Bardzo ważne przy składaniu zamówień Pakietów
Jeżeli jesteś Menedżerem – przez System (czyli w Sklepie)
– czyli www.colway.pl – ZALOGUJ -> LOGOWANIE (DO STREFY MENEDŻERA) – co wymaga posiadania hasła, jakie otrzymuje się w kontakcie z Działem Zamówień zamowienia@colway.pl ,ale także można je bardzo łatwo wygenerować samodzielnie.
Zamówienia składane w ten sposób, firma COLWAY realizuje w pierwszej kolejności.
Telefonicznie
Zamówienia Pakietów można składać także telefonicznie, chociaż dodzwonienie się do Działu Zamówień w Listopadzie nie jest łatwe ze względu na ilość wykonywanych w tym okresie transakcji. Dlatego też, prosimy każdorazowo przygotować, jeszcze przed rozmową telefoniczną, wszystkie dane osoby nominowanej Pakietem, niezbędne do zarejestrowania jej w Systemie jako Menedżera. Należy podać potrzebne dane osoby wprowadzanej (jak i potwierdzić dane osoby wprowadzającej ją do Systemu):
W przypadku osób fizycznych:
| IMIĘ | NAZWISKO | numer identyfikujący w Systemie | Adres doręczeń przesyłek | numer telefonu |
| adres e-mail |
W przypadku firm:
| PEŁNA NAZWA FIRMY | nr NIP | adres doręczeń przesyłek | numer telefonu | adres e-mail | nr rachunku bankowego zgłoszony przy rejestracji.
Prosimy pamiętać, że niezadbanie o to, by w Systemie COLWAY wprowadzono już przy zakupie Pakietu wszystkie niezbędne dane nowego Menedżera – i co równie ważne – pełnej informacji o tym, KTO go wprowadza do Systemu– będzie skutkować żmudną weryfikacją, co nie nastąpi wcześniej jak w grudniu i przysporzy sporo stresów.
Uwaga! Osoba chcąca całkowicie samodzielnie dołączyć do COLWAY w Listopadzie 2020, musi dodzwonićsię do Działu Zamówień.
Dział Zamówień:
Tel: (+48) 58 676 20 27 wew. 11 lub (+48) 58 676 22 62 wew. 11
UWAGA! Powtórzmy:
Składając zamówienie pakietowe z myślą o nowym Dystrybutorze, który ma się stać Menedżerem „listopadowym” należy najpierw go skutecznie zarejestrować w Systemie. Przy zamówieniu podać jego ID (numer-identyfikator systemowy) oraz imię, nazwisko (lub nazwę firmy), główne dane teleadresowe (nr telefonu i adres e-mail), a także swój identyfikator systemowy lub innej osoby go wprowadzającej. Jeżeli Wasz nowy Menedżer tego potrzebuje lub przy najmniejszych innych ku temu powodach (np. wprowadzenie nowych (dla Systemu) Menedżerów wielopokoleniowo – jak najszybciej, a najpóźniej do dnia 30 listopada, należy dosłać do nas Umowę z aneksem Menedżerskim. Są one do pobrania po zalogowaniu się na stronie: www.colway.pl w Strefie Menedżera w zakładce „Do pobrania”.
Więcej informacji o wprowadzaniu nowych osób do Systemu udziela Dział Księgowości:
tel. (+48) 58 676-20-27 wew. 12
Zapytania i uwagi prosimy kierować zawsze drogą mailową (nie telefoniczną) na adres:
W przypadkach tego wymagających, zamówienia można składać także przez e-mail kierowany na adres:
Wówczas jednak taki e-mail musi zawierać absolutnie wszystkie dane wyżej wymienione!
Dokładna instrukcja:
Składając zamówienie mailowo, należy wpisać w nim swój ID tj. numer – identyfikator systemowy) imię, nazwisko, nr telefonu i dane do wysyłki. Dopiero potem należy zrobić listę zamawianych produktów i wybrać sposób płatności. Jeżeli zamówienie ma być przypisane bezpośrednio osobie kandydującej na status Menedżera, bezwzględnie najpierw należy ja zarejestrować w Systemie. Możesz poprosić o to w tym samym mailu Panie z Zamówień. Możesz to zrobić w łatwy sposób samodzielnie – narzędziem rejestrującym w Strefie Menedżera. W ostateczności – możesz dosłać Umowę (pobraną z colway.pl) do firmy skanem – w trybie pilnym.
Adres e-mail: justyna.kalkowska@colway.plemilia.bieszke@colway.pl
najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca.
Równie ważne!
Jeżeli Menedżer chce, by Pakiet został rozpisany np. na dwie kwalifikacje (Pakiet można rozbić tylko na dwie części!) bezwzględnie wymagamy, aby najpóźniej do 3 grudnia 2020 roku złożył Kartę Przyporządkowania Obrotów Menedżera.
Wzór Karty jest do pobrania w Strefie Menedżera w zakładce „Do pobrania”.
Im wcześniej to zrobi, tym oczywiście lepiej.
Przy realizacji zamówień przez Strefę Menedżera nie będą uwzględniane wpisywane w polu „uwagi”, prośby typu: „proszę przepisać zamówienie na Panią X”. W takich sytuacjach Menedżer zawsze zobowiązany będzie rozpisać ten obrót w Karcie Przyporządkowania Obrotów Menedżera.
Wobec wszystkich zamówień, do których Karta Przyporządkowania Obrotu nie wpłynie w terminie – Dział Księgowy zastosuje opcję automatycznego rozpisania obrotu, co może nie być zgodne z intencją zamawiającego. Przypominamy również, że Pakietu 5 200 pkt, który uczynił nabywcę Menedżerem nie można już rozpisać. On „zostaje na pozycji” jego nabywcy. Reguła ta jest jedną z najistotniejszych w Listopadzie w COLWAY. „Zagęszcza” System i sprawia, że prowizje w nim tak silnie w tym miesiącu rosną.
Dni poprzedzające listopad, to ostatni dobry moment na wdrożenie się w zamawianie przez System dla tych, którzy nadal załatwiają zamówienia tylko przez telefon. Pamiętajcie, że zamówienia przez Strefę Menedżera (Sklep Menedżerski – także pakietowe) może składać tylko Menedżer z wygenerowanym hasłem oraz (to nowość!) upoważniony Dystrybutor 42%. Jeżeli ktoś jeszcze nie zna swojego hasła dostępu do Strefy Menedżera, powinien niezwłocznie ustawić je samodzielne, gdyż w listopadzie zrobienie tego poprzez dodzwonienie się do COLWAY może być bardzo trudne.
Kto chce otrzymać do zamówienia Pakietu fakturę VAT, w związku z obowiązującymi od września w tym zakresie przepisami, dane do niej będzie musiał podać natychmiast przy zamówieniu. Sfiskalizowanie zamówienia poprzez „nabicie” go na paragon, co musi nastąpić przed wysłaniem go – zamyka już obecnie drogę do uzyskania faktury (patrz nowelizacje ustawowe)
Wygeneruj sam swoje hasło do Strefy Menedżera:
http://colway.pl/informacje/newsy/123-wygenerujhaslodostrefymenedzera