AKTUALNOŚCI STYCZNIOWE

Plik

shutterstock 750442531

 

Aktualności styczniowe

 

Drodzy Przyjaciele!

Wieloletnią już tradycją, w Aktualnościach Styczniowych przedstawiam Wam założenia i plany na każdy, kolejny nasz wspólny rok
w COLWAY.  Mam tę satysfakcję, że praktycznie zawsze dotąd zapowiedzi te realizowaliśmy. Jeżeli nawet nie całkowicie, to w znacznej ich części. Bywały przecież w naszej niezwykłej, 14-to letniej historii lata wymagające też działań odważnych, wystawiających nas wszystkich na próbę wzajemnego zaufania.  Okres ten jest już jednak za nami. W doświadczającej od zawsze rozmaitych  wstrząsów i kryzysów branży marketingu sieciowego nad Wisłą - „klasyczny” COLWAY zaiste jawi się jako oaza stabilności i spokoju.  Jako to miejsce, w którym można osiąść, zaplanować sobie zawodowo co najmniej kilka kolejnych lat i bezstresowo zabrać się za lekturę niniejszego expose prezesa, który myśli o naszej wspólnej sprawie podobnie jak większość z Was.
Czyli przede wszystkim o tym, jak strzec tego wszystkiego, co dobrze działa, a dopiero w drugiej kolejności o tym, co można, a nawet trzeba jeszcze poprawić. 

Zapowiadałem, tak jak dziś, w styczniu 2016 rok Ofensywy, bardzo nam wówczas potrzebnej, by odbudować w „klasycznym” COLWAY obroty handlowe i tak samo zapowiadałem 2017 - rokiem „spokojniejszym”, byśmy mogli okrzepnąć, by Menedżerowie COLWAY mogli potwierdzić swoje wybory i postrzec swoje stałe już miejsce w tym, co wspólnie robimy. Wszystko to się udało Przyjaciele.
Mogę powiedzieć, że jesteśmy u progu 2018 roku w dobrym miejscu.

 

Ciekawe statystyki obrotów i zarobków

shutterstock 261177431

 

Statystycznie wygląda to tak, że mamy w większości struktur stabilne wyniki, a w licznych ośrodkach wzrosty na tyle dynamiczne, że z nadwyżką rekompensowały w 2017 roku spadki, jakie odnotowali niektórzy Liderzy wyróżniający się w latach 2012-2016.  Rozkład statystyczny obrotu handlowego w COLWAY powoli ale, coraz widoczniej „upodabnia się” do naszego Planu Finansowego.  Czyli staje się coraz bardziej egalitarny. Mówiąc bardziej zrozumiale: wartość procentowa prowizji wypłacanych w Klubie Systematycznych 100 tys.+ zmniejsza się na rzecz tych, które wypłacamy sumarycznie w Klubie 15 tys.+ i Menedżerom „niesystematycznym”. Jest to tendencja całkowicie przeciwna doktrynie networkmarketingowej minionych dekad, która mówiła, że „organizacja MLM siłą i zarobkami jej liderów stoi” (…a szeregowi uczestnicy przedsięwzięcia – myślałem zawsze, czytając te „mądrości” – mają się karmić motywacyjnymi pogadankami o świetlanej przyszłości, która nadejdzie, gdy już zrobią tysiąc prezentacji biznesu…).

Nie jest to oczywiście jeszcze tak, że COLWAY przepoczwarza się w pierwszy w dziejach socjalistyczny marketing sieciowy. Kto stworzył zespół i niezmiennie, konsekwentnie z nim pracuje, temu nadal rosną prowizje, ale rzeczywiście tym, którzy kontentują się osiągniętym - do czego przecież mają święte prawo - obroty „uciekają” w dół struktury, co jeszcze pogłębia opisany trend. Obserwując od lat już tę tendencję „spłaszczania” się w Systemie COLWAY obrotów i dochodów, która w 2016/2017 stała się bardzo już wyraźna, zastanawiałem się, czy nie jest to aby problem, któremu zależy zawczasu przeciwdziałać.  Dochodzę jednak powoli do przekonania, że akurat naszej Organizacji taki trend wychodzi zdecydowanie na zdrowie. Będziemy go umiarkowanie, bardzo delikatnie powstrzymywać  (widać to już chociażby w regulaminie Programu Samochodowego), ale na pewno nie zwalczać.  Koreluje on bowiem nie tylko z naszym Planem Finansowym, ale i z naszą konwencją marketingową, z naszymi wartościami, z językiem naszych komunikatów i całym swobodnym stylem COLWAY, w którym nikt nikogo nie popędza, nie „stymuluje” do biegania po szczeblach drabiny tytułów, bądź chwilowych korzyści. Nie degraduje z osiągniętego raz pułapu. Nawet jeśli Menedżer wyjedzie sobie na rok do Mongolii, to zawsze, gdy wróci, czeka na niego ta sama prowizja, wystarczy, że zrobi kwalifikację.  Jesteśmy tak bardzo odmienni od powszechnych w mlm klimatów, że może zostańmy już tacy. Nie tylko w 2018 roku…

Jakim mam zapowiedzieć rok 2018?

shutterstock 688527595


Mamy więc Przyjaciele, „współplemieńcy”, dziwaczny dla niektórych, bo endemiczny w tak różnym od nas świecie marketingu sieciowego – wspólny biznes. Jakim zatem mam ogłosić w tym Przedsięwzięciu rok 2018?  Nie potrzeba nam w nim zrywów pospolitego ruszenia, bo wiem, że ich nie chcecie. Ci spośród Menedżerów COLWAY, którzy budują zespoły i ambitnie prowadzą je do pięciocyfrowych prowizji zrobią to sami, a my będziemy ich w 2018 roku wyłuskiwać i szczególnie wspierać. 
Możecie mnie – wszyscy pnący się w obrotach     
i awansach, od Systematycznych 15 tys.+ w górę - złapać w tym momencie za słowo, czyli zapisać sobie powyższe zdanie i śmiało telefonować do mnie już od marca, by je wyegzekwować!   Mam bowiem silne postanowienie, by tę parę, którą jeszcze ciągle trzymam pod kotłem, wpuścić w 2018 roku nie w gwizdki, tylko    w szybko i rytmicznie poruszające się tłoki! 

Szarża pospolitego ruszenia nastąpi i tak, jak co roku - w Listopadzie, świetnie już wiemy, że jak zawsze zwycięska i ta jedna – moje rozkosznie leniwe, ale kiedy trzeba, zawsze niezawodne Plemię – ta jedna, jak mniemam, nam wystarczy.  

Nie potrzeba też zapowiadać kolejnego roku spokojnego.  Bo spokoju ci u nas dostatek.  Moglibyśmy tym spokojem, biorącym się
z świetnej oferty produktowej, wiernego jej trzonu konsumenckiego, z wysokiego jak nigdy wcześniej morale naszej Organizacji, z poczucia przynależności do uznanej marki, z przekonania o stabilności i przewidywalności naszego biznesu – obdzielić tym spokojem kilka marketingów sieciowych w Polsce.

Czego nam więc brakuje?  Myślę, że utrafię w odpowiedzi na to pytanie w Wasze oczekiwania. 

Chciałbym aby 2018 był w COLWAY -  Rokiem Jakości.

2018 – rokiem jakości

Wiemy wszyscy, że wymagana od tak już szacownej marki, jaką stał się COLWAY jakość - zastępowana była u nas ostatnimi laty  zbyt często przez…„jakoś”. Wiemy, jak wielu rzeczy nam brakowało i nadal brakuje. Poczynając od należytej jakości materiałów, od wątpliwej jakości wsparcia dla tych, którzy chcieli startować pionowo, lecz zostawiani sami sobie, nie polecieli…Wprowadzaliśmy fantastyczne, nowe produkty ale w ich większości rozmaite usterki usuwaliśmy dopiero w kolejnych partiach wytwórczych.  Czemu tak? Bo nie egzekwowaliśmy od wytwórców należytej kontroli jakości.Tam zaś, gdzie twardo chcieliśmy jakość wyegzekwować - ponosiliśmy porażki. Nie ujrzały światła dziennego wspaniałe narzędzia marketingowe z aplikacją mobilną na czele.  Nasza strona internetowa to typowa polska prowizorka, która miała stać dwa miesiące, a stoi dwa lata i zaczyna powoli straszyć.

Chcemy więc poprawić jakość. Nie wiem jeszcze na ilu płaszczyznach się nam to uda, ale z pewnością podejmiemy liczne działania. W 2018 roku chcemy zdyscyplinować producentów, czyli wprowadzić procedury. Nawet kosztem czasowej niedostępności niektórych produktów. Chcemy stworzyć funkcjonalną, nowoczesną i mądrą treściami domenę colway.pl. Chcemy poprawić komunikację z Liderami i Menedżerami.  Zaczynając od przywrócenia Spotkań z liderami Sieci.  Rozumiejąc tym razem jako liderów tych, którzy realnie pracują w strukturach, którzy rekrutują, uczą i wspierają. Wiem bowiem, że poprawę jakości zacząć trzeba od uważnego wysłuchania tych z Was, którzy najlepiej widzą, co poprawić należy najbardziej.  Pierwsze Spotkanie z (aktywnymi) Liderami i z Menedżerami, którzy na liderów wyrastają –  już za chwilę w Panamie.  Drugie, dla tych, którzy na bilet na Karaiby jeszcze nie zapracowali - zapewne w marcu.  Ci, o których  myślimy, otrzymają propozycję uczestniczenia w nim drogą mailową.  Będę chciał zaprosić Was do Koleczkowa.

Dokończymy operację wymiany szaty graficznej opakowań produktowych i materiałów. Wdrożymy raczkujący dopiero Program Samochodowy. Karolina Górska deklaruje kontynuację warsztatowych szkoleń, uczących sprawdzonych schematów sprzedażowych, rekrutacyjnych i pomocnych w kierowaniu zespołem, a przede wszystkim duplikacyjnego  przekazywania tych kompetencji następnym.

Mnie osobiście marzy się w 2018 roku  stworzenie katalogu materiałów, które byłyby „gotowcami” prezentacyjnymi naszych produktów i naszego biznesu, czyli kompilowały najważniejsze atrybuty, jakich mamy bez liku, a gdzieś się nam w znacznej części zawieruszyły.   Marzą mi się też nowoczesne, wykorzystujące siłę internetu komunikaty, których celem byłoby zainteresowanie naszymi produktami, a poprzez nie naszym przedsięwzięciem – całych środowisk, do jakich dotąd nie docieraliśmy. Poligonem dla takich działań chcę uczynić stronę www.niebieskidiament.pl której głębsze warstwy mają wabić czytelnika do wypełnienia arkusza kontaktowego, by dalej już zajął się nim Menedżer zamieszkały w pobliżu.

Będą webinary produktowe i szkolenia w terenie Pauliny Michalskiej. Będą powstawać kolejne filmy edukacyjne. Także wprowadzające w arkana biznesu COLWAY.

Jakość, to również zintensyfikowanie tropienia dumpingów cenowych na  internetowych aukcjach. Czynią one wymierne szkody, głównie początkującym w dystrybucji. Minimalizowanie tego procederu na allegro było zawsze i jest niestety nadal walką z wiatrakami, ale musimy ją prowadzić, więc tego roku stworzyliśmy wreszcie do tego celu pełnoetatową komórkę.  Chciałbym przy tej okazji wystosować jedno tylko, ale bezkompromisowe ostrzeżenie: w tym roku będziemy nieodwołalnie żegnać się z tymi, którzy dopuszczają się recydywy dumpingowej, a bez „kary w zawieszeniu” z tymi, którzy robią to w sposób „konspiracyjny”, czyli pod szyldem osób, jakich nie mamy w Systemie.

Szanowni Dystrybutorzy i Menedżerowie! Spotykacie się z irytującym dumpingiem w internetowej ofercie publicznej? To wskazujcie wszystkie tego przypadki pisząc nie do: donkichot.colway.pl, bo dość już walki z wiatrakami, lecz do: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Przypominam reguły: ceny katalogowe produktów COLWAY nie są bynajmniej Wam narzucane.  Są to ceny sugerowane, od których obliczamy dyskonty zakupowe dla Menedżerów oraz Dystrybutorów i Klientów na Deklaracji  Członkowsko-rabatowej.  Prowizje Menedżerskie  naliczane są od uwaga(!) właśnie cen detalicznych. Kto więc chce ich wypłat – niech przestrzega tego, że wystawia w swoim sklepie internetowym produkty COLWAY w cenach będących podstawą naliczenia tych prowizji - czyli cen katalogowych.  Wystawia – zwróćcie uwagę na to słowo - a nie sprzedaje.  Sprzedawać może nawet ze stratą. Eksponować jednak ma te ceny, w których funkcjonuje cały nasz System. Detaliczne. Sklepów tego nie przestrzegających nie będziemy obsługiwać.   Allegro i podobne bazary, traktujemy nieco pobłażliwiej. Tolerując tam dyskonty do maksymalnie 10%.  

Chcemy wyprawić na zamku w Rynie firmowe Urodziny o wymiarze takim i z efektem takim, jak pamiętna 5-ta Rocznica.  Po to właśnie wracamy do miejsca, gdzie rodziła się nasza obecna społeczność i nasza siła. Gdzie zaczęło się to właściwe, bo nieprzerwane już później pasmo sukcesów naszej Organizacji. 

To będzie wyjątkowo dobry rok dla tych, którzy postawią na COLWAY.

Nasza firma jest już „zakładem pracy” z takimi tradycjami, że co pewien czas ktoś z naszych Menedżerów sprzedaje swoją pozycję prowizyjną i własną decyzją udaje się na networkowy odpoczynek. To naturalne zjawisko i bardzo cieszy mnie, że te sprzedawane pozycje uzyskują naprawdę niezłe ceny. Dowodzą one wartości pracy wykonanej przy budowaniu struktury w COLWAY. Chciałbym jednak delikatnie zasugerować planującym emeryturę w 2018 roku, by jeszcze to przemyśleli.   Nie mogę na razie napisać więcej, gdyż zwykłem oficjalnie zapowiadać tylko to, czego jestem całkowicie pewny. Wiedzcie wszak, że szykuję do wyjęcia z zanadrza coś, czego realnymi beneficjentami uczynić chciałbym tych, u których tego roku postrzegę pasję i serce do tego, co razem robimy.  Przy pewnych dobrych wiatrach, ci którzy w 2018 będą efektywnie rekrutować, mogą bowiem liczyć na bardzo atrakcyjny bonus.  Mam nadzieję uchylić rąbka tej tajemnicy już niebawem. 

Rok Jakości w COLWAY nie przyniesie rewolucji, ale jeszcze bardziej nas wzmocni, podniesie standardy i stworzy dalsze perspektywy rozwojowe.  Ma on satysfakcjonować tych, którzy najwyżej cenią sobie w naszej Organizacji jej liberalność, hojność, stabilność i przewidywalność, a jednocześnie silnie wspomóc tych, którzy dokonali wyboru swojej drogi do sukcesu z wykorzystaniem możliwości, jakie daje COLWAY.

Rok Jakości ma być dla tych, którzy z naszymi wartościami i w oparciu o nasze atrybuty stworzą to coś, co już od dobrych kilku lat niebywale urosło w cenę, a będzie coraz cenniejsze z każdą kolejną dekadą XXI wieku. Takim, coraz bardziej unikalnym kapitałem staje się już dziś własne źródło stabilnego dochodu, którego nie dotknie zła koniunktura, nie zniszczy pożar, ani robotyzacja, nie zlicytuje komornik, ani nie połkną korporacje.  Zawierzcie mi proszę, że dla zgromadzenia kapitału, o którym mowa – warto poświęcić wiele, gdyż kiedy on już powstanie, daje o wiele więcej niż środki produkcji, sklepy, akcje giełdowe, czy nieruchomości na wynajem…To biznes, który jest w duszach ludzkich…Przynosi, owszem pieniądze. Ale poza nimi też ogromną satysfakcję i wolność, o jakiej robiący kariery innego rodzaju nigdy nie będą mieli pojęcia.  W czasach, które cechuje słabnięcie więzi międzyludzkich, taki biznes można robić z COLWAY.  Z pasją i z powodzeniem. Wiem coś o tym.  Dlatego chciałbym przydać naszemu, jakże relacyjnemu przedsięwzięciu, w rozpoczynającym się roku – właśnie Jakości.

O finansach, czyli także o cenach produktów

shutterstock 577166506

 

 

Mam tu głównie dobre wiadomości.  Wiemy, że wszystko drożeje, bo drożeć musi wraz z kosztami pracy, energii, wraz z inflacją itd.  Jednakże główne czynniki cenotwórcze dla produktów COLWAY w ostatnich miesiącach były sprzyjające.  Silna złotówka, tania ropa, wytwarzanie w Polsce coraz więcej rzeczy, które dotąd trzeba było importować. Świetna sytuacja finansowa spółek, które obsługują Organizację COLWAY, a więc mogą czynić „bardziej hurtowe” zakupy, np. zlecać większe nakłady opakowań – wszystkie te wymienione elementy sprawią najpewniej, że w 2018 roku COLWAY nie podniesie cen katalogowych. Widzę nawet możliwość lekkiego obniżenia cen 1-2 suplementów, opartych o składniki importowane. Kupujemy (co naprawdę nie czyni wiele firm MLM) komponenty z najwyższej, dostępnej półki jakościowej i to na niej właśnie widać korzystne zmiany cen hurtowych.

Nie podrożeją również kosmetyki.  Linia Atelo- będzie powstawać już niemal całkowicie w Polsce, co było dla nas ważne.  Jest pewien problem z Kolagenami Naturalnymi, których nabywamy z każdym rokiem nieco mniej. A co się kupuje w mniejszych ilościach, to się niestety nabywa drożej.

Informacje o podwyżkach lub obniżkach, w każdym przypadku nieznacznych, otrzymacie niebawem. Jeżeli nastąpią, to najpewniej od 1 marca.

Musimy zadbać o wzrost prowizji Menedżerskich

Co jest głównym czynnikiem „prowizjotwórczym”?  Obroty w Waszych strukturach Menedżerowie.  
Czy więc 
prowizje rosną, gdy rosną ceny? Nie, mimo iż naliczane są prawdopodobnie w jedynym (czyli naszym) networku na świecie - od wartości katalogowych produktów.  Nie rosną, gdyż obrót w każdej strukturze budują „cegły”, którymi są kwalifikacje prowizyjne.  Ponieważ niemal żaden Menedżer nie „zostawia” na swojej pozycji obrotu istotnie większego, niż wymaga od niego System, czyli około 2600 pkt (zł netto), więc choćbyśmy wprowadzali kolejne sensacje produktowe, a brylanciki chowali nie w co dziesiątym, a w co drugim Kremie Blue Diamond, to Wy, Menedżerowie nie odczujecie tego w kieszeniach, dopóki nie zwiększą się „cegły”, czyli kwalifikacje prowizyjne.  To ich suma bowiem buduje obrót, od którego naliczają się  Wasze prowizje.

Uważam, że obecny rok, w którym nie będzie istotnych ruchów cen produktów, jest najlepszy do podniesienia wartości najważniejszych składowych systemowych obrotu – kwalifikacji. Tym samym też zwiększenia dochodów prowizyjnych Menedżerów COLWAY.

Krążą opinie, że relatywnie wysoka kwalifikacja prowizyjna jest czynnikiem „selekcyjnym”, utrudniającym rekrutowanie do naszej Organizacji.  Ale już nie wszyscy zauważają, że jest ona także czynnikiem powodującym, iż prowizje w COLWAY są w średniej per capita wielokrotnie większe, niż w marketingach z „obowiązkowymi aktywnościami” niskimi.  Jeśli więc chcemy, aby tak zacne były zawsze – kwalifikacja musi się zwiększać.  Inaczej Wasze prowizje pożre inflacja lub będziecie musieli kreować coraz więcej Menedżerów.  A ta ostatnia konieczność wydaje mi się większym naruszeniem strefy cudownego komfortu wielu spośród beneficjentów przychodu pasywnego w COLWAY, niż podwyższenie wymogu kwalifikującego do prowizji.  Dlaczego tak uważam? Bo obserwuję też struktury, w których nie ubywa, ale i nie przybywa.  W tych strukturach Menedżerom znakomicie łatwiej od rekrutacji nowych partnerów przyjdzie nabywać raptem dwa produkty miesięcznie więcej. Za rok – dwa przyjdą nieuchronne podwyżki cen i znowu będzie te dwa produkty mniej.

 

Zapowiedź zmiany wartości kwalifikacji prowizyjnej


Zapowiadam więc podwyższenie kwalifikacji.  Jak znaczne? Czekam na Wasze opinie. W jaki sposób? 
Mamy dwie możliwości „techniczne”.  Rozerwać wreszcie równość 1 pkt = 1 zł (netto) ceny katalogowej
i „wycenić” nasz systemowy punkt np. na 1,10 zł lub 1,15 zł.  Będzie to de facto podniesienie wydatku na kwalifikację o 10 % lub 15%.
I o taką wartość procentową wzrośnie też większość prowizji menedżerskich. 

Możemy ewentualnie zachować równość 1 pkt = 1 zł, a podnieść wymóg kwalifikacyjny np. na 2850 pkt (9,62%) lub 3000 pkt (15,38%).  „Ekonomiczniejszym” przez wzgląd choćby na rozmaite druki i zapisy wydaje się jednak raczej podniesienie wartości colwayowego pkt, który wreszcie z tym zamysłem także, kiedyś był wprowadzony.

Kiedy nastąpiłaby podwyżka Waszych zarobków (czytaj: podniesienie kwoty kwalifikującej Menedżera do prowizji)?  Od 1 marca lub od
1 kwietnia 2018. 

 



Uwaga! Mróz niszczy kolageny (i nie tylko)

1234

Zima w tym roku jeszcze nie przyszła, lecz z pewnością pojawić się nie omieszka. W ubiegłym roku nie ostrzegliśmy Was w porę, czego skutkiem były setki popękanych butelek z tymi produktami, w których składzie dominuje woda, a więc zamarznięte ulegają rozprężeniu. Informujemy zatem, że niestety nie mamy sposobu na ochronienie przed zamarznięciem Kolagenów Naturalnych, Atelokolagenu, Eliksiru dr Słonia i Płynu do Demakijażu, kiedy temperatura spada poniżej -10 , a kurierzy wożą paczki wiele godzin w pojazdach, gdzie ciepło jest tylko w kabinie lub pozostawiają na noc „na pace”, albo gdy trafiają one do nieogrzewanych magazynów sortowni, szczególnie na weekendy –  wówczas nie pomaga nawet pakowanie produktów w termoboxy.

Informujemy więc, że Menedżerowie, którzy dysponują w okresie intensywnych mrozów wysyłkę zawierającą w/w kosmetyki – czynią to na własną odpowiedzialność, czyli muszą liczyć się z tym że nie uwzględnimy reklamacji z powodu zniszczeń produktów poczynionych przez mróz. 

Zasady „małej promocji” w styczniu


mała 4 01                                                                                                                                                                     
Trwa „mała promocja”, której celem jest zachęcanie Was do organizowania prezentacji działania TENSERA. Pokazy takie obficie owocują sprzedażami Zestawu Napinającego pod Oczy – wyjątkowych kosmetyków z oferty COLWAY, niemożliwych do nabycia w żadnym sklepie i dających ich sprzedawcom zacną marżę, a więc absolutnie wartych wypromowania w środowiskach użytkowników naszych produktów. Wielu z Was wie doskonale, co to jest „stały klient” na setkę Platinum, czy Colvitę, prawda? Spójrzcie więc na cenę Zestawu
i zwizualizujcie sobie, proszę pięć stałych klientek na Zestaw Napinający…Przyjemna wizja?
Aby ją zamienić w równie przyjemną rzeczywistość, trzeba zrobić kilkanaście prezentacji działania TENSERA.  Do tego jednak trzeba mieć i ten TENSER i najlepiej od razu też pod ręką Zestaw na sprzedaż.  Zachęceniu do tego właśnie służy ta oferta. Zamówienie dwóch Zestawów Napinających pod Oczy nagradzane jest jednym opakowaniem GanoCordu gratis, od razu dokładanym do paczki.

W styczniu mamy też „małą promocję” w konwencji „3+1” na Atelokrem Multikorygujący.  Każdemu, kto
w jednym zamówieniu styczniowym zakupi trzy te produkty –  od razu magazyn wysyłkowy dołoży czwarty.

Tym razem nie musi być to zamówienie menedżerskie, w pakiecie 2600 pkt+.  Aby skorzystać z gratisów, wystarczy po prostu nabyć dwa Zestawy Napinające  i/lub trzy Kremy „BB-CC-DD”.

 

 

Program Motywacyjny

 

Jesienią 2017 Klub Systematycznych 15 tys.+ (tylko za obrót IX, X, XI) tworzyli:

Anetta Antychowicz-Gabryś, Magdalena Bartosik-Bordulak, Karolina Boborowska, Robert Bogdański, Ewa Ciesielska, Maria Czerska, Zofia Daniluk, Karina Dąbrowska-Huk, Krystyna Derbin, Barbara Draganow, Jarek Dziuba, Mirella Dziuba, Marzena Faltyńska-Ratajczak, Romuald Giera, Anna Godusławska, Marcin Golonka, Małgorzata Graboś, Katarzyna Grześkowiak, Stefania Gubalska, Izabella Hoffmann-Fortuna, Bogusław Januszewski, Mirosław Jarocki, Helena Jasińska-Przychodniak, Barbara Jastrzębska, Ryszard Jastrzębski, Aneta Jensen, Mariola Kaczmarek, Zofia Kaniewska, Hanna Karalus, Rosita Karpaviciene, Izabella Karwowska-Oczepa, Karolina Kędziora, Karol Korczak, Iwona Kozak, Mariusz Kroczyński, Karolina Krzyształowska, Magdalena Kuklińska, Sylwia Kurpisz-Hałas, Tomasz Lesiakowski, Oskar Łastowski, Elżbieta Łoś, Hanna Łukomska, Piotr Marczak, Bartosz Marek, Joanna Marek, Stanisław Marków, Halina Mydłowska, Gabriela Niedziela, Anna Nowak, Alina Ogińska-Gil, Dariusz Olszewski, Marek Olszewski, Danuta Osękowska, Iwona Ostrowska, Jolanta Panasiuk, Renata Panek, Agnieszka Piekoszewska, Beata Pisarska, Andrzej Podlasin, Wiktorija Protasowa, Ewa Przewrocka, Alicja Racka, Jakub Sapiński, Hamed El Sayed, Alina Selwat, Bożena Sewielska, Jacek Sikorski, Żaneta Skrzypczak, Bożenna Stankiewicz, Beata Staszczuk, Elżbieta Stępień, Monika Suska-Łojek, Dominika Tomczak, Karolina Turek-Rudnik, Jolanta Tyndyk, Tomasz Wnuk, Daniel Wróblewski, Zdzisława Zielińska, Urszula Zimoląg-Stankiewicz, Emilia Zych, Ewa Żekieć-Gitalewicz.

Klub Systematycznych 40 tys.+ (tylko za obrót IX, X, XI) tworzyli:

Sylwia Aleksiejuk, Piotr Biały, Agnieszka Biernacka-Leja, Anna Borkowska, Anna Bronowicz-Stańko, Ewa Brynda, Ewa Daroszewska, Agnieszka Dobrzyńska, Leszek Dratwiński, Paweł Florek, Maria Gałecka, Anna Godlewska, Bożenna Godusławska, Barbara Gorczyca-Nowaczek, Tomasz Graf, Daria Grzechnik, Paweł Grzechnik, Marek Grzelewski, Robert Hołod, Joanna Kasprzyk, Mirosława Kowalska, Irena Krusche, Ryszard Krusche, Wiesław Kurzyna, Adam Kusiak, Waldemar Leja, Ewa Leończak, Waldemar Łaska, Grzegorz Łukaszewski, Janina Małecka-Ulińska, Beata Mazur, Angelika Mazurkiewicz, Małgorzata Mazurkiewicz, Dorota Niezgoda, Ireneusz Nowaczek, Urszula Owsiak, Irena Pieczulis, Emilia Pieńko, Grażyna Pilarska-Sorokin, Małgorzata Polak, Katarzyna Romanowska, Alicja Rzymczyk, Anna Sadurska, Robert Sękowski, Renata Sikorska, Ewa Sobańska, Mira Spa, Marek Strzemżalski, Piotr Szewczyk, Kamila Szłabowicz, Henryka Świerczek, Aneta Tokarska, Zbigniew Tymieniecki, Małgorzata Wal, Małgorzata Weiss, Sławomir Więckowski, Teresa Zakrzewska-Burchacka, Maciej Zięba.

Klub Systematycznych 100 tys.+ (tylko za obrót IX, X, XI) tworzyli:

Małgorzata Adamowska-Kluziak, Stanisław Augustynowicz*, Beata Bębas, Barbara Buławska, Piotr Buławski, Wanda Buśko, Agnieszka Chyćko, Dorota Dąbrowska, Anna Dratwińska, Jolanta Gacek, Hanna Gapińska, Anna Góźdź, Aneta Graf, Tomasz Kabaciński, Sylwester Kalinowski, Helena Kapuścińska, Krzysztof Karliński, Henryk Lipa, Marcin Maruszak, Izabela Oleksy, Grażyna Polańska, Marek Przeniosło, Róża Rapacewicz, Michalina Romanowska, Monika Rynkowska, Rafał Rynkowski, Joanna Sobańska, Jadwiga Strzemżalska, Irena Szurmiak, Iwona Świerczyk, Jolanta Świżewska, Marta Warzyńska, Hanna Więckowska.

Powodów do Gratulacji mieliśmy łońskiego roku wiele. Przyjmijcie Szanowni Systematyczni - czyli po prostu profesjonalnie zajmujący się naszym biznesem – jeszcze i te!  Największe oczywiście dla awansujących, co we wrześniu i październiku nie było bynajmniej łatwe.  Witamy Was w Klubach. Chcemy, tak samo jak Wy, byście się w nich na razie zadomowili, a potem awansowali do „setek”!

Czy poczet naszych Systematycznych należy ukryć?

Drodzy Menedżerowie COLWAY!  Otrzymuję sporadycznie sygnały, że publikowanie imion i nazwisk naszej elity w publicznej odsłonie jest…nie do końca przemyślane.  Po pierwsze nie każdy tego (z rozmaitych powodów osobistych) chce.  I to oczywiście szanujemy. Nazwisk sporej grupy Systematycznych na powyższych listach klubowych nie widzicie, gdyż oni tak zdecydowali, pisząc do Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Po drugie, publikacje te bywają podobno…drogowskazem dla „łowców” do innych marketingów.  Szczególnie ostatnio, kiedy zasadza się na nasze Plemię już w sposób programowy ekipa, która „czesze” rodzimy sektor MLM agresywnymi przewerbunkami - piszecie mi i mówicie, że nasze Kluby Systematycznych należy raczej ukryć w Strefie Menedżera…Tak bowiem czynią wszystkie firmy w naszej branży, wystraszone podbieraniem im przodowników „na jaguara lub mercedesa” i łapówkę (uwarunkowaną oczywiście twardym kontraktem).                                                                                                 

No cóż…my, w COLWAY robiliśmy mnóstwo rzeczy od zawsze inaczej, niż „wszystkie firmy w naszej branży”, co przyniosło nam sukces i jestem z tej naszej „odmienności” bardzo dumny.

Chcę Wam powiedzieć, że osobiście nie uważam, iż należy „utajniać” nasze Kluby, jak czynią to hermetyzujące się firmy. Daję tym przekonaniem wyraz zaufania do Was, a wzgardy dla tych, którzy myślą, że cokolwiek trwałego i wartościowego można zbudować w biznesie MLM przekabacaniem i roją sobie, że nasza Społeczność może być dla nich łowiskiem takim, jak inne marketingi.  Jeżeli jednak jest więcej osób uważających, że listę najlepszych Menedżerów należy schować, to napiszcie mi o tym. Mogę wszak się mylić.  Zwłaszcza, że jeszcze w tym roku powstanie poczet kolejny: Beneficjentów Programu Samochodowego.

 

COLWAY nigdy nie obawiał się headhunterów

 zskcjnasiowdhwoqd

 

Zmuszany któryś już raz do odniesienia się do tych „przewerbunków” powiem tak:  Czy naprawdę muszę cyklicznie brać ten najzwyczajniej stęchły temat? Łowcy głów grasują po marketingach sieciowych od zawsze. Jak sępy krążą, szukając „niedocenionych”, „skrzywdzonych” lub po prostu z kimś pokłóconych, ewentualnie na kogoś obrażonych. Będą upatrzonemu za cel kadzidło zapalać i miodem smarować d….Obiecają złote góry, nawet wyreżyserują mu w nowej głowie szybkie awanse i sukcesy „na pokaz”, by miał on z kolei czym nęcić.  
W Polsce wszak nie widać już zbyt mocno lub wcale żadnej z firm, które tak budowały swoje struktury.
Żadnej z tych, którym kiedyś, w taki sposób zdarzało się zawrócić w głowie jednemu, czy drugiemu colwayowcowi. Gdzie dziś ACN, „podpaskowy” Winalite, FM, Wellstar, MonaVie i inni, których tak samo się wielu przestraszyło „bo Wiesia do nich przeszła”i krzyczeli, że wciągną wszystkich polskich networkerów jak odkurzacz.

Tak, wiem - teraz wyjajiła się kolejna firma, bardzo ekspansywna, której emisariusze dyndają przed nosami kluczykami do luksusowych aut i szeptem wspominają o tajnych, lukratywnych kontaktach. Jeśli do kogoś z Was przyjadą, niech się poczuje doceniony, bo Menedżerom COLWAY z wynikami jeszcze nie oszałamiającymi, headhunterzy nie mają niestety wiele do zaoferowania. Gdyby jednak… 

Mogę jeden raz jeszcze - skoro są to Aktualności zapowiadające poczynania w nowym roku – przypomnieć nasze reguły: każdy może z COLWAY odejść, ba! Nawet robić równolegle drugi biznes, jeśli ma na to czas, energię i podwójny autorytet. Nie zgadzamy się tylko na jedno (w istocie na to właśnie, co łowcy będą prędzej, czy później od skaptowanego twardo egzekwować) – na wyciąganie kolejnych osób z naszych szeregów.  Dlatego przypominam: jeśli ktoś z Was kiedykolwiek otrzyma od „lidera” propozycję przejścia za nim na bardziej ponoć soczyste pastwisko, to za zatrzymanie takich działań, otrzyma pozycję prowizyjną dysydenta, któremu natychmiast podziękujemy za współpracę. Bardzo rzadko dotąd sięgaliśmy po ten instrument, ale za to jakże skutecznie! 

Uważam, że już dzisiaj taki sam od lat, networkowy schemat headhunterski ma w naszej akurat Gromadzie wątłe szanse powodzenia…Jak kiepsko wyszły uczestniczki jedynej w dziejach COLWAY takiej migracji za swoją liderką Zofią S. „za lepszym” - jest wszak powszechnie wiadomym. Jakimi słowami miałby lider COLWAY przekonać swoją (a zwłaszcza koleżanki z wycieczek i meetingów) strukturę o tym, że u nas krach i katastrofa za rogiem, a tam świetlana przyszłość, lepsze produkty(!) i przyjaźniejsza im firma? A bez wyników
w „przewerbowywaniu” nie stanowi dla łowców żadnej wartości i nie skonsumuje tego, czym go kuszono. Pozostanie mu tylko chocholi taniec. 

Dlatego z całym Szacunkiem dla tych z Was, którzy w dobrej wierze zapewne, doradzacie mi „schowanie” naszych Klubów Systematycznych – jeśli nie pojawią się inne powody, to z wyłącznie opisanych powyżej, niezbyt kwapię się to robić.  Miejcie w lojalność i w zdrowy rozsądek  Menedżerów swoich struktur choć tyle wiary, ile ja mam w Was. Cóż się wreszcie takiego stanie, jeśli czasami ktoś poszuka szczęścia gdzie indziej?  Zna ktoś choć jeden przypadek błyskotliwej kariery jakiegoś Menago, który odszedł z COLWAY? Bo ja wiem świetnie, że jeśli o takiej mówiono, to zawsze był to wynik „lipny”, sztucznie spreparowany w nadziei na to, że nabiorą się kolejni. 

 

 

Pod tym linkiem:

http://bit.ly/COLWAY-i-ColwayInternational  znajduje się moja osobista wypowiedź na temat: „COLWAY i Colway International – jak to obecnie właściwie jest?” – nie należy ona do Aktualności Styczniowych i nie jest lekturą obowiązkową. Wyłącznie dla zainteresowanych tym tematem. 

Komunikaty o dostępności produktów:

Wyczekiwane najbardziej Atelomaska na Noc i Atelokolagen Perłowy mają szansę pojawić się jeszcze
w styczniu, lecz jeśli ktoś czeka na te produkty ze swoimi zakupami np. kwalifikacyjnymi, to odradzam. Może być bowiem tak, że asortyment ten zjedzie dopiero w początkach lutego. Od tej pory będzie już w sprzedaży ciągłej.  Atelopłyn do Demakijażu objęty jest już działaniami w zakresie „Rok Jakości”. Zabezpieczyliśmy wyselekcjonowaną jakościowo ich ilość do Złotych Zestawów Atelo COLWAY. Problem z tym produktem polega na tym, że zbyt wiele jego opakowań wykazywało nieszczelność na dyspenserze. Dopóki więc nie zostanie to efektywnie rozwiązane, Atelopłyn do Demakijażu dostępny będzie wyłącznie w Zestawach. 
AmiColiny już
w naszym Systemie nie ma, jeżeli jednak ktoś nad tym ubolewa tak samo jak ja, to proszę
o osobisty kontakt, dopóki nie została skreślona z rejestru produktów wprowadzonych do obrotu.

Dostępne są obecnie wszystkie testery kosmetyków, jakie mieliśmy w ofercie. Piszcie do mnie, proszę jakich kolejnych życzylibyście  sobie w sklepie z reklamą w Strefie Menedżera. Pracujemy obecnie nad powrotem Maseczki „Last Minute” i rozmawiamy z dr Dolniakiem nad ewentualnością prezentacyjnej próbki TENSERA.

Życząc wszystkim w roku 2018 sukcesów z COLWAY

                                                                                                                            Jarosław Zych

      

Aktualnie nie ma żadnych zbliżających się wydarzeń

Materiały do pobrania

Materiały do pobrania

Przejdź

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem