to pozycje, jakie wzbogaciły asortyment reklamowy.

Ulotka trójdzielna o Atelokolagenie to pewien eksperyment. Tym razem jest ona w 100% dziełem Sieci. Inicjatywą oddolną struktury „pilskiej”. Chcemy raz się wreszcie przekonać, co jest właściwszym – czy kiedy my, w centrali „kształtujemy” Wasze gusty i narzucamy Wam tak treści marketingowe, jak i „estetykę” materiałów, kiedy istnieje domniemanie przynajmniej, że są one spójne i zaprojektowane przez zawodowców – czy może to Wy lepiej wiecie, jakie są gusty tych, którym np. ulotkę o Atelokolagenie będziecie wręczać. Chcemy ten raz posondować, czy jajko jest mądrzejsze od kury. Jeśli by się okazało, że jest, to pozwolimy na kolejne takie inicjatywy oddolne. A jeśli napiszecie wiele razy, że dostępna od dziś ulotka Atelo- jest graficzną lub tekstową porażką, to kolejny nakład będzie powrotem do procedur.

Newsletter

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem