetyczna Atelo-, którą łączyć będą w serię zawarte w składzie produktów składniki: atelokolagen i złoto. Przemycę bowiem w tym akapicie od razu informację, że Kolagenowe Maski ze Złotem czeka już za chwilę lifting opakowania i składu. Między innymi i tutaj kolagen w INCI (pamiętający jeszcze nader skąpą recepturę powstałą w Inventii) zastąpi atelokolagen z IOC. Dodany tam znacznie hojniej. Być może uda się także wyjść naprzeciw Waszym sugestiom i zmienić nieco kształt samych nakładanych na twarz masek.
Wracając do Linii Atelo COLWAY – uzupełni ją jeszcze jeden produkt, który przedstawimy niebawem, niewykluczone, że już na Konferencji COLWAY 22/23.10 w Warszawie.

A wracając do Płynu do Demakijażu COLWAY – chcemy by wszedł do oferty na początku października. Piotr Pakuła zdobył wreszcie pożądanej jakości mikę barwy złotej, która daje (pierwszy taki na świecie!) niesłychany efekt prezentacji tego Płynu po zakręceniu jego butelką…

płyn do demakijazu colway.pl hq

Tym samym jako produkt kosmetyczny jest on w tym momencie dziełem skończonym. Spodoba się Wam na pewno. Jeszcze tylko projekt opakowania oraz etykiety – i spodziewamy się go w magazynie w takim terminie październikowym, by zdążył przymierzyć się do lauru jednego z Hitów Promocji Listopadowej.

Odżywka do Włosów z diosminą, Colamina i nie tylko...

Październik to czas inauguracji także innych, nowych produktów COLWAY, którym chcemy dać szansę zaistnieć w Waszej świadomości marketingowej jeszcze przed Promocją Listopadową. Najpewniej więc pojawią się w ofercie: Odżywka do Zagęszczania Włosów dr Słonia i… wreszcie Colamina

Promocyjny Listopad przyniesie bowiem… także nowe produkty, ale jeszcze większego kalibru. Te, które ujrzą światło dzienne w listopadzie będą bombą rodzaju takiego, że nie będą wymagały absolutnie żadnego suportu. Będą schodzić jak ciepłe bułki już choćby dlatego, że otrzymacie je w większości w prezentach, co ucieszy Was podwójnie, gdyż odsprzedanie ich okaże się rzeczą najłatwiejszą w historii naszej wspólnej dystrybucji czegokolwiek dotąd. Porównanie spodziewanego popytu z szynką w latach osiemdziesiątych XX w byłoby tu dobrym przykładem. Zaintrygowałem tym zdaniem kogoś? To dobrze. Jeśli jednak ktoś inny uważa, że blefuję lub to tylko takie narzędzie sprzedaży, niech się uzbroi w cierpliwość. Nie blefuję. Mamy poważny zamiar „rzucić” na Promocję preparaty, o jakie ludzie się zabijają, jakich szukają na forach internetowych, często bezskutecznie, bo dopuszczenie ich na rynek nie jest jeszcze takie oczywiste, mimo ogromnego zapotrzebowania. Czyli takie, jakie nabywcy rozkupią od Was natychmiast i to prawdopodobnie po cenach znacznie wyższych, niż przez nas sugerowane. To już całkiem blisko. 

A wracając do tego, co wejdzie już za chwilę, od razu po prostu do naszego katalogu: Płyn do Demakijażu COLWAY, wreszcie Colamina i Odżywka do Zagęszczania Włosów z diosminą oczywiście. Autorstwa dr Krzysztofa Słonia. Kto wie, czy nie pierwsza na świecie, która pielęgnuje nie tylko martwy na zewnątrz, keratynowy odrost, który zwiemy włosem, bo tylko to od zawsze widzimy i dotykamy – lecz także obszary włosa żywe, których… nie widzimy ale to one decydują o „być albo nie być” części powyżej mieszka włosowego. Ciekawy produkt. Zdaniem „naszych Słoni” dopiero on pospołu z Szamponem da ten pełny efekt zagęszczający, którego oczekują użytkownicy. 

O Płynie do Demakijażu opowiemy, lecz jego trzeba po prostu ładnie pokazać i… sprzedawać.

O Colaminie powiemy znacznie, znacznie więcej i mówić będzie też o niej Sergiej Batieczko, który nam ten produkt rekomendował od wielu już lat. 

COLAMINA

Temat Colaminy jest bajeczny, ale nie możliwy już przez samą jego obszerność do poruszenia w tych Aktualnościach. Poświęcimy mu na początek jeden, cały newsletter. Później powstaną inne materiały. 

Zbliżają się więc wreszcie zapowiadane nowości. Jeszcze nie napisałem nic, o czekających nas ogromnych Sensacjach. Aby klasyczny COLWAY mógł zacząć realizować swoje bardzo ambitne plany produktowe, potrzebowaliśmy najpierw stabilnego trendu wzrostu obrotów i czas ten właśnie przyszedł. Zakasajcie rękawy, bo idą żniwa. Wielkie Żniwa. 

Czy wróci Szampon Wróblewskiego?

Szampon ten raczej nie wróci do naszej oferty. To Wy o tym zadecydowaliście spadkiem zamówień. Jak będzie z Maską do Włosów – zależy również od Waszych zamówień.

Produkt ten wyraźnie został wyparty przez Szampon Zagęszczający Włosy z diosminą. Jest wszak także szampon w ofercie Colway International. My nie możemy utrzymywać w katalogu produktu, którego zamawiacie w dłuższym okresie mniej, niż 400 opakowań/mc. Tak już było ostatnio z tym Szamponem, który wcześniej cieszył się całkiem niezłym powodzeniem. I nam go też trochę szkoda, jednakże nie możemy wprowadzać co i rusz produktów nowych, a nie wycofywać żadnych. Nie rozwijamy się (jeszcze) obrotowo tak szybko. Istnieje także ekonomiczna granica dywersyfikacji wolumenu sprzedaży na ilość produktów go tworzących. Przepraszam tych, którzy telefonowali do mnie i pisali z pytaniem: „dlaczego nie uprzedziliście? Zrobiłabym zapas…” Sorry, to Wy swoimi zamówieniami de facto kształtujecie naszą politykę wycofywania produktów, co dzieje się wszak i tak w klasycznym COLWAY bardzo rzadko. Aby nie dopuścić się recydywy, uprzedzę więc teraz: podpytujcie w Zamówieniach o to, jak „idzie” Maska do Włosów, szczególnie po inauguracji Odżywki dr Słonia, bo nie można wykluczyć, że powtórzy się sytuacja i produkt ten „stanie”. Wtedy będzie czas obkupić się w niego „na zapas”, bo może być tak, że my nie wznowimy zamówienia kolejnej partii. Nie ma bowiem w strategii produktowej COLWAY manewru takiego jak wyprzedaż asortymentu. Jest tylko popyt słaby, dobry lub bardzo dobry. Produkt słaby daje gardła. Mieliśmy dotąd takich w naszej 13-lerniej historii… trzy.

Wychodzimy też z testerów 4 ml

Pozostaną one w sprzedaży do wyczerpania zapasu, a potem próbkami do Waszej dyspozycji będą już tylko saszetki 1,1 ml w pakietach. Dotyczy to zarówno Kolagenu Naturalnego, jak Kremów Na Noc i Na Dzień. Powody tego tkwią po części w zmieniających się przepisach, po części w odwiecznych kontrowersjach, jaki rodził handel tymi próbkami na allegro i wreszcie w tym, że nieprzyzwoitym byłoby jeszcze podnosić cenę tych mini opakowań, co postulowali wytwórcy. Słoiczków 4 ml z kolagenem obecnie nie ma na stanie. Raz jeszcze pojawi się na jesieni jedna ich partia (mamy kilka tysięcy słoiczków do odebrania), ale będzie ona już ostatnią.

Saszetka kol 500x500Saszetka dzien 500x500Saszetka noc 500x500

Zmieniamy witaminy na lepiej przyswajalne

W Axancie są już naturalne formy B12 i B9, a do składu Colvity dokoptowały tokotrienole

Mamy w COLWAY taką oto sentencję-przechwałkę: Hipokrates rzekł był ongiś: „jesteś tym, co zjadasz” (wg. innych to Gaius Plinius albo Lukrecjusz), a my śmiemy dwadzieścia pięć wieków po Greku, czy tam dwadzieścia po rzeczonych Rzymianach – mądrość tę poprawiać. „Jesteś tym co przyswoisz”. To nasze hasło.

B i o d o s t ę p n o ś ć. Uczcie się tego słowa, bo ono zrobi niedługo już wielką karierę. Kiedy posłużyłem się nim pierwszy raz, pisząc książkę „Witamina C-olway”, to nawet w internecie nie było zbyt znane. Jeszcze niedawno my – suplemenciarze operowaliśmy nim tylko w stosunku do mikro- i makroelementów. Dziś odnosi się tak samo do przyswajalności witamin. Musimy iść w COLWAY za tym słowem konsekwentnie. Wyprzedzać nauki akademickie, nawet farmakodynamikę i słuchać tych, którzy są w szpicy medycyny zdrowia, a nie medycyny chorób. Bez witaminy K2 nie przyswaja się dobrze wapń suplementowany wraz z witaminami z grupy D. Taka panuje obecnie opinia. Nie dyskutowaliśmy z nią – do naszych suplementów ColamiD, ColDeKa niezwłocznie wszedł menachinon – naturalna, aktywna biologicznie postać witaminy K. 

Ostatnie trendy wskazują na gorszą przyswajalność syntezowanych form witaminy B12 (kobalaminy) i B9 (kwas foliiowy) z uwagi na rosnący w populacji procent ludzi z defektami enzymatycznymi. Znowu nie dyskutujemy. W Axancie, która jest produktem u nas świeżutkim, wymieniamy cyjankobalaminę na metylkobalaminę i popularny kwas foliowy na metafolinę (szerzej o tym było w „Uśmiechach od COLWAY” z 16.08.2016 r.). Na opakowaniu nie zobaczycie zmian, gdyż normatywy unijne jeszcze za naturalnymi B nie nadążają. 

Natomiast zobaczycie zmianę na opakowaniu Colvity, a ściślej nie zmianę, a dodatek. Bez majstrowania przy cenie(!) dołożyliśmy do Colvity, której niezmienialnego składu strzegliśmy dotąd od lat jak sztandaru – tokotrienole (idem patrz: „Uśmiechy …” z 16.08).

składniki colvita

Odtąd możemy już śmiało mówić o Colvicie również jako o całkiem poważnym źródle suplementacji w witaminę E. Biodostępność tokotrienoli (w porównaniu z tokoferorolami) jest w tych dniach obiektem licytacji kolejnych ośrodków, które podniecają się tym odkryciem.

Czy obejrzeliście już nasz film nagrany o Colvicie z uwzględnieniem powyższego tematu?

 

Tokotrienole

Możemy więc i o COLWAY mówić śmiało, jako o firmie, która utrzymuje się w ścisłej awangardzie suplementacyjnej. Jeszcze ważniejsze jest to, co nie tyle zrobiliśmy, a przewidzieliśmy już na etapie komponowania składu Axanty. Tym razem polecam ponowną lekturę trochę chyba przeoczonego newslettera „Uśmiechy od COLWAY” z 14 lipca 2017. To dopiero było utrafienie w biodostępność! Synergia piperyny z astaksantyną! Jak dobrze pójdzie, zaowocuje to w przyszłości także naszym kolejnym umocowaniem prawnym do patentu! Będziemy teraz takie atrybuty skrzętnie zbierać. Bo inaczej z niektórymi „konkurencjami” po prostu nie sposób.

Kampania społeczna – o co w niej chodzi?

Mamy trzy główne cele: autentyczne pokazanie społeczeństwu praktycznego sposobu na wsparcie budżetów domowych, rozpropagowanie naszej Organizacji w całkiem nowym wizerunku - nie kolejnego „mlm-u”, lecz godnego naśladowania modelu wzorcowego aktywizacji całych środowisk – i najważniejszy: zdobycie w ten sposób tysięcy spontanicznych kontaktów, które oddamy najaktywniejszym z Was do zagospodarowania, czyli wprowadzenia do naszych szeregów…

Jak konkretnie i kiedy? 

Kampania społeczna to nie jest kampania reklamowa, ani nawet marketingowa. Celem kampanii społecznych jest propagowanie idei, bądź działań szczytnych i pożytecznych. Tym samym ich odbiór jest znakomicie lepszy, niż tych pierwszych. W kampanie społeczną włączają się społecznicy, media i wiele innych czynników, dla których są one naturalnym polem ich działań, a nawet często afirmują sens ich istnienia. 

Nie mogę jeszcze teraz, na początku miesiąca września przedstawić całego harmonogramu tej akcji, ze szczególnym uwzględnieniem ról, jakie w niej widzimy dla Was, gdyż nie jesteśmy jeszcze gotowi logistycznie i informatycznie. Dokładniej mówiąc – nie mamy jeszcze wszystkich narzędzi do właściwego kierunkowania i rozdzielania strumienia kontaktów-akcesów osób, do których kampania będzie docierała. Nie wycofuję się jednak jeszcze z terminu wrześniowego, gdyż brakuje nam niewiele. Niezależnie od tego, na Konferencji w Warszawie 22/23.10.2016 r. pokażemy Kampanię już w ruchu. 

Mogę natomiast już zdradzić kolejne szczegóły: 

Kampania będzie zakrojona szeroko w tym sensie, że widoczna „w terenie”, w mediach lokalnych, ale także w mediach społecznościowych. Kampania otrzymała nazwę i hasło napędowe: „Możesz więcej”. Ideą jej akcji będzie zaprezentowanie uczestnictwa w Sieci COLWAY jako skutecznego sposobu na poprawianie domowego budżetu, dotarcie do środowisk, które nie słyszały, bądź słyszały niewiele o COLWAY, a w rezultacie pozyskanie akcesów tysięcy nowych osób. Nieustannie będziemy krzewić ideę polskiej zaradności i przedsiębiorczości - tym razem na jeszcze większą skalę. I przypomnijmy: w ten sposób pozyskane kontakty przekazywać będziemy przez cały okres jej trwania Wam – aktywnym Menedżerom! 

Efektem kampanii całe środowiska społeczne będą przekonywane, że z COLWAY „Mogą więcej”, a nawet znacznie więcej niż np. „500+”. Przy odrobinie zaangażowania będzie to „1000+” albo i znacznie więcej. Przedsięwzięcie jakim jest COLWAY będzie propagowane wśród rodaków, jako modelowe dla minimalizowania lub nawet całkowitego rozwiązywania problemów finansowych tysięcy ludzi.

Inicjatywa pod hasłem „Możesz więcej” propaguje znalezienie alternatywy dla pomocy socjalnej – w tym przez motywowanie do akcesu do społeczności korzystającej z konferencji spotkań oraz szkoleń prowadzonych przez osoby świetnie sobie radzące w życiu właśnie dzięki przynależności do COLWAY. Informacje o zbliżających się wydarzeniach będą aktualizowane w harmonogramie spotkań uczestników kampanii. Do publikacji pierwszych takich harmonogramów zostały już tylko tygodnie, może nawet tylko dni… 

Media i czynniki społeczne otrzymają sygnał, że kampania społeczna „Możesz więcej” aktywizuje osoby wchodzące na rynek pracy, kobiety samotnie wychowujące dzieci, rencistów oraz pozostałe osoby chcące podreperować domowy budżet. Cele akcji są realne do osiągnięcia i polegają na zdobyciu przez reagujących na nią dodatkowego źródła utrzymania. Zauważcie, że jeszcze nikt i nigdy nie propagował wielopoziomowego marketingu sieciowego w taki sposób. Żaden tego rodzaju biznes nie pomyślał też dotąd, by swoim Uczestnikom zapewnić stały dopływ strumienia kontaktów do potencjalnych współpracowników, a w najgorszym razie klientów. 

Korzystając z mediów tradycyjnych oraz społecznościowych, będziemy opowiadać o sukcesach członków Organizacji COLWAY, a wartości stanowiące jej fundament popierać żywymi dowodami. Tu już jest miejsce dla wielu spośród Was. Ci, którzy nie boją się wystąpień publicznych, otrzymają okazję organizowania ich sobie w nurcie tej Kampanii właśnie. Realizowania misji COLWAY w sposób bardzo bezpośredni. Zwróćcie przy tym uwagę na łatwość organizowania sobie wówczas audytoriów. Nie będziecie niczego sprzedawać, a na pewno nie od razu. Będziecie ekspertami do wyjaśnienia jak działa wskazywany w kampanii społecznej jako wzorzec – model polskiej zaradności… 

Na czym to będzie konkretnie polegać? Na interesowaniu się jaki czynnik na Waszym terenie podjął temat i wespół z nim zorganizowaniu spotkania w ramach kampanii. Na czyj koszt? Nie Wasz, poza kosztem dojazdu. Co dalej? Na zmyślnym wykorzystaniu tych zgromadzeń z pomocą swoich zespołów, które powinny być na nie wprowadzane. 

Nie potrafiący wykorzystywać Kampanii do kierowania spotkaniami w jej nurcie - też otrzymają pole dla swojej aktywności, chociażby na nowym, facebookowym profilu dedykowanym tej kampanii społecznej: Możesz więcej

Zacznijcie już niebawem pilnie nas obserwować nas na bieżąco, komentować i przekazywać dalej - do środowisk, gdzie najzwyczajniej nie mieliście siły lub śmiałości rekrutować - informacje o tym, że z COLWAY „Możesz więcej”!

COLWAY urośnie w tej kampanii jako Organizacja, do której należycie i Wy otrzymacie szansę rosnąć wraz z nią. Pamiętajcie, że skutkiem ma stać się wskazywanie na COLWAY, jako na model wzorcowy w kampanii społecznej, prowadzonej na polu aktywizacji różnych środowisk, mających w oparciu o rodzime inicjatywy, kapitał i wynalazczość, z wykorzystaniem polskiej zaradności i przedsiębiorczości – uzyskać dostęp do realnych możliwości wspomagania budżetu gospodarstw domowych

Będziemy mówić głośno: mamy ambitny zamiar wziąć w tej Kampanii odpowiedzialność za rozwiązania wskazanych problemów. Jeżeli zrobimy to dobrze, wizerunek COLWAY jako Organizacji zyska w sposób niebywały, co już samo w sobie ułatwi Wam wszystkim budowę zespołów i struktur handlowych. Operacja zakrojona jest wszak jeszcze szerzej, tak by skutkowała akcesami osób, do których dotrze przekaz kampanii społecznej – bezpośrednio już do nas.

Co to konkretnie znaczy? Koniec końców wszyscy poszukujący w nurcie Kampanii rozwiązań (poza osobami zjawiającymi się na spotkaniach, które możecie zagospodarowywać od razu i bezpośrednio) kierowani będą różnymi drogami do naszej www.colway.pl , do miejsca: DOŁĄCZ DO NAS

Strumień pozyskanych w taki sposób kontaktów będziemy kierować do Menedżerów w każdym zakątku Polski. Ich rolą pozostanie rzeczywista aktywizacja tych ludzi, czyli przysposobienie ich do metod zarobkowania z nami. Kluczami przydziału kontaktów będą: aktywność Menedżera, bliskość zamieszkania identyfikowana przez kod pocztowy, na który została podpisana umowa (Zadbajcie o swoje aktualne wszelkie dane teleadresowe! Zakładka EDYCJA KONTA w Strefie Menedżera.)– ale przede wszystkim jego prawdziwa chęć do opiekowania się otrzymanymi kandydatami na współpracowników.

Kampania nie ruszyła jeszcze wyłącznie dlatego, że dopracowujemy logistycznie algorytmy i metody wychwytywania i kierowania do Was spodziewanego strumienia. Także metody monitorowania: co Wy będziecie z tak otrzymywanymi kontaktami robić, aby nie przydzielać ponownych tym, którzy nie pracowali nad poprzednimi. 

W trakcie trwającej, a założonej na okrągły rok kampanii społecznej będziemy chcieli współpracować wyłącznie z tymi, którzy też tego naprawdę chcą, czyli również rokują na to, że będą skutecznie zagospodarowywać oczekiwane duże zasoby ludzkie. Którzy włączą się aktywnie, czyli najpierw dadzą się przeszkolić w zakresie niezbędnym do korzystania z tej nowej strategii, następnie podchwycą efektywnie stosowane w niej narzędzia i metody – wreszcie poprowadzą jak przystało na liderów otrzymanych klientów i partnerów. Ucząc ich i wdrażając do naszej codziennej pracy marketingowej. 

Kampania społeczna będzie pasowała jak ulał swoim językiem, akcentami, wartościami i sugerowanymi w niej rozwiązaniami – do nas, do języka, rdzennych wartości i rozwiązań COLWAY. Zaakcentujemy w niej to, co stanowi nasze silne atrybuty, czyli oparcie się o polski kapitał, takież odkrycia naukowe i technologie. Jej elementami będą liczne publikacje, spotkania w terenie, ale już nie jak dotąd w hotelach, co od razu pokazywało komercyjny charakter zdarzenia - lecz raczej murach uczelni, domów kultury i administracji państwowej. To także różni kampanie społeczne od reklamowych. COLWAY nie będzie w tej kampanii bezpośrednio i wprost reklamowany, a już na pewno nie jako marketing sieciowy, lecz wskazywany w końcowym etapie każdego jej przekazu, jako wzorcowa alternatywa możliwości bardziej dorabiania sobie, niż zarobkowania zawodowo. Czyli Kampania będzie nas pokazywać tak to, jak dokładnie chcemy w naszej filozofii polskiej firmy, dającej możliwości czerpania korzyści z rodzimych pomysłów biotechnologicznych i wykorzystującej polską zaradność. Będziemy sprzedawać nie żaden MLM, lecz ideę radzenia sobie, bez oglądania się na pomoc socjalną, czy nieefektywne programy aktywizujące. 

Kiedy startujemy? Może pierwsze ruchy już we wrześniu, a w październiku na pewno. Jak nadmieniłem: kampania jest gotowa, to my jeszcze nie jesteśmy gotowi i Wy jeszcze nie jesteście gotowi. Również mentalnie. Jeszcze nie wierzycie, jeszcze ten temat nie pobudził Waszej wyobraźni. Następne informacje będą w newsletterze Uśmiechy od COLWAY (Wprowadz swój e-mail i zapisz się do newslettera) Przewidujemy także webinar i to zapewne nie jeden. Będzie się działo...

Program Motywacyjny

Klub Systematycznych 15tys+ (tylko za obrót V, VI,VII) tworzyli:

Sylwia Aleksiejuk, Raisa Antychowicz † , Łucja Bartosik, Karolina Boborowska, Anna Bronowicz-Stańko, Ewa Całka, Ewa Ciesielska, Maria Czerska, Ewa Daroszewska, Hanna Dobrzańska-Wielkopolska, Agnieszka Dobrzyńska, Barbara Draganow, Małgorzata Dyko, Marzena Faltyńska-Ratajczak, Romuald Giera, Katarzyna Grześkowiak, Stefania Gubalska, Izabela Hoffmann-Fortuna, Robert Hołod, Anna Janke, Bogusław Januszewski, Mirosław Jarocki, Helena Jasińska-Przychodniak, Barbara Jastrzębska, Ryszard Jastrzębski, Alina Jurczak-Guzdek, Mariola Kaczmarek, Zofia Kaniewska, Joanna Kasprzyk, Joanna Kazubek, Karolina Kędziora, Michalina Kochaniewicz, Katarzyna Korol-Tokarzewicz, Małgorzata Kosiak, Mirosława Kowalska, Iwona Kozak, Mariusz Kroczyński, Karolina Krzyształowska, Magdalena Kuklińska, Sylwia Kurpisz-Hałas, Zbigniew Liss, Alicja Loyola-Fernandez, Elżbieta Łoś, Grzegorz Łukaszewski, Janina Małecka-Ulińska, Joanna Mamczarz, Bożena Marciniak, Piotr Marczak, Angelika Mazurkiewicz, Beata Michałowska, Dorota Niezgoda, Anna Nowak, Marek Olszewski, Hanna Opiła, Jolanta Panasiuk, Renata Panek, Irena Pieczulis, Agnieszka Piekoszewska, Ewa Przewrocka, Paweł Przychodniak, Grażyna Rozmysłowicz, Alicja Rzymczyk, Jakub Sapiński, Alina Selwat, Bożena Sewielska, Jacek Sikorski, Bożenna Stankiewicz, Nina Stefańska, Elżbieta Stępień, Rafał Strzelczyk, Monika Suska-Łojek, Anna Śruborz, Karolina Turek-Rudnik, Jolanta Tyndyk, Małgorzata Wal, Wojciech Waśkowski, Iwona Wenta, Zdzisława Zielińska, Maciej Zięba, Urszula Zimoląg-Stankiewicz, Emilia Zych, Ewa Żekieć-Gitalewicz.

Klub Systematycznych 40tys+ (tylko za obrót V, VI,VII) tworzyli:

Magdalena Bartosik-Bordulak, Monika Biały, Agnieszka Biernacka-Leja, Robert Bogdański, Anna Borkowska, Ewa Brynda, Krystyna Derbin, Paweł Florek, Anna Godlewska, Anna Godusławska, Bożenna Godusławska, Barbara Gorczyca-Nowaczek, Anna Góźdź, Daria Grzechnik, Paweł Grzechnik, Marek Grzelewski, Izabela Jagodzińska, Tomasz Kabaciński, Helena Kapuścińska, Izabella Karwowska-Oczepa, Swietłana Kozakova, Irena Krusche, Wiesław Kurzyna, Waldemar Leja, Waldemar Łaska, Hanna Łukomska, Joanna Marek, Marcin Maruszak, Beata Mazur, Małgorzata Mazurkiewicz, Ireneusz Nowaczek, Dariusz Olszewski, Urszula Owsiak, Emilia Pieńko, Grażyna Pilarska-Sorokin, Andrzej Podlasin, Katarzyna Romanowska, Rafał Rynkowski, Anna Sadurska, Robert Sękowski, Renata Sikorska, Sławomir Smagacz, Ewa Sobańska, Mira Spa, Kamila Szłabowicz, Jolanta Świżewska, Aneta Tokarska, Zbigniew Tymieniecki, Marta Warzyńska, Małgorzata Weiss, Sławomir Więckowski.

Klub Systematycznych 100tys+ (tylko za obrót V, VI,VII) tworzyli: 

Małgorzata Adamowska-Kluziak, Stanisław Augustynowicz*, Beata Bębas, Barbara Buławska, Piotr Buławski, Wanda Buśko, Agnieszka Chyćko, Dorota Dąbrowska, Anna Dratwińska, Leszek Dratwiński*, Jolanta Gacek, Hanna Gapińska, Aneta Graf, Tomasz Graf, Sylwester Kalinowski, Krzysztof Karliński, Ryszard Krusche, Adam Kusiak, Joanna Kwaśnińska, Ewa Leończak, Henryk Lipa, Izabela Oleksy, Grażyna Polańska, Marek Przeniosło, Michalina Romanowska, Monika Rynkowska, Jadwiga Strzemżalska, Marek Strzemżalski*, Irena Szurmiak, Iwona Świerczyk*, Hanna Więckowska.

Winszujemy awansów i utrzymania przynależności do Klubów! Rekordy lipcowe i sierpniowe oraz zaczynający się wrzesień przyniosą nam zapewne kolejne awanse i debiuty w tym najtrudniejszym i najbardziej zaszczytnym z rankingów w COLWAY! 

Jarosław Zych

Zadziała się magia…

13 Rocznica COLWAY - Z Tradycją w Pokolenia

już za nami...

Materiały do pobrania

Materiały do pobrania

Przejdź

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem