AKTUALNOŚCI PAŹDZIERNIKOWE

 

 

Konferencja przyniosła zapowiedź jeszcze jednej nowosci!

(materiał opublikowany 18 października 2019 r)



Na razie bez kwiecistych opisów - zapoznajcie się z roboczym projektem ulotki wewnętrznej Blue Diamond Spectrum,
a tutaj można pobrać prezentacje produktu zaprezentowanego w Jachrance.



 Szanowni Czytelnicy Aktualności COLWAY!

(materiał opublikowany 16 października 2019 r)

Z dniem dzisiejszym inaugurujemy (w innym miejscu) nowe łamy. Będą one dla tego, co od wielu lat mogli czytać w tym miejscu wszyscy internauci – „konkurencyjne”. Na czym owa „konkurencyjność” polega, będą się mogli przekonać jednak tylko posiadający hasło dostępowe do Sklepu menedżerskiego, a jednocześnie do innych zakładek, między nimi właśnie do AKTUALNOŚCI WEWNĘTRZNYCH, przeznaczonych na publikacje treści adresowanych tylko do naszych partnerów handlowych.

Obiecujemy, że treści „tych” AKTUALNOŚCI - ogólnodostępnych - nie stracą na atrakcyjności dla tych wszystkich ich Czytelników, których interesują produkty COLWAY oraz materiały dotyczące ich składników, ciekawostki ze świata biochemii, a także szeroko rozumiana edukacja prozdrowotna i kosmetyczna.

Aktualności te, tutaj - które znacie - redagowane będą przez Zespół oraz osoby z nim współpracujące. AKTUALNOSCI WEWNĘTRZNE - to będzie odtąd medium wypełniane treściami i zarządzane głównie przez twórcę Aktualności COLWAY, jakie w formie ongiś drukowanej i rozsyłanej do wybranych Czytelników tradycyjna pocztą, a w latach następnych dostępne w TYM MIEJSCU online – przetrwały, co warto przypomnieć, ponad 15 lat!

I bynajmniej od dzisiaj też swojego bytu medialnego nie kończą. Przeciwnie – będą istnieć nadal – od teraz nawet w dwóch bytach!

Oczywiście wszystkim Menedżerom COLWAY zalecamy ich lekturę w wersji „tamtej” – za bramą hasła dostępowego. Jak się domyślacie, już sama ta zmiana uczyni je dla Was znacznie ciekawszymi!

Zespół Redakcyjny
COLWAY

 

Co wydarzyło się w Jachrance na Konferencji COLWAY 2019?

(materiał opublikowany 16 października 2019)

Wiele niezwykłych rzeczy się tam wydarzyło, lecz najważniejszą była prawdziwa eksplozja Entuzjazmu takiego, jakiego w naszej Organizacji nie widziano od kilku lat.

 

Film złożony dzięki uprzejmości: Eweliny Bednarskiej, Bogumiły Kaczorowskiej i Krystyny Derbin. Dziękujemy!

Czy jest to już prawdziwy pożar entuzjazmu, jaki powodował nieraz w długiej historii COLWAY zdarzenia również marketingowo legendarne? O tym się dopiero przekonamy, ale pierwsze odpowiedzi na to pytanie padną już wkrótce, bo na finiszu corocznej „kampanii cudów” , jaką był zawsze i może być raz jeszcze zbliżający się wielkimi krokami Listopad w COLWAY.

Przedstawione Nowości produktowe wywołały zachwyt zgromadzonych, a doniosłość odkrycia biochemicznego, którego prezentację ilustrował polonez As-dur opus 53 Fryderyka Chopina
https://www.youtube.com/watch?v=W0OowVbY6aE sprawiła, że wszyscy poczuliśmy dumę, a niektórzy uronili nawet łzy wzruszenia.

Była to Konferencja niezwykle spójna w przekazie oraz – jak to mawia jej architekt – „gęsta” zarówno od informacji, jak i wartości edukacyjnych, jakie niosły poszczególne bloki i wystąpienia.

Wśród tych, którzy wystąpili na scenie:

Kamil Skicki pokazał w sposób najbardziej jak to możliwe obrazowy, bo od nieudolności pierwszych ćwiczeń gry na skrzypcach, po wirtuozerię – o co chodzi w naszym biznesie z tą edukacją.

Tatiana Mindewicz – Puacz jest postacią tak dziś rozpoznawalną, że sama jej obecność wśród colwayowców była wartością dodaną tego eventu. Mówiła do kobiet, których większość wypełniła salę Lordów w hotelu Windsor. A mówiła w sposób urzekający, nauczający i dodający pewności!

Mariusz Szuba to legenda, ale także profesjonalista lotów tak wysokich, że zaskoczyć potrafi nawet fanów, którzy znają wszystkie jego wykłady. Kto inny potrafiłby dowieść w sposób również algorytmiczny, że jedną z najcenniejszych rzeczy w naszej pracy jest to, czego tylu z nas jakże mylnie i niepotrzebnie się obawia! Czyli porażka, za jaką uważamy odmowę lub fiasko składanych ofert czy propozycji współpracy. Wykład rewelacyjny, zapadający w pamięć.

Nikita Zych zarysował możliwości doszlifowywanego właśnie narzędzia, jakim będzie „sklep dla Dystrybutorów 42%”.

Kamil Radajak pokazał również bliską inauguracji - naszą nową www.colway.pl na razie w jej układzie i funkcjonalności.

O pierwszej prezentowanej Nowości – ampułkach Blue Diamond Spectrum – brawurowo zaprezentowanych przez Piotra Pakułę i Paulinę Michalską pisać będziemy jeszcze wiele.

Kolagen VEGE – absolutną sensację nie tylko produktową, ale także naukową – już zaczynamy przedstawiać w naszych mediach. Wydarzyła się rzecz wielka. Na miarę COLWAY, w pryzmacie całej, naszej „kolagenowej” historii. Kto pojmie potencjał tego odkrycia i stworzonego natychmiast na jego bazie dermokosmetyku, który wyznacza nam nowe kierunki działań, ale i znakomicie wpisuje się w coraz silniejszy trend konsumencki wege – ten zarobi z COLWAY pieniądze bynajmniej nie jednorazowe…
Jest to bowiem produkt, o który natychmiast będą chcieli uzupełnić swoją ofertę wszyscy rodzimi sprzedawcy kosmetyków wegańskich. Wszyscy!

Jeżeli przekaz informacji czym on jest, będzie właściwy i profesjonalnie kierowany, to colwayowcy z wyobraźnią i kompetencjami mogą śmiało słowo „wszyscy” rozszerzyć na wiele krajów i rynków.

Znajdą się wśród dystrybuujących asortyment dla wegan i wegetarian również liczni tacy, którzy dotąd produktami kosmetycznymi w ogóle nie handlowali, a od poznania historii powstania i właściwości Kolagenu VEGE – zaczną.

Jaki jest potencjał rekrutacyjny Kolagenu VEGE? Bardzo duży. Jednakże mając już doświadczenie z niewykorzystywania jak dotąd niestety przez osoby związane z COLWAY, również niemałego w tym zakresie potencjału pierwszej w Europie lunazyny i gotowego z nią w składzie produktu – LunaColu, zachowamy w tych opiniach ostrożność.

 


zobacz pełną galerię zdjęć


Finał:

Sobotnie bloki konferencyjne tradycyjnie kończyło silnie emocjonalne - i tak samo odebrane - przemówienie Jarosława Zycha (więcej o tym niebawem w AKTUALNOŚCIACH WEWNĘTRZNYCH) oraz prezentacja Korzyści, jakie przyniesie beneficjentom coroczna, słynna już Akcja, skierowana ku wszystkim tym, którzy zachcą tylko teraz - przystąpić do COLWAY od razu w randze profitowej, czyli menedżerskiej. Taka możliwość, jak wiadomo niezmiennie od 15 lat, pojawia się tylko raz w roku.
W bonusie dla tych, którzy dotąd pozostawali naszymi Klientami, ale wreszcie znudzi im się wychwalanie tego asortymentu za darmo – więc odważą się w końcu na przyjęcie statusu przedstawicielskiego, a przy okazji na uzyskanie wiecznego już dostępu do cen hurtowych – w tym roku produkty COLWAY o wartości katalogowej ok 1800 złotych! Hojnie!

W tę sobotnią noc – już po wykładach i prezentacjach, colwayowcy … szaleli. Przy brawurowo wykonywanych przez AnDreo e Karina włoskich szlagierach i nie tylko. Radość, Dobra Energia, Zgoda i Plany, plany, plany…
Gdy zdecydowanie przedwcześnie zakończono zabawę, to chóralne śpiewy trwały jeszcze do białego rana, a takiej atmosfery pożegnań niedzielnych też nie pamiętamy od dobrych lat kilku.

Powstałe klimaty udzieliły się także Siergiejowi Batieczce, (jego słowa: Лунасин и набор коллагеновых аминокислот из растений. Это невероятные вещи! Это делает Colway мировым лидером!).

Podekscytowany lunazyną i roślinnym aminogramem kolagenu, profesor wszedł tym razem na swoje najwyższe obroty – i nie pozwalał sobie przerwać żadnymi sposobami, co aż opóźniło niedzielne realizacje warsztatów Ewy Daroszewskiej i Kamila Skickiego, który po prostu fizycznie nie dostał szansy zrealizowania założonego programu. Myślimy, że przynajmniej dla tych, którzy dostali się już na „fejsbukową” Grupę „Oszlifowani” COLWAY - nic straconego!

Podsumowanie:
Konferencja w Jachrance została bardzo wysoko oceniona przez jej uczestników również pod względem merytorycznym. Podkreślano spójność , jakie niosła i przekonywujący ich przekaz. Poziom wykładów, nienaganną organizację i dbałość nawet o detale. Tradycyjnie mnóstwo komplementów zebrała Załoga z Koleczkowa. Nie pamiętamy już kiedy po masowej imprezie COLWAY napłynęło do nas aż tyle gratulacji, ciepłych słów, a nawet deklaracji ambitnych w ich celach działań!

Chcemy jednak tym samym zrewanżować się Uczestnikom. Byliście tym razem Wspaniali! Wpisujący się w komponowane klimaty i współtworzący je w znacznym stopniu. Potrafiący docenić i zbierający słowa uznania prelegentów, którzy nie jedną już publiczność poznali.

A Wasze kilkukrotne i długo nie milknące brawa na stojąco były najlepszym dowodem na to, że wszystko co tu napisaliśmy, to szczera prawda.




Ryszard Armanowski jest znowu z nami!

Niespodzianką Konferencji 2019 był wielki come back Ryszarda Armanowskiego.

Networker z 20 -to letnim stażem, zapamiętany w COLWAY przede wszystkim, jako powszechnie lubiany i skuteczny trener podstaw biznesu, a także twórca narzędzi marketingowych - opuścił nas 5 lat temu, dla imponującego awansu, jakim niewątpliwie był angaż na funkcję dyrektora sprzedaży w najliczniejszej polskiej organizacji marketingu sieciowego FM Group.
Wraca do nas, jak sam mówi, nie dla wyższych zarobków, lecz z ogromnego sentymentu. Wraca bogatszy o bezcenne doświadczenia, w tym również na rynkach zagranicznych, jako że Ryszard nie zajmował się przez ostatnie lata tylko zarządzaniem. Ma na koncie znaczące sukcesy w kreowaniu produktów i popytu na nie. Oparte o tworzenie systemów pracy i metodyki ich duplikacji, również poprzez media społecznościowe.
Wraca pewny tego, co może i co chce do COLWAY wnieść, a przede wszystkim znający, jak żaden inny wśród coachów tej branży wszystkie zarówno atrybuty, jak i słabsze punkty naszej firmy.

Co mówiono o najnowszym wzmocnieniu kadrowym COLWAY w kuluarach Konferencji i na obfitującym wreszcie w wiele konstruktywnych i biznesowo futurystycznych rozmów bankiecie? Gdzie Ryszard został ciepło przyjęty przez starych znajomych, a z życzliwym zainteresowaniem przez tych, którzy słuchali go po raz pierwszy? Same dobre rzeczy tam mówiono.

Także dlatego, że Ryszard Armanowski współpracując z COLWAY już w latach 2010 – 2014, dał się poznać jako pracowity i cierpliwy nauczyciel kanonicznych elementów naszego biznesu, który nigdy nie wzbudzał najmniejszych kontrowersji, krytyki ani nawet dyskusji co do metod dydaktycznych, czy celowości tego, co pomagał wdrażać w strukturach COLWAY.
Profesjonalista równie kompetentny co skromny, swoimi prezentacjami, z których drugą prowadził w duecie z Pauliną Michalską - zrobił na słuchaczach, w najlepszym tego określenia znaczeniu – bardzo dobre wrażenie.

Od czego zaczął „urzędowanie”? Od zarysowania swoich pierwszych koncepcji na edukację „niebieskich”, od pomysłów na wsparcie narzędziowe, a przede wszystkim na tworzenie zrębów metodyki naszych dalszych działań, którym przyświecać ma najważniejszy z Celów artykułowanych na tej Konferencji – ROZWÓJ. Ryszard Armanowski to fachowiec, który zawsze dobrze się czuł w COLWAY i który … pasuje do nas jak ulał. Wszyscy wiążemy z jego osobą duże nadzieje!

 

O naszej najnowszej sensacji cz.1

(materiał opublikowany 14 października 2019 r)

12 października 2019 na Konferencji zorganizowanej w hotelu Windsor w Jachrance przedstawiony został pierwszy na świecie, a stworzony przez polskich biochemików roślinny analog białka kolagenowego!

Zebranym tam przedsiębiorcom, specjalizującym się w dystrybucji dermokosmetycznych żeli kolagenowych, przy udziale przedstawicieli świata medycyny i biologii, pokazano substytut kolagenu stworzony w Polsce – w 100% z aminokwasów roślinnych.

Jest to światowego kalibru sensacja naukowa, przede wszystkim biotechnologiczna.

Kluczem do tego osiągnięcia było wyizolowanie na przełomie 2018/2019 roku po raz pierwszy w dziejach ze ścian komórek alg zielenicowych (Chlorella vulgaris) najważniejszego spośród aminokwasów – hydroksyproliny.

Nauka najpierw długo uważała, że cząsteczka ta nie występuje w przyrodzie nigdzie poza organizmami wyższymi (kręgowcami), gdzie pełni kluczową również dla ssaków, w tym ludzi – rolę polegającą na wieńczeniu procesów narodzin molekuł kolagenu. Nazywany jest on nie bez powodu „królem białek”. W istocie przez całe nasze życie dosłownie pływamy w rzece kolagenu, z którego głównie zbudowana jest tkanka łączna, spajająca wszystkie najważniejsze ludzkie organy. Występuje w chrząstkach, kościach, tętnicach, gałce ocznej i to on głównie odpowiada za to, w jakim wieku zaczynamy się biologicznie starzeć, co najlepiej widać po skórze, której aż 70 % białek, to również kolagen. Mało kto z nas wie, iż to kondycja właśnie matrycy kolagenowej jest wyznacznikiem naszego zdrowia i długości życia, znacznie nawet ważniejszym niż kod genetyczny.

Jeżeli nie istnieje w Wszechświecie inna forma życia, niż oparta na białku, zbudowanym jak wiemy z aminokwasów, to w świetle ostatnich odkryć naukowych - za substancję którą można uznać za kluczową na Ziemi - można uznać właśnie hydroksyprolinę.

Botanika stwierdziła bowiem jeszcze w XX wieku, że dość prosty, niepozorny związek C₅H₉NO₃ znajduje się jednak wszędzie tam, gdzie mówimy o życiu białkowym. Jest już w najprymitywniejszych organizmach jednokomórkowych, z których jednak w żaden sposób nie da się go wyizolować, z powodu niemożności (w sensie biologicznym oczywiście) rozerwania wiązań glikozylowych, jakie mogłyby grać w reklamach kleju doskonałego! Ponieważ stosująca ów „klej” hydroksyprolina każdorazowo „wybierała śmierć z rąk badających”, poprzez rozerwanie jej związku (C₅H₉NO₃) nad kapitulację, czyli rozbicie formacji „czwórkowych” (Hyp)4, jakie tworzy, bądź oddzielenie tych czteroaminowych, „bohaterskich” drużyn od ścianek komórek, których bronią w sposób tak heroiczny i nieczęsto spotykany w przyrodzie!

Tak więc przez wiele lat ten niezwykły aminokwas był dla botaników i biochemików jak … yeti. Wszyscy wiedzieli, że istnieje, lecz nikt go nie widział pod mikroskopem w formie innej, niż np. taka: Ser-Hyp-Hyp-Hyp-Hyp-Lys - gdzie pierwszy z lewej aminokwas, to serycyna, pierwszy z prawej, to lizyna, a „centrum” to dzielna „czwórka” hydroksyprolin (Hyp)4.

Ser-Hyp-Hyp-Hyp-Hyp-Lys

/szereg aminokwasowy ekstensyny – dotąd uznawany za niemożliwy do rozdzielenia tak, aby poszczególne Hyp zachować mogły aktywność biologiczną/

 

Takie „szóstki” lub większe mikropeptydy dla porządku nazwano ekstensynami (chemicy mówią też na nie czasami żartobliwie „seksensyny”). Nie było żartów już jednak w wyścigu, jaki zaczął się z udziałem laboratoriów światowych koncernów o wyestraktowanie (Hyp)1. Bowiem producenci kosmetyków i aminokwasowych odżywek oraz suplementów diety zorientowali się szybko, że odkrycie metody izolowania nie ekstensyny, lecz (Hyp)1 – stricte hydroksyproliny może okazać się prawdziwą żyłą złota!

Dlaczego? Naukowcy postrzegli szybko analogię pomiędzy „zachowaniami” tego aminokwasu, na każdym etapie ewolucyjnym organizmów, w których on występuje. Hydroksyprolina zaczęła być postrzegana jako substancja tak bardzo ważna, kiedy oczywistym się stało, że potrzebują jej absolutnie wszystkie organizmy! Tak samo najprymitywniejsze jednokomórkowce, czy glony, jak my – ludzie stojący na szczycie drabiny ewolucji gatunków.

Czy więc budując i chroniąc ścianki komórek roślin, czy też „dopasowując się funkcyjnie” do procesów tak nieprawdopodobnie złożonych i od zawsze fascynujących naukowców, jak kolagenogenezy - których ciągły i nie zakłócony przebieg warunkuje zdrowie każdego z nas - to z biologicznego punktu widzenia, hydroksyprolina odgrywa tę samą absolutnie główną rolę w największym z spektakli, którego tytuł to… Życie.

Dlatego odkrycie przez Polaków metody ekstrakcji hydroksyproliny wraz z bardzo praktycznym od razu jej wykorzystaniem, jest rzeczą wielką.

Potencjał wykorzystania tego wynalazku jawi się bowiem ogromny (..)

 

                                                                                                                               c.d.n

 

COLWAY i Colway International osiągnęły pełne porozumienie

 

Dla tych wszystkich, którzy korzystając z transparentnej od zawsze polityki informacyjnej COLWAY zaglądali na te łamy głównie po to, aby wywęszyć tu cokolwiek o jakichś niepowodzeniach naszej 15 -to letniej Organizacji i Marki mam dziś same kiepskie wiadomości…

Pierwsza jest taka, że prysły nadzieje naszych konkurentów na konflikt pomiędzy dwoma Colway’ami.
Mieliśmy, owszem kryzys wynikający z odwiecznego w marketingu sieciowym dylematu: kogo wolno rekrutować jako partnera, aby nie czynić krzywdy nikomu ze swojego środowiska biznesowego.

To nigdy nie są sprawy łatwe, a w naszej grupie kapitałowej nabrzmiewały one od dobrych kilku lat, aż osiągnęły w niektórych strukturach rozmiar destruktywnej patologii. Dlatego doszło do kumulacji złych emocji, które poskutkowały przeniesieniem się konfliktów interesów menegementu Colway na pierwszy, tak naprawdę kryzys w relacjach zarządzających obydwoma firmami.

Został on nie szybko i nie łatwo, ale za to definitywnie rozwiązany. Dodać należy, że większą w tym zasługę mają ci, od których problem się zaczął – uczestnicy Sieci, niż ci, którzy nie powinni w ogóle dopuścić by zaistniał – rządzący i ustalający reguły.

Co nas nie zabije, to nas wzmocni, mówi stara mądrość. I tak się raz jeszcze stało. Wyłoniła się Inicjatywa oddolna osób zaangażowanych w nasz Biznes i czujących za niego współodpowiedzialność. Zaowocowała ona Wnioskiem złożonym do Zarządu C.I. SA podpisanym przez blisko 400 osób, w tym niemal wszystkich, którzy kreują w naszych firmach główne obroty handlowe. Społeczność Colway wykazała dojrzałość i konsolidację, na którą kadry nie mogły zareagować inaczej, jak pragmatycznym podejściem i pełnym porozumieniem.
To oficjalny i zarazem ostatni komunikat na ten temat.

Informuję Państwa, że odtąd nie wolno już nakłaniać osób zaangażowanych w biznes COLWAY do aktywizowania się w Colway International i na odwrót. Kto będzie mimo wszystko takie rzeczy robił, nie może oczekiwać z tego korzyści finansowych, gdyż obroty takich i tak pozyskanych partnerów nie będą oprowizjowane, ani przynoszące żadnych innych przywilejów. Za próby obejścia tego zakazu poprzez wszelkie działania „zakonspirowane” pod innymi osobami, można spodziewać się dotkliwych sankcji. Zachowany został tylko jeden wyjątek: osoby osobiście wprowadzone do któregoś z Systemów Colway wolno każdemu rejestrować również w drugim Planie Finansowym. Ale również tylko bezpośrednio pod sobą.

Jest to uregulowanie nie pozostawiające praktycznie wielu wątpliwości i na tyle precyzyjne, że Zarządzający na kolejnej, już zgodnej jak zazwyczaj bywało naradzie, nie musieli zbyt długo się zastanawiać nad rezygnacją z powoływania Komisji etycznej, z udziałem przedstawicieli Sieci, która w fazie budowania tego porozumienia była przewidywana dla rozstrzygania przypadków trudnych.

Zainteresowanych zapisami, jakie wprowadziliśmy, które kończą wszelkie swary i likwidują motywy do działań nieetycznych zapraszam do lektury Kodeksu Etycznego C.I. (w stopce na www.colwayinternational.com) oraz Reguł Etycznych COLWAY (do pobrania – po zalogowaniu się - w Strefie Menedżera) na www.colway.pl Mówi też o tym Komunikat wystosowany przez Zarząd Colway International tutaj:


CZYTAJ WIĘCEJ

Ze swej strony pragnę serdecznie podziękować twórczyniom Inicjatywy: Krystynie Derbin i Annie Janke, tym którzy podpisali Wniosek o wprowadzenie Regulacji jako Grupa Inicjatywna oraz wszystkim, którzy go następnie poparli.

Zdarzyła się nam Przyjaciele raz jeszcze rzecz Ważna i Dobra. Pokazaliśmy, że stanowimy Społeczność, która potrafi wyłonić inicjatywę oddolną i konsoliduje się wokół wspólnej Sprawy. Pewna część osób, które Wniosek poparły nie do końca postrzegała w takiej regulacji swój interes. Bardzo wielu colwayowców problem ten w ogóle nie dotyczył. Mimo to wyrazili zgodę na ich podpis!

Obiecuję Wam, że będę pamiętał kto i kiedy w tych nieco nerwowych dniach wpisał się na Listę popierających. Wy też pamiętajcie, że będziecie zawsze mogli powiedzieć: „byłe(a) wtedy tam!”

Podpisy zebrano w niespełna tydzień, mimo iż akurat nie mieliśmy możliwości rozesłania z Koleczkowa mailingu informującego o Inicjatywie. Świetnie się sprawdziła w tej akcji Grupa „Oszlifowani” na której kilkadziesiąt osób wykazało zaangażowanie znacznie większe, niż tylko poparcie dla Wniosku. Zadziałał komunikator, jakim jest Facebook, główny kanał Waszego spontanicznego informowania o podjętej oddolnie Inicjatywie. Obudziła się odpowiedzialność i solidarność „plemienna”, zapomniano o starych sporach, zadzierżgnięto nowe, konstruktywne alianse, pojawiły się nawet akty szczerej i ofiarnej pomocy. Nieśmiało jeszcze, ujawnili się też nowi kandydaci do przewodzenia…


Kiepskich newsów dla naszych antypatyków ciąg dalszy…

Klimaty, jakie się urodziły się podczas „batalii” o Regulację „antyprzewerbunkową” i dający się odczuć w naszej gromadzie napływ optymizmu, to druga zła informacja dla tych, którzy chcieliby widzieć COLWAY najchętniej w postępującym rozkładzie moralnym. 


A jak bardzo kiepska informacja, obrazuje to, co przekazała mi – ponoć podsłyszawszy w sztabie konkurentów – osoba zajmująca się networkowym dziennikarstwem:

„Zych, stary lis, celowo wyeskalował konflikt ze wspólnikami, aby wzbudzić jakiekolwiek emocje w tym swoim colwaju, gdzie większości liderów już nic się nie chce. Chodziło mu tylko o to, by wywołać trochę strachu i poruszenia. A teraz to wykorzysta, by jeszcze raz pogonić stare baby do roboty”

Noooo… uwierzyłem, bo źródło informacji nie byłoby w stanie czegoś takiego wymyślić. Odebrałem to jako niezamierzony komplement, czyli nic nowego. I jako obraz tego, jak bardzo niektórym przeszkadzamy, mimo że COLWAY to zupełnie inny target.
Oczywiście to bzdury. Nie było konfliktu, a dopiero kryzys. Skąd się wziął i jak nabrzmiewał, dobrze wiedzą ci, którzy zagłębili się w jego przyczyny i mechanizmy.
Nie eskalowałem go, tylko uderzyłem wreszcie dłonią w stół w niezgodzie na pewne zjawiska, którym należało położyć kres i czego wielu Menedżerów od dawna ode mnie oczekiwało. Konflikt, owszem mógł nastąpić, gdyż tym razem „nie odpuściłbym” na pewno. Dlatego uważam, że Krystynie i Annie oraz grupie osób je wspierających należy się wielkie uznanie za wyczucie rzeczywistego i pierwszego w historii Colway zagrożenia stabilności tego przedsięwzięcia. To już przeszłość. Raz na 15 lat mogło się przydarzyć.

„Komplement” za taką „strategię” od adwersarzy, był na wyrost, bo na takie wyżyny socjomanipulacji moja fantazja wspinać się nie potrafi. Diagnoza też chybiona, świadcząca o kompletnym nierozumieniu fenomenu naszej Organizacji, gdzie NIC, nigdy nie było budowane na strachu, a dokładnie na odwrót – na gwarancji niezmienności i na stabilności, wręcz przewidywalności.

Moje Kochane colwayowe „stare baby”! Jak to się „dżentelmenom” powiedziało… Uśmiejcie się z tego epitetu razem ze mną! Możemy śmiało razem, gdyż po pierwsze średnia wyciągnięta z pierwszych dwóch cyfr PESEL Pań aktywnych w Systemie COLWAY, jest zdecydowanie niższa od dwóch pierwszych cyfr w moim PESEL, ale ja… nawet nie pomyślałem jeszcze nigdy poważnie, iżbym był „stary”… Po drugie i najważniejsze: to są ignoranci.

Nie obrażali by tak nikogo gdyby rozumieli, że marketingu z kwalifikacją prowizyjną circa 2 tyś zł do wydania/mc – nie robi się z młodzieńcami. Dlatego oni potrzebują tysięcy 100 złotowych/miesięcznie „aktywnych”, którzy tak się palą z entuzjazmu, że w nocy aż świecą. Policzyliście? Toż… 150+ tysięcznej hordy (bo jeśliby – hiperoptymistycznie co szósty zarejestrowany „zaskakiwał” - to MILIONA ich potrzeba! ), aby … taki Listopad w COLWAY zrobić tam u nich wynikiem obrotowym.
To jest trzecia niezbyt dobra wiadomość dla wcale tu nie zapraszanych, niektórych czytelników naszych Aktualności.

Ale klimaty, jakie się nam w ostatnich tygodniach rodzą - nie tylko dzięki jednoczeniu się wokół Inicjatywy - to bardzo dobry prognostyk przed nadchodzącą, doroczną Konferencją COLWAY! Możemy na nią naprawdę zawieść tę rozbudzoną Dobrą Energię, jakże potrzebną w dobie pewnego kryzysu, jaki dotyka naszą branżę - i przekuć ją na nowe inspiracje do realizacji kolejnego etapu Rozwoju. Mamy Szansę na Szarżę, zwłaszcza, że Konferencja w Jachrance da ku temu silne asumpty(!), a wszystko to dzieje się przecież przed naszym Listopadem w COLWAY!

To, co pokażemy na tej Konferencji będzie czwartą irytującą wiadomością dla tych, co nie życzą dobrze najbardziej przyjaznemu marketingowi w dziejach R.P.
A piątą są… statystyki.
Ten COLWAY, o którym puszcza się permanentnie i celowo (szkolą z tego) chmary plot, a to że „się kończy” (ileż to już razy i od ilu już lat?), a to, że jest skłócony albo sprzedany… Więc ten stary, poczciwy COLWAY, w którym zaiste kuleje obecnie rekrutacja, bezpardonowo i w sposób hejtersko-oszczerczy atakowany przez agresywną konkurencję, jakoś… nie chce znurzyć się w kryzysie, którym przecież może być tylko wyraźny spadek obrotów handlowych!

W miejsce niektórych struktur słabnących, rodzą się nam bowiem ciągle nowe, które są „na rosnącej” i per saldo nie da się mówić o żadnym kryzysie. Raptem jeden miesiąc – czerwiec – odstawał w statystykach bieżącego roku na minus od średniej obrotowej ostatnich lat!
A np. wrzesień, na którego księgowe zamykanie pozieram właśnie w innym oknie laptopa? Ano „z czwórką z przodu”. Co to znaczy? - wie świetnie większość Menedżerów COLWAY. A to prawie jak za najlepszych czasów i… lepiej niż łońskiego roku 2018.

Napraaawdę ??? - Menedżerka, która tak dziś zareagowała na mój telefon (nie zdzierżyłem po jej wpisie na pewnym forum) - zdała się „naprawdę” mi nie wierzyć (a znamy się z dziesięć lat). A czemu nagle? No, bo jej powiedzieli i bo… u niej też spadło!
„To podnieś! - chciałem odpowiedzieć - albo weź rozwód, ale nie pisz tego ”na fejsie”, bo to jest Twój problem, a nie mój i znajomych, którzy czytają twoje żale, wśród nich pewnie i nie straceni (jeszcze) twoi klienci!

Aż mnie korci czasami, by wysłać screen strony zamknięcia miesiąca - do siedziby naszego kochanego, colwayowego Klubu pod wezwaniem: „stękacze wszystkich struktur – Łączcie się!” Albo by niezmiennie jakoś „tłuste” paczki, jakie wysyłamy, zacząć opatrywać niektórym osobom taką, pożyczoną od Roberta Oskwarka pieczątką:



Ludzie! Wy, którym się już zaiste może nie chcieć, co rozumiem… lecz z drugiej strony tej … prowizji szkoda, prawda? Nie słuchajcie bzdur, a co gorsza sami ich nie powielajcie, bo to szkodzi w pierwszej kolejności Wam samym! Z tych nawracających do Was cyklicznie, latami fal defetyzmu i tego bezmyślnego: „a słyszałaś, że oni tam…?”itp. – jest tylko jeden pożytek.
Taki, że słuchacze są na wszystkie już chyba ploty o COLWAY zaszczepieni niczym na tyfus…

A może coś zmienicie? Dokładnie zaś ten niepoprawnie marudny, bo jakże polski komunikat zmieńcie! Z tego w stylu Adasia Miauczyńskiego – na INNY.
Spróbujcie inaczej i niech choć kilka razy zabrzmi on tak:

„Jestem w najlepszym marketingu, jaki był tu kiedykolwiek! Bo ta firma pokazuje na każdym istotnym odcinku, że ona bardziej jest dla nas, niż my dla niej! Bo do niczego nie poganiani i niewiele ‘muszący’ utrzymujemy od wielu lat stabilne obroty i zacne zarobki. Bo mamy produkty, którym zawdzięczamy najwierniejszą klientelę o jakiej można marzyć! Oraz pewność, że w tej akurat firmie zmienić się może co najwyżej pogoda podczas Rocznicy lub Konferencji, ale na pewno nigdy nic, co jest dla nas ważne!”

Jeśli wyślecie TAKIE właśnie komunikat, to… wstyd już będzie stękać po nich. A jeżeli trafią one przypadkiem też do tych, co tu wcale nie zapraszani… to będzie dla nich już szósta kiepska wiadomość.

Siódmą otrzymują w tej chwili ode mnie.

Aktualności sierpniowo-wrześniowe były o s t a t n i m i, z których nakarmić się mogły trolle oraz szkolący z czarnego pijaru w konkurencji! Zaś moja krytyka malkontenctwa powyżej – to były o s t a t n i e zdania o negatywnym brzmieniu, jakie zamieszczone zostały w Aktualnościach COLWAY – tych ogólnodostępnych! Odtąd już zawsze wszelkie sprawy wewnętrzne naszej Organizacji, dobre czy mniej dobre, omawiane będą wyłącznie w AKTUALNOŚCIACH WEWNĘTRZNYCH, czyli tam, gdzie za pomocą hasła dostępowego czytać je będą mogli tylko Menedżerowie COLWAY i to oni będą decydować komu je ewentualnie dalej udostępniać.

A czemu w tym momencie nie ma tam jeszcze żadnych treści? Proszę zgadnąć.

Natomiast tutaj, jak przystało firmie odnoszącej sukcesy w czasach takiej, a nie innej mody na informowanie społeczeństwa, będą tylko wiadomości o produktach COLWAY, które jak wiadomo dobre są zawsze! Oraz do nich podobne, też nie gorsze. Np. o znalezieniu jeszcze jednego ogromnego i niezwykle cennego niebieskiego diamentu, co nas żywo z wiadomych względów interesuje!

Przyjemnej lektury!

tvn24bis.pl/ze-swiata,75/rpa-znaleziono-niebieski-diament-o-wadze-ponad-20-karatow-w-kopalni-cullinan-petra-diamonds,972158.html


Reguły sprzedaży w internecie, ceny eksponowane w ofercie publicznej oraz statut autoryzowanych przez COLWAY sklepów menedżerskich

Wiem, że ci spośród Was, których cechuje modelowa dyscypliną i chcą funkcjonować w zgodzie z polityką firmy i naszą społecznością – czekają na Komunikaty o Regulacjach w tych kwestiach. Zwłaszcza odnośnie wysokości cen na allegro, obiecywanych na witrynach sklepów menedżerskich rabatów oraz dotyczących form informowania o nich. 

Proszę, byście jeszcze wykazali cierpliwość. Istnieje kilka powodów, dla których te obwieszczenia opóźniamy. Nader ważnych, by je uszanować, bo to pozwoli wprowadzić te zasady przede wszystkim skutecznie. Mamy problemy informatyczne, borykamy się też ze skutkami wrześniowego ataku na nasz serwer. Nie z naszej winy opóźniają się prace nad nową stroną colway.pl … no i – nie ukrywamy tego, że Konferencja i Listopad oraz nieuzupełnione jeszcze braki kadrowe sprawiły, iż nie nadążamy za własnymi, ambitnymi planami.

Komunikaty te jeszcze ukażą się tutaj – w publicznej strefie AKTUALNOŚCI, dlatego zależy nam aby stało się to jeszcze w październiku. Ponieważ (pomijając Listopad w COLWAY) będziemy chcieli także zdecydowaną większość widomości o charakterze biznesowym – przenieść również do AKTUALNOŚCI WEWNĘTRZNYCH, czyli do Strefy Menedżera.

 

 



Jarosław Zych

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Strona colway.pl używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej…

Zrozumiałem