AKTUALNOŚCI MARCOWE

Plik

 

 

AKTUALNOŚCI MARCOWE

 

 

 Jak zaczął się nam handlowo rok 2018?

 shutterstock 721517824

Ciekawie. Obroty w lutym nie były tym razem historycznie rekordowe, ale uczciwie należy powiedzieć, że takie bywały wówczas, gdy… np. w marcu wchodziły podwyżki cen produktów i Menedżerowie COLWAY czynili zapobiegliwe zapasy w jeszcze niższych kosztach. Gdybyśmy zaś wzięli do rankingu wszystkie nasze miesiące lutowe, w których nie istniała żadna presja na zakupy, to właśnie miniony należy uznać za znakomity. Również dlatego, że nie patrząc na obroty i realizując złożoną przeze mnie w styczniu zapowiedź - odmówiliśmy w minionych tygodniach sprzedaży produktów kilkunastu sklepom internetowym. Pragnę przeprosić za to Menedżerów „nad nimi”, którym „uciekły” prowizje, ale będziemy taką politykę konsekwentnie kontynuować. Nie jesteśmy zainteresowani obrotami za wszelka cenę, a w ogóle czynionymi metodami nieuczciwej wobec innych Uczestników Sieci konkurencji. Jeżeli więc rekrutujecie sklepy internetowe, co jest bardzo dobrą obecnie strategią, to informujcie ich uczciwie, że oczekujemy grania w drużynie. COLWAY nalicza prowizje od sugerowanych cen katalogowych? Wobec tego nie musi ich wypłacać tym, którzy tych prowizji najwyraźniej nie chcą, co nie oznacza narzucania komukolwiek warunków zawieranych realnie transakcji. Nie musimy też sprzedawać towaru tym, którzy irytują swoimi „wystawkami” sprzedawców naszych produktów zarabiających wyłącznie na swojej marży.

W minionym miesiącu padł jednak rekord. W kategorii: najwyższa historycznie średnia wartość złożonego zamówienia. W lutym 2018 średnie statystycznie zamówienie w COLWAY otarło się o wartość katalogową 2 tysiące złotych. Prawdopodobnie jest to również najwyższe średnie zamówienie złożone w branży MLM i to na obszarze znacznie większym niż Polska.

Mamy więc w COLWAY dwa ciekawe trendy, całkowicie sprzeczne z globalną doktryną marketingu wielopoziomowego: „spłaszczają” się dochody Menedżerów Sieci, czyli coraz więcej z Was odbiera prowizje „czterocyfrowe” kosztem poniekąd coraz mniej odbierających prowizje „pięciocyfrowe”. Widać to zresztą w zmieniającej się „demografii” Klubów Systematycznych, a także w rosnącej średniej wartości zamówienia, poniekąd kosztem ilości wszystkich składanych zamówień. Mówię o tym żartem: „socjalistyczny marketing sieciowy”, ale socjalistyczny raczej wg wzorca izraelskich kibuców, czy przedsiębiorczości skandynawskiej niż pamiętanych przez nas realiów.

„Klasyczny” model MLM, w którym Liderzy zarabiają duże i mające motywować do duplikowania ich pieniądze, a szeregowi uczestnicy sieci bardzo mało, w związku z czym odpadają tak szybko jak przychodzą – przeżywa w mojej opinii nieogłoszony jeszcze ale silny kryzys. Z całą pewnością w Polsce. Dlatego nie uważam, by te ciekawe trendy, jakie obserwuję w COLWAY, były czymś niekorzystnym. Są one prostą konsekwencją odmienności modelu, który budujemy od lat.

Marketingi sieciowe nad Wisłą, poza tymi nielicznymi, które ciągle „jadą” na nieustającym pompowaniu trochę „sekciarskiego” entuzjazmu, mają dziś rozliczne problemy, jakich my (dzięki również naszej specyfice wyrażającej się też opisanymi trendami) nie mamy. Oprócz jednego problemu, z nimi wspólnego: coraz trudniej skutecznie pozyskiwać nie klientów, a chcących z nami pracować w sprzedaży i budowie struktur. To jednak odrębny temat. Pracujemy nad tym, by Wam jeszcze w tym roku efektywnie w tym pomóc.

Jakie więc perspektywy? Uważam, że dobre, bo oparte o silne fundamenty i o obiektywne wskaźniki. Również o konkretne instrumenty, jakie dla Was przygotowujemy w Roku Jakości! Jakie instrumenty? Mogę na razie wszystkim Menedżerom COLWAY, którzy ukierunkowani są na rozwój podpowiedzieć, na co mają skierować swoją uwagę… Na stronę internetową www.niebieskidiament.pl i na czerwcową Rocznicę COLWAY. W tych miejscach uruchomimy kampanię silnego wsparcia dla zainteresowania szerszych kręgów naszą wspólną sprawą.

„Mała Promocja” w marcu

… jest przedłużeniem „małej promocji” w lutym. Korzystamy w tym miesiącu nadal z hojnego daru firmy IOC, dzięki któremu:

Atelokrem Multikorygujacy –  aż do wyczerpania zapasu otrzymanych 2 x 2 tys. prezentów - w promocji „1+1”. Czyli: kto zamówi tylko jeden ten krem do cery jasnej, dostanie w gratisie taki sam. Podobnie do cery śniadej.  Nie ma ograniczeń. Można zamawiać każdą ilość. Nawet do 20 opakowań będzie 20 „gratisów”.

Konsekwentnie promujemy także Zestaw Napinający. A konkretnie nie tyle jego sprzedaż konsumencką, co zachęcanie Was do robienia prezentacji tego asortymentu.  Wymaga to wszak posiadania co najmniej dwóch Zestawów.  Dlatego również w marcu - każdy kupujący Zestaw Napinający otrzyma w gratisie  – 1 opakowanie Colvity 60.

Ten element „małej promocji” cieszy się Waszym uznaniem, gdyż trudno w COLWAY o atrakcyjniejszy prezent promocyjny niż Colvita

Wielu Menedżerów nadal nie może się przełamać do organizowania prezentacji Zestawu Napinającego. Nie zwlekajcie dłużej, gdyż tym, którzy je zaczęli robić, znakomicie marżujące sprzedaże sypią się jak z rogu obfitości!  Wykorzystujcie do zapraszania na nie ten FILMIK. 

 

zestaw

 

 

Za materiały edukacyjne, pomocne w tych prezentacjach posłużą Wam:

- Vademecum (książeczka znajdująca się wewnątrz Zestawu Napinającego)

- film: LINK

- materiał autorstwa dr Błażeja Dolniaka: LINK

 
Prezentacja Zestawu Napinającego nie wymaga przygotowania „kosmetologicznego”.  Wiedzę zawsze mieć warto, choćby po to, by potrafić odpowiadać na pytania, a w tym przypadku również umieć opowiedzieć o REVITALIZERZE. Jednakże – uwierzcie nam! – Zestaw „sprzedaje się” samym pokazaniem niesamowitego działania TENSERA. Otrzymaliście produkt unikalny o wyjątkowym działaniu. Budzący silne emocje i pożądanie posiadania go. Dopóki jednak nie zaczniecie robić jego prezentacji – nie skorzystacie z tych atutów dzieła doktora Dolniaka.  Jest to kosmetyk zbyt drogi, by sprzedawało go same o nim opowiedzenie.  Jednocześnie jest tak drogi po to, byście na nim relatywnie łatwo i sporo zarabiali!



Program Samochodowy

Rozkręca się, jakkolwiek nie tak dynamicznie, jak byśmy chcieli. Czy jeszcze nie ta aura za oknami i jeszcze nie wszyscy, o których myślimy, skompletowali trzy miesiące z „nowymi” obrotami, jakie kwalifikują do Programu?   Liczymy na to, że w marcu poszerzy się grono dotychczasowych Beneficjentów: Irena Pieczulis, Hanna Gapińska, Anna Góźdź, Marta Warzyńska, Grażyna Polańska – już jeżdżą samochodami w brandzie COLWAY.  Dołączyć mają: Anna Godusławska, Gabriela Niedziela, Irena Szurmiak, Marek Przeniosło.  

Program Samochodowy COLWAY 5

 
Autka spisują się podobno bardzo dobrze, a namiary teleadresowe na nich już przynoszą kierującym Paniom nie tylko uznanie w ich miejscowościach ale i konkretne efekty marketingowe! Program skonstruowany jest tak, by dostępny był nie tylko dla oczywistych liderów, lecz również np. dla Menedżerów z Klubu 15 tys.+ ale z „nowymi” wynikami rekrutacyjnymi. Tacy już są ale… nie aplikują.  
Dostajemy natomiast pytania, czy Menedżerowie, którzy nie kwalifikują się jeszcze do Programu, mogą aplikować o toyotę, jeżeli sami zobowiążą się opłacać czynsz, bez refundacji z COLWAY.  Odpowiedź brzmi: pod pewnymi warunkami tak. Jeśli ktoś nie ma w ogóle zauważalnego wyniku opartego o „nowe” obroty, czyli nowych Menedżerów w grupie, to niech nawet nie zagaduje, bo nic nie wskóra. Program ma być przede wszystkim prorozwojowy. Więc ci, którzy „są na dobrej drodze, a chcą tylko nieco przyspieszyć” (to cytat z maila) – niech napiszą do mnie…  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Zobaczymy najpierw jaki to wynik i czy godzicie się na to, że samodzielnie pokryjecie koszt oklejenia auta i początkowego opłacania czynszu długoterminowego najmu. Warunki są  rzeczywiście korzystne.


Mrozy nie odpuszczają! Nie ryzykujcie!

shutterstock 520822396


Dopóki  temperatury nie odpuszczą – nie zamawiajcie Kolagenów, Eliksiru dr Słonia, Atelopłynu do Demakijażu i Atelowody Komórkowej. To są w tych dniach produkty wysokiego ryzyka, gdyż zawierają za dużo wody!  W bardzo niskich temperaturach nie pomogą nawet nasze boxy styropianowe. Produkty zamarzną w magazynach lub na samochodach firm kurierskich i otrzymacie je popękane.


Jak zdobyć AmiColinę? 

iefjdskolzx

 


Kto nie zapyta, ten się nie dowie. Tak to już jest na tym świecie i zapewne się to nie zmieni, gdyż rządzi tym prawo Murphy’go (wtajemniczeni wiedzą). Kiedy wycofaliśmy z naszej oferty naprawdę niezwykłą mieszankę olejów z konopii (kannabinoidy) i z jąder pestek moreli (laetrile), to dopiero zaczęły się sypać sensacyjne relacje z ich działania. Drodzy Przyjaciele! Za późno! Nie będziemy nawet publikowali historii o cudownych wyleczeniach, bo po pierwsze - niezbyt już wolno robić takich rzeczy, a po drugie nic nam po nich teraz.  Decyzja o niewytwarzaniu kolejnych partii AmiColiny była wymuszona względami „nie marketingowymi” i jest nieodwołalna.
Spieszę uspokoić tych, którzy zdążyli nabyć i mają jeszcze do odsprzedania, że bynajmniej preparat nie stał się nielegalny.
Niezmiennie figuruje on w Rejestrze Głównego Inspektoratu Sanitarnego pod pozycją nr 2000 z roku 2016, jako wprowadzony do obrotu – „postępowanie w toku”.  I dopóki na tej zacnej liście przebywa, to możecie nim bez najmniejszych obaw handlować. 

Uwaga! Tego komunikatu nie będziemy powtarzać: kto jest naprawdę zainteresowany nabyciem AmiColiny w ilości choć 10 opakowań, niech do mnie napisze – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., a wskażę mu, gdzie ją zdobyć i to w cenie wielkohurtowej, zbliżonej do kosztów wytworzenia, bardzo korzystnej. W tej sprawie odpisuję tylko Menedżerom COLWAY, proszę nie polecać mnie osobom z zewnątrz. 

 

 

Zmiana wartości Punktów w Systemie od 1 marca!

uwaga


Ta zmiana, to w rzeczywistości podwyżka miesięcznego wymogu kwalifikacji prowizyjnej i zarazem podwyżka Waszych prowizji Menedżerowie.  Zapowiedziałem ją, jeszcze wtedy sondażowo, w Aktualnościach Styczniowych, opisałem już konkretniej w Lutowych. Została przekonsultowana w dość szerokim gronie Liderów i Menedżerów. Mailowo, telefonicznie i w rozmowach na żywo.  Nie było głosów przeciwnych. Nasz System informatyczny – mam nadzieję – przyjmie zmianę tak, jak na testach, a więc wprowadzamy ją planowo, po północy 1 marca 2018.

Kwalifikacja prowizyjna wynosić będzie niezmiennie 2600 punktów. Jednakże  „colwayowy punkt” systemowy drożeje z dotychczasowej jednej złotówki do wartości 1,15 zł.  Oznacza to, że prowizje naliczane Wam odtąd za obroty w Waszych strukturach „pomnożą się” przez 1,15.  Oznacza to jednak również, że na comiesięczną kwalifikację do prowizji trzeba będzie wydać od tej pory
nie 2600 pkt x 1,00 zł = 2600 zł minus 42% = 1508 zł –  lecz od 1 marca 2018 -  2600 pkt x 1,15 zł = 2990 zł minus 42% = 1734 zł. Plus VAT dla kosmetyków 23%, a dla suplementów 8%.

Kto czyni zakupy przez System, temu automatycznie „koszyk” pokaże,  ile mu brakuje do kwalifikacji - wobec faktu, że produkty mają teraz nieco niższą wartość punktową. Tym z Was, którzy nadal kochają telefonować do COLWAY – to samo pomogą wyliczyć przy realizacji zamówienia: Beata, Monika i Ola.

Umiejętność, którą teraz opiszę nie jest konieczna, ale załóżmy że ktoś konsekwentnie, nadal nie chce zamawiać  produktów COLWAY przez System, korzystać z gotowych tabel, ani też fatygować wspaniałych dziewczyn z Działu Zamówień. Załóżmy, że jest jeszcze taki Menedżer
i aby zatelefonować z gotową już listą zakupów, która zamyka mu jednocześnie kwalifikację prowizyjną w danym miesiącu, potrzebuje wzoru,  jak samemu sobie wyliczać obecnie wartość punktową każdego produktu… Proszę uprzejmie:

Otóż znając cenę katalogową brutto każdego asortymentu trzeba ją najpierw sprowadzić „do netto”. Czyli podzielić cenę katalogową kosmetyku przez 1,23, a cenę katalogową suplementu przez 1,08. Następnie otrzymany wynik należy podzielić przez 1,15.  Skomplikowane?  Więc nie komplikujcie sobie!   Na www.colway.pl  w zakładce:

ueiwasjdnx

 

 

LINK TUTAJ - znajduje się Druk Zamówienia w arkuszu Excel, który sam wylicza „nowe” wartości punktowe. W tej samej zakładce: „Narzędzia” znajduje się również ciekawa zabawka dla dorosłych w COLWAY. To kalkulator (o którego istnieniu wielu z Was nawet nie wie, a szkoda bo może służyć np. do prezentacji potencjału naszego Planu Finansowego…). On też wylicza różne teoretyczne prowizje już w oparciu o „nowe” wartości punktowe. Realne wartości punktowe produktów wylicza także „koszyk” w Sklepie dla Menedżerów, a dla „nieinternetowych” po dziś dzień – wyliczają je Panie z Działu Zamówień.

Jest to zmiana na lepsze, bo „antyinflacyjna”. Waszą główną z niej korzyścią Menedżerowie - będzie to, że „droższe” punkty urodzą Wam, już zawsze odtąd wyższe prowizje.  Na najprostszym przykładzie: masz tylko jednego Menedżera „pod” sobą, który nie robi nigdy nic więcej niż „musi” (tak samo zresztą jak Ty…), czyli kupuje od zawsze, co miesiąc jedynie kwalifikację – 2600 colwayowych punktów, które dotąd były po prostu złotówkami netto.   7% od 2600 pkt = 2600 zł wynosiło 182 zł. Gdy teraz ten Menedżer w Twojej pierwszej generacji zrobi to samo minimum obrotowe, jakim jest kwalifikacja, wówczas  7% od 2600 pkt = 2990 zł wyniesie 209,30 zł. 

Plus VAT oczywiście, jeśli wystawisz fakturę. Dla Ciebie, w tym przykładzie, będzie to może śmieszna podwyżka prowizji ale dla setek innych Menedżerów – znaczna! Dla nich śmieszną będzie jedyna cena za tę zmianę, jaką jest konieczność zakupywania odtąd każdego miesiąca 2-3 artykułów więcej.

Jeżeli ktoś nadal nie wie o zmianach, to dowie się teraz od Was, albo z „esemesingu”, jaki 28.02.2018  rozesłaliśmy do bazy około 9000 Menedżerów.  O tej zmianie będzie na naszej stronie internetowej, będzie też na COLWAY Fanpage.  Będzie wreszcie w Sklepie dla Menedżerów.  „Poszkodowanych” przez niewiedzę nie przewidujemy.  Jeśliby się tacy znaleźli, to jeszcze do 6 kwietnia 2018  Dział Księgowy „pozwoli im domówić” produkty do uzupełnienia punktacji zapewniającej kwalifikację prowizyjną.

W prezentacjach Planu Finansowego na www.colway.pl - patrz: LINK  (także do pobrania w pdf) wprowadzone zostały nieznaczne zmiany. Do „Niebieskich teczek” zostaną dołączone drukowane erraty.  Kto posługuje  się  własną prezentacją Planu Finansowego COLWAY, temu doradzamy wprowadzenie obecnych zmian od razu!

Przy wszystkich rozliczeniach, gdzie operujemy „punktami” nadal będą punkty, tylko obecnie nieco droższe, bo „po 1,15 zł”. Tam gdzie operujemy złotówkami pozostaną złotówki, czyli i w tych przypadkach z korzyścią dla Was.

Ceny produktów nie ulegają zmianie!  (aktualny cennik  – od zawsze do pobrania TUTAJ, jest także eksponowany w zakładce PRODUKTY.  Rozważana podwyżka cen niektórych Kolagenów Naturalnych, póki co nie nastąpi.  Bardziej realne są jeszcze tego roku obniżki cen (pierwsza – GanoCordu – już nastąpiła!) Rabaty od cen katalogowych, jakie Menedżerowie udzielają Dystrybutorom – także nie ulegają zmianie! Tabela tych rabatów jest od zawsze do pobrania TUTAJ.

Jeżeli macie nadal pytania dotyczące tej zmiany – prosimy kierować je do Działu Zamówień i do Działu Księgowego.  Adresy i numery telefonów od zawsze TUTAJ.

 

 

Wraz ze zmianą wartości punktu systemowego zmieniają się też progi rabatów i awansów Dystrybutorów!

 
Zmiany w sposobie liczenia i wartości kwalifikacji dotyczą nie tylko Menedżerów ale również Dystrybutorów w ich ścieżce kariery do Nominacji na Menedżera oraz w progach rabatowych.

Opisy Planu Finansowego COLWAY dostają właśnie taką oto erratę:

W związku z wprowadzoną od 1 marca 2018 r zmianą wartości systemowych punktów (pkt) – jeden punkt = 1,15 zł – wyszczególnione poniżej treści otrzymują nowe brzmienie.

Powinno być:

Rabaty zakupowe udzielane od cen katalogowych w „małej organizacji” prowadzonej przez Menedżera w Planie Finansowym COLWAY:

10-20% – udziela się osobie nie zainteresowanej dystrybucją a jedynie upustem konsumenckim,

30% rabatu - udziela się Dystrybutorowi do sumy narastającej zakupów, do wartości ¼ obrotu czyniącego go Menedżerem (2600 pkt = zakup produktów COLWAY o wartości katalogowej 2990 zł netto/bez VAT),

34% rabatu - udziela się Dystrybutorowi do sumy narastającej zakupów, do wartości ½ obrotu czyniącego go Menedżerem (5200 pkt = zakup produktów COLWAY o wartości katalogowej 5980 zł netto/bez VAT),

38% rabatu - udziela się Dystrybutorowi do sumy narastającej zakupów, do wartości ¾ obrotu czyniącego go Menedżerem (7800 pkt = zakup produktów COLWAY o wartości katalogowej 8970 zł netto/bez VAT),

42% rabatu - udziela się Dystrybutorowi, który przekroczył narastająco w poczynionych zakupach wartość ¾ obrotu czyniącego go Menedżerem, (czyli w/w 7800 pkt = zakup produktów COLWAY o wartości katalogowej 8970 zł netto/bez VAT),

Przekroczenie przez Dystrybutora sumy narastającej zakupów 10400 pkt = zakup produktów COLWAY o wartości katalogowej 11960 zł netto/bez VAT - uprawnia go do otrzymania Nominacji na Menedżera.

Czy rozumiecie to dobrze Menedżerowie COLWAY?  Zmiana dotyczy także tych z Was, którzy kwalifikację prowizyjną robią rzadko, ale mają jakichś Dystrybutorów, których zaopatrują zarabiając coś na „międzymarżach”. Więc ją wprowadźcie, by nie dokładać do interesu!   

Identycznie rzeczy się mają przy kalkulowaniu obrotu „historycznego”, przy naliczaniu Nadprowizji, które oczywiście też będą większe, ale i więcej produktów musi wejść teraz do puli 100000 pkt, czy 200000 pkt.  Nieubłagana matematyka. Wszelkie „więcej” może być tylko wynikiem dodawania lub mnożenia.

Tak samo będzie z progami awansu do Klubów Systematycznych i do Programu Samochodowego. No… w tym ostatnim i dla Liderów walczących dzielnie o utrzymanie się w „setkach” w okresie przejściowym przymrużymy lekko oko…

 

14 Rocznicę COLWAY będziemy obchodzić na zamku w Rynie

21386337

Wszyscy już o tym wiedzą, ale chcemy także oficjalnie potwierdzić datę: 15/16/17 czerwca 2018 r. Miejsce to wszystkim nam, którzy jesteśmy z COLWAY długo, kojarzy się jak najlepiej. Wydarzyły się tam zaiste rzeczy wielkie. Ich efektem po tamtej, pamiętnej 5-tej Rocznicy wkroczyliśmy na ścieżkę nieprzerwanego już stabilnego rozwoju. Tamtą imprezę również wielu spośród tych, co byli, stawia w rankingu licznych również wszak wspaniałych, jakie się i później odbyły – na pierwszym jednak miejscu.

To prawda. Zamek w Rynie jest miejscem magicznym, do którego bez względu na odległość i koszty znowu warto będzie przyjechać. Historia nie lubi się powtarzać, ona się powtarza na pewno, kiedy świadomie kreują ją ludzie. Jeżeli ktoś z Was uważa, że obecnie trochę drepcemy w naszym Przedsięwzięciu COLWAY w miejscu, tak jak dreptaliśmy przed Rynem 2009, to niech tam pojedzie Anno 2018 koniecznie.  

Ci, którzy byli na ostatnich dwóch jesiennych Konferencjach COLWAY w hotelach Boss i Magellan wiedzą, jaka może być siła i skutek naszego przekazu i jak atrakcyjna może być kluczowa marketingowo powszechna impreza COLWAY. W Magellanie zabrakło miejsc. Zabrakło ich właściwie już trzeciego dnia sprzedaży biletów. Obiecałem Wam, że to się nie powtórzy. Tamte bilety były jednak tanie. Uczestnictwo w trzydniowych obchodach Rocznicy na zamku w Rynie również wobec tego, co tam szykujemy - tanie być nie może. Otrzymuję już pierwsze pytania „po ile bilety?”. Nie wiem jeszcze po ile. Wiem, że po ile by nie były (na dzień dzisiejszy chciałbym, aby w granicach 800zł/os.) – to dołożymy do tego wydarzenia dużo więcej, niż do pamiętnej Rocznicy w 2009 roku. Czego zatem można tam oczekiwać, uczestnicy tamtego eventu mogą się już domyślać…

Miejsc do kupienia nie może być więcej niż 390. Uprzedzam Was o tym już dzisiaj. Jesteście nieobliczalni. Wykupiliście wszystkie bilety na Rocznicę na promie Stena Line i na Konferencję w Magellanie na pniu, a my się gęsto tłumaczyliśmy zawiedzionym. Jednocześnie bilety na 13 – tą Rocznicę w Janowie Podlaskim zeszły „akurat”, czyli w ilości zakładanej.

Nie wiem więc jak będzie teraz, dlatego czynię uczciwą zapowiedź tego wydarzenia już. Impreza przebije swoją atrakcyjnością i kosztami jej organizacji w wielu aspektach wszystko, co dotąd zdarzyło się w COLWAY, może oprócz 10-tej Rocznicy, gdzie rozdaliśmy 200 brylantów (choć brylantowe elementy są i tym razem w scenariuszu). Nikt, kto kupi bilet, obojętnie jaka zostanie ustalona jego cena - nie będzie zawiedziony na pewno. Zamku nie powiększymy, a lepszego miejsca na tę akurat Rocznicę nie widzieliśmy. Max 390 miejsc. Oficjalną cenę biletów podamy w Aktualnościach kwietniowych. Sprzedaż ich otworzymy zapewne 9-10 kwietnia. Wiem, że Liderzy już przymierzają się do organizacji zbiorowych wyjazdów i zbiórki środków na bilety. I nagabują mnie o podanie ceny. Dobrze, zaczynajcie. Cena nieoficjalna, którą usilnie będę chciał utrzymać wynosi 800zł/os. Jeżeli zgłosicie do Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. prognozowaną ilość uczestników, to tym razem proszę, by była ona racjonalna, a nie „życzeniowa”. Więcej o tym w Aktualnościach kwietniowych.

 
Niebieski Diament – coraz bliżej do eksplozji…

 lkujyrgdfvds

 

Nowy produkt COLWAY, który ma wyznaczoną do spełnienia misję szczególną, zadebiutował bardzo dobrze. Przypomnę: partię nieco ponad 5000 opakowań zaczęliśmy sprzedawać 28 listopada i dużo już nie brakuje do jej wyczerpania. Chciałbym, aby tak rotowały niektóre inne nasze produkty.  

Są to jednak wszystko dopiero przedbiegi… Jako kosmetyk, skomponowany został bardzo starannie. Jego skład wykracza stricte kosmetologiczną atrakcyjnością ponad większość światowych, znacznie droższych kremów klasy premium, z przeznaczeniem dla cery dojrzałej. Są w nim (jak to w COLWAY) również mocne elementy unikalne i są też składniki naprawdę sensacyjne, których jeszcze nie zaczęliśmy właściwie promować (ciekawi znajdą na www.niebieskidiament.pl sfilmowaną rozmowę o tym - moją z Piotrem Pakułą). Nadto formułę tego kremu traktujemy jako ciągle otwartą, czyli z możliwościami poprawiania jego cech takich, jak recepcja organoleptyczna, zapach itp. Czekamy tu ciągle na Wasze sugestie, które mogą być bardzo pomocne, gdyż – jak wspomniałem – ten produkt może mieć do wypełnienia prawdziwą misję. Znacznie dla nas wszystkich ważniejszą niż jego niewątpliwa skuteczność jako kosmetyku anti-age.

Niebieski Diament to nie tylko krem, ale także cały projekt marketingowy. Ideę i strategię tego projektu będziemy dwukierunkowo ujawniać Wam – uczestnikom Sieci COLWAY już niebawem poprzez wypełnianie treściami strony www.niebieskidiament.pl i inne formy przekazu.

W pierwszej partii Blue Diamond ukryliśmy 500 diamencików (i pierwsze zwiastuny sensacji – moissanity). Diamenciki są mikroskopijne, ale mają pełny, 54 - ero ściankowy szlif brylantowy. To był wszak dopiero początek. Mamy świadomość, że do rozbudzenia prawdziwych emocji, do dania asumptu do zrodzenia się szerokiej famy: „w kremach COLWAY są diamenty” potrzeba więcej. Diamenty te muszą pojawić się „gęściej” niż w co dziesiątym kremie i musi urodzić się bardzo atrakcyjny koncept na to, co dalej z tymi kamykami… Muszą też pojawić się brylanty większe, o realnie większej wartości wyceny niż okruszki o średnicy 1.00 – 1,2 mm.  

Dział Marketingu ma na to pomysły, które się wam spodobają. W te pomysły wpisują się też niezwykłe klejnoty – półkaratowe moissanity, jakich nigdy nie będzie miał na świecie nikt, prócz nabywców produktu COLWAY. Wpisuje się w nie absolutnie unikalna biżuteria, wytwarzana przez producentów tworzących przedmioty pożądane przez miliony ludzi i powstające dla marek z globalnym sukcesem. Dla marek kształtujących trendy.

Niebieski Diament to także ma być w bliskiej przyszłości marka. To mają być produkty, które będą rozchwytywane, a beneficjentami reguły niedostępności macie być, w tym przypadku Wy – Menedżerowie COLWAY. Wam chcemy dać na to monopol i do Was kierować wszystkich, którzy będą szukać dostępu, poprzez jedyne możliwe źródło: www.niebieskidiment.pl. Wykorzystamy do tego narzędzie „wychwytu” i rozdzielania ich z klucza kodów pocztowych aktywnym Menedżerom COLWAY.

Więcej informacji za miesiąc. Zacznijcie już opowiadać o Niebieskim Diamencie. Kremie, do którego wkładane są klejnoty… To się bardzo opłaci.

 diament new

Materiały drukowane w COLWAY

Rozchodzące się przez całe lata w ogromnych nakładach książki, skrypty i „Niebieskie teczki” sprzedają się coraz gorzej, zapewne także proporcjonalnie do upadku czytelnictwa w ogóle.  Duże zapotrzebowanie istnieje obecnie właściwie tylko na Informator Produktowy oraz foldery – kosmetyczny i suplementacyjny.  Postulowane przez Was z naciskiem na: „mają być tanie” ekonomiczne (dużonakładowe, przez co zaiste tanie) ulotki do poszczególnych produktów – również nie rokują na wyprzedawanie ich w zamawianych nakładach.  Z całym wiec szacunkiem dla Menedżerów, którzy o nie „walczyli” – musicie liczyć się z tym, że nie będziemy tworzyć tych ulotek do produktów kolejnych i zamawiać wznowień dotychczasowych.

Mam w swoich zasobach daleko posunięte redakcje materiału podobnego treścią do bardzo chodliwego niegdyś Zeszytu nr 2 oraz drugiego skryptu, poświęconego głównie suplementom (obszerne materiały do niego nadesłali nasi konsultanci  dr Marek Jędryczka i prof. Siergiej A. Batieczko) i … mówiąc szczerze waham się, czy redakcje te kończyć z przeznaczeniem do druku. Bo jeżeli, to w jakich nakładach? Żadne opłacalne nakłady nie rokują bowiem moim zdaniem obecnie na to, byśmy je wyprzedali nim się zdeaktualizują. Dochodzi aspekt coraz większego ryzyka prawnego przy emitowaniu wszelkich materiałów, które mogą zostać uznane za niedozwolone formy promocji czy reklamy suplementów diety.  Co zrobimy z tym dylematem? O tym dalej.

Temat szczególny to nasza kultowa Niebieska teczka, bez której pewnie nie powstałby COLWAY, a która – jeśliby mierzyć to Waszymi zakupami – wydaje się być również dziś średnio potrzebna, w co wręcz trudno mi jest uwierzyć.  Nikt bowiem, kto jest w procesie rekrutowania, nie zapamięta informacji, jakie mogłyby przeważyć o jego decyzji przystąpienia do COLWAY.  Treści z Niebieskiej teczki zaważyły zaś o takiej decyzji w przypadku tysięcy osób.

Tak wiem. Z opisanych wyżej powodów po wielokroć „zalegały” Niebieskie teczki, proszące się o uaktualnienie i zakup takich zniechęcał Menedżerów do nabywania kolejnych. 

W tym momencie dostępne są Niebieskie teczki zaktualizowane. Nowe wydanie. Zachęcam więc do ich zakupu, a wręcz do zrobienia sobie ich zapasu. Powinni o tym pomyśleć ci z Was, którzy tym ”archaicznym” narzędziem zamyślają się jednak nadal posługiwać.  Jeżeli bowiem także najnowsze wydanie rozchodzić się będzie tak jak poprzednie – nie pozostanie nam nic innego, jak… nie drukować więcej materiału, bez którego kilka lat temu nie wyobrażaliśmy sobie pracy… Nie możemy bowiem wydawać go w nakładach, które wymuszałyby jego ceny kosmiczne.

Jakkolwiek to będzie – rzecz jasna „Niebieska teczka” nie umrze, niczym jakiś zagrożony gatunek. Otrzyma nowoczesną formę i żyć będzie wyłącznie w wersji internetowej. Tak, jak niejedna już forma pisana, choćby w świecie kultury, nauki czy prasy - których zmierzch wydawał się wielu ludziom nie do wyobrażenia nawet, a przecież nastąpił…

Tak samo będziemy musieli podejść do materiałów, o których pisałem wyżej. Nieuchronny znak czasów.  Czy jednak my w COLWAY nie mamy wyjątkowych kompetencji przystosowywania się do nadchodzących zmian? Mamy je i to ogromne!  Gdyż gdyby było inaczej, to ta Organizacja, której przez wzgląd na „niskie cyfry w początkach PESELI” niejedni i nie od wczoraj wróżyli zmierzch – nie byłaby niezmiennie oazą stabilności w naszym sektorze rynkowym. Nie miałaby ciągle obrotów handlowych, o których dziesiątki firm konkurencyjnych mogą tylko pomarzyć! 

I myślę, że czy to drukiem, czy on-line wspierane – będą takie nadal!


Program Motywacyjny

shutterstock 146379659

 

Klub Systematycznych 15 tys.+ (tylko za obrót XI,XII,I) tworzyli:

Sylwia Aleksiejuk, Agnieszka Biernacka-Leja, Magdalena Bartosik-Bordulak, Marzena Bogdan, Robert Bogdański, Anna Bronowicz-Stańko, Dorota Chałupka, Ewa Ciesielska, Maria Czerska, Zofia Daniluk, Ewa Daroszewska, Krystyna Derbin, Barbara Draganow, Marzena Faltyńska-Ratajczak, Romuald Giera, Marcin Golonka, Ewa Grabowska-Koziarz, Stefania Gubalska, Izabella Hoffmann-Fortuna, Robert Hołod, Mirosław Jarocki, Helena Jasińska-Przychodniak, Barbara Jastrzębska, Mariola Kaczmarek, Zofia Kaniewska, Rosita Karpaviciene, Izabella Karwowska-Oczepa, Joanna Kasprzyk, Joanna Kazubek, Karolina Kędziora, Mirosława Kowalska, Mariusz Kroczyński, Karolina Krzyształowska, Maria Kucharska, Magdalena Kuklińska, Tomasz Lesiakowski, Magdalena Loyola-Fernandez, Oskar Łastowski, Grzegorz Łukaszewski, Hanna Łukomska, Janina Małecka-Ulińska, Stanisław Marków, Halina Mydłowska, Gabriela Niedziela, Anna Nowak, Dariusz Olszewski, Marek Olszewski, Danuta Osękowska, Iwona Ostrowska, Jolanta Panasiuk, Renata Panek, Beata Pisarska, Andrzej Podlasin, Małgorzata Polak, Rafał Potkański, Katarzyna Romanowska, Bożenna Stankiewicz, Elżbieta Stępień, Monika Suska-Łojek, Piotr Szewczyk, Kamila Świejkowska, Krzysztof Tomczyk, Małgorzata Wal, Maciej Zięba, Urszula Zimoląg-Stankiewicz, Ewa Żekieć-Gitalewicz.


Klub Systematycznych 40 tys.+
(tylko za obrót XI,XII,I) tworzyli:

Stanisław Augustynowicz, Piotr Biały, Anna Borkowska, Halina Bosiacka, Ewa Brynda, Alicja Celary, Agnieszka Dobrzyńska, Leszek Dratwiński, Paweł Florek, Maria Gałecka, Anna Godlewska, Anna Godusławska, Bożenna Godusławska, Barbara Gorczyca-Nowaczek, Anna Góźdź, Tomasz Graf, Daria Grzechnik, Paweł Grzechnik, Marek Grzelewski, Ryszard Jastrzębski, Tomasz Kabaciński, Helena Kapuścińska, Iwona Kozak, Switlana Kozakowa, Irena Krusche, Ryszard Krusche, Wiesław Kurzyna, Adam Kusiak, Waldemar Leja, Elżbieta Leniar, Ewa Leończak, Waldemar Łaska, Joanna Marek, Marcin Maruszak, Beata Mazur, Angelika Mazurkiewicz, Małgorzata Mazurkiewicz, Ireneusz Nowaczek, Urszula Owsiak, Emilia Pieńko, Grażyna Pilarska-Sorokin, Róża Rapacewicz, Rafał Rynkowski, Anna Sadurska, Jakub Sapiński, Robert Sękowski, Renata Sikorska, Ewa Sobańska, Marek Strzemżalski, Kamila Szłabowicz, Jolanta Świżewska, Aneta Tokarska, Zbigniew Tymieniecki, Małgorzata Weiss.


Klub Systematycznych 100 tys.+
(tylko za obrót XI,XII,I) tworzyli:

Małgorzata Adamowska-Kluziak, Beata Bębas, Barbara Buławska, Piotr Buławski, Wanda Buśko, Agnieszka Chyćko, Dorota Dąbrowska, Anna Dratwińska, Jolanta Gacek, Hanna Gapińska, Aneta Graf, Sylwester Kalinowski, Krzysztof Karliński, Henryk Lipa, Izabela Oleksy, Irena Pieczulis, Grażyna Polańska, Marek Przeniosło, Michalina Romanowska, Monika Rynkowska, Joanna Sobańska, Jadwiga Strzemżalska, Irena Szurmiak, Iwona Świerczyk, Marta Warzyńska, Hanna Więckowska.


Gratulacje dla kolejnych debiutujących w Klubach Systematycznych:  

Marzena Bogdan, Dorota Chałupka, Krzysztof Tomczyk - 15tys.+

Halina Bosiacka i Elżbieta Leniar - 40 tys.+! 

Nie mniejsze Gratulacje dla tych, których „nie widać” jakkolwiek my Was widzimy znakomicie. Czyli dla tych, który wrócili.  Piedestał COLWAY – Kluby Systematycznych, to nie jest bynajmniej coś łatwego.  Dlatego wiedzcie, że to doceniamy!

 

 

 

                                                                                                                                                          
Jarosław Zych

 

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem