Czerwiec

Trzeci raz „tylko” ocieramy się o historyczny rekord

Wiedzieliśmy, że znowu będzie trudno, gdyż poprzeczka zawieszona była bardzo wysoko. Maj 2014 – najlepszy z dotychczasowych majów w Colway, to był wynik wówczas uznany za sensacyjny. A przecież, mimo aż dwóch tym razem „długich weekendów” i promocji niesamowitego Collagen Native DNA w siostrzanej Colway International - było znowu blisko odnotowania nowego rekordu. Mimo zatem, iż finalnie on nie padł - możemy śmiało stwierdzić: Colway klasyczny jest zdecydowanie w swojej najwyższej formie. Nie pokusimy się oczywiście na żadną propagandę sukcesu, czyli na „poprawienie statystyki”. To nie byłoby w stylu naszej Organizacji. Poczekamy cierpliwie z fajerwerkami, aż wydarzy się rzeczywiście rekordowy historycznie - czerwiec, lipiec (?).

Jakie mamy tej wiosny w Colway obroty handlowe, to widać zresztą znakomicie w rankingu, który nie zawodzi nigdy:

Program Motywacyjny

Zimą i wiosną 2016 (tylko za obrót II, III, IV) Klub Systematycznych 15tys.+tworzyli:

Katarzyna Bartosik, Łucja Bartosik, Karolina Boborowska, Robert Bogdański, Ewa Całka, Alicja Celary, Ewa Ciesielska, Zofia Daniluk, Ewa Daroszewska, Barbara Draganow, Małgorzata Dyko, Romuald Giera, Anna Godusławska, Marcin Golonka, Anna Góźdź, Katarzyna Grześkowiak, Stefania Gubalska, Jarosław Hałas, Izabella Hoffmann-Fortuna, Mirosław Jarocki, Helena Jasińska-Przychodniak, Magdalena Jodłowska, Alina Jurczak, Jolanta Jurek, Mariola Kaczmarek, Zofia Kaniewska, Hanna Karalus, Joanna Kasprzyk, Karolina Kędziora, Wojciech Kintop, Michalina Kochaniewicz, Katarzyna Korol-Tokarzewicz, Małgorzata Kosiak, Małgorzata Kosińska, Mirosława Kowalska, Mariusz Kroczyński, Karolina Krzyształowska, Tomasz Lesiakowski, Hanna Łukomska, Janina Małecka-Ulińska, Joanna Mamczarz, Piotr Marczak, Beata Michałowska, Ewa Mikulska, Dorota Niezgoda, Katarzyna Nowalińska, Hanna Opiła, Iwona Ostrowska, Jolanta Panasiuk, Renata Panek, Irena Pieczulis, Agnieszka Piekoszewska, Rafał Potkański, Sandra Przepióra, Ewa Przewrocka, Alicja Rzymczyk, Jakub Sapiński, Alina Selwat, Anna Sewielska, Bożenna Stankiewicz, Elżbieta Stępień, Monika Suska-Łojek, Karolina Turek-Rudnik, Jolanta Tyndyk, Małgorzata Wal, Zdzisława Zielińska, Emilia Zych, Ewa Żekieć-Gitalewicz.

Zimą i wiosną 2016 (tylko za obrót II, III, IV) Klub Systematycznych 40tys.+tworzyli:

Małgorzata Adamowska-Kluziak, Sylwia Aleksiejuk, Raisa Antychowicz, Magdalena Bartosik-Bordulak, Monika Biały, Agnieszka Biernacka-Leja, Anna Borkowska, Ewa Brynda, Krystyna Derbin, Agnieszka Dobrzyńska, Marzena Faltyńska-Ratajczak, Anna Godlewska, Bożenna Godusławska, Barbara Gorczyca-Nowaczek, Małgorzata Graboś, Tomasz Graf, Daria Grzechnik, Paweł Grzechnik, Marek Grzelewski, Robert Hołod, Izabela Jagodzińska, Barbara Jastrzębska, Ryszard Jastrzębski, Tomasz Kabaciński, Helena Kapuścińska, Izabella Karwowska-Oczepa, Krzysztof Kaźmierski, Iwona Kozak, Swietłana Kozakova, Irena Krusche, Sylwia Kurpisz-Hałas, Wiesław Kurzyna, Waldemar Leja, Waldemar Łaska, Bożena Marciniak, Joanna Marek, Stanisław Marków, Beata Mazur, Angelika Mazurkiewicz, Małgorzata Mazurkiewicz, Ireneusz Nowaczek, Anna Nowak, Dariusz Olszewski, Marek Olszewski, Urszula Owsiak, Emilia Pieńko, Grażyna Pilarska-Sorokin, Andrzej Podlasin, Róża Rapacewicz, Katarzyna Romanowska, Bożena Sewielska, Renata Sikorska, Ewa Sobańska, Mira Spa, Marek Strzemżalski, Kamila Szłabowicz, Jolanta Świżewska, Aneta Tokarska, Zbigniew Tymieniecki, Marta Warzyńska, Małgorzata Weiss, Maciej Zięba, Urszula Zimoląg-Stankiewicz.

Zimą i wiosną 2016 (tylko za obrót II, III, IV) Klub Systematycznych 100tys.+tworzyli:

Stanisław Augustynowicz, Beata Bębas, Barbara Buławska, Piotr Buławski, Wanda Buśko, Agnieszka Chyćko, Dorota Dąbrowska, Anna Dratwińska, Leszek Dratwiński*, Paweł Florek*, Jolanta Gacek, Hanna Gapińska, Aneta Graf, Sylwester Kalinowski, Krzysztof Karliński, Ryszard Krusche, Adam Kusiak, Joanna Kwaśnińska, Ewa Leończak, Henryk Lipa, Marcin Maruszak, Izabela Oleksy, Grażyna Polańska, Marek Przeniosło, Michalina Romanowska, Monika Rynkowska, Rafał Rynkowski, Anna Sadurska, Sławomir Smagacz, Jadwiga Strzemżalska, Irena Szurmiak, Iwona Świerczyk*, Hanna Więckowska, Sławomir Więckowski.

Nowe nazwiska w Klubach Systematycznych, do których dostać się jest naprawdę trudno, a jeszcze trudniej w nich utrzymać – wskazują na rozwój naszej Organizacji. My mamy możliwość pokazywania tego rozwoju w sposób transparentny. Ile marketingów sieciowych w Polsce może uczynić podobnie? Liczne powroty Menedżerów na „swoje z góry upatrzone pozycje”, szczególnie w Klubie 40tys+ to z kolei dowód powrotów stabilnych, wysokich obrotów w ich strukturach.

Gratulujemy Wam serdecznie! Nowym Systematycznym i tym, którzy ich do Colway zaprosili. A najmocniej Adamowi Kusiakowi, którego brawurowy marsz do Klubu Systematycznych Stutysięczników może być wzorem dla wszystkich żądnych kariery w Colway.

COLWAY.pl succes

Konkurs majowy rozstrzygnięty

Największe przyrosty obrotowe w stosunku do średniej z II,III,IV osiągnęli w maju:

W kategorii Systematyczni 100tys+

Jadwiga Strzemżalska 21,87 % - dwa bilety na ćwierć finał EURO 2016 w Paryżu

Jolanta Gacek 20,07 % - Colvita 120

Iwona Świerczyk 12,64 % - Colvita 120

Joanna Kwaśnińska 9,80 % - Colvita 60

Izabela Oleksy 5,20 % - Colvita 60

W kategorii Systematyczni 40tys+

Marek Olszewski 54,58 % - dwa bilety na polski mecz na EURO 2016

Iwona Kozak 53,56 % - Colvita 120

Helena Kapuścińska 46,50 % - Colvita 120

Anna Nowak 33,61 % - Colvita 60

Róża Rapacewicz 31,10 % - Colvita 60

W kategorii Systematyczni 15tys+

Mariola Kaczmarek 45,19 % - dwa bilety na 1/8 Finału Euro 2016 w Saint Etienne

Bożenna Stankiewicz 41,89 % - dwa bilety na 1/8 Finału Euro 2016 w Saint Etienne

Anna Góźdź 40,26 % - Colvita 120

Irena Pieczulis 37,66 % - Colvita 60

Zofia Kaniewska 30,28 % - Colvita 60

W kategorii 10tys+

Grzegorz Łukaszewski 96,38 % - dwa bilety na 1/8 Finału Euro 2016 w Saint Etienne

Maria Kucharska 69,08 % - dwa bilety na 1/8 Finału Euro 2016 w Saint Etienne

Halina Bosiacka 55,93 % - Colvita 120

Wojciech Waśkowski 52,56 % - Colvita 60

Maria Czerska 45,00 % - Colvita 60

Zmiany na www.colway.pl

Zgodnie z zapowiedziami zmieniamy wygląd, charakter, a przede wszystkim funkcjonalność naszej domeny. Nie będzie to rewolucja, lecz ewolucja. Nie przywiązujcie się zatem na razie ani do grafik, ani strony estetycznej nowej odsłony domeny, bo to wszystko jest jeszcze w stadium powstawania i finalnie wyglądać będzie zupełnie inaczej. Z pewnością bardziej bogato, a przede wszystkim treściwie. Nowy Zespół Colway skupia się na razie w pierwszej kolejności na kwestiach praktycznych, czyli na razie na tym, by nowa domena otwierała się na wszystkich urządzeniach mobilnych i na tym, co widzą tylko logujący się do Strefy Menedżera, w której zaszły (na razie, bo to też dopiero początek) następujące zmiany:

1. Wprowadziliśmy nowy, intuicyjny i przejrzysty interfejs graficzny dla całej Strefy Menedżera. Wyrażamy nadzieję, iż jest on nowoczesny, a jednocześnie nie sprawi Wam kłopotów, jako że pozostaje kontynuacją znanych dotychczas Menedżerom funkcjonalności.

2. Zmieniliśmy sposób składania zamówienia, wprowadzając szereg zmian i udogodnień, od dawna postulowanych:

o Mapa procesu zamówienia - gdzie w danym momencie jestem, jaki będzie kolejny mój krok, co mam, mogę w danym momencie wykonać

o Przejrzysty i zrozumiały sposób zarządzania i definiowania adresów dostawy, danych do faktury, czy danych kontaktowych

o Koszyk prezentuje odtąd oprócz nazw produktów, również ich pojemności

o Składając zamówienia cały czas w koszyku widzimy, czy w danym miesiącu uzyskaliśmy już kwalifikację, ewentualnie ile nam jeszcze do jej uzyskania brakuje

o Ułatwiliśmy proces dodawania produktów do koszyka tak, aby dodając jeden produkt, nie trzeba było wpisywać ilości 1

o Zmieniliśmy sposób podawania danych w przypadku wyboru sposobu dostawy Paczkomat - teraz jest to przejrzyste, czytelne i proste w użyciu

3. Wprowadziliśmy w Systemie, w widocznym miejscu informację kto jest aktualnie zalogowany do Strefy Menedżera

4. Zreorganizowaliśmy Moje Finanse, aby były używalne i w sposób czytelny i intuicyjny prezentowały kluczowe dla Menedżera informacje o jego kwalifikacji, koncie prowizyjnym, pożyczkach i limitach BiZon oraz o strukturze, wraz z obrotami i obrotami grupy

5. Zreorganizowaliśmy Mój Panel, dodając nie tylko informację o kwalifikacji zalogowanego Menedżera, ale również informację o kwalifikacji i potencjalnej prowizji całej jego struktury

6. Dodaliśmy nową zakładkę Dystrybutorzy 42%, gdzie każdy zalogowany Menedżer może zarządzać swoimi 42%-wymi Dystrybutorami

7. Zaktualizowaliśmy sposób eksponowania asortymentu, co ułatwi Menedżerom dotarcie do informacji na temat poszczególnych produktów

8. Wprowadziliśmy dodatkową funkcjonalność zarządzania swoim kontem, gdzie każdy z Menedżerów może zarządzać swoją bazą teleadresową, swoimi danymi osobistymi (imię, nazwisko, telefony, email), również pozwoliliśmy zdefiniować avatara (dodać swoje zdjęcie profilowe)

To nie koniec reform idących w kierunku unowocześniania przedsięwzięcia Colway w jego strefie informatyczno-logistycznej. Tak naprawdę to dopiero początek. Mamy jednak świadomość tego, że po dziś dzień istnieje pokaźna grupa Menedżerów, którzy jeszcze nigdy nie zalogowali się do Panelu Menedżera, bo ani nie mają PIN-u dostępowego (piszemy o niego do: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), ani nie wiedzieli by jak to zrobić. Wiemy, że setki (!) osób ciągle zamawiają produkty telefonicznie i tak w ogóle to tęsknią za aparatem, który miał tarczę obrotową oraz tymi czasami, kiedy Colway przysyłał im do domy kopertę z listem od prezesa i wyliczoną prowizją.

Niestety nie będzie już nigdy ani telefonów z tarczą, ani takich listów. Będą za to kiedyś aplikacje na urządzenia mobilne, będą instrumenty administrowania swoją „małą organizacją” w sposób bardzo oszczędzający czas swój i partnerów. Będzie wiele nowoczesnych narzędzi, które młody żywioł kadry Colway podawać Wam chce powoli, aby tych „niezinformatyzowanych” po dziś - nimi nie zszokować. Na razie oni chcą Was nakłonić do 100% - go wreszcie pozyskania PIN-ów, logowania się do Strefy Menedżera, do funkcji zamawiania tam produktów i do rejestrowania tam bezumownie już swoich rekrutów. W tym celu, aby zakończyć wieloletnią historię proszenia o to i by pokazać, że to nie przelewki – razu pewnego w Colway nastąpi planowy blackout, czyli zamilknie sygnał w telefonach w ostatnim tygodniu miesiąca. Uważajcie, bo oni nie żartują… Twierdzą, że muszą to kiedyś choć raz zrobić, dla dobra tych ostatnich, broniących się przed postępem. Po to, by w konsekwencji móc ich uzbroić we współczesne instrumenty robienia marketingu sieciowego. By klasyczny Colway pozbył się raz na zawsze opinii marketingowego skansenu.

Bez lęków, proszę – gdyż tak, jak obiecywałem ogłaszając Ofensywę Colway 2016 - nic nie będzie się działo gwałtownie. Na razie obejrzycie sobie nową www.colway.pl, która w części ogólnodostępnej jest jeszcze skromna i stanowi zaczątek dopiero tego, co byśmy w niej zawrzeć chcieli. Przydługie teksty w rozwinięciach kolejnych odsłon, zapożyczone na razie z nowej Niebieskiej teczki , zostaną zastąpione formami krótszymi, ale pojawiać się będą także treści nowe. Ma być edukacyjnie, wabiąco i swojsko. Domena jest póki co, jeszcze cały czas w budowie. Chcemy byście to również Wy ją współtworzyli. Wszelkie konstruktywne uwagi proszę kierować do: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jeszcze przed moim młodym zespołem mnóstwo pracy nad tą domeną. Mają ogrom materiału do zamieszczenia na niej. Jeszcze nie taka, jak oczekujemy jest jej prędkość. Prosimy o cierpliwość Wszyscy, którzy nauczą się korzystać z narzędzi wsparcia, jakie do końca roku wypełnią naszą www.colway.pl - a szczególnie jej Panel Menedżera – będą zadowoleni.

Zupełnie nowa Niebieska teczka

… właśnie powędrowała do ułożenia ją w plik drukarski. Co oznacza, że najpewniej jeszcze w czerwcu będzie dostępna w magazynie wysyłkowym. Poprzednie edycje mocno się zdeaktualizowały, dlatego wydanie XIX będzie się od nich istotnie różnić. Nie będzie w nim informacji o produktach, na które miejsce jest w innych materiałach. Będą w to miejsce inne przedstawiające w sposób wiarygodny i atrakcyjny nasze przedsięwzięcie. Niebieska teczka była przez kilkanaście lat historii Colway skryptem kultowym, służącym głównie skutecznym rekrutacjom. I taką rolę chcemy jej przywrócić. Absolutnie warto się wyposażyć w kilka jej egzemplarzy, gdy już pojawi się komunikat, iż można to zrobić. Zawierzcie nam, że w obecnej, kilkudziesięciostronnicowej objętości spełni ona niejeden raz swoją funkcję, jeśli pozostawiać będziecie z jej lekturą Waszych kandydatów na Dystrybutorów Colway!

To akurat jest w Colway moja „osobista działka”. Następnym więc materiałem za jaki się biorę, jest również zupełnie nowy Zeszyt nr 2. Wypełnią go treści podobne do wydań poprzednich, lecz zdecydowanie uaktualnione oraz teksty zupełnie nowe. O kolagenie i o innych produktach kosmetycznych. Suplementom poświęcony będzie Zeszyt nr 3. Nr 4 zawierał będzie nowości i futurystykę. Wszystkie Zeszyty Colway pełnić mają funkcję głównie edukacyjną, ale także zbrojącą Was w potężne argumenty rekrutacyjne i przeciw konkurencyjne, ale także w zaawansowane kompetencje . Temu już posłużą ich kolejne numery.

Kolejnym zadaniem, jakie podejmie Zespół będzie „reforma ulotkowa”. Ale to już temat na inne Aktualności. Propagujcie czytelnictwo newslettera „Uśmiechy od Colway”! Bez tego Wasi partnerzy nigdy nie będą na bieżąco z tym, co się w Colway dzieje! Na Wasze liczne życzenia opracowujemy też coś w rodzaju almanachu najlepszych tekstów, jakie ukazały się w „Uśmiechach od Colway” w minionych latach.

Paczki in post. Czy naprawdę potrzebujemy tej usługi?

Wysyłanie z Koleczkowa Waszych zamówień poprzez InPost, czyli z dostawami do paczkomatów było przez menegement Colway silnie postulowane. Może nie były to dezyderaty masowe, ale za to zdecydowane i dobrze uargumentowane. Pisaliście oto, że czekanie na kuriera w domu bywa uciążliwe, a możliwość wyjęcia kolagenowej przesyłki z paczkomatu daje wolność i wygodę. I co? Usługa została udostępniona i póki co – kuleje. Sprawy mają się tak, że w istocie niewielu Menedżerów Colway decyduje się na zamówienia przez InPost. Po pierwsze dlatego, że tak naprawdę ta usługa działa sprawnie zazwyczaj tylko w duzych miatach, po drugie dlatego, że media wieszczą co i rusz upadek firmy InPost, której akcje na giełdzie lecą na łeb, na szyję. Po trzecie i najważniejsze dlatego, że wpadliśmy w pewną spiralę porażki: mało paczek do zabrania z magazynu w Koleczkowie powoduje, że nie sposób przymusić kurierów InPostu do przyjeżdżania po nie systematycznie codziennie (jesteśmy jednak za miastem). Odbiór co drugi dzień w połączeniu z procedurami tego przewoźnika powoduje, że paczka wędruje do Menedżera 3-4 dni od złożenia zamówienia, co jest standardem, o jakim już zapomnieliśmy i który budzi niezadowolenie, a w rezultacie nie wracanie przez Was do tej usługi – czyli jeszcze mniej paczek dla InPostu, jeszcze trudniej o kuriera po ich odbiór itd…

Idzie lato. W paczkach będzie także Kolagen Naturalny, który już na pewno standardów InPost-u nie zaakceptuje… Jeżeli w najbliższym czasie usługa ta nie zyska u Was na popularności, to z całym szacunkiem dla jej nielicznych jak się okazało zdecydowanych zwolenników – zrezygnujemy z wysyłek do paczkomatów. Czerwiec decyduje: posypią się zamówienia przez InPost (odradzamy zamawiać w upały Kolagen Naturalny!), to usługa ta zostanie. Jeśli nie – rezygnujemy z niej z końcem tego miesiąca.

Zasady Promocji w czerwcu

Również zmiany. Idea „zagęszczania” Systemu poprzez „nakłanianie” nagrodami do pozostawiania na swoich pozycjach kwot większych, niż wymaga kwalifikacja prowizyjna wydaje się matematycznie i systemowo bardzo dobra. W marcu przyniosła zresztą znakomite rezultaty. Przede wszystkim podniosła się o przewidywane 4% średnia naliczana prowizja. Prawdopodobnie był to także czynnik zwiększający obrót. W kwietniu jednakże zaobserwowaliśmy zjawisko z rodzaju: „zaradny Polak się uczy”… Dodatkowe 400 pkt na ponad siedmiuset pozycjach znacznie rzadziej było już dodatkowym zakupem Menedżera, a coraz częsciej „fluktuowało” po prostu z niższych pozycji. Z tzw. „końcowek” struktur, także „rodzinnych”. W maju stało się to już niemal zasadą. Czyli główna przesłanka wprowadzonego mechanizmu przestała działać. „Dodatkowe” 400zł nie powiększało obrotu. Ani firmie, ani Wam. Pieniędzy nie przybyło. Były tylko przekładane z jednej kieszeni do drugiej. W dodatku Wy sami też nie byliście zbyt uszczęśliwieni tym, że na „szósty produkt gratis” macie czekać aż do zamówienia w następnym miesiącu.

Sprawdzimy to dokładnie w czerwcu. Odstąpimy od łączenia Promocji „5+1” z warunkiem pozostawiania na swojej pozycji ekstra punktów. Będzie najprościej jak być może: „5+1” przysługuje tego miesiąca tylko do zamówień 2600 pkt lub większych. Szósty produkt wkładany będzie do paczki natychmiast. O ile oczywiście będzie szóstym w tym kokretnym zamówieniu.

Promocją „5+1” objęte są w czerwcu dwa produkty: Maski Kolagenowe ze Złotem koloidalnym i Balsam Ultranawilżający.

Uwaga! Do każdego pakietu opiewającego na 2600 pkt dokładamy jeden tylko produkt gratis. W sytuacji kiedy w zamówieniu na 2600 pkt jest 5 Balsamów Ultranawilżających oraz 5 Masek Kolagenowych ze Złotem Koloidalnym należy w uwagach napisać który produkt gratisowy powinniśmy dołożyć do paczki.

COLWAY.pl 5 1  COLWAY.pl 5 1 2

Spotkania, szkolenia, wydarzenia

Czerwiec nie będzie w nie tak bogaty, jak był kwiecień i maj, co nie znaczy, że się nie dzieje…

Prawdziwą furorę robią spotkania z prof. Sergiejem Batieczką. Skupiają świetną frekwencję i owocują pozyskiwaniem nowych konsumentów i Dystrybutorów. Oto kolejne:

6 czerwca - Grójec - Grójecki Ośrodek Kultury ul. Piłsudskiego 3 godz. 17.00
8 czerwca - Częstochowa - restauracja Astoria ul. Krakowska 45 godz. 18.00
10 czerwca – Kraków - hotel Europejski ul. Lubicz 5 godz. 18.00
14 czerwca - Lublin - Restauracja Fiesta ul. Prusa 8 godz. 18.00
17 czerwca –
Biała Podlaska – hotel Terra Bella ul. Terebelska 57 godz. 17.00
19 czerwca -
Poznań - Collegium Da Vinci ul. Gen. Tadeusza Kutrzeby 10 godz. 14.00
22 czerwca –
Gliwice - Aula Główna Centrum Edukacyjne Jana Pawła II godz. 17.00
25 czerwca –
Skarżysko Kamienna - hotel Promień ul. Legionów 105 godz. 15.00

Zainteresowanych organizacją spotkań z S.A. Batieczką prosimy o kontakt z Marzanną Kamińską – 600327328 – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Polecamy także warsztaty z realnego umawiania się na spotkania z kandydatami na współpracowników prowadzone z dojazdem do każdej chętnej grupy przez Bartłomieja Ślazyka 602777943 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Promocja na Bartka się wprawdzie skończyła, są to warsztaty o charakterze komercyjnym, ale ze wszystkich stron płyną do Colway informacje, iż przynoszą namacalne rezultaty. Sprawdźcie!

Awizujemy jednocześnie przy tej okazji wydarzenie dużej rangi. 22/23 października w Warszawie, w hotelu Boss odbędzie Zjazd Menedżerów Colway. Kto pamięta Ossę 2014, ten wie o czym mowa. To jedyny już sejm plemienny w tym roku. Nie planujcie więc żadnych szkoleń i imprez na ten termin.

Przypomnienie istotnych faktów marketingowych

Jest ono niektórym z Was potrzebne wobec przeróżnych harców konkurencyjnych.

W rozumieniu art. 2 pkt 1 lit. „d” Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady „producentem” jest obecnie w UE nie tylko podmiot, który produkt kosmetyczny fizycznie wytwarza, ale także każda osoba fizyczna lub prawna, która zleca zaprojektowanie lub wytworzenie takiego produktu i wprowadza kosmetyk do obrotu pod własną nazwą lub znakiem towarowym.
Wg. prawa unijnego Colway był więc już od maja 2012 roku producentem praktycznie wszystkich swoich produktów kosmetycznych, a jednocześnie właścicielem ich marek.

To my wprowadziliśmy po raz pierwszy do obrotu w UE pod własną nazwą i znakiem towarowym Kolagen Naturalny (Platinum, Silver, Graphite) – nr tych rejestracji w unijnych bazach CPNP: 1006689, 1007155, 1007162

Ktokolwiek w okresie późniejszym wprowadził lub wprowadzać będzie produkty podobne, o takich samych nazwach – popełnia oczywisty plagiat. Informujemy o tym i dokumentujemy to, gdyż marka Kolagen Naturalny jest i będzie naśladowana przez rozmaitych kandydatów na naszych konkurentów, którzy będą posługiwali się, plagiatując Colway rozmaitą propagandą. Jednakże fakt wprowadzenia do obrotu w Unii Europejskiej Kolagenu Naturalnego po raz pierwszy właśnie przez nas - jest nie do zakwestionowania. Bazy CPNP są ogólnodostępne:

COLWAY.pl CPNP platinum

Już od maja 2012 r Colway jest zatem wg. prawa Producentem wszystkich wyrobów kosmetycznych wprowadzonych do obrotu w UE pod naszymi markami. Podwykonawców wybieramy sobie takich, jakich chcemy. Ongiś była to firma Inventia. Od 2014 roku Kolagen Naturalny wytwarza na nasze zlecenie manufaktura laboratoryjna prof. dr hab. Andrzeja Frydrychowskiego – Elastan Sp. J. Dlaczego? To oczywiste! Bo posiada jedyny wydany przez UPRP patent na polski sposób wytwarzania aktywnego biologicznie kolagenu ze skór rybich:

COLWAY.pl screen uprp

- screen z oficjalnej strony Urzędu Patentowego R.P.

Colway ma pełne umocowanie prawne do posługiwania się powyższym prawem ochronnym jako PRODUCENT. Nr patentu wydrukowany jest na wszystkich naszych opakowaniach Kolagenu Naturalnego.

Gdy więc usłyszycie gdzieś lub przeczytacie na jakimś forum hejterskie bzdury, jakoby ktoś posiadał legalnie „podobny kolagen”, a jeszcze zapewne „lepszy” (i może nawet z dodatkiem w nazwie: „naturalny”), to możecie wskazać mu te dwa dokumenty i zapytać: czy ten, kto go do takiej propagandy przeszkala, może się wylegitymować dokumentem wprowadzenia swojego wyrobu do obrotu w UE wcześniejszym od naszego? Oraz czy rozumie rzecz oczywistą? Patent na sposób wytwarzania polskiego tropokolagenu jest tylko jeden. Wszystkie inne produkty na rynku, a niechby nawet i całkiem zacnej jakości - to z punktu widzenia prawa i zgodnie z chronologią unijnej rejestracji - plagiaty. Podobnie z nieprawdopodobnymi historiami, z naszymi byłymi dostawcami w ich tle.
Czy ludzie nie potrafią czytać dokumentu dostępnego w bazach CPNP? Od dnia 21 maja 2012 roku marka Kolagen Naturalny Platinum, Silver, Graphite – należy do Colway. Ktokolwiek w tamtym czasie wytwarzał żel kolagenowy w konfekcjonowaniu tych produktów wykorzystywany – został sprowadzony przez nas tym aktem rejestracyjnym do roli podwykonawcy. Dodajmy, że nie była to przecież rejestracja „tajna”. A więc Inventia swoją nową rolę – podwykonawcy naszej marki właśnie, przez prawie dwa lata jakoś akceptowała…
Czy naprawdę ktoś średnio nawet inteligentny uwierzy w rozpowiadane obecnie głupstwa, żeśmy własną już markę psuli, skutkiem czego podwykonawca się na nas „obraził”? Owszem obraził się, ale dlatego głównie, że wobec jego wątpliwej lojalności i faktu pokpienia sprawy patentu, Colway ustawił żagle z wiatrem i zlecił jako producent (patrz zapis art. 2 Dyrektywy (WE) NR 1223/2009), najpierw alternatywnie, a wreszcie całkowicie, podwykonawstwo produktów swojej dwa lata wcześniej wprowadzonej po raz pierwszy do obrotu w UE – marki - podmiotowi, który otrzymał od Urzędu Patentowego RP prawomocnie i ostatecznie ochronę metody wytwórstwa nr 206813.
Czy może być jaśniej i bardziej oczywiście? Jeśli nie, to wyśmiewajcie harcowników konkurencji. To, co mówią jest czystym bełkotem marketingowym. Nie sądzę, iżby w obliczu wyżej udokumentowanych faktów, było jeszcze cokolwiek do dodania w tym temacie.

Komunikat półprywatny

Od 10 czerwca przeprowadzam się (tymczasowo) do Francji. Nie mogę nazwać tego niestety pełnowartościowym urlopem, gdyż telefon i internet pozwalają w tych ciekawych czasach zawiadywać większością spraw firmowych niewiele gorzej, niż zza biurka. Informuję jednak, że nie umawiam się na realne spotkania w Koleczkowie, ani nigdzie w Polsce tak długo, aż nasi piłkarze nie odpadną z turnieju EURO, czyli w wersji najbardziej optymistycznej – aż do Finału w Paryżu 10 lipca 2016.

Jarosław Zych

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem