Październik

Trzeci z rzędu rekordowy miesiąc w COLWAY!

wynik LQ

Cieszymy się wszyscy, gdyż za nami najlepszy obrotowo wrzesień w historii COLWAY. Kończący się „piątką z przodu”. To już nie przypadek, to silny trend wzrostowy, to Sukces Ofensywy COLWAY 2016, to znakomity prognostyk przed zbliżającą się Promocją listopadową!

O aplikacji mobilnej COLWAY

Aplikacje mobilne podbijają coraz więcej dziedzin naszego życia. COLWAY wdrażając swoją własną „apkę” po prostu nadąża za nowoczesnością. Ci Menedżerowie, którzy mieli już możliwość ją testować – są zachwyceni. Kończą się właśnie prace nad integrowaniem tej aplikacji z naszym Systemem i zaczynają próby eksploatacyjne.

Telefon COLWAY

W październiku już na pewno każdy uczestnik sieci COLWAY (nie tylko Menedżerowie tym razem!) będzie mógł pobrać na swój telefon komórkowy lub tablet aplikację mobilną. Będzie dostępna na urządzenia z oprogramowaniem iOS, Android i Windows Mobile. Jedną z licznych jej możliwości będzie niebywałe ułatwienie w zarządzaniu „małą organizacją” dystrybucyjną przez Menedżera, który realnie współpracuje ze swoją grupą, czyli konkretnie:

• koordynowanie działań Klientów, Dystrybutorów i Menedżerów (korzystających z aplikacji) w swojej strukturze w jednym miejscu,

• zamawianie przez nich produktów u Dystrybutoró i Menedżerów,

• umawianie spotkań w czytelnym kalendarzu połączonym z przypomnieniami, notatkami i książką adresową

• monitorowanie historii dotychczasowych zamówień.

   Dzięki aplikacji Dystrybutorzy i Klienci nie mający dostępu do Strefy Menedżera otrzymają całe mnóstwo narzędzi pomocnych im w naszym przedsięwzięciu.

Aplikacja pomoże także Dystrybutorom w efektywnej komunikacji z Menedżerami, będzie przystosowana do błyskawicznego przedstawiania naszych najcenniejszych materiałów rekrutacyjno-promocyjnych, filmów, certyfikatów, patentów i innych. Będzie znakomitym narzędziem komunikacyjnym, rekrutacyjnym, służącym ekspresowej rejestracji nowych partnerów, nawet instrumentem motywacyjnym. Ilość jej funkcji będzie rosła z czasem i szła za Waszymi sugestiami. Otrzymacie instrument szyty na miarę potrzeb aktualnych i przyszłych uczestników sieci COLWAY. Nowoczesny i przyjazny.

COLWAY Aplikacja Mobilna

Już wkrótce Aktualności czy „Uśmiechy od COLWAY” także czytać będziecie na swoich urządzeniach, w aplikacji mobilnej! Na Konferencji warszawskiej poświęcimy temu instrumentowi krótki blok edukacyjno-propagujący. Przy okazji inauguracji udostępnimy obszerną instrukcję obsługi w formie filmów instruktażowych. Otworzymy też forum, na którym znajdziecie dużo praktycznych porad i będziecie mogli zadawać pytania.

Aplikacja COLWAY będzie prosta i przyjazna. Wiemy, że dzięki niej wiele osób z naszej Organizacji wejdzie w świat aplikacji mobilnych po raz pierwszy, a nas jako organizację przeniesie do strefy najnowszych trendów komunikacyjnych, co na początku Ofensywy COLWAY 2016 Wam obiecaliśmy.

Zasady „małej” promocji w październiku

5pljus1

W październiku udało się jednak wdrożyć jeszcze raz „małą” promocję w formule „5+1”. Promuje ona nasz flagowy okręt obrotu - suplement diety Colvita

Menedżer zakupujący pięć opakowań Colvity (60 kapsułek) w jednym zamówieniu, którego wartość opiewa na nie mniej niż 2600 punktów – otrzyma szóste opakowanie za darmo.

Poczynienie w październiku zapasu sześciu raptem małych Colvit jest – uwierzcie mi – absolutnie zasadne! W listopadzie naprawdę będzie czym kompletować pakiety promocyjne!

Październikowe Spotkania z profesorem Siergiejem Batieczko

BATIECZKO MAPA

Szczecin - 6.10 - godz.18.00 Azoty Arena, ul. Władysława Szafera 3/5/7,

Leszno - 10.10 - godz.17.30 Wyższa Szkoła Humanistyczna, ul. Krótka 4,
budynek E. Auditorium Maximum Spice w hotelu Silver Sandra,

Lubin -11.10 - godz. 17.00 ul. Kwiatowa 11, Hotel Astone,

Bolesławiec - 14.10 - godz. 18.00 ul. Chopina 17 CIK (byłe kino Orzeł),

Jelenia Góra - 17.10 -godz.18.00 Hotel Cieplice, ul.Cervii 11,

Wrocław - 18.10.2016 - godz.18.00, hotel Best Western Plus, ul. Zaolziańska 2,

Gliwice - 19.10 - godz.17.00 ul. Jana Pawła II, Aula Jana Pawła II,

Suwałki - 24.10 - godz. 16.00 hotel Szyszko ul. Innowacyjna 3

   Wszystkie te Spotkania przebiegają w fantastycznej atmosferze i zawsze kończą się sukcesem. Sergiej Batieczko nie promuje nachalnie ani swojej osoby, ani biznesu COLWAY. Z wdziękiem, swadą, humorem i pasją mówi o tym, jak zmienić swoje życie, by uczynić je zdrowszym i dłuższym, czyli o tym, czego większość ludzi wysłucha zainteresowaniem, Wykorzystujcie to tak, jak zrobiło to już wielu Waszych współplemieńców. Przychodźcie na te Spotkania, przyprowadzając tych wszystkich Waszych znajomych, którzy dotąd z różnych powodów „oparli się” produktom COLWAY i propozycjom przyłączenia się do Was w tym przedsięwzięciu. Odwiedźcie domenę www.batieczko.pl , polubcie profil Profesora na Facebooku. Siergiej Batieczko jest naszą silną wartością dodaną, a na jego radach wychodziliśmy dotąd zawsze bardzo dobrze.

Inauguracja nowych produktów

… czyli Płynu do Demakijażu, suplementu Colamina i Odżywki Zagęszczającej Włosy może (ale nie jest to jeszcze decyzja ostateczna) odsunąć się do 24.10.2016 r. Powody tego wyjawimy na Konferencji.

Bilety na Konferencję 22/23 października w Warszawie

… zostały tym razem, zgodnie z przewidywaniami wyprzedane na długo przed nią. Niewielka ich ilość pojawi się jeszcze, gdy zremanentujemy ostatecznie miejsca dla ekipy obsługującej i gości specjalnych. Namawiamy natomiast serdecznie wszystkich, którzy mają bilety bez noclegu w Warszawie na kontakt z Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (+48) 58 676-20-27 wewn. 17, u której czekają nasze rezerwacje w pobliskim hotelu, gdzie zagnieździ się także COLWAY-owa ekipa. Będzie miło, swojsko i niedrogo. Noclegu za tę cenę i tak blisko Konferencji nie znajdziecie w Warszawie na pewno.

Co w Programie Konferencji?

   Zawsze twierdziłem, że niespodzianki są jak najbardziej wskazane w literaturze, filmie, czy teatrze, a konieczne wręcz w relacjach intymnych. Natomiast w marketingu sieciowym wygrywa się więcej na zapowiadaniu wszystkiego, co ma się zdarzyć. Po pierwsze bowiem uczestnicy przedsięwzięcia mają czas na duplikację entuzjazmu zdarzeniem marketingowym, co jest głównym motorem napędowym naszego biznesu, po drugie jeśli po braku czegoś, to coś nastąpi, wówczas irytację owym brakiem łagodzi informacja, że … będzie dobrze … Po trzecie, zapowiadając budujemy swój wizerunek i autorytet, którego podstawą w naszej pracy od zawsze było: „co mówię – to robię”. Bawiąc się w niespodzianki wszystkich tych atrybutów w pewnym stopniu się pozbawiamy.

Tym razem jednak istnieją ważne powody, natury wręcz politycznej, bym nie zdradzał szczegółów najważniejszych zdarzeń Konferencji warszawskiej. W szczególności tych, które dotyczą bezpośrednio Promocji, ale nie tylko. Może szczypta sensacyjnych plotek, które też są dobrą przyprawą marketingu sieciowego…

   Zdradzić mogę, iż będą nasze autorytety i siły wytwórcze: Krzysztof Słoń, Błażej Dolniak, Siergiej Batieczko, Piotr Pakuła, Przemysław Hirsch, także po raz pierwszy na scenie COLWAY niezwykła kobieta, której zawdzięczamy „rybki”, dostęp do technologii ekstrakcji w stanie nadkrytycznym przy pomocy CO2, a wreszcie Atelokolagen – Olimpia Baranowska.
Będą prezentacje naszych atrybutów, w tym nowych produktów i produktów, które dopiero nadchodzą, a wzbudzą Wasz entuzjazm ogromny – tego jestem pewny. Również opowieść o substancjach prozdrowotnych, po jakie nie odważyła się sięgnąć jeszcze żadna firma z naszego sektora na całym świecie. Także prezentacja aplikacji mobilnej. Będzie o reformach edukacyjnych, o planach gruntownego wzmocnienia wizerunku COLWAY i to w różnych płaszczyznach działań. Będzie więc i Karolina Górska, która jeszcze wiele nie zrobiła, a już stała się czynnikiem prorozwojowym w naszej Organizacji. Będzie i o przygotowywanej Kampanii Społecznej.

Wreszcie będzie prezentacja Promocji listopadowej, jakiej COLWAY jeszcze nie widział… 

Plus zacne jedzenie i dobra zabawa, jak zawsze. Będzie dawka energii, jakiej dawno nie doświadczyli uczestnicy naszych wieców plemiennych. Wynikająca nie tylko z formy, ale tym razem głównie z treści jakie zostaną zaserwowane. Przygotowaliśmy bowiem zaiste samo gęste. Program szczegółowy, być może dopiero na miejscu. Zaczynamy w sobotę o godzinie 11.00 i bardzo prosimy się nie spóźniać, bo nie wyświetlamy żadnych reklam, a zacznie się prawie jak u Hitchcocka … Kończymy w niedzielę około 13.00. Weźcie troszkę zaskórniaków na mocniejsze drinki i okazyjne zakupy materiałów reklamowych i edukacyjnych.

Musimy przenieść całą infrastrukturę informatyczną

   W minionych tygodniach zgłaszaliście często awarie w postaci niemożności zalogowania się do Systemu lub licznych jego błędów, włącznie z „zamienianiem” adresatów wysyłek. Problem tkwi głębiej, niż sądziliśmy, bo u zagranicznego dostawcy usług, z którego serwerów korzysta obsługująca nas firma AIT Solution. Nie jest to dobry moment na takie zmiany, wiążące się z nieuchronnymi wyłączeniami systemu, domeny, poczty itp. ale zdecydowaliśmy, żeby teraz – w październiku przenieść całą infrastrukturę informatyczną, gdyż nie wyobrażamy sobie perypetii tego rodzaju w listopadzie. O możliwych utrudnieniach będziemy starali się Was informować. AIT Solution komunikuje w związku z tym, za naszym pośrednictwem co następuje:

(…) Proces ten będzie rozłożony w czasie, aby zminimalizować sytuacje, w których usługi z przyczyn przenoszenia będą niedostępne. Powinien się zakończyć najpóźniej do końca października. (…) Za obecną niestabilność działania usług przepraszamy i zapewniamy, że infrastruktura nabywana od Asseco Data System będzie nieporównywalnie do obecnej bardziej niezawodna. (…) Do momentu ustabilizowania sytuacji uruchomiliśmy również HelpDesk dla pracowników i dla Menedżerów COLWAY pod numerem +48 500-730-508 - gdzie od 9.00 do 17.00 jest dostępna fizycznie Angelika Żendzian (AIT Solution) w celu odpowiadania na pytania i pomocy w zalogowaniu do Systemu. Poza godzinami pracy Angeliki prosimy o zgłaszanie wszelkich problemów z logowaniem i funkcjonalnością mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Promocja listopadowa 2016

   Wszyscy wypatrują informacji o tym najbardziej ekscytującym, corocznym COLWAY-owym wydarzeniu - choć tak naprawdę wiecie przecież, że będzie jak zawsze. Siłą naszej organizacji jest stabilność i pewność do jakiej Was przyzwyczailiśmy przez blisko 13 lat, że nigdy nie zmieniamy niczego, co działa doskonale – a tak właśnie działa coroczna Promocja Listopadowa, nasze wielkie, zawsze obfitujące w wielkie plony, COLWAY-owe żniwa!

Mnie samemu też jest dobrze w tym poczuciu stabilności, choćby dlatego, że dziś sięgam po prostu po ubiegłoroczne komunikaty, w których wystarczyło zmienić kilka liczb i przeredagować kilkanaście zdań, aby zamieścić wyczerpującą, rzetelną informację:

Promocja listopadowa 2016 - Opis i Regulamin

http://colway.pl/informacje/materialy-do-pobrania?view=download&id=149

   Informując o Promocji, rekrutując „na Promocję”, uświadamiając wszystkim „uśpionym” Menedżerom i Dystrybutorom w Waszych strukturach, CO ich ominęło choćby tylko w przegapionych przez nich Promocjach ostatnich dwóch lat – wysyłajcie im ten link. Opowiadajcie im o prowizjach, jakie COLWAY wypłacał za ostatnie listopady, o stopie zwrotu każdego 3016 zł +VAT zainwestowanego w Pakiet Promocyjny, o naszej obecnej ofercie produktowej…

Niech na razie obowiązuje (i tak niezwykle atrakcyjny) komunikat, że prezenty do każdego Pakietu Promocyjnego mają wartość katalogową ponad 1000 zł … Czyli jak w roku ubiegłym. Mogę jednak zapowiedzieć już dziś, że tego, co wydarzy się naprawdę nie przewidzieli nawet najwięksi optymiści. Zarówno jeśli chodzi o wartość Gratisów, jak o to, CO się w ich puli znajdzie…

Na razie wiedzcie tylko, że każdy, kto weźmie czynny udział w Promocji COLWAY 2016 otrzyma gratis coś, czego nie można kupić, coś czego tysiące ludzi w Europie szuka i za co gotowi są zapłacić niemal każde pieniądze, coś czego na pewno nie będziecie musieli sprzedawać, coś co zaskarbi Wam ogromną wdzięczność tych, którym to udostępnicie.

Coś, co wyprzedza historię, jaka się właśnie rozstrzyga… Coś, na co już teraz, w tym momencie odważyć się mógł tylko COLWAY!

BizOn też mocno szykuje się do Promocji

   Nasza Nadworna Agencja Kredytowa, jak pieszczotliwie mówimy o Michale Zielke i jego działalności -wie doskonale, że listopad to także ich czas w COLWAY. O ile w miesiącach normalnych z kredytów BizOna finansowane jest niewiele, bo 6,5-7,5% Waszych zakupów menedżerskich, to w Promocji wsparcie kapitałowe BizOna przyda się na pewno, co pokazała już Promocja ubiegłoroczna. Jaka jest stopa zwrotu kapitału zainwestowanego w naszą Promocję, większość Uczestników Sieci wie. Niesamowita. Można mówić o kilkudziesięciu procentach w skali miesiąca, czy około tysiąca procent w skali roku, jeśli tak by liczyć. Nie ma dziś w Polsce inwestycji nawet porównywalnej do naszej Promocji jeśli chodzi o opłacalność zainwestowania pieniędzy. Tym samym każde środki na pomnożenie w tej akcji, która udaje się zawsze od 13 lat – warto pożyczyć, jeśli komuś ich zabraknie. Zwłaszcza, że naszych BizOnów nie da się nazwać lichwiarzami, a współpraca z nimi układa się na bazie relacji równie miłych, co inne w naszym Plemieniu.

Aby skorzystać z naprawdę mocnej oferty BizOna w listopadzie, trzeba jednak zrobić coś już teraz. Zapoznajcie się z ich propozycjami:

Oferta Klubu Przyjaciół BizOna w Promocji listopadowej 2016

http://colway.pl/informacje/materialy-do-pobrania?view=download&id=147  

… i rozważcie czy członkostwo w Klubie Przyjaciół Bizona nie jest warte rozważenia:

Klub Przyjaciół BizOna - prezentacja

http://colway.pl/informacje/materialy-do-pobrania?view=download&id=146

Dla wyjaśnienia wszelkich wątpliwości polecamy kontakt osobisty z Michałem Zielke – poprzez Blog BizOna w Strefie Menedżera. Osobiście zalecam też, byście porozmawiali z Menedżerami, którzy korzystają od wielu miesięcy z tego kredytowania celem zapytania ich: czy warto, a jeżeli tak, to dlaczego. Opinia „swoich” zawsze jest cenniejsza od reklamy, prawda?

Wracają, wracają…

   Każdego miesiąca obserwujemy w Systemie coraz więcej zakupów na pozycjach menedżerskich, gdzie od lat całych nie działo się nic albo bardzo niewiele. Można już wręcz mówić o „trendzie powracania do COLWAY”. Co takiego się właściwie dzieje? Myślę, że przyczyn tego jest kilka. Ludziom syczano do ucha że „COLWAY się kończy…” aby ich wyciągać do innych marketingów. COLWAY jednak nie chce się jakoś kończyć, a przeciwnie – nawet się „rozmnożył”, a klasyczny COLWAY jest jednym z najbardziej stabilnych biznesów networkowych w Polsce, bijącym znowu swoje historyczne rekordy obrotowe. Jakie nastroje i wyniki u konkurencji, do której miało przejść „pół COLWAY’a” jak obiecywała im liderka – renegatka z naszych szeregów? Ano takie, jakie łatwo było przewidzieć już prawie dwa lata temu.

Gdzie dziś te wszystkie marketingi z importu, co jeden to bardziej buńczuczny i ekspansywny? Albo ich już w ogóle nie ma, albo skarlały do rozmiarów biznesów niszowych. Lub funkcjonują, lecz okazuje się, że zarabiają tam jedynie skaperowani z innych organizacji za pieniądze liderzy i mało kto poza nimi.

Lata stabilnego wzrostu, rzetelności w rozliczeniach, trwania bez kryzysów, różnych afer i wszelkich innych zawirowań, jaki mnóstwo w branży MLM - sprawiły, że czasami ze wstydem, czasami po prostu do nowych produktów – wracają zawiedzeni poszukiwacze „trawy bardziej zielonej”. Jest to już zauważalny trend, a nie pojedyncze przypadki, które zdarzały się zawsze. Powiedzcie o tym ludziom z Waszych struktur, którzy kiedyś wypadli z gry z rozmaitych przyczyn. Nie wiecie przecież jak się potoczyły ich losy. Powiedzcie im za to, jak potoczyły się w tym czasie losy COLWAY i nie omieszkajcie dodać, że to nie wstyd wrócić, bo czyni to ostatnio wielu. Nie ma lepszego momentu na taką rozmowę jak teraz, przed Promocją!

O przygotowywanej Kampanii Społecznej

3

… napisaliśmy już trochę w poprzednich Aktualnościach:

AKTUALNOŚCI WRZEŚNIOWE
Kampania społeczna – o co w niej chodzi?

http://colway.pl/informacje/aktualnosci-miesieczne/119-wrzesien

Należy dodać do tego pewne wyjaśnienie:

Właściwa definicja brzmi:
   „Kampania społeczna to zestaw różnych działań, zaplanowanych w konkretnym czasie, skierowanych do określonej grupy docelowej, których celem jest doprowadzenie do wzrostu wiedzy, zmiany myślenia, zachowania wobec określonego problemu społecznego lub rozwiązanie problemu społecznego, blokującego osiąganie dobra wspólnego, zdefiniowanego jako cel marketingowy”. 

Motywacja do podejmowania kampanii społecznych w ogóle, wynika z faktu, iż „w każdym człowieku istnieje potrzeba czynienia dobra, stąd altruistyczna chęć pomocy drugiemu, płynąca z uwarunkowań psychologicznych, jak i wyznawanych norm moralnych” - i w naszej Kampanii Społecznej również będziemy musieli trzymać się tych wskazówek.

Jeżeli chcemy skutecznie poprawić wizerunek naszej Organizacji i naszej marki, a niejako „przy okazji” realnie pomóc osobom, które się zainteresują Kampanią, to osoby, które się w nią zaangażują również muszą na pierwszym miejscu stawiać ideę społeczną, a nie po prostu rekrutację.

Realnie wyglądać będzie to tak, że wolontariuszom Kampanii z naszych szeregów wskazywać będziemy czynniki społeczne, lokalne media i konkretne spotkania, które będą jej krzewieniu służyć.

Pomysł wydaje nam się dobry i warty realizacji. Miejmy wszak też wszyscy świadomość, że Kampania ma czas (zakładamy ją na okres roku) i że nie jest ona i nigdy nie będzie elementem naszej strategii marketingowej na tyle ważnym. Iżby ktokolwiek z Was zaangażował w nią nieproporcjonalną do możliwych efektów ilość czasu i energii. Kampania ma być elementem wspierającym. Inteligentnym sposobem na dotarcie do środowisk , których może nigdy w inny sposób byśmy naszymi wartościami nie zainteresowali.

Mając powyższe kwestie na względzie, mimo iż jesteśmy do Kampanii w zasadzie przygotowani - podjęliśmy decyzję, aby teraz, w okresie poprzedzającym Promocję, w czasie Promocji i w okresie wysiłku sprzedażowego, koniecznego do wyzbycia się „promocyjnych zapasów” – jeszcze nie wzywać Menedżerów COLWAY do angażowania się w Kampanię pełnią energii i czasu.

Kampania Społeczna pełną parą, troszkę później

   Niech ta Kampania delikatnie ruszy (ma już swój Fanpage na Facebook : http://bit.ly/2c7HvF0 ), a gdy okaże się, że ma pierwszy pozytywny oddźwięk społeczny, wówczas – i najpewniej dopiero w okresie marketingowo mniej gorącym, czyli pierwszych miesiącach 2017 roku – rzucimy mocne hasła i konkretne wskazówki do silnego zaangażowania się w nią przez Was.

Przemyśleliśmy to gruntownie. Wzywanie do takiej akcji całą parą teraz, a szczególnie w listopadzie i przede wszystkim bez osobnego przeszkolenia w tym temacie chociaż Liderów, byłoby pomysłem ryzykownym. Zwłaszcza, że nic nas nie goni. Ani nie jesteśmy w żadnym kryzysie wymagającym działań specjalnych, ani też Kampania nie jest przedsięwzięciem, od którego cokolwiek ważnego zależy. Niech też do Kampanii włączą się także inne firmy, organizacje a nawet osoby o społecznym zacięciu, co ma mieć planowo miejsce. To ją uczyni i wartościowszą i wiarygodniejszą.

Zainteresowanych prosimy więc o śledzenie tymczasem Kampanii na facebooku i poczynienie remanentu własnych zasobów w Kampanii przydatnych. Poprzez zasoby te rozumiemy lokalne kontakty z ludźmi lub czynnikami społecznymi aktywizującymi zawodowo i tak na co dzień środowiska o to się wręcz wołające. Prosimy Was także o wskazywanie tych zasobów nam. Tak samo prosimy o Wasze pomysły i Wasze akcesy do Kampanii. Mamy wszak w suporcie firmę, która tę akcję koordynuje i prowadzi medialnie. Niech robi swoje, niech czyni przygotowanie artyleryjskie.

Zaś zew do akcji właściwej, czyli do ofensywy nastąpi…

Płacenie kartą kredytową za zamawiane produkty

   Ma być już niebawem możliwe zarówno kurierowi w obsłudze usługi „Paczka za pobraniem”, jak i od razu przy zamówieniach przez System w sklepie COLWAY. Jako, że finał prac nad tym nie zależy tylko od nas, nie chciałbym określać terminu wdrożenia tych płatności. Nie wyobrażam sobie jednak, by instrumenty te nie były do Waszej dyspozycji w Promocji.

Czy to możliwe, że ktoś jeszcze nie zna hasła do Strefy Menedżera?

   Teraz, gdy jest to funkcjonalność naprawdę niezbędna, gdy już nic to nie kosztuje… Menedżerowie! Budząc tej jesieni wszystkich zaspanych, mówiąc im jakie pieniądze są do zarobienia w Promocji, która przebić ma wszystko, o czym w COLWAY słyszano… Sprawdzajcie od razu, czy rozbudzony Menedżer ma dostęp do czeluści naszej domeny. Jeżeli Menedżerem zostanie w pierwszych dniach listopada, to też natychmiast pomóżcie mu się w to uzbroić.

Samemu wygeneruj hasło do Strefy Menedżera

http://colway.pl/informacje/newsy/123-wygenerujhaslodostrefymenedzera

generowanie hasla HQ

 

Eliksirowi dr Słonia zabroniono latać

W konsekwencji zmiany przepisów o ruchu lotniczym (dotyczących wszystkich aerozoli) nie możemy przyjmować zamówień na Eliksir dr Słonia pakowany do paczek, które ekspediowane są za granicę samolotami. Przykro nam, ale to siła wyższa powoduje, że np. Menedżerowie COLWAY na kontynencie amerykańskim nie będą mogli nabyć odtąd tego produktu inaczej, jak godząc się na wysyłkę drogą morską, czy w praktyce na osobną paczkę.

Program Motywacyjny

Latem 2016 Klub Systematycznych 15tys+ (tylko za obrót VI, VII, VIII) tworzyli:

Sylwia Aleksiejuk, Łucja Bartosik, Karolina Boborowska, Robert Bogdański, Anna Bronowicz-Stańko, Ewa Całka, Ewa Ciesielska, Maria Czerska, Ewa Daroszewska, Małgorzata Dobrzańska-Wielkopolska, Agnieszka Dobrzyńska, Barbara Draganow, Małgorzata Dyko, Marzena Faltyńska-Ratajczak, Romuald Giera, Urszula Gierlak, Katarzyna Grześkowiak, Stefania Gubalska, Izabella Hoffmann-Fortuna, Robert Hołod, Izabela Jagodzińska, Anna Janke, Bogusław Januszewski, Mirosław Jarocki, Helena Jasińska-Przychodniak, Barbara Jastrzębska, Ryszard Jastrzębski, Magdalena Jodłowska, Alina Jurczak-Guzdek, Mariola Kaczmarek, Zofia Kaniewska, Hanna Karalus, Joanna Kasprzyk, Karolina Kędziora, Michalina Kochaniewicz, Katarzyna Korol-Tokarzewicz, Małgorzata Kosiak, Małgorzata Kosińska, Mirosława Kowalska, Iwona Kozak, Mariusz Kroczyński, Karolina Krzyształowska, Magdalena Kuklińska, Sylwia Kurpisz-Hałas, Alicja Loyola-Fernandez, Elżbieta Łoś, Grzegorz Łukaszewski, Joanna Mamczarz, Bożena Marciniak, Piotr Marczak, Angelika Mazurkiewicz, Beata Michałowska, Dorota Niezgoda, Anna Nowak, Katarzyna Nowalińska, Marek Olszewski, Hanna Opiła, Jolanta Panasiuk, Renata Panek, Irena Pieczulis, Agnieszka Piekoszewska, Beata Pisarska, Rafał Potkański, Ewa Przewrocka, Paweł Przychodniak, Grażyna Rozmysłowicz, Alicja Rzymczyk, Jakub Sapiński, Alina Selwat, Bożena Sewielska, Jacek Sikorski, Bożenna Stankiewicz, Elżbieta Stępień, Rafał Strzelczyk, Monika Suska-Łojek, Anna Śruborz, Karolina Turek-Rudnik, Jolanta Tyndyk, Małgorzata Wal, Wojciech Waśkowski, Zdzisława Zielińska, Maciej Zięba, Urszula Zimoląg-Stankiewicz, Ewa Żekieć-Gitalewicz.

Latem 2016 Klub Systematycznych 40tys+ (tylko za obrót VI, VII, VIII) tworzyli:

Magdalena Bartosik-Bordulak, Monika Biały, Agnieszka Biernacka-Leja, Anna Borkowska, Ewa Brynda, Paweł Florek, Mariusz Fortuna, Anna Godusławska, Bożenna Godusławska, Barbara Gorczyca-Nowaczek, Anna Góźdź, Paweł Grzechnik, Daria Grzechnik, Marek Grzelewski, Tomasz Kabaciński, Helena Kapuścińska, Izabella Karwowska-Oczepa, Krzysztof Kaźmierski, Irena Krusche, Wiesław Kurzyna, Waldemar Leja, Waldemar Łaska, Hanna Łukomska, Joanna Marek, Marcin Maruszak, Beata Mazur, Małgorzata Mazurkiewicz, Dariusz Olszewski, Urszula Owsiak, Emilia Pieńko, Grażyna Pilarska-Sorokin, Andrzej Podlasin, Katarzyna Romanowska, Rafał Rynkowski, Anna Sadurska, Robert Sękowski, Renata Sikorska, Sławomir Smagacz, Ewa Sobańska, Mira Spa, Piotr Szewczyk, Kamila Szłabowicz,

Jolanta Świżewska, Aneta Tokarska, Zbigniew Tymieniecki, Marta Warzyńska, Małgorzata Weiss, Sławomir Więckowski.

Latem 2016 Klub Systematycznych 100tys+ (tylko za obrót VI, VII, VIII) tworzyli:

Małgorzata Adamowska-Kluziak, Stanisław Augustynowicz*, Beata Bębas, Barbara Buławska, Piotr Buławski, Wanda Buśko, Agnieszka Chyćko, Dorota Dąbrowska, Krystyna Derbin, Anna Dratwińska, Leszek Dratwiński*, Jolanta Gacek, Hanna Gapińska, Aneta Graf, Tomasz Graf, Sylwester Kalinowski, Krzysztof Karliński, Ryszard Krusche, Adam Kusiak, Joanna Kwaśnińska, Ewa Leończak, Henryk Lipa, Izabela Oleksy, Grażyna Polańska, Marek Przeniosło, Michalina Romanowska, Monika Rynkowska, Jadwiga Strzemżalska, Marek Strzemżalski*, Irena Szurmiak, Iwona Świerczyk*, Hanna Więckowska.

   Gratulacje dla Krysi Derbin z okazji dołączenia do Klubu 100tys+, co oznacza też udział wraz z osobą towarzyszącą w najbliższej egzotycznej wycieczce z elitą COLWAY. Kto jeszcze zasili szeregi tego Klubu? Zbliża się ku temu najdogodniejsza pora! 3x 100tys w październiku, listopadzie (łatwizna) i w grudniu oznacza, że w lutym 2017 spotykamy się na Okęciu…

   

   Informuję Klub Liderów, że niestety Kenia „nie wyszła”. Może następnym razem. Lecimy na Wyspy Zielonego Przylądka lub do Omanu. Jako że czeka nas słodkie nieróbstwo i gorąca plaża cały tydzień w obu tych destynacjach, więc ostatecznie zadecyduje ocena warunków pobytowych. Szykujcie wolny termin najpewniej na drugą dekadę lutego.

 

 

   Skoro kończymy tak miłym tematem, jak duże COLWAY-owe imprezy zbiorowe, to informuję Was, że największy, ten Rocznicowy wiec plemienny odbędzie się w 2017 roku z całą pewnością w Polsce. Jako, że nie wybraliśmy jeszcze miejsca, a czas po temu najwyższy – przyjmujemy z wdzięcznością wszelkie dobre sugestie. Może jakiś piękny zamek, gdzie wyprawilibyśmy Rocznicę podobną tej niezapomnianej w Rynie 2009, od której zaczęło się nieprzerwane do dziś pasmo sukcesów, czyli wzrostów obrotowych w naszym przedsięwzięciu? Podpowiedzcie nam jakieś urocze miejsce, które ugości wygodnie i smacznie 700-800 „niebieskich” w kwietniowy lub majowy weekend… Szczególnie, że jak pokazują zdarzenia ostatnich miesięcy - będzie tam co świętować.

Jarosław Zych

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem