Luty

Niebawem zamówienia w Colway będzie mógł składać bezpośrednio większy niż dotąd krąg uczestników Sieci

Mamy bardzo dobry odzew z Waszej strony w kwestii rozszerzenia grupy osób, które będą mogły samodzielnie składać w Colway zamówienia zakupowe. Nastąpiłoby to od marca 2016 i wyglądało w praktyce tak:

W Systemie, u każdego Menedżera pojawi się nowa zakładka. Mamy ją informatycznie „obiecaną” już w lutym. Powiedzmy, że jej roboczą nazwą będzie: „Dystrybutorzy upoważnieni”. Każdy Menedżer może już teraz – drogą telefoniczną lub mailem do Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zgłaszać – Dystrybutorów swojej „małej organizacji”, których upoważnia do składania samodzielnie zamówień. Obowiązywać będą następujące zasady: obrót w taki sposób powstały – jest obrotem Menedżera. Rabat jest udzielany w wysokości maksymalnej i w takiej cenie zakup ów jest fiskalizowany w Colway. Przyjmujemy domniemanie, że Dystrybutor taki, maksymalny rabat u swojego Menedżera wypracował. „Dystrybutorzy upoważnieni” składają swoje zamówienia, póki co wyłącznie telefonicznie lub mailowo na: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Dystrybutor zamawiający samodzielnie „powołuje” się na upoważnienie swojego Menedżera, które zostanie sprawdzone przez realizacją. Wdrożenie możliwości zamawiania przez Dystrybutorów upoważnionych poprzez system rozważymy po analizie popularności tego rozszerzenia. Nie znamy wartości proponowanego ułatwienia, ale może być ono istotne. Na pewno zahamuje proces „menedżerowania” niektórych osób, które wcale tego nie pragną, wyłącznie po to, by „sami sobie zamawiali”.

A więc … zgłaszajcie. Zgłaszajcie swoich Dystrybutorów, którzy mają u Was już maksymalny rabat, czyli Wy nie macie interesu w obsługiwaniu ich, wobec „utracenia” międzymarży. Zgłaszajcie swoich Dystrybutorów z miejscowości od Was oddalonych, których też może nie opłaca się Wam obsługiwać wobec międzymarży niewielkiej i kosztów przepakowywania i wysyłki produktów. Panie z Działu Zamówień będą na razie tworzyć te listy „ręcznie”. Najpóźniej od marca już bezpośrednio w nowej zakładce.

Pytacie, czy wobec takiego usprawnienia nie można będzie teraz również „odmenedżerować” osób, które nominowano ongiś wyłącznie dla wygody, dla odsunięcia od siebie obowiązku obsługiwania ich. TAK. Otwieramy taką możliwość. Na wniosek telefoniczny lub mailowy do Działu Zamówień lub Działu Księgowego (maile wszystkich pań są Wam doskonale znane) możecie obecnie denominować pochopnie stworzonego Menedżera (tylko w swojej pierwszej generacji!), o ile widzicie w tym interes. Interesem tym może być automatyczne zaliczanie do Waszego obrotu czynionych przez niego samodzielnie już zamówień. Tym samym łatwiejsze robienie własnej kwalifikacji. Uwaga! Obrót historyczny niestety nie „wróci”. Nie mamy do tego narzędzia. Mimo wszystko niektórym z Was ruch taki wyda się celowy, a Działowi Księgowemu także ułatwi życie.

Ułatwienia w czynieniu zakupów

Złożyliśmy wnioski/zapytania/rozpoczęliśmy negocjacje - w sprawach: możliwości opłacania przez Was zamówień szybkim przelewem i kartą kredytową, opcji powiadamiania odbiorcy przesyłki sms-em oraz dostaw do paczkomatów. O wynikach będziemy na bieżąco informować.

Rozpoczynamy zmiany informatyczne

Na dobry początek „uszlachetnimy” adres naszej domeny. www.colway.pl podobno brzmi lepiej, niż …net.pl Adres ten należał od wieków do włoskiej firmy oponiarskiej, która jednak zwinęła praktycznie interesy w naszym kraju, a Maurycy zaprzyjaźnił się z fantastycznym człowiekiem, dzięki któremu nie musieliśmy płacić za www.colway.pl fortuny. Z waszego punktu widzenia nic się na etapie zmian nie skomplikuje. Czy ktoś wpisze adres z …net.pl, czy wyśle maila z „netem” w adresie, to zawsze, tak dziś, jak za 10 lat „stary” adres domeny i „stare” adresy mailowe będą tzw. „aliasami”. Czyli zawsze otworzy się właściwa strona internetowa i zawsze dojdzie e-mail. Tyle, że gdy my będziemy pisać do Was, to zniknie z czasem „net”, tak samo jak zniknie na materiałach, ulotkach, na samym zapewne końcu również na opakowaniach produktów. Zrobi się dzięki temu podobno bardziej profesjonalnie.

Rozpoczną się prace mające na celu odświeżenie naszej domeny pod względem wizualnym, poprawienie jej czytelności, przejrzystości, wreszcie funkcjonalności. Ma powstać narzędzie menedżerskie będące zalążkiem wirtualnego biura do zarządzania „małą organizacją dystrybutorską”. Wymienimy „silnik” systemu, co pozwoli usprawnić i przyspieszyć jego działanie dla naszej załogi oraz rozszerzyć jego funkcje dla Was. Kiedy nasza domena w jej odsłonie „dla wszystkich” stanie się już czymś więcej, niż tylko informatorem, wtedy wszyscy aktywnie rekrutujący Menedżerowie dostaną od nas coś, czego w marketingu sieciowym nie dają. Nigdzie. Ale o tym jeszcze nie dziś. Chcę tylko podkreślić coś naprawdę ważnego: już od tego miesiąca zaczynamy wyłapywać Menedżerów rekrutujących, opiekujących się rekrutacją i organizujących rekrutację. Nagroda, którą dla Was szykujemy będzie słodka i wszyscy będą Wam jej zazdrościć. Gdyż dawać będzie nieprawdopodobnego „kopa” w górę. Ale kryteria jej przyznawania będą zawsze jedne: dla tych, którzy już i teraz przykładają się do namnażania plemienia. I tylko dla tych! Nie dla „zasłużonych” historycznie i nie dla mających zamiar… Oczywiście będzie to narzędzie informatyczne. Dające możliwość zbierania rekrutacyjnych plonów z działań promujących nasz biznes m.in. medialnie.

W zakresie działań na domenie www.colway.net.pl, na Colway Fanpage i wszystkich innych dotyczących sfery informatycznej - również oczekujemy Waszych sugestii. Zawsze w formie mailowej.

Rozpoczynamy ofensywę rekrutacyjną!

Tak, tak drodzy Przyjaciele. Jeżeli Colway ma w tym roku co najmniej utrzymać swoje znakomite wyniki handlowe (a zakładamy wszak ich zwiększenie), to musimy po prostu wznowić akcję rekrutacyjną, która – powiedzmy to uczciwie – w 2015 (jeżeli pominąć Promocję) znacznie straciła na rozmachu lat poprzednich. Powody są znane, lecz nie będziemy nad nimi się rozwodzić. Mamy obecnie nowe, silne atrybuty w postaci chociażby awangardowych produktów i kto chce zarabiać, a szczególnie zarabiać jeszcze lepiej w najhojniejszym z wszystkich marketingów sieciowych, ten odkurzy arsenał broni myśliwskiej i rusza z naborem nowych partnerów.

Od zawsze jednym z najlepszych narzędzi rekrutacyjnych w Colway była stara, poczciwa „niebieska teczka”, której lektura poprzedziła zaangażowanie się w nasz biznes niemal wszystkich obecnych Liderów. Zawsze też można było wywróżyć, w których strukturach nastąpi rychły wzrost szeregów, a które „staną”. Po czym? Oczywiście po tym, ile nabywano tam „niebieskich teczek”.

Tak, wiem. Również ten najtańszy ze wszystkich „starterów” świata, ten prawdziwy colwayowy bestseler (ponad 140 tys egzemplarzy przez prawie 12 lat, w osiemnastu wydaniach!) – też wymaga gruntownego odświeżenia, przede wszystkim w jego treści. To moja osobista działka w wprowadzanych zmianach anno 2016 i zrobię to oczywiście. Tymczasem, nie lekceważcie, proszę instrumentu, który sprawdził się dziesiątki tysięcy razy. Jeszcze nie jest bowiem tak, że wszędzie i w kontaktach z każdym wystarczy domena internetowa, czy facebook… Sprzedanie, czy nawet podarowanie (a za najefektywniejsze uchodzi pożyczenie) „niebieskiej teczki” było przez długie lata statystycznie znaczącym sposobem na zarażenie naszym biznesowym bakcylem znajomych. Takie narzędzia nigdy nie odchodzą do lamusa nagle…

Mała Promocja

Do wyczerpania wydania XVIII „niebieskiej teczki” każdy, kto zakupi choć jeden jej egzemplarz, otrzyma drugi gratis. Oczywiście, kto zamówi 10 teczek, ten dostanie 20, a kto 100 – temu przyślemy 200… Każdy, kto złoży w Colway swoje pierwsze zamówienie menedżerskie, również może upomnieć się o jeden gratisowy egzemplarz. Kto zamówi naprawdę niezłą książkę Krzysztofa Jankowskiego: „Uwolnij swój potencjał”, ten również otrzyma jedną teczkę. Podobnie każdy, kto wykupi PIN dostępowy do Systemu. Nie robimy jednak specjalnych wysyłek gratisowych teczek! Realizujemy te prezenty marketingowe „przy okazji” wysyłania produktów. Życzymy Wam oczywiście, by te wszystkie bezkosztowo pozyskane informatory o biznesie Colway nie marnowały się w szufladach, a posłużyły zapraszaniu nowych Dystrybutorów!

Astaksantyna

Kto czyta zawsze i dokładnie Aktualności Colway, ten może pamięta, iż już prawie trzy lata temu rozważałem na tych łamach włączenie do oferty Colway produktu prozdrowotnego klasy premium, dystrybuowanego niemal wyłącznie przez światowych liderów rynku suplementów diety, w tym czołowe organizacje MLM – Astaksantyny. Uznany przeciwutleniacz, legenda profilaktyki przeciwnowotworowej i przeciwcukrzycowej, strażnik zdrowego serca i oczu, bezsporny nr 1 w dyscyplinie: odmładzanie skóry od wewnątrz… I tak by można jeszcze długo wyliczać. Wiele znajdziecie na jej temat w internecie. Polecam chociażby taką, nader syntetyczną w treści stronkę:

http://naturalna-medycyna.com.pl/astaksantyna-przeciwutleniacz-ochrona-organizmu-antioxidant-antyutleniacz-astaxanthin.html

Jak wiecie jednak, to nie jest dziś wcale takie łatwe; kupić bardzo dobrą jakością i biodostępnością substancję aktywną medycyny zdrowia w cenie, która „zmieści” się w systemie marżowo-prowizyjnym, która ma wszelkie dopuszczenia unijne i zarazem będzie „całkowicie nasza”, czyli niemożliwa do nabycia, przynajmniej w identycznej formule, gdziekolwiek indziej. Szczególnie, gdy mówimy o 100% naturalnej astaksantynie (nie żadnym E161!), suplemencie dopuszczanym u nas do obrotu wyłącznie wtedy, gdy wytwarzany jest w Europie i gdy przejdzie bardzo gęste sito weryfikacyjne. Zbyt silna jest literatura kliniczna na temat tego szczególnego karotenoidu i zbyt mocnym jest on konkurentem dla farmakologii, aby było to proste.

Nie musimy wszak przypominać, ile już zrealizowaliśmy w historii Colway przedsięwzięć „produktowych” z naprawdę najwyższej półki. Nieoczekiwanie zatem, ślimaczące się od roku negocjacje z importerem astaksantyny ze Szwecji nabrały imponującego tempa. Dlaczego? Bo Colway jest coraz bardziej rozpoznawalny i widocznie rokuje w oczach strategów jako partner na to, że może zrobić tej klasy produktowi zacne obroty. Tak więc otrzymaliśmy za symboliczną cenę aż 550 słoiczków astaksantyny. Jej sugerowana data przydatności do spożycia, to wprawdzie kwiecień 2016, stąd tak hojnie, ale nie marudzimy. Cała partia trafi do Was nieodpłatnie, jako promocja, czy jak kto woli - degustacja. Trzymajcie kciuki, byśmy dopięli ten kontrakt. Jeśli się tak stanie, to wiosną naprawdę świetna astaksantyna trafi do naszego katalogu już w fomule składu preparatu i w brandzie Colway! Dlaczegóż by nie także pod nazwą własną? „Colastaksan” lub coś podobnego? Celem naszych zaciętych negocjacji jest, by cena detaliczna naszego produktu nie była znacząco wyższa, niż najlepszych astaksantyn na rynku, co oczywiście oznacza, iż jej cena dla Was byłaby bardzo konkurencyjna!

A jak rozdysponujemy te 550 prezentów, na które chętnych już jest bez liku?

Atrakcyjny gratis do pierwszych w lutym 400 zamówień 2600+

Najsprawiedliwsze z rozwiązań. Najczęściej też sugerowane w mailach, jakie spłynęły na adres „Uśmiechów od Colway” po newsletterze z 25 stycznia. Po jednym opakowaniu Astaksantyny (uwaga! 100 kapsułek, a nie 60, jak najczęściej bywa, czy po 30, jak w ofertach MLM, np. Oriflame) włożymy gratis do pierwszych czterystu zamówień lutowych, o wartości nie mniejszej, niż 2600pkt detal netto.

Czy beneficjent tego gratisu będzie go degustował osobiście, czy zrobi z niego np. konkurs dla Dystrybutorów swojej „małej organizacji” (prawda, że świetny pomysł?), to już zależy od Was Menedżerowie.

Konkurs z Astaksantyną w roli nagród dla najlepszych

Konkurs właśnie się zaczął i jest bardzo prosty. Biorą w nim udział aktualni członkowie Klubów Systematycznych 15tys+. Czyli dokładnie 64 osoby. 10-ciu spośród nich, tych, których obrót w strukturze (do 7 generacji) pokaże w lutym największe przyrosty w stosunku do stycznia – otrzyma 15 (piętnaście) opakowań najwyższej jakości szwedzkiej Astaksantyny a’ 100 kapsułek w słoiku. Nie liczymy tym razem przyrostów w żadnych procentach. Wynik lutego, minus wynik stycznia = wynik do porównania w konkursie. 10-ciu najlepszych wygrywa. Dlaczego tylko 15-sto+tysięcznicy? Bo obiecaliśmy wzmacnianie Programu Motywacyjnego „od dołu”, czyli od tych, którzy budują najszerszą bazę obrotów, a nagradzani byli dotąd chyba za słabo. 100+-tysięcznicy jeżdżą na wycieczki, a 40-to+tysięcznicy na tym konkursie zarobią prowizjami. O nich zresztą pomyślimy innym razem. A dlaczego nie szerszy krąg uczestników? Bo 15 opakowań Astaksantyny to bardzo dużo. Na tyle dużo, że zwycięzcy na pewno się nagrodami podzielą z współautorami zwycięstwa. Nie zjedzą ich bowiem nawet całą rodziną. Wierzymy w Waszą solidarność i umiejętność pracy zespołowej, która na poziomie 15-sto+tysięczników wygląda najlepiej. Wierzymy, że 15 opakowań nagrody sprawi, że będzie to konkurs dla całych struktur, a nie tylko dla Członków Klubu 15tys+. Jaka jest wartość całkowita takiej nagrody? Spora. Patrząc na ceny dobrej, naturalnej astaksantyny w internecie, nie mniejsza niż 2 tys złotych. Jest więc czym się podzielić.

W marcu jedziemy do Was!

„Jarku, nam brakuje po prostu spotkań, szkoleń – tak jak to było w Colway przez lata. Z tobą i z Maurycym”…

„Maurycy, ty dobrze wiesz o czym ja mówię, Colway rósł, kiedy ty i Jarek byliście w terenie, z nami, a teraz nikt nie ma na nic czasu, zaniedbaliście nas chłopie, taka prawda…”

/z oryginalnych maili Menedżerów do zarządu/

Nie ma z czym dyskutować. Jeśli aktywacja, odświeżenie, unowocześnianie, ofensywa – to jedziemy do Was.

Nie wszędzie będziemy we dwójkę. Weźmiemy ze sobą kandydatów na trenerów Colway. Takich, którzy mają do zaoferowania konkretną pracę warsztatową w nauczaniu jeszcze bardziej konkretnych kompetencji. Trenerzy ci będą robić na naszych Spotkaniach prezentację tego, co oferują. Wy – Liderzy i Menedżerowie z ambicjami liderskimi, będziecie umawiać się z nimi na konkretne szkolenia ludzi w Waszych strukturach. Wszystkie koszty, poza pobytowymi uczestników, jak zawsze pokryje Colway.

Mamy ambitny zamiar odwiedzić kilkanaście miejsc w Polsce. Będzie prawie tak, jak w 2004 i 2005 roku (któż to jeszcze pamięta?). Czyli skutecznie. My też tego potrzebujemy. Potrzebujemy się o czymś przekonać. Kto przyjdzie na spotkania z twórcami Colwaya? Ilu przyprowadzi ze sobą nowych ludzi? Kto chce z nami rozwijać ten biznes? My nie mamy już specjalnej motywacji finansowej, ale pasja została w nas ta sama. Chcemy przekonać się, jaka pasja jest w Was…

A więc:

8 marca Wrocław

10 marca Gliwice

14 marca Warszawa

15 marca Biała Podlaska (lub Siedlce)

21 marca Trójmiasto

To pierwsza runda naszego tournée. Prosimy liderów i prężnych Menedżerów z tych miast o pomoc w znalezieniu miejsc Spotkań i oczywiście o budowanie na nich frekwencji. Tak się zawsze zaczynały wielkie struktury Colway. Chcecie by powstały kolejne? Aby były to Wasze struktury? Zapraszamy do tańca! Maurycy i ja nie damy Wam dłużej mówić, jakobyśmy „zaniedbali pierwszą córkę”!

Spotkania przewidujemy na około 3,5 godziny i rozpoczynać się będą pomiędzy godź 17.00, a 18.00. Ich scenariusz ułożymy w taki sposób, by odpowiednią dawkę dobrej energii otrzymały już osoby, które przyprowadzicie na pierwsze kwadranse, zaś zajawkę konkretnego procesu szkoleniowego ci, którzy zdecydowani są, bądź zdecydują niebawem – rozwijać biznes w klasycznym modelu marketingu sieciowego Colway.

Czekamy na kolejne zaproszenia

A co z innymi regionami? Oczekujemy propozycji od Liderów lub innych osób inicjatywnych. Jest ciasno ze wszystkim, ale przez wiosnę i lato mamy ambitny zamiar pojawić się wszędzie tam, gdzie są społeczności Menedżerów i Dystrybutorów, którzy tak samo jak my przekonani są, że klasyczny model marketingowy Colway ma jeszcze wiele lat gdzie rozpalać serca i umysły Polaków.

Pomorze i Kujawy? Wielkopolska i Pomorze Zachodnie? Łódź i Polska środkowa? Kraków, Kielce, Radom? Rzeszów, Lublin, Białystok, Olsztyn? Inne regiony? Ależ oczywiście! Nie narzucamy się i nie wpraszamy. Przyjedziemy na miarę czasu, sił i możliwości wszędzie tam, gdzie gwarantowane są kilkudziesięcioosobowe frekwencje osób chcących nie tylko posłuchać czym jest Colway, ale przede wszystkim wejść w proces pobudzania własnych znajomych do rozwijania jego struktur. Do szkolenia się z podstawowych służących temu kompetencji.

Szukamy trenerów

Rzec można, iż szukaliśmy trenerów do Colway zawsze, mimo iż jednocześnie pchało się do nas ich mnóstwo. Szukamy trenerów takich, jacy pomogli nam realnie rozwijać nasz biznes. Nie takich, którzy popisują się wiedzą. Takich, którzy ją będą z Wami ĆWICZYĆ , a potem monitorować wdrażanie jej i wyniki z tego wynikające. Takich, jakimi byli kiedyś dla Colway Ryszard Armanowski, Andrzej Fischer, Kamila Rowińska, Bernard Jastrzębski. Ludzi MLM-u, znających realia i potrzeby szkoleniowe MLM-u.

Czy znajdziemy również środki na wsparcie szkoleń prowadzonych przez Liderów? Tak. Jeżeli oni nam wskażą mierzalne kryteria i inne sposoby audytowania i monitorowania ich wyników. Z całą pewnością szukamy już teraz kandydatów do prowadzenia webinarów poprzez internet.

Jest jeden warunek – Szanowni milionerzy kolagenowi (obecni i przyszli)! Webinary muszą być ekologiczne, czyli wykluczamy na nich jakie bądź wzmianki o jakiekolwiek konkurencji. Prowadzone przez realne autorytety, za którymi stoi już Colway jakiś wynik. Poprowadzone przez osoby obeznane z technologią robienia webinarów i gotowe powtórzyć ich wiele, może i setki. Uwaga! Szukamy także w naszych szeregach osób, które mają kompetencje współtworzenia jednolitego, spójnego Programu Edukacyjnego dla Colway. Jak mamy zamiar ich wszystkich wynagradzać? Trenerów, webinarowców i twórców schematów szkoleniowych wybieranych z pośród Menedżerów? To już z nimi.

Atelokolagen

Jak większość Menedżerów już wie – reglamentacja naszego hitu produktowego została zniesiona. Jest w wolnej sprzedaży w dowolnych ilościach i mniemamy, że tak będzie już zawsze. Recenzje zbiera znakomite. Jest delikatny, lepiej wchłanialny, uroczo pachnie, nadaje się pod makijaż, mniej „ściąga” itd. itp. Szczególnie cieszą opinie kosmetyczek, których część była krytyczna wobec dotychczas dostępnych w Colway żeli tropokolagenowych. Jeżeli coś się w tym produkcie nie podoba, to … cena. No cóż. Jest ona taka, gdyż musimy korzystać z drogiej (vide: kurs EUR) technologii napełniania nim butelek airless. Stawiamy jednak sprawę jasno: jeżeli Atelokolagen będzie sprzedawał się dobrze, to poczyniona zostanie inwestycja w zakup unikalnej maszyny, która „potrafi” lepiej od mistrzów sztuki barmańskiej rozwarstwiać emulgacje kosmetyczne, czyli zamykać tak, jak to widzicie; białka i inne substraty - w spirale, które osadzone są w hydrożelu, a łączą się z nim dopiero podczas aplikacji. Na taką inwestycję ten produkt musi jednak po prostu zarobić, gdyż jest ona duża. Wszystko w Waszych rękach. Efektem sukcesu merkantylnego byłoby pierwsze historycznie obniżenie ceny kolagenu. Sami jesteśmy zainteresowani zdobyciem kontroli na tą technologią konfekcyjną. Dlaczego? Bo wiemy, że nie damy rady utrzymać na nią monopolu. Mieszające się w airlessie składniki, piękne spirale, to zbyt atrakcyjna forma ekspozycji kosmetyku, aby nie pojawili się rychło jej naśladowcy. Taka forma konfekcjonowania będzie z pewnością ofertą usługową dla firm kosmetycznych. Atelokolagenu oczywiście nie zrobią, ale inne produkty z takimi spiralami pojawią się na rynku nieuchronnie. Co można zrobić, aby i wtedy pozostać unikalnymi? Trzeba dysponować własną maszyną, z własnymi głowicami i możliwościami autorskiego komponowania 3D kształtów zamykanych w taki sposób w butelkach.

Rocznica Colway

Zapadły więc decyzje. Jeszcze nieoficjalne, bo umowa nie podpisana, ale możemy je ogłosić jako pewne. Jest tak, jak postulowała większość Liderów. Tygodniowy wylot w piękne miejsce z luksusami. Konwencja, która nas nigdy nie zawiodła. Trochę się poszkolimy, ale także zresetujemy i naładujemy akumulatory. Wygrała Kreta. Fantastyczny hotel Fodele Beach & Waterpark Holiday Resort. Pięć gwizdek, własny aqua park, piękne położenie, bogate all inclusiv, sprawdzony tour operator, idealna pora.

7

Kiedy? 24 kwietnia – 1 maja 2016. Z Warszawy, jakkolwiek będziemy jeszcze się starać także o inne lotniska. Jaka cena? Niemalże pewni jesteśmy, że zmieścimy się w 3 tys/os przy bardzo wypasionej ofercie. Jest to przy obecnym kursie EUR cena świetna. Klub Liderów i beneficjenci Programu Motywacyjnego w grupie Klubu 100tys+ (ci nawet z osobą towarzysząca) lecą na koszt Colway i jeszcze czekają ich dodatkowe przyjemności. Pozostali płacą i … mam nadzieję, że trzeci raz z rzędu (Szwecja, Ossa…) nie trzeba Was ostrzegać, iż zwlekanie oznacza pocałowanie klamki. Samoloty mają tyle miejsc, ile mają i nie ma możliwości np. zamówić trzeciego dla trzydziestu osób, które się za długo zastanawiały. Gdy więc poinformujemy poprzez „Uśmiechy od Colway” i facebooka, że na http://colway.evenea.pl/ rozpoczęto sprzedaż, to kupujcie bez zastanawiania się. Sława gremialnych wypraw colwayowców w tej konwencji jest znaczna. O lepsze wakacje doprawdy nie łatwo… Nie musimy już specjalnie reklamować „Krety z Colwayem”. To będzie coś niesamowitego. Oczywiście szczegółowe informacje o hotelu, okolicy, programie itd. – pojawią się także i to niebawem. Najpierw umowa z Itaką.

Tak – uprzedzam pytania – postaramy się, by można było płacić prowizjami wg 100% ich wartości netto (lub brutto, ale wówczas oczywiście za wystawieniem FV). Nie wiemy jeszcze jak z dziećmi, tymi co „na własną rękę” chcą dolecieć itp. Dowiemy się i podamy.

Prezesi mówcami…

Przyszły już takie czasy, że ja i Maurycy robimy za celebrytów. A nawet lepiej, bo zapraszają nas jako mówców na frekwencyjne i całkiem nie tanio biletowane eventy z dziedziny motywacji, bądź rozwoju osobistego. Jest to na tyle miłe, że trudno odmówić. Jednocześnie jesteśmy na tyle „normalni”, by nie ciągnąć Was z całej siły na te meetingi. Mamy wystarczająco wysoką samoocenę, by powiedzieć po prostu: „zapraszamy serdecznie, będzie nam niezwykle miło zobaczyć wśród publiczności swoje plemię”. Są to bardzo dobre imprezy, z wybitnymi mówcami i wysokiej wartości edukacyjnej. Nie bierzemy gaży za swoje wystąpienia.

A więc:

9 marca 2016 Wrocław

http://evenea.pl/imprezy/biznes-i-przedsiebiorczosc/50-071/i-miedzynarodowy-kongres-liderow-biznesu-brian-tracy-psychologia-osiagniec-108568/

Czyli Brian Tracy i inni. (wśród nich i ja...)

11 marca 2016 Warszawa

http://kongressprzedazybezposredniej.pl/

Czyli Robert Rohm i inni (wśród nich i Maurycy Turek...)

Program Motywacyjny

Jesienią i zimą 2015 (tylko za obrót X, XI, XII) Klub 15tys+ tworzyli:

Małgorzata Adamowska-Kluziak, Raisa Antychowicz, Łucja Bartosik, Monika Biały, Robert Bogdański, Anna Borkowska, Ewa Całka, Alicja Celary, Małgorzata Chmielewska, Ewa Ciesielska, Maria Czerska, Ewa Daroszewska, Krystyna Derbin, Barbara Draganow, Marzena Faltyńska-Ratajczak, Romuald Giera, Anna Godusławska, Anna Góźdź, Daria Grzechnik, Paweł Grzechnik, Katarzyna Grześkowiak, Stefania Gubalska, Izabella Hoffmann-Fortuna, Izabela Jagodzińska, Mirosław Jarocki, Helena Jasińska-Przychodniak, Barbara Jastrzębska, Alina Jurczak, Mariola Kaczmarek, Zofia Kaniewska, Helena Kapuścińska, Joanna Kasprzyk, Mirosława Kowalska, Sylwia Kurpisz-Halas, Tomasz Lesiakowski, Alicja Loyola-Fernandez, Hanna Łukomska, Grzegorz Łukaszewski, Joanna Mamczarz, Bożena Marciniak, Piotr Marczak, Joanna Marek, Angelika Mazurkiewicz, Dorota Niezgoda, Anna Nowak, Dariusz Olszewski, Marek Olszewski, Hanna Opiła, Iwona Ostrowska, Jolanta Panasiuk, Bogumiła Rudnicka, Alicja Rzymczyk, Ireneusz Sadowski, Jakub Sapiński, Bożenna Stankiewicz, Elżbieta Stępień, Monika Suska-Łojek, Anna Szymyślik, Zbigniew Tymieniecki, Małgorzata Wal, Marta Warzyńska, Zdzisława Zielińska, Maciej Zięba, Emilia Zych.

Jesienią i zimą 2015 (tylko za obrót X, XI, XII) Klub 40tys+ tworzyli:

Sylwia Aleksiejuk, Magdalena Bartosik-Bordulak, Agnieszka Biernacka-Leja, Ewa Brynda, Wanda Buśko, Agnieszka Dobrzyńska, Anna Godlewska, Bożenna Godusławska, Barbara Gorczyca-Nowaczek, Tomasz Graf, Marek Grzelewski, Ryszard Jastrzębski, Tomasz Kabaciński, Izabella Karwowska-Oczepa, Karolina Kędziora, Iwona Kozak, Mariusz Kroczyński, Irena Krusche, Ryszard Krusche, Adam Kusiak, Waldemar Leja, Waldemar Łaska, Stanisław Marków, Beata Mazur, Małgorzata Mazurkiewicz, Ireneusz Nowaczek, Urszula Owsiak, Emilia Pieńko, Grażyna Pilarska-Sorokin, Andrzej Podlasin, Katarzyna Romanowska, Anna Sadurska, Renata Sikorska, Ewa Sobańska, Mira Spa, Marek Strzemżalski, Kamila Szłabowicz, Jolanta Świżewska, Aneta Tokarska, Małgorzata Weiss, Sławomir Więckowski, Urszula Zimoląg-Stankiewicz.

Jesienią 2015 i zimą (tylko za obrót X, XI, XII) Klub 100tys+ tworzyli:

Stanisław Augustynowicz*, Beata Bębas, Barbara Buławska, Piotr Buławski, Agnieszka Chyćko, Dorota Dąbrowska, Anna Dratwińska, Leszek Dratwiński*, Paweł Florek*, Jolanta Gacek, Hanna Gapińska, Aneta Graf, Sylwester Kalinowski, Krzysztof Karliński, Izabela Konieczna, Joanna Kwaśnińska, Ewa Leończak, Henryk Lipa, Marcin Maruszak, Izabela Oleksy, Grażyna Polańska, Marek Przeniosło, Michalina Romanowska, Monika Rynkowska, Rafał Rynkowski, Sławomir Smagacz, Jadwiga Strzemżalska, Irena Szurmiak, Iwona Świerczyk*, Hanna Więckowska.

Program Motywacyjny Colway wymaga uatrakcyjnienia. Co do tego opinie są jednomyślne. Czego nam brakuje? Po pierwsze środków, po drugie błyskotliwych pomysłów. O te drugie apelujemy po raz kolejny do Was… Maile na ten temat, owszem napływają, ale jeszcze żaden nas nie powalił… Wysilcie się Menedżerowie Colway. To ważny temat. Jak widzicie, nie blefowaliśmy – podejmujemy konkretne działania. Ważnych tematów uzbierało się nam w związku z tym jeszcze więcej, ale o nich w „Uśmiechach od Colway” oraz na tych łamach za miesiąc.

Dziękuję za napływające opinie i rady. Na wszystkie poruszane tematy. Są cenne, pozwalają zarówno czuć puls Sieci jak i inspirować się Waszymi pomysłami. Hamują także przed zapędzaniem się ze zmianami za daleko, tam gdzie tego zdecydowanie nie chcecie. Proszę o więcej tych e-maili. Teraz, a nie kiedy zmiany już ruszą. Nasz czas jest już.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

J.Zych

Flaszowiec miękkociernisty

tajemniczy składnik ORAColu

Materiały do pobrania

Materiały do pobrania

Przejdź

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem