AKTUALNOŚCI GRUDNIOWE

Plik

 

Drodzy Przyjaciele!

Kolejny Listopad w COLWAY za nami. Wynik obrotowy w 2017 roku jest zbliżony do zeszłorocznego, który wszak uchodził za wyśrubowany do niewiarygodnych rozmiarów.  A więc Sukces!

Mając na uwadze, że miał to przecież być w COLWAY „rok spokojniejszy” i to, że z różnych względów nie należał on do łatwych (również dla mnie osobiście) – fakt, że osoby związane wyłącznie z polskimi strukturami Organizacji COLWAY zamówiły w jednym tylko miesiącu kalendarzowym nasze produkty o łącznej wartości detalicznej około 18.700.000 złotych – uważam naprawdę za nasz kolejny, ogromny Sukces. 

Nie prowadziliśmy podczas tego Listopada bardzo intensywnej kampanii marketingowej. Nie trąbiliśmy zbyt głośno. Nie rzucaliśmy wyzwań, jak choćby rok temu, nie „cisnęliśmy” na wynik, nie  sięgnęliśmy po żadne „mlm-owe” metody, aby go jeszcze bardziej „podkręcać”.  Coroczna akcja, z której COLWAY słynie już w naszej branży, realizowana była tym razem spokojnie i sprawnie, także od strony organizacyjnej.  Ograniczyliśmy się praktycznie do zapewnienia godziwych Prezentów do Pakietów, wprowadzenia na czas do obrotu atrakcyjnych nowości produktowych i skupiliśmy się na tym, by rzetelnie Was informować oraz jak najsprawniej obsługiwać.

Listopad w COLWAY 2017 pokazał raz jeszcze to, co tak często z satysfakcją podkreślamy: stabilność, niezawodność i przewidywalność naszego Przedsięwzięcia.  Zawsze będą pojawiać się w sektorze marketingu sieciowego biznesy wypuszczające dużo kolorowego dymu i obiecujące złote góry. Każdy jednak, kto poznawszy tę branżę, wybrał ją sobie na sposób zarobkowania na życie wie, iż w Polsce nie ma obecnie firmy, która mogłaby porównać się  do COLWAY cechami, jakie są dla takich wyborów najważniejsze.

W tym Listopadzie również Was – Uczestników Sieci -  cechowała większa dojrzałość w wykorzystywaniu możliwości, jakie zawsze ta doroczna akcja niesie.  Zamówień wpłynęło nieco mniej, niż w latach poprzednich, ale widać było, że są one owocami pracy grupowej, często wynikiem przemyślanego łączenia zasobów kilku osób. 

W rezultacie nie mamy wprawdzie rekordu obrotowego, ale mamy historyczny Rekord ilości zamówionych Pakietów Listopadowych oraz oczywiście absolutny rekord wartości katalogowej Prezentów. W praktyce oznacza to, że dla bardzo wielu spośród Was, to właśnie Listopad 2017 przyniesie największe korzyści ze wszystkich dotychczasowych – tak w naliczonych prowizjach, jak i domowych remanentach produktowych. O to zaś przecież głównie chodzi.

Mamy też przesłanki, by twierdzić, że tego roku mniej będzie „powstańców listopadowych” (czyli nowych Menedżerów, o jakich w kolejnych miesiącach już więcej nie słyszymy), a więcej osób, którymi tym razem ich wprowadzający zaopiekują się na tyle profesjonalnie, by wrośli w COLWAY i współtworzyli przez cały, następny rok stabilny, systematyczny przyrost Waszych obrotów i dochodów.

Pragnę bardzo mocno, myślę że bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, podziękować wszystkim, których ogromna praca złożyła się na sukces Listopada w COLWAY 2017.   Sam bowiem tego roku nie pomagałem tyle, co w latach poprzednich.  Wspaniały zespół ludzi z Koleczkowa,  który zbliżył się w tym roku do perfekcji, producenci, kooperatorzy, drukarze, graficy, BizOn, obsługująca nasz System firma AIT Solution, a przede wszystkim  Wy – rzeczywiści Kreatorzy Listopada w COLWAY – Liderzy i Menedżerowie COLWAY, wszyscy pokazali mi przecież, iż świetnie już wiedzą co i jak robić należy…  Powiedzieć można chyba wręcz – drodzy przyjaciele i partnerzy - że wypracowaliśmy sobie już pewne „listopadowe schematy”.  Działające w sposób niezawodny i przynoszące zarówno dochody, jak satysfakcję.

Jestem bardzo dumny z Organizacji i Społeczności jaką wspólnie tworzymy.  Szczególne doświadczenia mijającego roku -  utwierdziły mnie jeszcze silniej niż kiedykolwiek w przekonaniu, że wypracowaliśmy razem wartości głębsze i trwalsze niż tylko zawodowe.  

Dziękuję Wam wszystkim za ten Listopad w COLWAY. Dziękuję także za blisko tysiąc osobistych wyrazów solidarności, jakie napłynęły do mnie, od Was,
w minionych tygodniach. Takich rzeczy się nie zapomina.  I one zobowiązują.

 

Najwspanialsi spośród Wspaniałych:

Sylwia Aleksiejuk

Barbara i Piotr Buławscy

Agnieszka Chyćko

Dorota Dąbrowska

Krystyna Derbin

Jolanta Gacek

Hanna Gapińska

Urszula Gierlak

Barbara Gierska

Małgorzata Graboś

Aneta i Tomasz Graf

Izabela Jagodzińska

Bogusław Januszewski

Mirosław Jarocki

Piotr Joszczak

Krzysztof Karliński

Iwona Kozak

Katarzyna Kruszczak

Ewa Kuciak

Natalia Kulawiec

Sylwia Kurpisz-Hałas

Adam Kusiak

Waldemar Leja

Henryk Lipa

Elżbieta Łoś

Janina Małecka-Ulińska

Bożena Marciniak

Małgorzata Mazurkiewicz

Piotr Milanowski

Alicja Mironiuk

Gabriela Niedziela

Marina Nowaczenko

Izabela Oleksy

Marek Olszewski

Urszula Owsiak

Renata Panek

Grażyna Polańska

Beata Potyralska

Marek Przeniosło

Agnieszka Rogacin

Anna Sadurska

Estera Semeniuk

Sylwester Kalinowski

Renata Sikorska

Ewa Sobańska

Amalya Śledziewska

Anna Śruborz

Ewa Święćkowska

Justyna Tomasiak

Małgorzata Wajda

Wardęga Henryka

Marta Warzyńska

Stanisława Witkowska

Maciej Zięba

Majka Żyra

 

Trudno jest bardzo wybrać wyróżniających się szczególnie, pośród setkami kreatorów kilkunastomilionowego obrotu. Dlatego listę tworzą głównie ci, których dokonania widzieliśmy bardziej, niż innych, przede wszystkim przykładając skalę porównującą wyniki w miesiącach „średnich”, do impetu ich szarży listopadowej.   Jeżeli ktoś poczuł się pominięty, to niech nam wybaczy…Albo się nam „schował” za swoją grupę, która zamówienia pakietowe składała (zawsze najtrudniej wyłuskać takich cichych bohaterów), albo… byli jeszcze lepsi.

Nie sposób też było ułożyć ich w żaden „ranking” bo jakie mielibyśmy przyjąć kryteria? Niektórzy dokonali rzeczy aż niewiarygodnych, inni liczbowo nawet jeszcze większych, ale też dysponowali „cięższą artylerią”. Dlatego COLWAY Dziękuje Wam w porządku alfabetycznym. 

 

shutterstock 422915776

 

 

Co po listopadzie?

Przede wszystkim prosimy wszystkich Menedżerów o jak najszybsze zadbanie o to, by dla Działu Księgowego jasne było KTO dokonuje każdej nowej, listopadowej Nominacji. Tak samo to, jakie są Wasze intencje „rozpisania” tych wszystkich imponujących obrotów zawierających się w tysiącach zakupionych Pakietów..  Nie będziemy czekać tym razem na spóźniających się z tymi informacjami.  Do naliczenia jest wiele milionów złotych prowizji, które ci, co na nie ciężko zapracowali, chcą mieć do swojej dyspozycji już na początku drugiej dekady grudnia, nie później. Kto więc niezwłocznie nie zadba o złożenie dyspozycji przyporządkowania obrotu wg. intencji nabywców Pakietów, ten zastanie je po rychłym zamknięciu miesiąca na pozycjach zamawiających.

Prosimy Was o wyjątkową pieczę nad tymi, których dzięki listopadowej kampanii zainteresowaliście naszym Przedsięwzięciem. Musimy wszyscy wreszcie zrozumieć, że siłą COLWAY nigdy nie będą tłumy pospolitego ruszenia, które bywa, że i tysiącami zapełnia aule meetingów rozmaitych projektów marketingowych.  My stanowimy w porównaniu z niektórymi, organizację relatywnie mało liczną, lecz jakże za to efektywną!  Jakkolwiek brzmi to niewiarygodnie, czy nawet butnie:  średnia prowizja Menedżera COLWAY, jaką naliczymy za Listopad 2017 - jest kilkadziesiąt razy większa od  kwot, jakie naliczane są w średniej per capita, jako tzw. przychód pasywny w typowych marketingach sieciowych…

Ten miesiąc pokazuje najbardziej wyraziście, że siłą COLWAY jest intensywność, „gęstość” – w rezultacie skuteczność naszych działań. Sami wiecie, że nie jest wcale łatwo rekrutować do biznesu, budowanego od samych początków organicznie i w oparciu o uczciwy, rzetelny przekaz.  Jaki był zawsze firmą handlową i organizacją konsumencko-dystrybucyjną, a nie sektą ekonomiczną.      Tam, gdzie „nikt tyle nie daje, ile my obiecujemy”, tam, gdzie agitatorzy aż świecą po zmroku od tego, co głoszą –  początkowe zainteresowanie zazwyczaj jest większe.  Do nas prawdopodobnie już nigdy nie będzie naborów tłumnych.  Pogódźcie się z tym i nigdy nie pozwalajcie mamić liczbami osób wstępujących w szeregi konkurencji.  Fakty są bowiem takie, że Menedżerowie COLWAY potrafią zarabiać z kilkudziesięcioosobową grupą prowizje takie, jakie wymagają w wielu MLM-ach struktur tysięcznych.

Mamy przeto wszelkie atrybuty, by przyciągać tych, którzy są ostrożni, sceptyczni,  a nawet silnie niechętni tej formacji ekonomicznej.  Tych, którzy potrafią liczyć i kierują się w decyzjach kryteriami obiektywnymi.  Dlatego nauczmy się ich nie tracić!  Bo są to zazwyczaj ludzie znacznie wartościowsi od profilu średniej statystycznej adepta marketingu sieciowego.  Z takich właśnie ludzi powstał COLWAY i jego ekonomiczna skuteczność.

Grudzień jest najlepszym (po listopadzie oczywiście) miesiącem na pozyskanie takich ludzi. Pomiędzy 1.12 a 24.12 konsumenci czynią zakupy wartości takiej, jak przez następne trzy miesiące kalendarzowe… To więc najlepszy okres na prezentacje handlowe (nie wybraliśmy na coroczne, obfite „zatowarowanie”  Was przypadkiem właśnie listopada!).  Tam, gdzie odbywają się prezentacje, tam dzieje się i rekrutacja, która w COLWAY od zawsze odbywała się najskuteczniej „przez produkty”. W grudniu nie da się posłużyć wymówką, że „nie ma komu” robić prezentacji.  Ci z Was, którzy pozyskali „powstańców listopadowych” zamienią ich łacno w Menedżerów COLWAY z krwi i kości, jeśli tylko wykorzystają potencjał prezentacyjny ich kręgu znajomych. Tak działa to wzorcowo, co roku u tych, którzy mają w COLWAY sukces.  Ten sprawdzony schemat najszczerzej Wam rekomenduję.

 W tym roku otrzymaliście wiele nowych atrybutów.  To premierowe produkty, których potencjał marketingowy odkryjecie szybko, jeżeli wyruszycie z nimi do potencjalnych nabywców. To liczne narzędzia marketingowe, na czele z Programem Samochodowym.  Praktycznym, nie służącym socjomanipulacjom rekrutacyjnym i opowieściom z krainy mchu i paproci, lecz realnie promującym przyrosty Waszych struktur, a więc też obrotów i dochodów.  Dającym po prostu podstawowe narzędzia pracy tym, którzy powiększają swoje zespoły.

Ten Program nagradza wyłącznie rozwój, czyli nowy obrót. Definiujemy tak wszelkie wyniki czynione przez Menedżerów ze „stażem” nie dłuższym, niż 12 miesięcy.  Właśnie przyszło do COLWAY kilkuset ludzi, których zamówienia i zamówienia wszystkich następnych „pod” nimi, mogą być aż do kolejnego Listopada Waszym nowym obrotem. Mogą być. Jeżeli się nimi naprawdę teraz zaopiekujecie. Czy teraz rozumiecie Przyjaciele, dlaczego poświecenie czasu i trudu „powstańcom listopadowym” opłaci się w tym roku, jak nigdy dotąd? Zarobiliście właśnie zacne prowizje?  Sięgnijcie więc po kolejne owoce swojej pracy, jakie właśnie podsuwają Wam możliwości Programu Samochodowego! Jeśli to zrobicie, to Wasi nowi partnerzy też będą zarabiać w COLWAY pieniądze i będą Wam wdzięczni za to, że nauczycie ich, jak się to robi.  Wy zaś, w dodatkowym bonusie, będziecie jeździć „służbowymi” samochodami z prowokującym  napisem: „Zapytaj mnie o COLWAY”. 

Tylko patrzeć wówczas, kiedy inni też będą chcieli takimi jeździć.  Źródłem wszelkiego postępu w dziejach świata były innowacje.  Ale prawdziwymi wygranymi byli od zawsze ci, którzy korzystali z fenomenu ich naśladownictwa. Mityczna duplikacja...Ten Program Samochodowy jest pomyślany tak, aby stał się skutecznym narzędziem jej poruszenia. Zapoznajcie się z nim wreszcie. Jeśli potrzebujecie przełomu w swojej karierze, on może stać w tym bardzo pomocny. 

 

 

PROGRAM SAMOCHODOWY

 

 

Program Samochodowy

Został zainaugurowany na Konferencji październikowej i już świetnie działa!  Pierwsze toyoty COLWAY już wożą beneficjentów

Programu na prezentacje. 

Bez tytułuCDCCDDWWQA

 

Gratulujemy serdecznie Annie Góźdź, Tomaszowi Kabacińskiemu, Irenie Pieczulis oraz Marcie Warzyńskiej! 

Kiedy następni?  Zasady Programu i procedura aplikowania o finansowanie użytkowania ślicznych, colwayowych toyot są naprawdę proste:

PROGRAM SAMOCHODOWY

 

Jeżeli ktoś nadal ma pytania, prosimy by kierował je do Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Uwaga Menedżerowie! Teraz otrzymaliście możliwość dokładnego monitorowania obrotów swojej struktury, również pod kątem kwalifikowania się do Programu Samochodowego. Zachęcam wszystkich, którzy mają ambicję przenieść w nadchodzącym roku swoje relacje zawodowe z COLWAY na wyższy poziom, czyli po prostu przesiąść się do samochodu „służbowego”, by niezwłocznie zapoznali się z nową funkcjonalnością swojego panelu w Strefie Menedżera.

Aby zobaczyć widok „drzewka” z obrotami, które kwalifikują do Programu, należy po zalogowaniu się do Strefy Menedżera kliknąć:

→mój panel →zakładka: struktura z obrotami (program samochodowy) 

i … nauczyć się odczytywać liczby, które pokazują obroty „nowe” w definicji Programu.  To narzędzie pozwoli Wam planować i realizować strategię rekrutacji i umieszczania pozyskanych partnerów w swojej strukturze tak, by po osiągnięciu naprawdę nie jakiegoś mitycznego obrotu w jej siedmiu generacjach (patrz reguły Programu) już stale utrzymywać się w nim, czyli…jeździć odtąd zawsze nowym (!), colwayowym autem i w sposób klarowny pokazywać innym, co oni mają zrobić, aby jeździć  nim również.

 

 

NOWA FUNKCJONALNOŚĆ W STREFIE MENEDŻERA

Sprawdź w prosty sposób, czy kwalifikujesz się do Programu Samochodowego.

  1. Radzimy upewnić się, że miesiąc został zamknięty w chwili sprawdzania wymogów kwalifikacyjnych.
  2. Podsumuj ostatnią kolumnę – obrót nowy.
  3. Jeśli obrót nowy wynosi mniej niż 20 000 – nie kwalifikujesz się do Programu (wymóg obligatoryjny).
  4. W podanym przypadku Uczestnik Sieci ma 2 nogi pracujące z NOWYM OBROTEM – powinien mieć co najmniej 3, by móc kwalifikować się do Programu.

 

Bez tytułuCVDSVSF

 

Natrudziliśmy się sporo nad tym Programem.  Jest on jednym z wielu wypracowywanych przez całe lata w COLWAY instrumentów, które obrazują sposób rozumowania przy budowaniu i zarządzaniu tą Organizacją. Zawsze było to myślenie przez pryzmat bardziej interesów Menedżerów tej  Sieci, niż interesów spółek, które ją obsługują.  Zawsze uważałem bowiem, że istotą dobrego przywództwa w takim przedsięwzięciu jest postrzeganie w nim sukcesu – wyłącznie jako sumy sukcesów jego Uczestników i przenigdy inaczej. Byłbym więc naprawdę wdzięczny, gdybyście podjęli trud zrozumienia tak Waszych korzyści, jak i potencjału motywacyjnego, rekrutacyjnego oraz bardzo „praktycznie pomocowego” w wielu Waszych codziennych działaniach marketingowych – tego Programu. To Wy bowiem zadecydujecie, czy bedzie on bardziej kolejnym „dopieszczaniem” colwayowego menegementu, który chyba i tak nie ma powodu do narzekania…czy skuteczną dźwignią rozwoju Waszych struktur. 

 

Bez tytułudvyukikjhgf

 

„Mała Promocja w grudniu”

 

Nabycia Zestawu Napinającego pod Oczy, czyli TENSERA i REVITALIZERA  nie odmówi sobie w COLWAY nikt, kto ma już „worki” pod oczami i zechce zobaczyć, jak to jest ich nie mieć…Chcemy jednak namówić Was także do odkrywania, jak wdzięcznie się sprzedaje produkt o tak sensacyjnym działaniu i jak zacną zarabia się na nim marżę!   By to sprawdzić,  trzeba mieć co najmniej dwa Zestawy. Jeden dla siebie już choćby po to, by mieć czym robić prezentację, a kolejne dla nabywców.  Nie było jeszcze w ofercie COLWAY produktu, który „sprzedaje się” samą prezentacją, trwającą raptem kilkanaście minut, który nie wymaga nabywania wiedzy, jak choćby Kolagen Naturalny i większość naszych suplementów.  Po prostu pokazuje się szokujące wręcz dla wielu osób działanie TENSERA i…to bardzo często wystarcza by zainkasować nawet 192 zł marży. Jeżeli pokaz taki ogląda większa ilość uczestników , to zarobek ten bardzo często się pomnoży. Przetestowane w praktyce. Zestaw Napinający pod Oczy  da Wam świetny pretekst do zrobienia prezentacji u tych Klientów, u których dawno jej nie robiliście, bo…nie było potrzeby. 

Aby zachęcić Was do wykorzystywania tej możliwości - zamówienie dwóch Zestawów Napinających pod Oczy nagradzane będzie w grudniu jednym opakowaniem GanoCordu gratis, od razu dokładanym do paczki.

 

Program Motywacyjny

 

Klub Systematycznych 15tys.+ (tylko za obrót VIII,IX,X) tworzyli:

Anetta Antychowicz-Gabryś, Magdalena Bartosik-Bordulak, Karolina Boborowska, Robert Bogdański, Ewa Ciesielska, Maria Czerska, Ewa Daroszewska, Krystyna Derbin, Barbara Draganow, Jarek Dziuba, Mirella Dziuba, Marzena Faltyńska-Ratajczak, Romuald Giera, Anna Godusławska, Marcin Golonka, Katarzyna Grześkowiak, Stefania Gubalska, Mirosław Jarocki, Helena Jasińska-Przychodniak, Barbara Jastrzębska, Ryszard Jastrzębski, Mariola Kaczmarek, Zofia Kaniewska, Hanna Karalus, Rosita Karpavicienie, Izabella Karwowska-Oczepa, Karolina Kędziora, Karol Korczak, Iwona Kozak, Mariusz Kroczyński, Karolina Krzyształowska, Magdalena Kuklińska, Sylwia Kurpisz-Hałas, Tomasz Lesiakowski, Elżbieta Łoś, Grzegorz Łukaszewski, Hanna Łukomska, Piotr Marczak, Bartosz Marek, Joanna Marek, Stanisław Marków, Halina Mydłowska, Gabriela Niedziela, Dorota Niezgoda, Anna Nowak, Alina Ogińska-Gil, Dariusz Olszewski, Marek Olszewski, Danuta Osękowska, Jolanta Panasiuk, Renata Panek, Agnieszka Piekoszewska, Andrzej Podlasin, Wiktorija Protasowa, Ewa Przewrocka, Alicja Rzymczyk, Jakub Sapiński, Hamed El Sayed, Alina Selwat, Jacek Sikorski, Bożenna Stankiewicz, Beata Staszczuk, Elżbieta Stępień, Monika Suska-Łojek, Henryka Świerczek, Dominika Tomczak, Karolina Turek-Rudnik, Jolanta Tyndyk, Urszula Zimoląg-Stankiewicz, Ewa Żekieć-Gitalewicz.

Klub Systematycznych 40tys.+ (tylko za obrót VIII,IX,X) tworzyli:

Sylwia Aleksiejuk, Piotr Biały, Agnieszka Biernacka-Leja, Anna Borkowska, Anna Bronowicz-Stańko, Ewa Brynda, Agnieszka Dobrzyńska, Leszek Dratwiński, Paweł Florek, Maria Gałecka, Anna Godlewska, Bożenna Godusławska, Barbara Gorczyca-Nowaczek, Tomasz Graf, Daria Grzechnik, Paweł Grzechnik, Marek Grzelewski, Robert Hołod, Joanna Kasprzyk, Mirosława Kowalska, Irena Krusche, Ryszard Krusche, Wiesław Kurzyna, Adam Kusiak, Waldemar Leja, Ewa Leończak, Waldemar Łaska, Janina Małecka-Ulińska, Marcin Maruszak, Beata Mazur, Angelika Mazurkiewicz, Małgorzata Mazurkiewicz, Ireneusz Nowaczek, Urszula Owsiak, Irena Pieczulis, Emilia Pieńko, Grażyna Pilarska-Sorokin, Małgorzata Polak, Róża Rapacewicz, Katarzyna Romanowska, Rafał Rynkowski, Anna Sadurska, Robert Sękowski, Renata Sikorska, Ewa Sobańska, Mira Spa, Marek Strzemżalski, Piotr Szewczyk, Kamila Szłabowicz, Aneta Tokarska, Zbigniew Tymieniecki, Małgorzata Wal, Małgorzata Weiss, Hanna Więckowska, Sławomir Więckowski, Teresa Zakrzewska-Burchacka, Maciej Zięba.

Klub Systematycznych 100tys.+ (tylko za obrót VIII,IX,X) tworzyli:

Małgorzata Adamowska-Kluziak, Stanisław Augustynowicz*, Beata Bębas, Barbara Buławska, Piotr Buławski, Wanda Buśko, Agnieszka Chyćko, Dorota Dąbrowska, Anna Dratwińska, Jolanta Gacek, Hanna Gapińska, Anna Góźdź, Aneta Graf, Tomasz Kabaciński, Sylwester Kalinowski, Helena Kapuścińska, Krzysztof Karliński, Joanna Kwaśnińska, Henryk Lipa, Izabela Oleksy, Grażyna Polańska, Marek Przeniosło, Michalina Romanowska, Monika Rynkowska, Jadwiga Strzemżalska, Irena Szurmiak, Iwona Świerczyk, Jolanta Świżewska, Marta Warzyńska.

Winszujemy wszystkim Menedżerom, którzy utrzymali pozycje w Klubach, w okresie zamykanym przez październik – uważany za najtrudniejszy w COLWAY, bo…przedlistopadowy. W tym roku było inaczej. Październik okazał się trzecim (po lutym i czerwcu) miesiącem 2017 roku, w którym sięgnęliśmy po historyczne rekordy obrotów.  Widać to po awansach. 

Duże Gratulacje dla ich autorów. Nasze statystyki mówią, że najczęściej utrzymywali się przez lata całe w Klubach Systematycznych właśnie ci, którzy awansowali do nich w kwartale VIII.IX,X.

 

Wycieczka do Panamy

 

fffefefe

 

 

12 stycznia członkowie Klubu Liderów (12 miesięcy z obrotami 100tys+ w strukturze) oraz zdobywcy najwyższej nagrody w Programie Motywacyjnym (wycieczka z osobą towarzyszącą za debiut w Klubie 100tyś+) wylatują do Panamy. Tym razem udał się nam wyjazd zaiste wyjątkowo atrakcyjny. Jestem więc od dwóch miesięcy zasypywany pytaniami, czy można kupić wejście na trap dreamlinera z naszą grupą. 

Obiecałem odpowiedzieć po 3.12. Więc…można. Pojawi się kilka tylko takich niewykorzystanych miejsc. Nie jest to jednak kwestia tylko zapłacenia za nie. Egzotyczne wyprawy z Programu Motywacyjnego są Nagrodami i chcemy, by zachowywały swój prestiż. Zrobimy zatem tak: naprawdę żądni dołączenia do tej wyjątkowej wycieczki, napiszą do mnie maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jak najszybciej (najpóźniej do 11.12.2017).Mogą to zrobić tylko aktywni Menedżerowie naszej Sieci, bądź osoby związane z COLWAY kooperacją. Zastrzegam sobie wybór spośród chętnych z następującego klucza: 1) osoba towarzysząca dla członka Klubu Liderów 2) wynik obrotowy kandydata 3) staż w naszej Organizacji 4) inne zasługi dla naszego Przedsięwzięcia.

 

Nowe produkty

Cieszę się bardzo, że nasza polityka odświeżania oferty produktowej COLWAY pozyskała wreszcie akceptację Sieci, a nawet w przypadku wybranych produktów – zdobyła Wasze serca.  Przypomnijcie sobie, proszę okres 2013/2014 – początek tych zmian oraz nieufność im towarzyszącą – i przyrównajcie dzisiejszy stan rzeczy do oferty COLWAY z tamtych czasów. 

COLWAY zawsze słynął z produktów świetnych i unikalnych rzeczywiście, a nie deklaratywnie, jak to bywa w rozlicznych marketingach sieciowych.  Aby być w trendzie rozwojowym, nie sposób w dzisiejszym  świecie, pędzącym w wyścigu o popyt prowadzić strategii innej. Chyba nikt nie zaprzeczy, że wyścig ten wygrywamy. Oczywiście, że nie każdy wprowadzany produkt wzbudza euforię. My lub  nasi partnerzy wytwórczy popełniamy też błędy.  Zdarza się „nie zdążyć” przetestować opakowania, czy radośnie „przeładować” kosmetyk substancjami aktywnymi, co skutkuje zbyt wysokim procentem jego alergizacji.

Mamy przecież ten komfort, że naszym kontrolerem jakości jesteście Wy, niemal natychmiast korygujący usterki małe, a poprzez „głosowanie” ilością zamówień – prędzej, czy później – wszelkie.

Dzięki Wam uczymy się my, uczą się współpracujący z COLWAY naukowcy, producenci oraz pomysłodawcy.  Rok 2017 możemy zaliczyć do bardzo udanych w dziedzinie innowacji produktowych. Gdyby zabrakło miejsca w Aktualnościach Okolicznościowych,  to już dziś dziękuję za to, co udało się ostatnimi miesięcy: Olimpii Baranowskiej,  dr Marii Chełmińskiej, dr Błażejowi Dolniakowi, Karolinie Górskiej, Przemkowi Hirschowi, dr Markowi Jędryczce i Piotrowi Pakule – gdyż to im głownie zawdzięczamy pomysły i wykonanie nowości produktowych COLWAY anno 2017. 

Listopad w COLWAY był sukcesem także dlatego, że w naszej ofercie była cała Złota Linia ATELO - COLWAY, która  potwierdziła naszą pozycję niekwestionowanego lidera na polskim rynku kosmetyków wytwarzanych  na bazie kolagenu.

Nigdy też wcześniej, dokładnie na czas naszych „żniw” obrotowych nie dokonaliśmy tak mocnego uderzenia, jak wprowadzenie w zbliżonym czasie aż czterech produktów iście przebojowych: 

Atelomaska na Noc – nie ma potrzeby jej zachwalać. Partia produkcyjna założona na trzy miesiące sprzedaży, rozeszła się w listopadzie i…nie będzie tego rozchwyconego przez Was kosmetyku w dostępności, dopóki nie zjadą zamówione opakowania, czego przyspieszyć nie sposób.

BabyCol – owszem, spodziewaliśmy się, że postulowany od dawna przez Was przecież suplement diety dla dzieci, biorący to, co najlepsze z Colvity, ColDeKi i Witaminy C-olway, zrobiony bez cukru na bazie ksylitolu, w 100% naturalny, będzie miał wzięcie. Ma jeszcze większe, niż zakładaliśmy.

Zestaw Napinający pod Oczy -  owoc długich i kosztownych badań. Absolutnie unikalny, pierwszy na świecie natychmiastowy napinacz zmarszczek i worków pod oczami, w którym bezpieczeństwo stosowania przedłożono przed efekty, które i tak są świetne.  Na całym rynku kosmetyków funkcjonuje takich produktów zaledwie kilka.  Oto COLWAY dołącza do ich grona, po raz kolejny dzięki polskiej myśli naukowej!  Jeszcze nie wiecie, jak wdzięczny jest to towar handlowy, co dopiero odkryją ci, którzy nauczą się jego aplikacji i zaczną robić prezentacje!  Ten produkt nie wymaga  od Was nabycia tak dużej dawki wiedzy, jakiej żądał chociażby Kolagen Naturalny.  „Sprzedaje się” tak samo rewelacyjnie, jak „marżuje”-  samą prezentacją jego działania, pod warunkiem tylko, że jest ona prowadzona wg instrukcji umieszczonej w Vademecum dołączonym do każdego Zestawu i na właściwie dobranej do tego pokazu skórze.  Czeka Was jeszcze nadto „drugie odkrycie”, jakim będzie samo działanie REVITALIZERA… 
Wszelkie pytania, na które odpowiedzi nie znajdziecie w Vademecum prosimy kierować do: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Już wkrótce będzie możliwość zamówienia Zestawu Napinającego pod Oczy w unikalnym, świątecznym wydaniu. Poinformujemy o tym na naszym Fanpage'u - COLWAY Official Fanpage.

Bez tytułuFFDDWE2WQ

Krem Niebieski Diament – to produkt, który może wręcz otworzyć nowy rozdział w dziejach COLWAY.  Obiektywnie patrząc, jest to po prostu bardzo dobry krem klasy Premium, w którym użyto wszystkich składników aktywnych jakie są obecnie na topie, a dają się zamknąć w liposomy i  wnikać do głębszych warstw naskórka dzięki zastosowaniu najnowszych promotorów transepidermalności.  Trudno jest dziś „wynaleźć” krem rewolucyjny. Niebieski Diament ma przecież  w składzie jeszcze substancję o właściwościach  magicznych – kinetynę  -  w formule wyjątkowej, pozyskanej z komórek macierzystych Citrus aurantium  (awizowałem Wam ten temat już w 2014 roku, w rozdziale „Futurystyka” Zeszytu nr 4) przez zespół naukowy, w którego skład wchodził od samego początku „nasz” dr Marek Jędryczka. Ma także to „coś”, czego nawet najmodniejsze i najdroższe kremy świata, nigdy mieć nie będą:  transdermalne peptydy, które nie powstały drogą syntezy  w laboratoriach Lipotec S.A. czy IEB, lecz z podziału helis kolagenowych izolowanych bezpośrednio ze skór rybich, czyli z natury - sposobem opatentowanym w Polsce i udostępnionym przez wynalazcę firmie COLWAY.  I to powinniśmy zawsze podkreślać, tę informację umieściliśmy również na opakowaniu Niebieskiego Diamentu.

 

 

Niebieski Diament – jako narzędzie marketingowe

 

Blue Diamond wykoncypowaliśmy w długich, nocnych rozmowach ja i Piotr Pakuła.                                                      

On – jego kompozycję wychodzącą z ingrediencji kosmetycznych, bardzo wysoko ocenianych zarówno w obiektywnych testach, jak i w opiniach probantów biorących udział w badaniach aplikacyjnych.  Piotr jest także autorem pomysłu, byśmy stali  się pionierami w „zagospodarowaniu” pierwszego na świecie opakowania  – w jakim przestrzeń do wypełnienia masą kosmetyczną otrzymała design zewnętrzny podobny fasetom szlifów  kamieni szlachetnych i takiż kształt stożka.                                                                                                                                

Ja – wymyśliłem cały, wielopłaszczyznowy Plan na rozegranie tego niebanalnego opakowania marketingowo.  Wydaje mi się, że Niebieski Diament to produkt, który może przerzucić nam pewien most do krain popytu, a nawet rekrutacji, dotąd przez Was nie eksplorowanych.  Legenda marketingowa, w jaką świetnie wpisuje się ten kosmetyk, może być wyśmienitym pretekstem do zwracania na produkty  i biznes COLWAY uwagi ludzi, którzy by tego nie zrobili z żadnego, innego powodu. 

Oryginalny, mam nadzieję pomysł, by w co którymś Kremie ukrywać kamienie jubilerskie, to dopiero początek tego, czego potencjał  „reklamowy” drzemie w Niebieskim Diamencie. Już samo odkrycie dla polskich konsumentów niemal nieznanego światu klejnotu, jakim jest moissanit - kamień pod wieloma względami przewyższający diamenty - stanowi wymarzony pretekst do nawiązywania ciekawej rozmowy z niemal każdym poznanym człowiekiem.                                                   

Pomysły Karoliny Górskiej materializujące się w projektowaniu dla COLWAY unikalnej biżuterii – dedykowanej wyłącznie kolekcjonerom kamieni, jakie będzie można znaleźć tylko w tym Kremie, dają szansę  otwarcia kolejnej krainy marketingowej.  Wytworzenia wręcz mody, powstawania całych forów, grup wymiany i nabywania tych znalezisk.  To z kolei mogłoby przyciągnąć … sponsorów na umieszczanie w Niebieskim Diamencie coraz gęściej i coraz atrakcyjniejszych klejnotów.  Co działoby się w tego rezultacie, możecie sobie wyobrazić Wy – monopoliści na dystrybucję takiego Produktu.

 Śledźcie, proszę powstającą dopiero domenę:  www.niebieskidiament.pl   Treści, jakie będą ją powoli wypełniać – to właśnie są te pomysły.  Obiecuję, że w tym roku jeszcze ta strona internetowa zawierać będzie zbiór ciekawych materiałów i historii, czyli elementów w naszych działaniach najefektywniejszych.  Chciałbym aby owe historie służyły reklamie tego, znakomitego skądinąd kosmetyku, ale jeszcze bardziej chciałbym aby Niebieski Diament pełnił funkcję znacznie pożyteczniejszą – by ułatwiał Wam budowanie zespołów współpracowników, czyli pozyskiwanie do  Waszej i naszej Niebieskiej gromady Diamentów równie prawdziwych.  

Może tak być, jeśli historie, jakie na www.niebieskidiament.pl  będziecie odkrywali – wykorzystacie do nawiązywania znajomości i budowania relacji biznesowych z tymi, których nimi zainteresujecie. 

W taki mniej więcej sposób wyobrażałem sobie zawsze skuteczne narzędzie wsparcia w naszym biznesie.  Potrzebowałem jednak do tego produktu, który wzbudza emocje od razu, na pierwszą, samą o nim wzmiankę.  Czy Niebieski Diament będzie takim produktem? Czy wykorzystacie jego potencjał marketingowy?

 

Zobaczymy. Na razie Piotr Pakuła ma słodki problem: zabezpieczyć szybko i dużo „diamentowych” słoików oraz składniki do emulgacji masy, z których cztery nie są do kupienia tak po prostu w hurtowni.  Bo po pierwszej, pilotażowej partii 5 tysięcy Kremów z diamencikami w perle oraz moissanitami  zatapianymi w ich masie, może rychło już nie być nawet śladu…

 

Atelokolagen Perłowy – limitowana seria 1000 opakowań

 

Wobec tego, że będzie to partia limitowana, rzec można iż już się sprzedał.  Idea była taka, by przed uruchomieniem produkcji seryjnej, choć ten jeden raz  wysondować najpierw popyt.  Wiemy już jednak po Waszych reakcjach, że „sprawdzać” popyt w COLWAY na TAKIE produkty, to trzeba będzie w przyszłości partiami znacznie większymi… 

Atelokolagen Perłowy  będzie miał cenę podobną do znanego już dobrze na rynku Atelokolagenu  ze złoto – jedwabno – białkową spiralą w środku.  Tym razem jednak spirala, o innym nieco kształcie  otrzyma swój opalizujący kolor od naturalnych, a jakże(!) pereł, a butelka pomieści aż 120 mililitrów kosmetyku, dedykowanemu do całego ciała.  Będącego trochę jakby „odpowiednikiem” Silver 100 w kolekcji Kolagen Naturalny. 

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

 

Warto też zajrzeć jeszcze w tym roku na te półki Sklepu COLWAY, gdzie znajdują się materiały edukacyjne i reklamowe.  Obowiązkiem Menedżerów jest zaopatrywanie swojej grupy dystrybutorskiej  nie  tylko w towary handlowe, ale i w narzędzia pracy.  

Jeszcze w tym miesiącu opublikujemy w tym miejscu Aktualności Okolicznościowe z podsumowaniem roku
i podziękowaniami
.

 

 

                                                                                                                                 Jarosław Zych

Życzymy Wam, aby wszyscy święci Mikołajowie zaopatrywali się tego roku w gwiazdkowe prezenty u Was. 

Oraz Wszelkiej Pomyślności!  

 

                                                                                                                   Wasza ekipa z Koleczkowa

 

 

shutterstock 236039266

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem