Aktualności styczniowe

Rok 2017 ma być w COLWAY rokiem spokojniejszym

To zdanie, otwierające moje coroczne, tradycyjne już dla Aktualności styczniowe exposé - powinno uspokoić i usatysfakcjonować wszystkich, którzy sygnalizowali mi na wiele sposobów, że polskiej Organizacji klasycznego COLWAY potrzebne jest co najmniej kilka miesięcy spokoju od rewolucji, zmian, nowości, ofensyw i innych działań mobilizujących do wzmożonej aktywności.

Zgoda Przyjaciele. Zaiste mamy za sobą trzy z rzędu naprawdę burzliwe lata i niektórzy ich bohaterowie mogą czuć się zmęczeni. Nasz Sukces jest nie do podważenia, ale faktem jest również to, że nasze szeregi nie powiększyły się przez miniony rok aż tak, jak obroty handlowe, a więc każdy dobry strateg marketingowy powinien w takim momencie zarządzić raczej „umocnienie się na zdobytych pozycjach”, niż kolejną ofensywę…
Nie godzę się oczywiście na to, byśmy „krzepli i podciągali tabory” przez okrągły rok. Nie godzą się na to zapewne również ci spośród Was, dla których kariera w COLWAY dopiero co się rozpoczęła. Oni oczekują od Sztabu kolejnych mechanizmów prorozwojowych. Doczekają się ich! Ale raczej dopiero w drugim półroczu. Ogłosimy je najpewniej na 13-ej Rocznicy COLWAY na Zamku w Janowie Podlaskim (19/20/21 maja br.).

celeceltarczamotywacjapostanowienia LQ

Cele główne na rok 2017

  1.  Ustabilizowanie trendu wzrostowego obrotów na poziomie drugiego półrocza 2016.
  2. Co najmniej powtórzenie sensacyjnego wyniku Promocji listopadowej.
  3. Dalsze usprawnianie systemu obsługującego, marketingowych narzędzi pomocy itp.
  4. Zmiana (i ujednolicenie na kilka kolejnych lat) wizerunku opakowań produktów i wszystkich materiałów COLWAY.
  5. Uzupełnienie i poprawienie wszelkich braków w materiałach reklamowych i edukacyjnych.
  6. Nacisk na odrobienie w tym roku wielu zaległości w polityce szkoleniowej oraz informacyjnej.
  7. Odtworzenie zaniedbanych i stworzenie nowych materiałów i narzędzi prezentacyjnych, szkoleniowych i reklamowych. W wielu formach. Dotyczących zarówno wiedzy o Produktach, jak wiedzy o biznesie.
  8. Wprowadzenie zapowiedzianej na 12 Rocznicy (na Krecie) reformy Programu Motywacyjnego.
  9. W polityce produktowej: wprowadzanie jako nowości wyłącznie hitów, przy jednoczesnym wycofywaniu z oferty artykułów, których nabywacie statystycznie najmniej. W kosmetykach: głównie rozbudowa linii Atelo. Konsekwentne, dalsze wykorzystywanie naszych atrybutów naukowych.
  10. Wprowadzenie w drugim półroczu programu mającego umożliwić Wam systemową sprzedaż produktów również tam, gdzie nie sprawdzają się mechanizmy marketingu sieciowego (np. do różnych placówek usługowych i handlowych).


O szczegółach planowanych w związku z tym działań oraz o celach mniej priorytetowych będziemy Was informowali na bieżąco. Oprócz Rocznicy planujemy oczywiście Konferencję jesienną, nie gorszą od ostatniej. Będą kolejne filmy edukacyjne, będą webinary, będą sprawdzone już Spotkania z naszymi autorytetami oraz innymi osobami, które pomagają Wam w przyciąganiu nowych partnerów. Będą Szkolenia Karoliny Górskiej, z położeniem nacisku przede wszystkim na duplikację ćwiczonych tam kompetencji.

rekagrafikizmianystatystykiprogress LQ

Reforma Programu Motywacyjnego – na czym ma polegać?

W największym skrócie - na uatrakcyjnieniu go dla Menedżerów osiągających pierwsze dobre (i systematyczne) wyniki w swoich strukturach. Z naciskiem na nagradzanie hojniej obrotów „nowych”, przez które rozumieć będziemy przede wszystkim te czynione przez „nowych” Menedżerów. Nad reformą Programu Motywacyjnego myślimy intensywnie i skrupulatnie liczymy, ile brakuje nam „nowych” dochodów, aby w drugiej połowie roku 2017 zacząć wreszcie tworzyć zręby postulowanego przez Was od zawsze programu nagradzania w COLWAY najlepszych Menedżerów kluczykami do samochodów.
Wiele rzeczywiście do tego celu już nie brakuje i rachuby te powinny się wreszcie korzystnie zamknąć, kiedy przeprowadzimy nieuniknione w tym roku podwyżki cen katalogowych niektórych produktów.

wzrostcencostpricecoinsmoney LQ

Jakie podwyżki i kiedy?

Dlaczego w ogóle podwyżki? No cóż… Drożeje wszystko wokół nas, jakkolwiek ci, którzy są z nami długie lata nie mogą nie przyznać, że najmniej właśnie produkty COLWAY. Ostatnią podwyżkę np. Colvity pamiętają już chyba tylko najstarsi górale i … raz jeszcze, także tego roku, uda się cenę owego hitowego suplementu utrzymać, mimo iż niebawem zwiększy się w nim wsad kolagenowy, a kapsułka zostanie zamieniona na transparentną, oczywiście z żelatyny rybiej. Podobnie mimo inflacji, wzrostu kosztów energii, pracy ludzkiej, opakowań i surowców oraz słabego od dawna już kursu złotówki – udało nam się wynegocjować zamrożenie cen wielu pozycji naszego asortymentu na najbliższy rok! Nie wszystkich jednak.
Podrożeje już niebawem (od wyczerpania ostatniej serii, a najpóźniej od 1 lutego 2017) ColDeKa do kwoty 117 zł. Ta podwyżka zostanie jednak hojnie zrekompensowana znacznym zwiększeniem ilości w niej najważniejszych składników. 5x więcej witaminy D3, ponad 13x więcej ekstraktu z grzybów Shitake, i 4x więcej beta D glukanu w 1 kapsułce.
Podrożeje do kwoty 237 zł w katalogu - Atelokrem MC2, którego pierwsze 5 tyś opakowań miało cenę promocyjną (jako rekompensatę tego, że nie pojawił się w gratisach w listopadzie). Również od 1 lutego 2017.

Od 1 marca czekają nas jeszcze podwyżki kilku kosmetyków i Kolagenów Naturalnych. Te ostatnie podrożeć muszą również ze względów politycznych. Nie uchodzi wręcz, by produkt wytwarzany metodą opatentowaną kosztował tyle samo, co żele kolagenowe konkurencji, będące z punktu widzenia prawa Rzeczypospolitej Polskiej jego ewidentnymi plagiatami biotechnologicznymi! Tańsze kolageny od zawsze rynek postrzegał jako gorsze. Więc jeśli konkurenci – podrabiacze metody na którą przyznano tylko jeden patent – mają odwagę równać do nas cenami, niech próbują… Raczej nie wytrzymają tego etapu „wyścigu zbrojeń”.

O dokładnych wartościach wchodzących od 1 marca nowych cen sugerowanych dla klientów, które są w COLWAY jednocześnie bazą do obliczania rabatów dla Uczestników Sieci – poinformujemy Was w Aktualnościach lutowych. W przekroju wartości całego asortymentu nie będą to znaczne podwyżki. Nie obejmą praktycznie suplementów, ani nowości ofertowych z ostatniego roku. Nie podrożeje też Atelokolagen, a nawet można powiedzieć, że niebawem potanieje, gdyż przewidujemy stworzenie Zestawu składającego się z kosmetyków Złotej Linii Atelo – COLWAY w którym zakupy tych produktów będą cenowo korzystniejsze.

Nie będzie podwyżek materiałów reklamowych ani edukacyjnych, zaś te, których brak i proszą się wręcz o zredagowanie i wydrukowanie od dłuższego czasu - co solennie obiecujemy nadrobić – będziemy starali się drukować najbardziej ekonomicznie jak to możliwe. Słoiczki testerowe z kolagenem odchodzą w przeszłość bezpowrotnie. Saszetki 1,1 ml wrócą do oferty w końcu lutego. Zmian cen nie będzie.

Uwaga! Mróz niszczy kolageny (i nie tylko)

Nie pomogły termoboxy, silne mrozy ostatnich dni spowodowały duże straty w postaci popękanych butelek z tymi produktami, w których składzie dominuje woda, a więc zamarznięte ulegają rozprężeniu. Nie przeprowadziliśmy jak co roku odpowiedniej akcji ostrzegawczej, więc COLWAY uzna reklamacje dotyczące wysyłek do 10 stycznia 2017 r włącznie. Ale kolejnych już nie. Informujemy, że od dziś do końca zimy Menedżerowie, którzy dysponują w okresie intensywnych mrozów wysyłkę Kolagenów Naturalnych, Eliksiru dr Słonia, Płynu do Demakijażu, a nawet Masek Kolagenowych ze Złotem – czynią to na własną odpowiedzialność, licząc się z tym że nie uwzględnimy zniszczeń produktów poczynionych w drodze przez mróz. Nie mamy niestety sposobu na ochronienie ich przed zamarznięciem, gdy temperatura spada poniżej 10 ℃, a kurierzy wożą paczki wiele godzin w nieogrzewanych pojazdach lub pozostawiane one są na noc w nieogrzewanych halach sortowni firm przewozowych.

Edukacja Sieci COLWAY w 2017 roku

Drodzy Przyjaciele! Zdajemy sobie sprawę z niedostatków materiałów szkoleniowych (i reklamowych). Dołożymy starań, aby to poprawić. Oczekujemy jednak i od Was nieco innych postaw w tym zakresie. Z przyczyn prawnych nie jest już możliwe emitowanie pod szyldem COLWAY takich materiałów o suplementach, jakich byście oczekiwali. W szczególności traktujących o dawkowaniu suplementów przez osoby oczekujące od nich efektów leczniczych. Tym bardziej zalecających je w funkcjach leczących. Informowaliśmy przez lata całe o tym, jak zmieniają się w tym względzie przepisy unijne i ostrzegaliśmy, że idą czasy, w których producentom i podmiotom wprowadzającym do obrotu „preparaty medycyny zdrowia”, którymi w odróżnieniu od leków chemicznych są witaminy, minerały, enzymy, aminokwasy, ekstrakty, liofilizaty i mikronizaty naturalnych substancji znanych ze swoich właściwości od setek lat i w różnych kulturach - nie będzie już wolno nawet napomknąć o ich wpływie na zdrowie ludzkie. Te czasy przyszły. Złowróżbny termin: „niedozwolone oświadczenia zdrowotne” (patrz: http://www.oswiadczenia.eu/oswiadczenia-zdrowotne-menu) stał się faktem prawnym i prawo to jest egzekwowane, cokolwiek o nim myślicie Wy i miliony oburzonych tym obywateli Unii Europejskiej. Nie oczekujcie zatem od nas ani ulotek wewnętrznych w suplementach, ani materiałów reklamujących te produkty w funkcjach łączących ich działanie z wpływem na zdrowie. Nauczcie się żyć w nowej rzeczywistości i dystrybuować w niej naturalne produkty, o których działaniu musicie zdobywać wiedzę w znacznej części sami.

Prosimy też byście najpierw obejrzeli wszystkie filmy, jakie dla Was powstają i udostępniane są w internecie, abyście archiwizowali i udostępniali dalej materiały jakie są przecież do pobrania…
Dopiero wówczas, gdy nie znajdziecie w zasobach COLWAY ani w zasobach internetu potrzebnej Wam wiedzy – byście zwracali się o nią do firmy, która według obowiązującego dziś prawa jest niestety tylko Waszą hurtownią artykułów spożywczych. Nie leków, ani nawet nie produktów leczenie czegokolwiek wspomagających. Rozumiemy Wasze dylematy, ale nie możemy ich rozwiązywać tak, jak byście oczekiwali. Zupełnie inną kwestią jest to, że realna oglądalność materiałów filmowych, czy „ściągalność” materiałów pisanych, jakie jednak istnieją – nijak się ma do narzekania na brak informacji, jakie one zawierają…

Szkoleniom z podstawowych kompetencji w marketingu sieciowym, jakie prowadzi Karolina Górska oraz szkoleniom produktowym, które prowadzi Paulina Michalska, a także działaniom wspierającym te szkolenia, jakie prowadzę ja osobiście, prof. Sergiej Batieczko, dr Jarosław Słoń, Przemysław Hirsch, Rene Zych, trenerzy zewnętrzni, jakich sami zapraszacie oraz Liderzy struktur – poświęcę osobny materiał.

COLWAY postawił do dyspozycji struktur sieciowych naszej polskiej Organizacji w roku 2016 sumę znaczną, bo bliską pół milionowi złotych realnych środków na tzw. Funduszu Szkoleniowym. Za taką kwotę można wynająć tysiąc sal na spotkania samoedukujące w Waszych strukturach! Opłacić dwieście razy niezłych trenerów, zorganizować sto szkoleń warsztatowych dla stu grup, nawet z noclegiem… Faktury za to zapłaci COL-WAY Sp.J. W roku 2017 będą to środki podobne. Jak je wykorzystujecie? One są w dyspozycji Waszych Liderów, a konkretnie tych, którzy patronują obrotom nie mniejszym, niż stutysięczne. Zanim więc ponarzekacie na niedostatki w szkoleniu z rzeczy najprostszych, najbardziej podstawowych – popytajcie „w górę” Waszych struktur o takie inicjatywy i o środki na nie.

Rozumiem, że „przejadły się” już w COLWAY licznie w Polsce organizowane szkolenia z tzw. „rozwoju osobistego”. Nie namawiam więc na nie Uczestników Sieci gremialnie. Nie są tanie, a ich namacalne wyniki zaiste budzą dyskusje. Osobiście uważam, że są to szkolenia nie dla wszystkich, lecz dla naprawdę zorientowanych na Sukces i chcących się zajmować naszym biznesem zawodowo.
Rozumiem, że setkom z Was zwyczajnie żal kilkuset złotych na wyjazd szkoleniowy, że niektórzy nie otrzymują na to przyzwolenia np. małżonka. Rozumiem też, że wszystkich naprawdę chętnych nie da rady wyszkolić warsztatowo Karolina Górska.

Nie rozumiem już dlaczego mówicie, że nie znacie Planu Finansowego, który wyłożony jest doprawdy „łopatologicznie” w „niebieskiej teczce”, jaka ma raczej słaby popyt… który jest także na trzy co najmniej sposoby wyłożony w materiałach dostępnych na www.colway.pl i w internecie, lecz oglądalność tych prezentacji jest … taka sobie. Nie rozumiem dlaczego nie wiecie jak fizycznie wprowadzać do Sieci nowych współpracowników, czasami nawet jak zamawiać produkty, jak docierać do materiałów w Strefie Menedżera, jak wypełniać Umowy i które z nich kiedy mają zastosowanie, jak prowadzić swoją „małą organizację” Dystrybutorów i uczyć ich tego samego - doprowadzając do statusu Menedżera… Nie rozumiem – darujcie – dlaczego wiedzy o tym wszystkim nie egzekwujecie od tych, którzy Was do COLWAY zaprosili po to przecież, by czerpać z tego korzyści…?

Podciągnijmy tabory

Jest wspaniale. Jest rozwojowo, jest stabilnie i optymistycznie. 25 000 produktów COLWAY (albo i więcej) znajduje każdego miesiąca swoich zadowolonych nabywców. Co miesiąc generuje to kilka milionów złotych marż handlowych i prowizji menedżerskich, które dzieli pomiędzy siebie relatywnie wcale nie tak liczne Plemię. Czyli ma co dzielić! To podobnie jak z PKB… W Polsce mamy bardzo podobny przychód krajowy brutto, jak w Szwecji. Tylko, że nas jest cztery razy więcej. Dlatego Menedżerowie COLWAY wykazują wyższy poziom zadowolenia z przedsięwzięcia, do którego przynależą, niż uczestnicy „większych” organizacji.

Jesteśmy więc marketingiem sieciowym intensywnym i efektywnym. „Gęstym”, jak sam lubię powiedzieć. Uznaną marką i dobrą przystanią. Czego nam brakuje by „podciągnąć tabory” i historyczne rekordy obrotowe drugiej połowy 2016 zamienić w taką samą średnią pierwszej połowy 2017? By okrzepnąć na najwyższym poziomie „PKB” jaki dotąd notowaliśmy? Otóż brakuje nam kilku miesięcy spokojniejszego tempa pracy i właśnie EDUKACJI. Przez edukację rozumiem tu także przyswojenie wiedzy o nowościach produktowych choćby roku 2016, których sprzedawanie – jak sami zauważyliście – daje nam lepsze efekty, niż np. handel tylko Kolagenem Naturalnym lat temu dziesięć… Przez edukację rozumiem wyedukowanie w atrybutach tych produktów nie tylko Menedżerów i Dystrybutorów, lecz także ich Konsumentów. To dlatego jednym z określeń, jakie najczęściej pada na Szkoleniach Karoliny Górskiej jest słowo: „korzyści”.

Wiecie dlaczego mimo, iż konkurenci do handlu żelami kolagenowymi wyrastają ostatnio jak grzyby po deszczu – to ciągle Kolagen Naturalny COLWAY jest najczęściej nabywanym tropokolagenem w Polsce? Bo mamy najlepiej wyedukowaną w tym produkcie Klientelę. Tak samo trzeba nam ją edukować w produktach dr Słonia, Atelokosmetykach Olimpii Baranowskiej, w nowych suplementach, itd. Tu właśnie tkwi siła naszej Organizacji, której obroty rosły ostatnio znacznie szybciej, niż jej szeregi. Jeżeli tak będziemy robić, czyli edukować naszych Uczestników i naszych konsumentów w korzyściach, jakie niosą nasze kolejne produkty w ofercie, to konkurencji zawsze pozostanie wąchać smród z naszych rur wydechowych, gdyż póki co, każda firma z branży MLM próbująca konkurować z COLWAY – najpierw naśladowała nas, a potem próbowała przerekrutowywać naszych ludzi, co jest taktyką prostacką i słabą.

COLWAY jest awangardowy, bo jak każda firma progresywna ma co drugi-trzeci sezon przynajmniej jeden hit handlowy. Również tym ucieka konkurencji. Manewr „ucieczki do przodu” przeprowadza w obliczu każdego problemu i każdego zastoju. Jeśli jednak robi się ofensywę tak mocną, jak my w 2016 i wprowadza się takich hitów więcej, to raczej należy nieco zwolnić, właśnie po to, aby „podciągnąć tabory”. Pół roku powinno nam na to wystarczyć.

Przez edukację rozumiem także nauczenie tych, których pozyskaliśmy w Ofensywie 2016 – naszego biznesu. Czyli nie tylko o produktach, ale także o przewagach naszego przedsięwzięcia nad konkurencją i nad siermiężną pracą etatową. O szczególnym Planie Finansowym. O rdzennych wartościach COLWAY i o jego atrybutach obiektywnych.

I tym Przyjaciele, chciałbym abyście zajęli się w tym spokojniejszym roku – Wy. Jeśli szliście za mną tyle lat, jeśli zaufaliście mi, gdy Was raz jeszcze podrywałem do ostatniej Ofensywy i Promocji - to zaufajcie mi i teraz, kiedy mówię: trzeba odrobinkę tylko zwolnić i „umocnić się na zdobytych pozycjach”. Skonsumować zyski, posiąść wiedzę o nowościach i hitach ostatnich miesięcy.

Chciałbym, byście tą wiedzą napełnili swoich nowych współpracowników i wiernych klientów. Byście pozyskanych Dystrybutorów i Menedżerów – „powstańców listopadowych” w pełnej ich liczbie uczynili colwayowcami. Czas ekstensywnej uprawy gleby przy budowie struktur sieciowych też już w kulturze euroamerykańskiej powoli się kończy. Orać „trójpolówką” można jeszcze długo, kiedy się robi MLM w Azji, ale nam, w tym kraju, gdzie prawie każdy pozytywny i zaradny człowiek albo już znalazł swoje miejsce albo wyemigrował – będzie coraz trudniej przekonywać, że nasza propozycja jest jeszcze lepsza… Dlatego właśnie czasami będziemy zwalniać tempo. Również dlatego, by zjeść z talerza wszystko to, co nam los i zabiegi nasze na niego położyły.

Właśnie tym się, proszę w najbliższych miesiącach zajmijcie, a ja i mój ciągle jeszcze przecierający się zespół połapiemy te kilka nici, jakie nam pouciekały albo się splątały – i ogarniemy to wszystko, co tego wymaga, aby zaiste wszystkie tabory zostały podciągnięte. Na Rocznicy w Janowie Podlaskim pewnie zaczniemy opowiadać już o nowych szarżach.

Kampania Społeczna… zawieszamy ten projekt

Nie ukrywam, że decyzję tę podejmuję z żalem. Jest to naprawdę obiecująca koncepcja, która dałaby naszej Organizacji silny asumpt rozwojowy. Nie mamy jednak na ten moment ani tak dobrych partnerów, ani zasobów ludzkich, ani nawet dość treści, by ją należycie wypełnić i tak samo poprowadzić. Szkoda mi narzędzi, jakie do jej praktycznego wykorzystania przygotowaliśmy, szkoda mi samej idei i zapału tych z Was, którzy zaczęli ją rozumieć i gotowi byli podchwycić. Obawiam się jednak, że nie możemy mierzyć sił na zamiary… Obawiam się, że brnięcie uparcie w przeprowadzenie tej Kampanii już teraz, zaangażowało by tę energię moją osobiście i całej grupy innych osób, która potrzebna będzie do zadań innych. Nie rozstajemy się definitywnie z tym naprawdę dobrym i nośnym pomysłem. Odkładamy go na lepszy czas… Instrumenty systemowe, jakie opracowaliśmy z myślą o zagospodarowywaniu domniemanych owoców Kampanii Społecznej – nie zmarnują się…

Zasady „małej Promocji” w styczniu

W styczniu oglosiliśmy małą Promocję „na bogato”! Tym razem bowiem nie formuła „5+1” znana Wam dobrze z ubiegłego roku, lecz „3+1”!

Pod koniec ubiegłego roku do oferty COLWAY zostały wprowadzone dwa przełomowe suplementy diety. GanoCord i AmiColina. Chcemy promować zarówno dwa nowe, wyśmienite suplementy COLWAY, jak i ciągle niedoceniony, bo uważany za zbyt drogi Scrub, któremu Piotr Pakuła stworzył kompozycję składników taką, jakich w peelingach czy scrubach się nie spotyka. To połączenie złuszczającego działania cukru oraz szeregu komponentów dbających o zdrowie i piękny wygląd Twojej skóry.

Do każdych 3 opakowań AmiColiny i/lub 3 opakowań GanoCordu
w jednym zamówieniu – otrzymacie gratis jedno opakowanie
Scrubu do Ciała z Kolagenem

Warunek: Zamówienie musi opiewać na nie mniej niż 2600 PKT.

Program Motywacyjny

Jesienią 2016 Klub Systematycznych 15 tys.+ (tylko za obrót IX, X, XI) tworzyli :

Łucja Bartosik, Magdalena Bartosik-Bordulak, Robert Bogdański, Anna Bronowicz-Stańko, Alicja Celary, Ewa Ciesielska, Maria Czerska, Ewa Daroszewska, Krystyna Derbin, Barbara Draganow, Marzena Faltyńska-Ratajczak, Romuald Giera, Urszula Gierlak, Anna Godusławska, Marcin Golonka, Katarzyna Grześkowiak, Stefania Gubalska, Izabella Hoffmann-Fortuna, Mirosław Jarocki, Helena Jasińska-Przychodniak, Barbara Jastrzębska, Alina Jurczak-Guzdek, Mariola Kaczmarek, Zofia Kaniewska, Joanna Kasprzyk, Joanna Kazubek, Karolina Kędziora, Michalina Kochaniewicz, Katarzyna Korol-Tokarzewicz, Małgorzata Kosiak, Mirosława Kowalska, Iwona Kozak, Mariusz Kroczyński, Karolina Krzyształowska, Magdalena Kuklińska, Sylwia Kurpisz-Hałas, Alicja Loyola-Fernandez, Elżbieta Łoś, Grzegorz Łukaszewski, Joanna Mamczarz, Piotr Marczak, Bartosz Marek, Angelika Mazurkiewicz, Beata Michałowska, Dorota Niezgoda, Anna Nowak, Dariusz Olszewski, Marek Olszewski, Hanna Opiła, Iwona Ostrowska, Jolanta Panasiuk, Renata Panek, Irena Pieczulis, Agnieszka Piekoszewska, Rafał Potkański, Ewa Przewrocka, Paweł Przychodniak, Alicja Rzymczyk, Ireneusz Sadowski, Hamed El Sayed, Bożena Sewielska, Jacek Sikorski, Bożenna Stankiewicz, Elżbieta Stępień, Monika Suska-Łojek, Anna Śruborz, Karolina Turek-Rudnik, Jolanta Tyndyk, Małgorzata Wal, Michał Wiśniewski, Dorota Wojtyra, Maciej Zięba, Urszula Zimoląg-Stankiewicz, Emilia Zych.


Jesienią 2016 Klub Systematycznych 40 tys.+ (tylko za obrót IX, X, XI) tworzyli :

Małgorzata Adamowska-Kluziak, Sylwia Aleksiejuk, Piotr Biały, Agnieszka Biernacka-Leja, Anna Borkowska, Ewa Brynda, Agnieszka Dobrzyńska, Paweł Florek, Maria Gałecka, Anna Godlewska, Bożenna Godusławska, Barbara Gorczyca-Nowaczek, Anna Góźdź, Tomasz Graf, Daria Grzechnik, Paweł Grzechnik, Marek Grzelewski, Robert Hołod, Ryszard Jastrzębski, Tomasz Kabaciński, Irena Krusche, Wiesław Kurzyna, Waldemar Leja, Waldemar Łaska, Hanna Łukomska, Joanna Marek, Stanisław Marków, Marcin Maruszak, Beata Mazur, Małgorzata Mazurkiewicz, Urszula Owsiak, Emilia Pieńko, Grażyna Pilarska-Sorokin, Andrzej Podlasin, Róża Rapacewicz, Agnieszka Rogacin, Katarzyna Romanowska, Rafał Rynkowski, Rima Sadurska, Jakub Sapiński, Robert Sękowski, Renata Sikorska, Ewa Sobańska, Mira Spa, Marek Strzemżalski, Piotr Szewczyk, Kamila Szłabowicz, Jolanta Świżewska, Aneta Tokarska, Zbigniew Tymieniecki, Małgorzata Weiss, Sławomir Więckowski.


Jesienią 2016 Klub Systematycznych 100 tys.+ (tylko za obrót IX, X, XI) tworzyli :

Stanisław Augustynowicz*, Beata Bębas, Barbara Buławska, Piotr Buławski, Wanda Buśko, Agnieszka Chyćko, Dorota Dąbrowska, Anna Dratwińska, Leszek Dratwiński, Jolanta Gacek, Hanna Gapińska, Małgorzata Graboś, Aneta Graf, Sylwester Kalinowski, Helena Kapuścińska, Krzysztof Karliński, Ryszard Krusche*, Adam Kusiak, Joanna Kwaśnińska, Ewa Leończak, Henryk Lipa, Izabela Oleksy, Grażyna Polańska, Marek Przeniosło, Michalina Romanowska, Monika Rynkowska, Anna Sadurska, Sławomir Smagacz, Jadwiga Strzemżalska, Irena Szurmiak, Iwona Świerczyk, Małgorzata Wajda, Marta Warzyńska*, Hanna Więckowska.

 

Zagęściło się mocno w Klubach Systematycznych po Listopadzie. Winszujemy powrotów Menedżerowie! Winszujemy awansów! Najbardziej tych po raz pierwszy
Małgosię Graboś, Helenę Kapuścińską, Małgorzatę Wajdę (wcześniej Adama Kusiaka) witamy przy tej okazji wraz z osobami towarzyszącymi jako uzupełniających colwayowy skład samolotu startującego 12 lutego 2017 na Wyspy Zielonego Przylądka! Szczegóły uczestnicy otrzymają mailowo.

Jarosław Zych

Flaszowiec miękkociernisty

tajemniczy składnik ORAColu

Materiały do pobrania

Materiały do pobrania

Przejdź

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem