Pytania i odpowiedzi

Strona główna - Zwroty i reklamacje

Wybierz temat i sprawdź odpowiedzi poniżej

Wybrana kategoria: Zwroty i reklamacje

W jakim czasie mogę zareklamować produkt?

W przypadku Produktu wadliwego Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
Reklamacja winna zostać złożona niezwłocznie po ujawnieniu się wady. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty ich otrzymania przez Spółkę.

W przypadku niemożności załatwienia reklamacji w powyższym terminie Spółka informuje o tym Użytkownika podając przyczynę przedłużenia terminu oraz przewidziany czas udzielenia odpowiedzi. Zapis zdania poprzedzającego nie ma zastosowania do Użytkowników będących konsumentami w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Jak złożyć reklamację?

Jeśli reklamacja dotyczy braku ilościowego w paczce lub pomyłki w pakowaniu kontakt magazyn@colway.pl lub tel 58 676 20 27 wew. 13

Jeśli reklamacja dotyczy pomyłki w przyjęciu zamówienia kontakt zamowienia@colway.pl lub tel 58 676 20 27 wew. 11

W jaki sposób zostaną zwrócone środki przy zwrocie produktów?

W razie uznania reklamacji Spółka wymieni Produkt na wolny od wad bądź dokona zwrotu należności za wadliwy Produkt. Koszty wymiany ponosi Spółka.

W wypadku dokonania zwrotu uiszczonej przez Użytkownika płatności, Spółka dokona zwrotu na numer konta, z którego Użytkownik dokonał płatności lub na numer innego konta wskazanego przez Użytkownika.

W jakim czasie rozpatrywany jest zwrot?

Reklamacja winna zostać złożona niezwłocznie po ujawnieniu się wady. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty ich otrzymania przez Spółkę.

Newsletter

Zapisz się teraz

Kontynując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close