Pytania i odpowiedzi
Wybierz temat i sprawdź odpowiedzi poniżej
Wybrana kategoria: Zwroty i reklamacje
W przypadku Produktu wadliwego Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
Reklamacja winna zostać złożona niezwłocznie po ujawnieniu się wady. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty ich otrzymania przez Spółkę.
W przypadku niemożności załatwienia reklamacji w powyższym terminie Spółka informuje o tym Użytkownika podając przyczynę przedłużenia terminu oraz przewidziany czas udzielenia odpowiedzi. Zapis zdania poprzedzającego nie ma zastosowania do Użytkowników będących konsumentami w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Jeśli reklamacja dotyczy braku ilościowego w paczce lub pomyłki w pakowaniu kontakt magazyn@colway.pl lub tel 58 676 20 27 wew. 13
Jeśli reklamacja dotyczy pomyłki w przyjęciu zamówienia kontakt zamowienia@colway.pl lub tel 58 676 20 27 wew. 11
W razie uznania reklamacji Spółka wymieni Produkt na wolny od wad bądź dokona zwrotu należności za wadliwy Produkt. Koszty wymiany ponosi Spółka.
W wypadku dokonania zwrotu uiszczonej przez Użytkownika płatności, Spółka dokona zwrotu na numer konta, z którego Użytkownik dokonał płatności lub na numer innego konta wskazanego przez Użytkownika.
Reklamacja winna zostać złożona niezwłocznie po ujawnieniu się wady. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty ich otrzymania przez Spółkę.