Skutecznie tworzymy Polakom możliwość zarabiania pieniędzy w rodzimym przedsięwzięciu opartym o owoce pasji polskich naukowców, polskie wynalazki biotechnologiczne i unikalne, rdzenne wartości.

Założyciele

ISTOTNE INFORMACJE O PRZEDSIĘWZIĘCIU COLWAY


COLWAY to Sieć Konsumencka. To również organizacja dystrybucyjna zorganizowana w systemie wielopoziomowego marketingu sieciowego. Na tym jednak kończą się podobieństwa pomiędzy Planem Finansowym Colway, a wieloma organizacjami MLM, jakie historycznie, w tej części Europy nie wszystkim kojarzą się najlepiej.
W odróżnieniu od wielu biznesów sieciowych, jakie pojawiły się wraz z transformacją ustrojową – COLWAY jest przedsięwzięciem w 100% polskim. Obsługiwanym w swojej dotychczasowej historii przez zarejestrowane w Polsce spółki jawne, co oznaczało, że ich wspólnicy zawsze odpowiadali całym kapitałem spółki i całym majątkiem prywatnym za wszelkie zobowiązania i realizację zawartych przez COLWAY umów. Nie istnieje konstrukcja prawno - organizacyjna, która dawałaby większe bezpieczeństwo uczestnikom dystrybucji w wielopoziomowym marketingu sieciowym. Jest ona również w tej branży całkowitym precedensem.

COLWAY nie obiecuje na swoich spotkaniach informacyjnych nierealnych dochodów. To firma handlowa o kilkunastoletniej historii, w której podział zysków jest całkowicie klarowny, a nie sekta ekonomiczna, wabiącą uczestników abstrakcyjnymi wizjami.  Pokazujemy w jaki konkretny sposób zarabia się setki złotych już nazajutrz po przystąpieniu do nas, a tysiące złotych po kilku lub kilkunastu tygodniach. Pokazujemy również, jak można zarabiać w COLWAY nawet dziesiątki tysięcy złotych miesięcznie, ale robimy to w sposób uczciwy, wolny od częstych w marketingu sieciowym klimatów psychomanipulacji, jakie w COLWAY wyśmiewamy.  Milionów nie obiecujemy nikomu.
Nie jesteśmy też piramidą finansową ani stowarzyszeniem domokrążców – lecz rodzimą, polską, do bólu normalną organizacją dystrybucyjną, opartą o jasne reguły i orędownictwo konsumenckie.  Colway jest także entuzjastyczną społecznością zakupowo - beneficjencką bardzo dobrze zweryfikowaną przez lata 2004-2016 w zakresie wiarygodności i rzetelności.  Prowadzącą jawną, otwartą księgowość obrotów własnych z pełną jednocześnie ochroną wszelkiej informacji o uczestnikach Sieci. Firmą stojącą twardo na ziemi. Stojącą – dodajmy – polskimi produktami i własnym, silnym polskim kapitałem.

COLWAY to wyjątkowo bezpieczna przystań dla marketingowców sieciowych, którzy mają być może za sobą nie najlepsze doświadczenia z poprzednimi prowizjodawcami.  Nigdy w naszej historii nie zmieniliśmy planu finansowego, ani zasad działania.  Niezmienność tych reguł gwarantujemy Umowami realnie egzekwowalnymi w Polsce, których od 2004 dotrzymujemy literalnie. Kiedy więc nasze plany rozwoju wreszcie międzynarodowego wymagały nieuchronnych zmian Planu Finansowego, to wspólnicy COLWAY nie dotknęli reguł ujętych w Umowy, lecz podejmując duże ryzyko po prostu stworzyli nową firmę i nowy projekt biznesowy – Colway International SA.
Mamy bardzo dobrą obsługę prawną. Prowadzimy politykę skutecznego przystosowania strategii biznesowej do realiów.  Postawiliśmy na rozwój organiczny, któremu nie zagrożą również żadne zmiany prawa konkurencyjnego, konsumenckiego, czy rozporządzenia unijne wynikające z realizacji Codex Alimentarius. Rozwój taki odnotowujemy niezmiennie od wielu lat. Organizacja Colway nigdy w swojej historii nie doświadczyła kryzysu finansowego, obrotowego, ani żadnych innych burz. Nie przegrywamy żadnych utarczek. Na żadnym polu…

Wypracowaliśmy koncepcję biznesową, którą charakteryzuje stabilność, elastyczność, liberalne zasady współpracy z uczestnikami Sieci oraz żelazna konsekwencja, ale także wizjonerstwo.
Klasyczny COLWAY nie jest przedsięwzięciem bardzo bogatym, gdyż nasz Plan Finansowy uważany jest za  jeden z najhojniejszych „podziałów tortu wpływów” w sektorze sprzedaży bezpośredniej.
Tym samym organizatorzy nie zarabiają w nim kwot ogromnych. Mimo tego przez wiele lat systematycznych wzrostów obrotów handlowych, które plasują dziś COLWAY w połowie pierwszej dziesiątki przedsiębiorstw tej branży działających w Polsce, jeśli chodzi o wyniki finansowe – wspólnicy zgromadzili dostateczny kapitał inwestycyjny, by COLWAY mógł prowadzić zarówno badania naukowe,
jak i wprowadzać każdy praktycznie produkt, jaki opracują polscy naukowcy oraz innowatorzy z jakimi współpracujemy.


Jakkolwiek sprzedajemy uczestnikom Sieci artykuły handlowe z wysokimi dyskontami i wypłacamy bardzo wysokie prowizje, to System nasz stać jeszcze na dofinansowywanie programu szkoleń uczestników Sieci oraz atrakcyjnych uznaniowych wycieczek zagranicznych dla Liderów Organizacji.


Do klasycznego COLWAY przystępuje się praktycznie bezinwestycyjnie.  Nie ma tu „pakietu startowego”, materiały informacyjne nie kosztują więcej niż prasa tygodniowa, a materiały szkoleniowe lub reklamowe dostępne są na www.colway.pl  nieodpłatnie, albo kolportowane w formach drukowanych non profit, bądź z symbolicznymi marżami.
Zweryfikować popyt na produkty COLWAY i potencjał korzyści z przyłączenia się do nas można nie tylko tanio, ale i łatwo.
Rychło zorientujesz się, czy mówimy tu prawdę o ultraliberalnym modelu współpracy i przedsięwzięciu przyjaznym uczestnikom, odwróconym całym wysiłkiem organizacyjnym w stronę Sieci.
Czy jesteśmy tak wesołą gromadą i tak zżytym plemieniem, jak się chwalimy. Czy rzeczywiście nie ma tu nawet regulaminowego obowiązku czegokolwiek kupować i niczego też sprzedawać…    

     
Chcąc sprawdzić to przedsięwzięcie sam nabędziesz na początek choć dwa produkty. Zrobisz to, kiedy po prostu zechcesz.  Pierwszy, wybrany z naszej bogatej oferty dla siebie, aby sprawdzić jego jakość i działanie. Drugi (po przystąpieniu, czyli już z rabatem), aby go odsprzedać i sprawdzić, czy Colway to rzeczywiście nie tylko sklep z niebanalnymi artykułami, lecz również szansa na dobry biznes.
Jeśli będziesz w posiadaniu tego drugiego produktu dłużej niż tydzień, to zaiste nie jest to zajęcie dla Ciebie… Pozostań wówczas raczej w gronie naszych Klientów. Jeżeli jednak po dwóch dniach dzielenia się pozyskiwanymi właśnie informacjami, nie będziesz już w posiadaniu drugiego produktu, a za to będziesz miał  zamówienie na trzeci lub kolejne – to Witamy w COLWAY!!! 
Znalazł(a)eś się we właściwym czasie i w dobrym miejscu!  I między właściwymi ludźmi!  Nauczymy Cię szybko, jak buduje się Strukturę konsumencko - dystrybucyjną, która pozwala wesoło i godnie żyć.  Pokażemy Ci, jak można w radosnej przygodzie z fantastycznymi produktami i między pozytywnymi ludźmi osiągnąć sukces finansowy i osobisty!

maurycyMaurycy Turek – Założyciel Colway, wizjoner, marzyciel, niezmordowany poszukiwacz nowych koncepcji. Osobnik całkowicie głuchy na słowa: „nie”, a szczególnie: ”to się nie da”. Modelowy przedstawiciel gatunku tych, którzy zawsze poprawiają zastaną rzeczywistość, bo potrafią zamieniać rzeczy zwykłe w niezwykłe. Przedsięwzięcia, którym nikt nie dawał szans, popycha na tory, których kresu nie sposób dostrzec. Człowiek niezwykle ciepły, skromny i powszechnie lubiany. Posiada dar godzenia ludzi, rozładowywania napięć i łagodzenia sporów. Wyśmienity organizator, który swoimi talentami, energią i doświadczeniem dzieli się z innymi, także poza organizacją Colway, prowadząc własne centrum szkoleniowe Main Brain w Warszawie.
Gdynianin, rocznik 1970. Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej, który bardziej odkrył w sobie duszę obieżyświata niż typowego wilka morskiego. Rejsy po morzach i oceanach świata na legendarnym „Darze Młodzieży” wywołały u niego nigdy nie zaspokojony głód poznania – ludzi, świata i możliwości. Maurycy zaczynał, jak wiele osób od pracy na etacie, w branży finansowej. 
Już jako bardzo młody człowiek interesował się niezależną przedsiębiorczością i marketingiem bezpośrednim, w którym postrzegał szansę dla siebie na uzyskanie awansu finansowego. Szybko dołączył do odważnych, zakładających w okresie transformacji własną działalność gospodarczą – najlepszą szkołę przedsiębiorczości. Szlify marketingowe zdobywał w firmach MLM i sprzedaży bezpośredniej m.in. „Rainbow” i „Vision”. Kierował regionalnym biurem handlowym w firmie Raypath. Osiągał też spektakularne sukcesy organizacyjne i rekrutacyjne w cudzych projektach marketingowych.
To właśnie Maurycy jako pierwszy zrozumiał ogrom potencjału marketingowego polskiego, rybiego kolagenu. Genialnego produktu, zbyt wymagającego do tradycyjnej sprzedaży detalicznej w sklepach. Produktu, który trzeba sprzedać – pokazując jego zalety.
Od 2003 roku zaczęła powstawać wizja organizacji konsumencko-dystrybucyjnej. Maurycy Turek jest pomysłodawcą prostego, hojnego dla uczestników, jednocześnie awangardowego Pierwszego Planu Finansowego Colway i twórcą koncepcji rozwoju tego przedsięwzięcia. Jego wizja niemal w 100% pokryła się z późniejszą historią pierwszych lat Colway – organizacji, która odniosła duży sukces na arenie/rynku Multi Level Marketingu w Polsce. Organizacji, do której przystąpiło ponad 100 tysięcy osób! Tym samym powstał jeden z wiodących polskich marketingów sieciowych. 
To jednak nie koniec podróży Maurycego – wizjonera. Nadal podejmuje się nowych, także ryzykownych wyzwań, jak np. marzenie biznesowe o internetowej telewizji Colway – innowacyjny, odważny projekt, mający w przyszłości dać jego uczestnikom wspaniałe narzędzie do komunikacji w biznesie i multiplikowania struktur marketingowych. Największym projektem Maurycego Turka jest niewątpliwie Colway International - koncepcja, której bardzo prawdopodobny sukces - pozostawi jego nazwisko w encyklopediach. 
W wolnych chwilach jeździ na motocyklu, lata wiatrakowcem, nurkuje, żegluje i chłonie wszelkie nowinki techniczne. Znajduje nawet czas na nauczanie jazdy na nartach. Potrafi wyprzedzać pomysły innych, a nawet swoje. Doba Maurycego Turka miała zawsze więcej niż 24 godziny.

  jarek2Jarosław Zych - Założyciel Colway, charyzmatyczny przywódca, odważny, wręcz zuchwały, nieustępliwy w dążeniu, nie biorący nigdy do siebie ani odmowy, ani krytyki personalnej. Uważany za silnego człowieka, za twardą osobowość, w bliższym kontakcie okazuje się niezwykle życzliwy ludziom, pragmatyczny i kompromisowy. Czegokolwiek się podejmuje, to robi z żelazną konsekwencją, zazwyczaj doprowadzając do pomyślnego finału. Człowiek niedopuszczający myśli o porażce, nigdy nieustający we wspinaczce i wyznaczaniu ambitniejszych celów. 
To jedna z tych postaci, które wnoszą ogromne wartości do życia innych, zostawiają ślad w ludzkich historiach, które tworzą nowe standardy i nową rzeczywistość. Pracoholik, nie uznający kompromisów z samym sobą. Tak samo trudny do przekonania, jak zaangażowany – gdy przekonać się go uda.
Rocznik 1961- gdańszczanin. Jak mówi sam o sobie: „rasowy sprzedawca”, czyli praktyk sztuki handlu, w której zbliżył się do mistrzostwa i potrafił latami przekazywać jego elementy innym, co kontynuuje do dziś. Posiadacz kilku spektakularnych rekordów w tej dziedzinie. W latach 80-tych – żywa legenda środowiska akwizytorów.
Jako jeden z najlepszych sprzedawców, a potem dystrybutorów regionalnych w AAC Rainbow - tworzył schematy prezentacji handlowych, narzędzia menedżerskie, programy szkolenia sprzedawców i telemarketerów. Autor licznych artykułów i skryptów na ten temat. Nauczyciel skutecznego działania, instrumentów kreowania popytu i technik zamykania sprzedaży. Dobry organizator, inspirujący mówca, autorytet i strateg marketingowy w branży MLM.
Scena wydaje się być jego naturalnym żywiołem. Nawet przypadkowo nagrany film edukacyjny z jego udziałem doczekał się w krótkim czasie kilkudziesięciu tysięcy wejść na różnych portalach, gdzie był powielany. Mimo tego Jarek Zych nie zabiega o sławę medialną. Całkowicie realizuje się w Colway, do którego - jak zawsze skromnie powtarza – został na przełomie 2003/2004 roku zarekrutowany przez swojego wspólnika i twórcę koncepcji kolagenowego MLM-u – Maurycego Turka.
Człowiek o życiorysie, który dostarczyłby kanwy do kilku scenariuszy filmowych. Liberał, globtroter, samouk, erudyta z wszechstronną wiedzą i doświadczeniem. Od zawsze coś reformuje, kontrowersyjny, czasami wręcz skandalizujący. Nie wybiera utartych ścieżek, szuka własnych, lepszych. Posiadacz wyjątkowo lekkiego pióra i wprawnego języka. Od lat jego teksty były naśladowane i cytowane przez konkurencję. Gdy podchodzi do czegoś z pasją, potrafi błyskawicznie posiąść w tej dziedzinie wiedzę i wejść na poziom profesjonalny. Przykładem mogą być słynne „Zeszyty” nr 1,2,4 wydawane w Colway, czy książka „Witamina C-olway”, która wywołała poruszenie nie tylko wśród konsumentów suplementów diety.
Miał w życiu wiele pasji i zainteresowań, jakich większość stopniowo wyparł z jego wolnego czasu Colway, któremu poświęca całe swoje zaangażowanie, talenty, inwencję i czas. Organizacja, którą dawno przestał traktować jako biznes i pracę. Nigdy się nie wywyższał i nie oderwał od ludzi, którym przewodzi i których w sposób zauważalny niezwykle lubi. Sukces nie zmienił jego poglądów, ani stosunku do świata, dóbr, pieniędzy i relacji towarzyskich.
Łapie się na tym, że nie potrafi już oddzielić tego przedsięwzięcia od swojej prywatności. Stał się namiętnym zwolennikiem stylu życia w marketingu partnerskim, świadomego asystowania przy zmianach zachodzących w jego uczestnikach. Ludzie mówią czasami: „Colway to Zych”.

Kreujemy dostępne dla wszystkich przedsięwzięcie, któremu energię dają: osławiona polska zaradność, pomysłowość i umiejętność przeprowadzania zwycięskich szarż. COLWAY to marketing partnerski robiony po Polsku. Oparty o fenomen orędownictwa konsumenckiego, który skutecznie odrzucił obce nam kulturowo praktyki tego rodzaju biznesów. Transparentny, zwrócony ku uczestnikom, z którymi wyjątkowo hojnie dzieli się wpływami. Nasza wizja na kolejne lata to podzielić się jeszcze większą liczbą pieniędzy z jeszcze większą liczbą uczestników.

Partnerzy

 

partnerzy colway.pl5

Kontakt

Biuro COLWAY pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 

Adres e-mail: colway@colway.pl 

Biuro COLWAY 

+48 58 676 20 27
+48 58 676 22 62

+48 58 676 04 78 FAX

 

COL-WAY Maurycy Turek, Jarosław Zych 
Spółka Jawna

84-207 Koleczkowo k/Gdyni
ul. Hippiczna 2

NIP: 588-23-93-026

Numer konta do wpłat w PLN przy wysyłkach krajowych:

DEUTSCHE BANK PBC S.A. CENTRUM DORADZTWA DLA FIRM GDYNIA
ul. 10-go lutego 16
81-364 GDYNIA

48 1910 1048 2786 5992 5732 0001

 

COLWAY DISTRIBUTION Spółka Jawna

84-207 Koleczkowo k/Gdyni
ul. Hippiczna 19

NIP: 588-23-88-930

DEUTSCHE BANK PBC S.A. CENTRUM DORADZTWA DLA FIRM GDYNIA

ul. 10-go lutego 16
81-364 GDYNIA

Numer konta do wpłat w PLN przy wysyłkach zagranicznych:

PL 33 1910 1048 2786 8103 2477 0001

SWIFT : DEUTPLPX

Numery kont dla wpłat walutowych:

EUR – 06 1910 1048 2786 8103 2477 0002
USD – 76 1910 1048 2786 8103 2477 0003

 

Numery wewnętrzne:

11 – Dział Zamówień zamowienia@colway.pl
       informacja o prowizjach, informacja o wysyłkach
45 – FAX– dotyczący wyłącznie zamówień

12Dział Księgowy - rozliczenia, obsługa struktur
17 – Emilia Bieszke emilia.bieszke@colway.pl
18 – Justyna Kalkowska justyna.kalkowska@colway.pl
       - obsługa "Systemu motywacyjnego"

21 – Wysyłki zagraniczne biuro@colway.pl

77Dział Marketingu
        Kamil Radajak kamil.radajak@colway.pl
        Izabela Malitka izabela.malitka@colway.pl
        Milena Chorążewska milena.chorazewska@colway.pl

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Napisz do nas.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem