Konferencja COLWAY 2017

 Jaroslaw Zych

Jarosław Zych o Konferencji COLWAY:

 

Przez minione blisko czternaście lat, nigdy nie odczułem obawy przed niepowodzeniem naszego Przedsięwzięcia, nie dopuszczałem nawet takiej myśli. Zdarzyło mi się frasować o sukces frekwencyjny lub marketingowy jednej czy drugiej imprezy firmowej oraz o tak zwane morale – tak ważne w każdej tego typu organizacji. Dzisiaj dajecie mi komfort, że pisząc słowo powitalne przed kolejną Konferencją, nie czuję Drodzy Przyjaciele potrzeby użycia w nim słów silnie patetycznych, budujących nastrój czy motywujących.

Stało się tak dlatego, że coraz częściej na pytanie: „dlaczego COLWAY?” pada odpowiedź: „bo COLWAY jest przewidywalny”.

Od zawsze mi się to marzyło, gdyż marketing sieciowy – dopóki takim właśnie jest postrzegany przez jego uczestników – jest niezniszczalny. To Wy musieliście sami spontanicznie zacząć tak mówić o COLWAY. Doczekałem się tego po wielu latach. To jest Bezcenne. Jest również prawdziwe. Nigdy bowiem dotąd w COLWAY rzeczy nie wydawały się tak oczywiste i pewne, jak obecnie. Zjeżdżamy się kolejny raz w przeddzień naszych corocznych wielkich żniw, jakimi będzie Listopad w COLWAY – właściwie jak „po swoje”. Nauczeni fantastycznymi doświadczeniami lat ubiegłych, funkcjonujący w stabilnym, niczym nie zagrożonym przedsięwzięciu, możemy jedynie dywagować, czy wszyscy, którzy prawdziwie zaangażują się w najbliższych tygodniach w to radosne szaleństwo, zarobią bardzo dużo pieniędzy, czy tylko sporo...Ten klimat pewności i spokoju udzielił się także mi.

Nie zamierzam tym razem wzywać Was do kolejnego bicia listopadowego rekordu. Nie ma bowiem dla mnie dzisiaj znaczenia, czy będzie to wynik dwudziestomilionowy, czy „tylko” nastomilionowy. Ważnym jest dziś dla mnie coś innego…

Sukces tej Organizacji nie był nigdy niczym innym, jak zbiorem Sukcesów ludzi, którzy ją tworzą. Zarówno mojego sukcesu osobistego, jak i Twojego! Zawsze jednak bardziej Twojego, co rozumiejąc, dbałem wraz z Maurycym przez wszystkie lata o to, by firma była bardziej dla Was, niż Wy dla tej firmy. Starałem się to samo podejście zaszczepić swoim współpracownikom oraz pracownikom – i nieśmiało twierdzę, że się udało. Konsekwentnie trzymając się takiej postawy – chcę w tym „spokojniejszym roku w COLWAY”, jaki obwieściłem u jego progu, Życzyć Wam listopadowych rekordów! My jesteśmy od tego, by tworzyć ludziom, którzy się z COLWAY związali – możliwości. Rozumiejąc niezmiennie naszą powinność, firma Col way Sp. J. M. Turek, J. Zych podejmie w tym roku większy, niż kiedykolwiek dotąd wysiłek inwestycyjny, czyli po prostu „dołoży” do akcji listopadowej więcej niż w którymkolwiek Listopadzie naszej historii. Pomyślimy raz jeszcze bardziej o Waszych zyskach niż o naszych.  Jestem pewny tego, że mniejsze zyski firmy są warte dziś tego, by dać Wam jeszcze silniejsze argumenty przekonywujące innych do udziału w Listopadzie z COLWAY.

Jak zacne będą Gratisy do Pakietów 5200 pkt – dowiecie się właśnie na Konferencji. Dowiecie się także, jakie to produkty zastąpią w katalogu wycofywane w ostatnim czasie. Czyli w jaki nowy oręż Was zbroimy. Ogłosimy również, jak będzie funkcjonował Program Samochodowy COLWAY.

Materiału sporo, czasu niewiele, dlatego spodziewajcie się tym razem mniej zachwycających fajerwerków z ekranu i głośników. Nie będzie pięknych wspomnień, ani chlubnych statystyk, ani napinania muskułów. Będzie „samo gęste” i to niemal wyłącznie dotyczące przyszłości. Konferencja robocza.
Nawet nie futurystyczna, bo wszystko o czym na niej powiemy, zadzieje się szybko. Czuję się dziś wyjątkowo też dlatego, że mogę pominąć żelazny na meetingach wszystkich MLM-ów świata punkt programu – czyli gorące zapewnianie i przekonywanie wszelkimi sposobami przybyłych, że jest świetnie, a będzie jeszcze lepiej…Mam bowiem świadomość, jak rzadko przywilej taki dany jest dowodzącym marketingami sieciowymi.

Dziękuję Wam za ten nieczęsty przywilej.

Zaufanie, jakim nas obdarzacie pozwoli poprowadzić tę Konferencję w konwencji przede wszystkim informacyjnej. Czuję natomiast potrzebę przeproszenia za…niedoszacowanie potencjału „spokojniejszego roku” w COLWAY. Jest mi zwyczajnie wstyd, że przyjąłem rachubę osób chętnych na tę Konferencję na bazie frekwencji trzech ostatnich dużych imprez i zarezerwowałem obiekt ze zbyt małą ilością miejsc. Okazało się, że prawdopodobnie bliższy realnemu popytowi byłby hotel i sala konferencyjna dla 500 uczestników…Jesteście nieprzewidywalni, bilety rozeszły się w niespełna dwa dni, a ich większość została przez obecnych tu zapobiegliwych „zabezpieczona” płatnością, jeszcze zanim otworzyliśmy kasę. Wy jednak macie być nieprzewidywalni! Przewidywalna ma być firma. A także przewidująca wszelkie „klęski urodzaju”. Obiecuję, że taka sytuacja się więcej nie powtórzy. Choćbyśmy kiedyś mieli dopłacić za rezerwacje niewykorzystane, to nigdy już nie zgrzeszę niedostatkiem optymizmu przed naszym zlotem plemiennym! Przeprosiny te należą się właściwie tym wszystkim oburzonym, dla których miejsc zabrakło. Ale należą się one także Wam. Zdesperowani tą sytuacją powiększyliśmy bowiem liczbę Uczestników tej Konferencji do 360, co sprawiło, iż słychać wręcz, jak obiekt ten trzeszczy i pewnie da się Wam to we znaki obniżeniem standardu pobytu. Przepraszam wszystkich, którzy przymuszeni zostali do spania na przystawkach i tych, co będą się tłoczyć w kolejce po posiłek lub nie usiądą tam, gdzie by chcieli na sali konferencyjnej.

Mam takie déja vu. Właściwa marketingowa historia COLWAY zaczęła się od pierwszego, spontanicznego zjazdu (sierpień 2004 w Ciechocinku), gdzie było znacznie gorzej, bo do stu Kilkudziesięciu miejsc zjechało na apel Maurycego i skutkiem szerzących się wieści chętnych…ponad trzystu. Mało kto wówczas wyrażał pretensje, a wśród uczestników wytworzyły się klimaty, jakie wywołały pierwszą eksplozję tego biznesu. Dziś już jednak mamy czasy inne – i moje „przepraszam” jest absolutnie konieczne. Co nie znaczy, że nie życzyłbym sobie i Wam powtórki z fenomenu uwolnienia energii podobnej tamtej, z 2004 roku. Wierzę, że po tym co zobaczycie i usłyszycie – energia się również wytworzy i wyruszymy wszyscy w nowy, daleki i bardzo owocny rejs. Niczym Magellan, od którego nazwę wzięło miejsce tej, jakże ważnej dla nas Konferencji.

Życzymy wszystkim uczestnikom jesiennej Konferencji COLWAY 2017, by pozyskane na niej informacje posłużyły do zwielokrotnienia wyników handlowych i pomnożenia szeregów osób współpracujących. Przekażcie te informacje, całą dobrą energię i wszystko, co razem tu przeżyjemy – tym, których dziś
z nami nie było. Podzielcie się z nimi wiedzą i entuzjazmem. Zadbajcie o to, by zapraszani przez Was do współpracy zawsze posiadali „Niebieską teczkę” i korzystali z przekazu mediów COLWAY, czyli subskrybowali newslettera, śledzili Colway Official Fanpage i zapoznawali z materiałami do pobrania na www.colway.pl. Będzie to ważne szczególnie w Listopadzie…

Niech hasło: „zapytaj mnie o Listopad w COLWAY” utkwi w Was tak mocno, byście w najbliższych tygodniach uświadomili w jego znaczeniu wszystkich. Pamiętajcie! Wszystkich!

 

 

Więcej szczegółów Konferencji:

⬇⬇⬇

banner2000 5.jak zmniejszyc fotke pl

 

Newsletter

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem